Премини към съдържание

Проблеми и въпроси за Лансър


Rangel Simov

Препоръчано мнение

Замръзва ми, доста сериозно дясната чистачка :(. Друг с подобен проблем?

Как по точно ти замръзва перото за стъклото ли ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с няква немска зимна течност за чистачки взех я от Мотоексперт като си взимах зимните гуми и нямам никакви проблеми ако те интересува марката мога да проверя утре и да ти пиша.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема не е в нея:(. Тя не замръзва, проблема е че просто като карам и примерно ако е -5 градуса, не знам точно физичните формули как са, но със сигурност е по студено докато се движиш, и разтопеното по стъклото от парното замръзва на чистачката, аз горе долу така си го обяснявам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имамам едно питане, имам New Lancer Sportback и вече направих 4000км. Наскоро започнах да чувам едно тропане отпред, но само на павета. Някои имал ли е такъв проблем, с толкова нова кола. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имамам едно питане, имам New Lancer Sportback и вече направих 4000км. и наскоро започнах да чувам едно тропане отпред но само на павета. Някои имал ли е такъв проблем с толкова нова кола. :icon_blush:

 

Моята е на 2500км и сега през зимата, като са студени пластмасите, ми се струва, че тропа всичко вътре - много повече от през лятото. Не знам дали е така де, може би си въобразявам. А относно паветата - най-добре изобщо да не я караш по павета, щото с тая твърда возия, ще се раздрънка за 1 година. Аз ги избягвам винаги, когато мога.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро започнах да чувам едно тропане отпред, но само на павета.

Павета ли чух :D Като караш по тях, може да чуеш нечувани до сега звуци :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Павета ли чух :D Като караш по тях, може да чуеш нечувани до сега звуци :D

Къде ги намирате тези павета ?

Да не живеете в XIX-ти век ?

И защо "Спортбеците" само се оплакват , че скърцат и тропат , те не са ли като седаните ?

Аз на моя лансър не съм чувал такива шумове .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А верно жълтите павета . Как не се сетих :icon_hammering:

Жълтите не са толкова гадни, освен, че са хлъзгави. Ама виж, като се засилиш по Цар Борис какво се чува :giggle:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всеки ден минавам по Борис. Вече даже знам при каква скорост какъв звук ще се получи :P. Лошото е, че с всеки месец се появява нов :icon_crying: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Аз си бях направил класация на най-лошите павета в София, но след 1 седмица вече не беше актуална :icon_censored: Все пак, не мога да не спомена Симеон около Женския пазар, Богатица, Струга и поне пловината улици в кв. Лагера. Жълтите павета и Цар Борис не ги коментирам :icon_censored:

Засега :mitsu-smiley: не е скръцнал по тия кратери, обаче си вози твърдичко. Не бих нарекъл возията комфортна, но все пак това е Sport Sedan, a не Comfort limosine, което си проличава на планински път :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лагера е кофти, ама заповядайте в "Манастирски ливади" където и павета няма. Има само кал и пясък по уличките. А пък и павирания бул. "Бъкстон" и "Цар Борис 3-ти" просто са убийците на пластмасите. Ама то колкото и да се оплакваме, нищо няма да се промени, така че няма смисъл, пазете си колите колкото можете, пък ако се разскърцат се разскърцат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Относно шумовете, вероятно прекалено много се притеснявате за колите си и за това сте толкова среодоточени да слушате относно разни странни звуци... Всяка кола тропа и трака, колкото и да е нова. Но честно казано, не само пътя е виновен относно тракането и тропането. Като гледам на новия Лансер им слагат 18 цола джанти, а гумите са с нисък профил, а такава гума не поема добре неравностите. Като сложим и твърдата настройка на колата, става още по зле, а като добавим и че в София има все още доста павирани улици (няма смисъл да споменавам обаче, че тези които ги поправят са супер некадърни и ги правят на вълнички или пък като римски път - чудесен път за изпитания на офроуд маниаци), комбинацията се завършва напълно и доста скоро ще се убедите, че новата ви кола трака досущ като някоя 20 годишна.

Скърцане и тропане на пластмаси по интериора си е в реда на нещата.. вече тропане и чукане на метал по ходова част не е на добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам късмет , че живея в Слатина и работя в Младост, та може да се каже , че съм облагодетелстван да карам по що годе добър асвалт и големи Булеварди. Обаче ако трябва да ходя към Центъра, се започва изчисления как да мина и от къде да избегна павета и дупки до кръста :icon_thumbup:

 

А относно до тропането - засега потропва като мина през "спящ полицай"..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

и аз ще се включа по темата за "тропането". Само да попитам, някой карал ли е пежо 307- и старото и феслиф-та? :drive: , мисля си че Лансър-а направо не се чува. Иначе нямам забележки, по-добър автомобил до сега не съм имал но ще се наложи да го сменям, нали знаете сменяш фирмата сменяш екстрите, поне съм се договорил да е пак Мицубиши но искат да е дизел, за аутландър се замислят , и май пак ще съм си на любимия спортист. Ще помоля за малко мнения за "немския дизел"- шум, ускорение (знам че е за 9,6 от 0 до 100 км/ч), ниво на оборудване- кое да избера от двете най-високи и струват ли си екстри като кожа и тъчскрийн и т.н.

Благодаря предварително на всички.

Поздрави. :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

и аз ще се включа по темата за "тропането". Само да попитам, някой карал ли е пежо 307- и старото и феслиф-та? :drive: , мисля си че Лансър-а направо не се чува. Иначе нямам забележки, по-добър автомобил до сега не съм имал но ще се наложи да го сменям, нали знаете сменяш фирмата сменяш екстрите, поне съм се договорил да е пак Мицубиши но искат да е дизел, за аутландър се замислят , и май пак ще съм си на любимия спортист. Ще помоля за малко мнения за "немския дизел"- шум, ускорение (знам че е за 9,6 от 0 до 100 км/ч), ниво на оборудване- кое да избера от двете най-високи и струват ли си екстри като кожа и тъчскрийн и т.н.

Благодаря предварително на всички.

Поздрави. :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

 

Както си писал за "немския дизел" шум , ускорение - има ги и двете.

Мога да ти кажа как е дизела на Лансъра - само и той е наистина шумен и пъргав / лично мнение/.

Очаква се японски дизел. И се очаква да е много по добър от Немския , който според списание AUTO BILD е стария VW двигател и не си го тачат много.

 

Но каквото и да говорим говорим за :mitsu-smiley: така, че взимай и карай.

Както се казва " Drive Alive "

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_thumbup: Щом е шумен, значи ще ми хареса, няма нищо по- хубаво от онзи невероятен звук при ускорение на 2-ра и после 3-та. Цвета си мисля да е бял. Винаги съм се питал, защо до сега никой не е предложил някакъв по-опростен автомобил, с не много екстри - но със спортно гърне, пъргав двигател - 150-160 диви кончета, само две корита отпред и тези колани с централен събирач на гърдите, просто за каране и за кеф- само си мисля все пак. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като притежател на именно такъв Лансър, за какъвто се чудиш. Много шумен, много пъргав! Относно екстрите, аз лично не гледах кожата и тъч, колкото това, че е с БиКсенон, за мен това беше много определяща екстра.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом ще е служебен, взимаш най-високото ниво на оборудване, независимо дали е дизел или бензин. И в двата варианта си заслужава да се кара тая кола. А и бяла ако е, ще е супер. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...