Премини към съдържание

Новият Lancer - добри и лоши страни


na4о

Препоръчано мнение

И нека да се престане с опитите за деление на БЕДНИ и БОГАТИ. Адски тъпо и грозно е да се прави това. Кой каквито възможности има това си купува.

Въпроса за бедни и богати е 90 % възможност и 10% на съзнание.

Има хора с пари дето карат ефтини коли и хора с малко пари дето карат скъпи коли . / поне докато могат ;-) /

Редактирано от ivoVartanian
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 544
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Бих предпочел GT-R

 

За какви следгаранционни ремонти говориш? Искаш да имаш кола за 30-40к и примерно смяната на ремък да ти е 200лв или някои частите по окачването да са по 20 кинта бройката - ами такова животно няма. А предимството на употребяваната кола, или на модел на няколко години, е че има достатъчно инфо за надежността й. Вие карате коли, които тепърва ще доказват издръжливостта си и качествата си. Купили сте ги, защото ви е привлякло нещо в тях и се надявате, че емблемата отпред е достатъчна гаранция за качеството на изработката на автомобила.

 

Да чувството да се качиш в чисто нова кола е страхотно, но след 1 година това чувство вече е изчезнало и идва въпросът дали си е струвало.

Да GT-R. Супер. Ама за 100 бона няма да е нов. Само акциза му е над 50 хилки. Ами ДДСто? SORRY ама за толкова се качвам на Ferrari :icon_thumbup:

 

Дай ми пример за друг НОВ ЯПОНСКИ автомобил(немски и т. н., не ме интересуват)в този клас, който за 40 000лв ми дава това, което има Лансера ми?

 

Единственото предимства на употребяваният автомобил, е че е по-евтин. Но след 5 годишна експлоатация на употребявания автомобил, в него се влагат доста пари. Примери колкото искаш и то тука във форума.

Поне Аз не познавам нормален човек, който има възможност да си позволи ново и да иде да си вземе нещо дето един или повече хора преди него са го ползвали.

А при автомобилите е доста кофти да попаднеш на екземпляр дето са го експлоатирали "авто душмани". Последващите покупката разходи при такъв автомобил са доста сериозни и по някога даже е невъзможно да се отстранят някои нанесени по-рано повреди.

 

А по въпроса за чуството, след 1 година и 7 месеца колата ми харесва още повече от момента, в който я купих.

И казвам: Да струва си !!!

Пожелавам на всеки да го изживее, независимо от марката и модела на неговия избор.

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бих предпочел GT-R

 

А аз Карера ГТ, тъй като са със сходни цени(Евото, ГТ-Р и Карера) :icon_blush:

 

П.С. Иначе темата е уникална.......... :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами за проблемите "бе ПИЧ" ще разбера от вас - тези които сте си го купили и така редовно пишете в темата добри лоши страни на Новия Лансер. За Нисана - да, няма да е нов. Мисля че съм си казал мнението относно новите автомобили. Само да вметна нещо още за новите коли. Един познат си купи Q7 на година 2 3 месеца и спести 20к от цената в магазина. Е извинявай ама 20к са си сума, с която можеш да си вземеш още една доста прилична кола за жената. И да всеки прави компромиси: Някои правят компромиси с това дали им харесва или не, а други с това, че в тази кола е седял един човек преди мен.

 

Относно сравнение с другите японски като външна визия никой не може да му се опре. Дори не само японски а и като цяло малко коли могат да се опрат като визия. Но вътре работата е малко по-различна. Субару Impresa е доста по-удобно в седалката а с Корола са на кантар нещата като вътрешен комфорт. Лансера има визията, Королата има ЯПОНСКИ дизел.

 

Аз всъщност не знам какво се мъча да ви казвам на вас с Лансерите. След като сте си ги купили значи според вас това е бил най-добрия избор и едва ли някой може да ви убеди в противното. Просто темата стана прекалено сектантска и дори се започнаха обвинения че едва ли не, който не си купел Лансер е или беден, или богат, който не знае как да си харчи парите а дава 50% за марката. Всеки си има вкус и това, че не всеки намира Лансер-а като кола мечта, не значи, че което и да е гореспоменатите. Както вие не харесвате немски и т.н така има хора които не харесват японски и т.н. Айде мир и лека нощ

Редактирано от kalio088
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хайде кажете ми с какво Лансер превъзхожда Ц класа от 2005-6та година, която за 35к се купува на около 50-60к км и натоварена с абсолютно всички екстри, като дори е с мотор от 150коня нагоре, които на всичко отгоре горят учудващо малко (и по специално дизелите).

 

Основното, с което я превъзхожда, е, че е нова, гаранциоонна, и както ми казваха разни познати, след като си я купих/в т.ч. тираджии, демек хора с опит/, тази кола ще я караш 1млн км, без да имаш проблеми. :icon_thumbup: А дано! Иначе никой не ти спори, че Мерца е хубава кола - на мой безкрайно близък приятел му купиха точно такава преди 4 месеца, за толкова пари, дизел, автоматик - верно, перфектна е. Но този, който му купи колата, може да купи още 10 такива. Ако недай си боже нещо не е в ред с колата. А ако ти дадеш 35-40 хилки и те прецакат с нещо, дето са го мъчили, мъчили и не са могли да го оправят, та накрая са те натоварили?! Какво правиш тогава?! Имам приятел с БМВ 6та серия, дето имаше дефект, който в сервиза му казаха, че ремонта ще му е 7хилки, та по-добре да не я пипа, ами да я пробута на някой.... Познавам хора и с по-евтини коли, където като ги купуваха в какви ли не сервизи ги караха да ги гледат и после пак се появяват проблеми, които не са хванали и не могат да се оправят... Но, това е Бг, всеки продавач на стари коли гледа да те прецака. И за това, за употребявана кола толкова пари - никога.

Поздрави на всички

 

ПС: Васко, и мен ме кефи машината все повече, а мина една година..... :icon_rock:

Редактирано от sleepless
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айде сега искам да ви замоля да направите обобщение за плюсовете и минусите на новия лансер и да продължим темата ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За тази марка ли говорим?

ЦЪК!

На нейно място в гаража стои Лансера.

Не ми е ясно защо някой си мислят, че останалите ядат доматите с колците!

Ние не сме виждали нито BMW-та нито Мерцедеси.

Карал съм и от двете марки, и 3, и 5, и 7 серия, както и Е и Ц и Ес класата, но в момента съм с това от аватара и съм по-доволен.

В купето е спартанско, просто, ясно и лесно.

 

Спука се маркуч. В магазина ми казват 178 лв.

Скапа се MAF-а на BMW-то 1200 лв., че аз да не си купувам Фиеста или Корса.

За шарнири, тампони и други консумативе да ви сканирам ли фактурите.

Какъв Мерцедес е този дето е на 2 години и три пъти влиза в сервиза за ремонт. И както каза някой по-горе пробутваш го на някой, за да се отървеш от него.

И хайде да спрете да пишете неща дето сте чули от някой. И не ми правете сметка на парите, защото е обидно. Те са за харчене, а не за дюшеците.

 

И като ходите в БС обърнете внимание колко Мерцедеси има в двора върнати от такива, които се хващат за марката, че било престижно, но нямат пари да си плащат лизинга.

Редактирано от Николай Николов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето какво намерих за новия Lancer ...

Май вече няма да е интересно да го караме

 

 

 

ETO:

 

http://img91.imageshack.us/img91/4922/lancergtproton.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се дълбоко, че ви го казвам ама вие сте просто нямам думи... :(

 

Дадох ви прост пример за многото коне под капака и вие се закачихте като озверели за Мерцедесите... :(

 

Супер се дразня когато говоря на някой нещо, а той си продължава на старата тема... :(

 

Темата е добрите и лошите страни на новия Лансер. След 17 страници (скоро 18) темата тотално премина в чат. Моля ви, напишете точно какви са тези добри и лоши страни. Все пак ги карате тези коли от 1-2 години и трябва да ги знаете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш, че на мерцедес ц, е, с и бмв 3, 5, 7 на по две години си сменял шарнири, тампони, носачи и какво ли още не.

 

Никой не ти прави сметка на парите(поне аз не го правя). Твои са си, харчиш си ги както искаш. А това дали си заслужава да смениш S-клас за Лансер: май започнахме да смесваме класовете.

 

Последно да те питам като маха еската, погледна ли LEXUS GS серията, преди да се качиш на Лансера.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се дълбоко, че ви го казвам ама вие сте просто нямам думи... :(

 

Дадох ви прост пример за многото коне под капака и вие се закачихте като озверели за Мерцедесите... :(

 

Супер се дразня когато говоря на някой нещо, а той си продължава на старата тема... :(

 

Темата е добрите и лошите страни на новия Лансер. След 17 страници (скоро 18) темата тотално премина в чат. Моля ви, напишете точно какви са тези добри и лоши страни. Все пак ги карате тези коли от 1-2 години и трябва да ги знаете.

 

Ще опитам да я прочета и да ги селектирам :) :mitsu-smiley:

Редактирано от kalio088
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не могат да се сравняват автомобили от различни сегменти. Това е недопустимо, грешно и некоректно!

Митсубиши Лансер е практичен автомобил от среден клас и да го сравняваш с Це класата е аналогично на сравнение между Трабант и Лансер, да ме извиняват любителите на Трабантчето.

 

Едно от предимствана на Лансера е точно прилива на коне над 4000 оборота. При нормално каране се държи като съвсем обикновен 1.8 двигател, но ако ти потрябва допълнителна мощност и го натиснеш, той ти я дава веднага.

Ако на някой не му стигат да стисне зъби до 01.01.2010 когато отпада акциза за мощността. До тогава да си приготви по 50$ (ако се не лъжа) на конска сила и да се хвърля в големите коне. След 30 години зад волата, това което ми дава Лансера ме удовлетворява напълно, а след 4-5 години мисля да го сменя с нещо по-малко като Колта. Големите коне и скорости вече не ме влекат и я карам пенсионерската. Освен за гробищата няма за къде за бързам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не могат да се сравняват автомобили от различни сегменти. Това е недопустимо, грешно и некоректно!

Митсубиши Лансер е практичен автомобил от среден клас и да го сравняваш с Це класата е аналогично на сравнение между Трабант и Лансер, да ме извиняват любителите на Трабантчето.

 

Едно от предимствана на Лансера е точно прилива на коне над 4000 оборота. При нормално каране се държи като съвсем обикновен 1.8 двигател, но ако ти потрябва допълнителна мощност и го натиснеш, той ти я дава веднага.

Ако на някой не му стигат да стисне зъби до 01.01.2010 когато отпада акциза за мощността. До тогава да си приготви по 50$ (ако се не лъжа) на конска сила и да се хвърля в големите коне. След 30 години зад волата, това което ми дава Лансера ме удовлетворява напълно, а след 4-5 години мисля да го сменя с нещо по-малко като Колта. Големите коне и скорости вече не ме влекат и я карам пенсионерската. Освен за гробищата няма за къде за бързам.

 

Бе човече кой е сравнявал марките? ама и вие почнахте да се оплитате... прочети ми пак поста за SLR-а и пак помисли... преди бая бая доста години бях в 3-4 клас когато бих сравнил Лансер с SLR.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Всяко следващо мнение, което не е по темата или пък засяга сравнение с други марки ще беде изтривано. Не си правете труда да пишете, ако не е по темата. :mitsu-smiley:

Редактирано от jolly_roger
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пфффффффффф. Изтекоха ми очите, докато я прочета цялата тема, че и да селектирам мненията :(((((( Както и да е изввадил съм плюсовете и минусите спрямо това кой какво е писал и съм игнорирал мнения, които са доста субективни и повлияни от притежаването или не на този автомобил (все пак май останах 1 2 за цвят :) ). Все пак може някъде да съм се поулял, но 340 поста са си :icon_n_giljotiini:

 

+++++++++++++++++

- 18-ки джанти и въпреки това возеше меко

- Скотосната кутия е перфектана

- Завои, които с лимузина ги вземат с 120-130 Лансера ги преодолява с над 150

- Сглобката е на високо ниво и скърцания няма

- тръбите на ауспуха са добре защитени

- Отзад има достатъчно място за краката

- Всички коли на цената на лансър са с по-малко пространство - и на предни, и на задни седалки

- Най-силната страна на Лансър - уникална визия и дизайн

- много приятна за управление кола

- Колата е много лека за управлиние , малко мудна за 143 -те си кончета , но пък компенсира с невероятна визия. като недостатак май е само , че наща няма преден парк троник и ми и трудно да и хвана габаритите . Но се пак е едва на 600 км

- като се кача в Лансъра - чувстам се жив

- при 60км/ч средна скорост гори 6.9л/100 1.8CVT, при 63км - 6.8, при 77 - 5.9

- на пътя седи много добре и който я е карал по завои съм сигурен че ще ме подкрепи

- днес изминах 830км с Лансера ми и съм свеж като цвете

 

 

-----------------

- Доста шум, като се кара по некачествен асфалт (с течение на времето се свиква)

- Нефабричната аларма

- пластмасите по таблото и вратите почват да скърцат още на 4-5 хиляди километра

- багажникът не е добре уплътнен и от там идва най-вече шумът в движение. (Може да е от гумите)

- 1.8 с типтроник - пластмасите по таблото са си пласмаси . Двигателя също е шумен, но пък има добър звук

- таблото доста дразни с евтините на пипане материали

- Минусите са дисплея, който при попадане на слънце се вижда прекалено слабо

- Лансер е хубава и нова кола, НО в никакъв случай не е ,и не може да стане Галант

- Колата е със сравнително малък просвет

- Автоматика харчи много, но кефа цена

- Стария модел на истина е доста по-добър като качество, но е грозен и от вътре и от вън

- Ако обаче продължат да чистят снега и леда, както до сега, много е вероятно колата да остане в гаража и тази зима

- в Лансер шумоизолацията и термоизолацията изобщо не са на ниво

- недостатък номер 1 е малките мотори които му се монтират неотговаряащи на агресивния му вид

- В шатите се предлага и люк на покрива, а при нас просто го няма това

- за сръвнение сивика е с по добър вътрешен дизайн по бърза по икономична (мнение на потребител колебаещ се дали да си вземе Лансер или Сивик - в крайна сметка е избрал Лансера)

- шут в гърба от 1.8 атмосферка е повече от несериозна , но пък забавна

- потропването отзад в ляво си остана, та даже се и засили това потропване с течение на изминатият пробег

- като усиля музиката до край, кората зад облегалките на садната седалка почва да тропа

- Колата се почуства слаба само по баирите на Еленския балкан

- срещам мнения на хора, изявяващи желание да си купят Мицубиши, но гаранционното обслужване и негативните отзиви от БС ги отказват (това не е точно към колата, но пак го отчитам като - )

- Какъв е напредъкът спрямо преди 10-15 години? Никакъв, тези разходи са същите като на моделите от 90-те. Мивек, нов двигател, без някаква разлика в крайния резултат.

-

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз минуси до сега кой знае какви не съм забелязал. Дисплея на навигацията си има настройка за Ден или Нощ, слагаш Ден и трябва Слънцето да блесне с цялата си прелест в дисплея, за да не видиш. Мястото според мен на задната седалка е повече от добре за този клас кола. Не съм чул да скърца нещо.

 

Като минус обаче... и то според мен не малък. Наложи се да спирам бързичко от към 140, като плавно намалявах до към 100-120може би, от там интензивно натискане на спирачката, но без връщане на скоростите (бях на 5та), знам че ако бях връщал щях да спра, но не исках да я вкарвам в червените без причина, просто пуснах спирачката и минах на жълто-червено :), но нямаше да спра. Санта Фе, което не знам но май има същите спирачни системи и е доста по тежко спира в ПЪТИ по-добре. Друго, малко на дизела първа и втора са му много куци скорости, за сметка на това след това направо излита, особено ако си спрял тракшъна и стабилизиращата. Друго не знам... АААААААААА като огромен ПЛЮС е бързото изстудяване, явно въздуховодите са скрити добре и не се нагряват, направо ме изумяваше как цял ден колата е седяла на 30+ градуса и за просто 2-3-4мин вътре всичко е супер, а колата ми е черна с черна кожа, което ви е ясно как се напича.

 

Не знам какво не ви харесва толкова на пластмасите. Мен лично това дето е като карбон, много ме радва, както и топката за скоростите, като бейзболна е, със шефове, коженка, страшна е! Кожата също не е лоша и е перфорирана. Има доста удобна задна седалка, това е коментар от капризно момиче, което се вози до морето на нея, даже и заспа. Не знам, какво друго...

Карам същия дизел и съм абсолютно съгласен,чè 1 и 2 скорост са супер куци, както и с това, чè след това наистина няма кой да те настигне, направо за момент мисля, че не мога да я контролирам. На мен си ми спира идеално, а климатика е направо невероятен. Един проблем-май парното не е особено силно. Един клик по-назад от максимума и духа ммммм...не много топло. Някой да има наблюдения?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карам същия дизел и съм абсолютно съгласен,чи 1 и 2 скорост са супер куци, както и с това, чи след това наистина няма кой да те настигне, направо за момент мисля, че не мога да я контролирам. На мен си ми спира идеално, а климатика е направо невероятен. Един проблем-май парното не е особено силно. Един клик по-назад от максимума и духа ммммм...не много топло. Някой да има наблюдения?

 

И на мен 1ва ми е куца, но 2ра си е екстра! (3та няма смисъл да я споменавам)

За КЛИМАТРОНИКА - не съм доволен от него!!! Студеното е ОК! Ама за да стопли колата - задължително на МАХ (28гр.) иначе духа студено?! :icon_doh:

А аз си мислех климатроник - задавам темп. и то я поддържа - явно някъде има грешка! :icon_hmm: Също нещо което не ми харесва, е че като пусна вентилатора на "ауто" без значение от темп. която е нагласена винаги духа студено, както и ако сложа другата врътка на "ауто". :icon_hmm:

И още нещо - като е пуснат климатика оборотите се вдигат сами през някъв интервал от време (приблизително 25сек.) и пак спадат???? :icon_hmm:

Копчетата на вратите за стъклата несветят, както и за настройка на огледалата! - въпрос на навик! ;)

Хладилната жабка непобира шише 1,5л, а изглежда голяма - не е нещо фрапиращо! :)

Парктроник не се предлагал (поне в БГ) за дизел ниво ИНТЕНЗ -само за бензинов двигател! -ИЗВОД:"Дизеловия двигател се паркира по-лесно от бензиновия !" :icon_n_gora:

 

И някой и друг + данапиша:

Има 2 гнезда на 12V в купето - мога да си включа радар детектора и зарядното на телефона/навигацията едновременно! :yes3:

Идеален BLUETOOTH (за нивата от ИНВАЙТ нагоре) - човека с когото говориш казва, че не се познава дали се говори от телефона или от bluetooth-a! :yes3:

Стелките са добре захванати за пода и не се разместват - непречат на педалите на шофьора и по-малко замърсяване на мокета!

 

Това се сещам в момента. Може да са дребни неща и да не ги отчетете капо +/- но за мен допринасят за комфорта в автомобила! (надявам се да не съм повторил + или - които вече някой друг колега е споменал!)

Редактирано от hostagebg
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пфффффффффф. Изтекоха ми очите, докато я прочета цялата тема, че и да селектирам мненията....................................................

-

.............................

Кой е тоя луд, дето 17-18см просвет му са малко бе?????????? Тва да не е оф роуд машина.

Нефабрична аларма???? Ми то лкючът си е с имобилайзер ФАБРИЧЕН. Няма да правят непревземаеми крепости я. Още малко и ток в дръжките на вратите ще искате.

...............................

1.8 тип-троник ? Каде е това чудо? Двигателя бил шумен?

Нещо пак си объркал май. :icon_thumbup:

Редактирано от jolly_roger
оставил съм само нещата, които се отнасят за Лансер.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карам същия дизел и съм абсолютно съгласен,чè 1 и 2 скорост са супер куци, както и с това, чè след това наистина няма кой да те настигне, направо за момент мисля, че не мога да я контролирам. На мен си ми спира идеално, а климатика е направо невероятен. Един проблем-май парното не е особено силно. Един клик по-назад от максимума и духа ммммм...не много топло. Някой да има наблюдения?

Стига бе. Аз на мойта кола повече от 25 зимата не го пускам, че ми става мноо топло.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Идеален BLUETOOTH (за нивата от ИНВАЙТ нагоре) - човека с когото говориш казва, че не се познава дали се говори от телефона или от bluetooth-a! :yes3:

 

В този ред на мисли, да знаете дали се настройва силата на микрофона защото мен определено ме познават че не говоря от слушалката, а и аз се надигам от седалката та да се приближа към микрофона и почти крещя. Гледам моя шев като говори през Bluetooth в неговото Audi A6 въобще не се напряга и отсреща го разбират чудесно.

При вас как е ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В този ред на мисли, да знаете дали се настройва силата на микрофона защото мен определено ме познават че не говоря от слушалката, а и аз се надигам от седалката та да се приближа към микрофона и почти крещя. Гледам моя шев като говори през Bluetooth в неговото Audi A6 въобще не се напряга и отсреща го разбират чудесно.

При вас как е ?

 

 

Аз нямам Колега такъв проблем с силата на звука.Освен ако самото покритие на мрежата не е по променилво.Но определено трябва по ясно да говоря щото като мрънкам на носа си и не ме чуват :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В този ред на мисли, да знаете дали се настройва силата на микрофона защото мен определено ме познават че не говоря от слушалката, а и аз се надигам от седалката та да се приближа към микрофона и почти крещя. Гледам моя шев като говори през Bluetooth в неговото Audi A6 въобще не се напряга и отсреща го разбират чудесно.

При вас как е ?

Аз си говоря с най-нормален тон и не се налага да викам. Много добро качество на връзката се получава. Единствен "проблем" , който не мога да си обясня е, че въведените в паметта на системата номера и имена, когато ги набирам гласово и първите 1-2 секунди аз чувам човека с когото говоря, а той мен не! :icon_hmm: Някой забелязвал ли го е това?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, да ви попитам. Ремонтирали ли сте нещо по колите което да не е консуматив? Вероятно общата статистика по ремонтите може да покаже дали и кои са слабите агрегати на модела.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, да ви попитам. Ремонтирали ли сте нещо по колите което да не е консуматив? Вероятно общата статистика по ремонтите може да покаже дали и кои са слабите агрегати на модела.

 

 

За година и половина почти нищо не съм пипнал освен смяна на масло и тем подобни .Засега Лансера се движи безупрично дай боже да е така и занапред :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, да ви попитам. Ремонтирали ли сте нещо по колите което да не е консуматив? Вероятно общата статистика по ремонтите може да покаже дали и кои са слабите агрегати на модела.

Година и половина - масло и филтри. Долято масло ок. 400мл. но това беше преди първата му смяна още. От новото масло не е мърдало! И това е :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...