Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Spawn

Потребител
  • От него общо

    33
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Br

Spawn's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Spawn

    Lancer X CVT -прегрява

    Здравейте, да се наредя и аз на редицата с проблема на скоростната кутия (Лансер, 2008, CVT, 1.8). От около година започнах да я усещам колата че е станала мудна когато ми трябва повече скорост за да изпреваря някого. Днес обаче в жегата между Варна и Стара Загора, 80 км преди финала ми изписа да намаля скоростта и влезе в сервизен режим. Погаза се и символът за висока темепература на маслото на скоростната кутия. Скоростта ми беше около 150 км. в час и беше около 35 градуса температурата навън + включен климатик. След кратка почива продължих нормално до Стара Загора без да влиза в сервизен режим и т.н. но и карах със 100-120 км/ч. Върнах се вечерта до Варна и сега чуденката ми е къде да отида да сменя маслото или да направя диагностика на CVT-то във Варна, град в който не живея и нямам познати а колата трябва да остане тук в следващия месец и да се ползва ? Маслото на скоростната кутия е сменяно на 70-75 000 км. в Белгия в сервиз на Митсубиши (колата я купих от БС 2008), сега е на 142 000 км. Някой от Варна и с опит със сервизите занимаващи се с тези неща тук ? П.П. За тези близо 12 години колата в сервиз е влизала само за смяна на масла и филтри и само веднъж за смяна на шарнир при DJ-я преди можеби 5-6 години
  2. Spawn

    Часовник

    Колегата спомена лентовия кабел та да се възползвам и аз да попитам нещо. От известно време чистачките ми и мигачите са се "сработили" и когато чистачките са на "автоматично", навил съм волана на дясно и съответно чукна десен мигач чистачките ми ми забърсват стъклото, нищо че няма кьорава капка по него. Та този лентов кабел голяма драма ли е по отношение на смяната и купуването му ?
  3. Чудесно, ще се справя сам значи. Ще взема да сменя и накладките направо, че са стоковите още и са на 80 000 км. вече. Дисковете още пазят поведение.
  4. Ако ламарината пречи ще стане сложно смяната на болта. Ще трябва да търся информация как се сваля тази ламарина. Но все пак си мисля, че няма да мога да го сваля без да свалям диска, просто няма достатъчно място м/у диска и ламарината.
  5. Така се случи че трябва да сменя една от 5-те шпилки тъй като гайката беше пренатегната и при смяна на гумите излезе тя излезе с половината болт. Въпросът ми е дали след като сваля спирачния апарат, ламарината която предпазва диска от вътрешната страна ще пречи за да сменя шпилката и ще се наложи ли и нейното демонтиране ? А иначе говорим за Лансерче 2008. Някой с предположения или от личен опит нещо да сподели ? Картинки и схеми също помагат. Забравих да попитам, болтовете които държат спирачния апарат а и тези двата които държат челюстите какъв размер са ?
  6. Ето и цените на които ми смениха маслото на скоростната кутия тук в Брюксел. Филтър (външния) за скоростната кутия - 20.56 евро О-пръстена за филтъра - 3.29 евро Маслото за скоростната кутия (7 литра) - 113,63 евро Труд, който включва и смяната на тампоните на задната стабилизираща щанга които си бях купил преди време от България, за 1 час и 30 мин. - 74,85 евро (цената на труда за 1 час е 49.90) ОБЩО - 256,92 евро заедно с данъка. Това са цените в официален сервиз на Митсубиши тук, в България някой ако е сменял може да допълни информацията. Предполагам, че при DJ Tymbi ще най- добрия вариант по отношение цена/качество.
  7. Супер, сега трябва да ги намеря на френски за всеки случай ако се направят на недоумяващи от английските им наименования.
  8. Имате ли идея този О-пръстен който се сменя също при смяната на маслото какво му е наименованието на английски или някакъв номер ако има аз да си го потърся, че мисля да сменям маслото тук в Белгия и искам да се подготвя с трудните думички преди да отида в сервиза? Тук в един от оторизираните сервизи ми обадиха цена от 20 евро на литър за маслото и 41 евро за труд на час, филтъра и този о-пръстен ще са ми за изненада. :icon_blush:
  9. И защо като от Ита сервиз Ст. Загора за 26 лв. можеш да я поръчаш като хората услужливо пращат по куриер. Пробвано, работи. От eBay хем ще чакаш хем ще се чудиш какво ще ти пратят че и по- скъпо.
  10. Не е задължително ако имаш адресна регистрация в същата административна област. При мен се разминават тези неща, аз съм в пазарджишка а тия хубавци са на "Резбарска" в София. А и аз ще съм в София и няма нужда да упълномощтавам някого.
  11. На практика това ще е същото с тази разлика че те ще знаят официално че датата на прехвърляне ще се случи на дата Y вмест на N (т.е. незнайно з атях кога). Но има вероятност да не се навият или ще си търсят лихвите по просрочие. Ще прегледам пак договора както и общите им условия, но се съмнявам да искат за 500 лв. да пожелаят автомобила да им се върне
  12. Имам следната дилема. Автомобилът се намира извън България, както и аз самия. Договорните ми взаимоотношения с Алианц прикючват в средата на месец декември а аз мога да се появя в България около 28-ми 29-ти декември, т.е. след като нещата би трябвало вече да са приключили по договора. До тук никакъв проблем но тъй като аз мога да съм в офиса на Алианц най рано на 2-ри или 3-ти януари добрите хора от Алианц ми подновяват застраховката (автокаско)автоматично както и ще ме накарат да платя годишния данък за да мога да си я прехвърля който е както знаете по- висок в София а аз нямам софийско жителство. Но и това не е проблем (въпрос на средства), проблемът е че не искам да разхождам колата 2000 км. в едната посока само за да я прехвърля на мое име и после обратно, което би ми струвало около 600 евро. От офиса на Алианц ми казаха че мога да я прехвърля на трето лице което има софийско жителство, така няма нужда автомобила да сменя номерата и съответно да се кара до България и после обратно. Тогва казвам си добре, но като се замисля аз ще трябва да платя около 700-1000 лв. за такси и нотариуси и следващото лято да ги платя още веднъж за да я прехвърля от "третото лице" на мое име. Та тук сметката почна вече да не ми излиза и се замислих дали не мога да направя следното: Докато аз не им платя последната изравнителна вноска която е около 2000 лв. колата се води на тяхно име, аз им внасям 1000 или 1500 лв. и се замотвам до лятото, те съответно ще искат някаква лихва за просрочие която още не знам в размер на колко процента е всеки месец от забавянето но си мисля че ще е по- малко от колкото два пъти да прехвърлям автомобила. Имам и още един плюс, тук колата като се води на фирма или на лизингодателя както е в моя случай може да се движи с BG номера иначе трябва да слагам техните които струват една торба с пари. Минусите са че каското е само на 2000 км. от автомобила и сами се сещате до какви неприятности може да доведе това. Та ако някой се сеща за по- приемлив вариант или знае други подводни камани които мога да срещтна в моя вариант за отлагане на плащането моля да сподели. Искам да подчертая че това не го правя от тарикалъщина а само от чисто икономически причини както и спестено време в пътувания и поемане на рискове свързани с него, особеnно в зимно време.
  13. Spawn

    Интерлийз - мизерници

    Вярвам ти, че е така. Не бих искал да правя ремонт но големи щети та да разбера. Представям си ако си застрахован в ДЗИ да речем и за ремонта БС поискат толкова пари, дали няма да ти обяснят, че ... нямаш пълния комплект ключове и каското не важи. :D
  14. Spawn

    Интерлийз - мизерници

    На 2-рия месец след като я купих колата един хубавец ме нацели в задна лява врата и задния калник (който си е цял панел) беше изкривил и прага малко. Не знам колко е струвал ремонта но след като имах протокол от КАТ единственото което съм направил е да я закарам в БС в уречения ден и час после да я взема след 3 или 4 седмици не си спомням като не ме занимават с плащания, размотавания и кълчене на ръце, не са ме карали да доплащам нещо на някой си. Мен лично това ме устройва. Да вярно е че оценките им са доста високи но ако ти откраднат колата или недай си боже я направиш трудна за рисуване сумата която ще получиш ще е по- висока. Няма да коментирам условия на лизингодател и т.н. че там едва ли има клиент който да им се радва. А по повод че всеки застрахователен брокер предлага да ти закара колата за да ти заведе щета аз имам горчив опит. Предишната ми кола я взе брокера да и заведе щета и ... размазаха колата на едно кръстовище. Не беше момчето виновно но в такива случай предпочитам аз да съм карал колата и да съм на мястото когато (ако) това се случи и да нямам съмнения в качествата и действията на друг шофьор.
  15. Spawn

    Интерлийз - мизерници

    Понеже никой нищо не е написал за Алианц ще кажа, че при тях си личи че компанията няма български корени. Когато взех колата от БС се цъклих 5 мин. да видя стикер, маркировка и т.н. по колата а да се окаже че те не правят прословутите маркировки по стъкла седалки и т.н. Това си е добро впечатление за мен. Другото което ми хареса е че си имат човек в приемната на БС София и аз не се занимавам с нищо повече от това да им се обадя и да закарам колата в БС там да си я гледат, снимат и да я вземат да я оправят. Застрахователната им премия само не ми допада.
×
×
  • Създаване...