Премини към съдържание

Vr4


Препоръчано мнение

Този, който съм виждал, беше в Малта, която е английска колония... Там взехме под наем Пежо 206. При него бяха обърнати :) Тоест - първа ти е най-близката скорост...

 

:( Лошо

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 60
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Там взехме под наем Пежо 206. При него бяха обърнати :) Тоест - първа ти е най-близката скорост...
А ти на коя седалка беше, шофьорската или на пътника? Виж това от Ebay, 'универсално' за всички модели Пежо.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Хммм та въпроса с това че първа е винаги от страната на водача е ясен...решено е-VR4-ката ще се преправя от ляв на десен волан и единствения проблем, който остава е скоростната кутия...ако може някой да ми каже каква да търся за да сменя фабричната от VR4-ката,защото не искам първа да ми е нагоре и надясно :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хммм та въпроса с това че първа е винаги от страната на водача е ясен...решено е-VR4-ката ще се преправя от ляв на десен волан и единствения проблем, който остава е скоростната кутия...ако може някой да ми каже каква да търся за да сменя фабричната от VR4-ката,защото не искам първа да ми е нагоре и надясно :icon_angel:

Скоростите на автомобилите с десен волан са си нормални . Поне аз не съм виждал обратни а често пътувам до Англия

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хммм та въпроса с това че първа е винаги от страната на водача е ясен...решено е-VR4-ката ще се преправя от ляв на десен волан и единствения проблем, който остава е скоростната кутия...ако може някой да ми каже каква да търся за да сменя фабричната от VR4-ката,защото не искам първа да ми е нагоре и надясно :icon_angel:

 

Между лост на скорости и ск. кутия има известна разлика, как мислиш? :D

Ако VR4 е с типтроник, не виждам къде е проблема със скоростите.

 

Колеги, май тази тема е само за чешене на езици.

 

Аз лично не мисля че си струва подобна кола да се преправя. И без това тази кола не става да ежедневие! Първо че харчи много, второ е с екзотични части... Става за по едно кръгче да се изкефи човек! Дали си струва преправянето? Защо се вкарвате в беля? Ако толкова е зор за VR4, взимайте, стягайте го по правилата, и карайте! И без това надали ще навъртите повече от 5000км на година с него.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако VR4 е с типтроник, не виждам къде е проблема със скоростите.

 

Най смешното е, че колата от линка по-горе е VR4 с типтроник, както е видно от снимките. Та не виждам кво я къдрите толкова около скоростната кутия, ако имате кинтите и мерака просто трябва и кураж да се скочи :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най смешното е, че колата от линка по-горе е VR4 с типтроник, както е видно от снимките. Та не виждам кво я къдрите толкова около скоростната кутия, ако имате кинтите и мерака просто трябва и кураж да се скочи :icon_dance:

 

 

 

Именно! :) Чакаме да видим дали за какво аджеба беше всичкия този шум!? Тази тема я следя откакто е пусната и досега не съм изказвал мнение, но при положение, че всичко в крайна сметка е ясно още от първите 3-4 поста невиждам резон за толкова дълго дискутиране на тема обсъждана не веднъж във форумът! Аз лично когато съм решил нещо сериозно не чакам и не карам другите да ме гъделичкат по акъла, а именно - действам! :yes3: Нека спрем в крайна сметка с празните приказки и видим колко наистина е надъхан човека и колко иска тази кола, а ако няма възможност да си я позволи мисля, че всичко до тук беше излишно! Надявам се не съм обидил никого с личното си мнение! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обръщането на волана на която и да е кола си е сложна, скъпа и трудоемка работа. При Галант е още по-сложна, защото дори и коша на купето не е симетричен. Щом досега никой не го е направил, значи задачата е много, много трудна. Според мен дори е невъзможна, освен ако не се прави в завода в Япония. Дори и да е възможно обръщането на волана на VR-4, дали си заслужава инвестицията? Преди време и аз бях много запален по тази идея, но колкото по-навътре навлизах в материала, толкова повече ми се изпаряваше ентусиазма.

Ще се радвам ако някой успее с "мисията невъзможна", но не вярвам това да стане скоро, още по-малко пък от автора на темата.

Нищо лично.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами колеги той човека /автора на темата/ си пита по най нормален начин доколко е възможно и дали е усъществимо всичко това. И въпроса отправен към хора дето тая емоция им е позната. Ама си мисля защо пък темата да се обръща в чешене на езици и както и да има съмнения, че може да го постигне това обръщане на волана.

 

За един ако тази операция е нерантабилна защото е скъпо струваща, безсмислена защото малко са хората които ще се наемат да го правят и още куп сметки подкрепящи песимизма - то пък за друг всички тези неща могат да стоят по друг начин, да си има други критерий и измерения или да го кефи нещо пък по различно.

Също към никой нищо лично - казвам си мнението.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има и един вариант, който никой не е споменал - на който му се кара VR4, отива да живее в Англия, Япония или друга страна с "обратно" движение и няма проблем с положението на волана :rolleyes:

Като бонус е и това, че най-вероятно ще ти е и много по-лесна поддръжката от финансова гледна точка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами колеги той човека /автора на темата/ си пита по най нормален начин доколко е възможно и дали е усъществимо всичко това. И въпроса отправен към хора дето тая емоция им е позната. Ама си мисля защо пък темата да се обръща в чешене на езици и както и да има съмнения, че може да го постигне това обръщане на волана.

 

За един ако тази операция е нерантабилна защото е скъпо струваща, безсмислена защото малко са хората които ще се наемат да го правят и още куп сметки подкрепящи песимизма - то пък за друг всички тези неща могат да стоят по друг начин, да си има други критерий и измерения или да го кефи нещо пък по различно.

Също към никой нищо лично - казвам си мнението.

 

 

OK, прав си! Така е!

Темата за смяна на волана циклично се дискутира, но... това е емоцията около Vr4... :)

Аз бих го карал както си е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

оффф отчаях се от някои хора...почвам да си се разправям сам по майстори и сервизи...благодаря на всички за мненията и съветите,наистина! относно другото-човек може всичко, само да има желание-не ме интересуват нервите и другото,съпътстващо това начинание,защото знам какъв ще е резултата! надявам се скоро да се видим с уникалното возило на някой събор :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да се намеся в темата тъй като карам Глант с десен волан, свикнах му точно за 2 часа, даже на скоро си бях в БГ и ми беше мерак да карам кола с нормалан волан, та взех на един приятел колата да се повозим малко ама това е друга тема.

Ако си решил да взимаш VR4 гледай обявите в Англия - разбираемо е защо. За обръщане на волана не си и помисляй, аз не бих се навил даже и без пари да ми го обръщат!!! Относно карането на кола с десен волан ще споделя мойте впечатления, винаги като спреш слизаш на тротоара, има много малка мъртва зона диагонално зад шофьора (ако някой те изпреварва) трябва добре да се нагласят огледалата и ВИНАГИ да се гледа в централното и лявото огледало при изпреварване!

Единствения минус на десния волан е изпреварването, но и в това има цака и не е болка за умиране, даже преди да тръгна към БГ си мислех да си купя от тези камерки които са за паркиране и да я монтирам до левия халоген и да снима напред.

За скоростните кутий не знам как стоят нещата но съм сигурен в едно, че VR4 типтроника му е с 5 скорости.

Ако си се навил сериозно да взимаш такъв изтребител си направи сметката за поддръжката и се настрой че ще го караш с десен волан.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да се намеся в темата тъй като карам Глант с десен волан, свикнах му точно за 2 часа, даже на скоро си бях в БГ и ми беше мерак да карам кола с нормалан волан, та взех на един приятел колата да се повозим малко ама това е друга тема.

Ако си решил да взимаш VR4 гледай обявите в Англия - разбираемо е защо. За обръщане на волана не си и помисляй, аз не бих се навил даже и без пари да ми го обръщат!!! Относно карането на кола с десен волан ще споделя мойте впечатления, винаги като спреш слизаш на тротоара, има много малка мъртва зона диагонално зад шофьора (ако някой те изпреварва) трябва добре да се нагласят огледалата и ВИНАГИ да се гледа в централното и лявото огледало при изпреварване!

Единствения минус на десния волан е изпреварването, но и в това има цака и не е болка за умиране, даже преди да тръгна към БГ си мислех да си купя от тези камерки които са за паркиране и да я монтирам до левия халоген и да снима напред.

За скоростните кутий не знам как стоят нещата но съм сигурен в едно, че VR4 типтроника му е с 5 скорости.

Ако си се навил сериозно да взимаш такъв изтребител си направи сметката за поддръжката и се настрой че ще го караш с десен волан.

 

Eто едно смислено мнение за Vr4 - карайте си ги както са! Пипне ли се един Галант с флекса и оксижена, побългари ли се, край, това не е вече ГАЛАНТ. Няма да я има магията, ако ще да стане с нормален волан. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Eто едно смислено мнение за Vr4 - карайте си ги както са! Пипне ли се един Галант с флекса и оксижена, побългари ли се, край, това не е вече ГАЛАНТ. Няма да я има магията, ако ще да стане с нормален волан. :D
Защо да я няма магията ? Да не искаш да кажеш че нормалните Галанти нямат магия.........
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо да я няма магията ? Да не искаш да кажеш че нормалните Галанти нямат магия.........

Според мен казва точно обратното:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен казва точно обратното:)

 

 

Tочно така :D

Дали е с ляв или десен волан няма голямо значение... Важното е да остане както го е създал японеца!

Затова, карайте си оригиналния японски VR4 и бъдете различни с обратния волан.

Относно това дали няма видимост от дясната страна, аз лично мисля че няма проблем - всеки път когато се возя до шофьора и аз виждам пътя! :D Мисля, че се е оформила доста първосигнална параноя на тема липса на видимост и нуждата от смяна на волана. Само помислете - ако видимостта е наистина толкова кофти, дали бихте изпреварвали изобщо?? :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... дали няма видимост от дясната страна, аз лично мисля че няма проблем - всеки път когато се возя до шофьора и аз виждам пътя!

Едно е да 'виждаш пътя', друго е да виждаш пътя и превозните средства по него на 100-200 метра напред, когато пред теб има камион. Направи си един прост експеримент - накарай някой приятел да те вози и вместо той да преценява, ти му казвай кога да изпреварва. :icon_crying:

A относно 'параноята', можеш за справка да провериш при застрахователя си каква е разликата между застраховките на твоя Галант и същия модел (не VR4) но с десен волан.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не би да има разлика в застраховката ако колата е с десен волан? Или за каско става дума, защото при моята ГО нямаше разлика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, не би трябвало да има разлика, межу лява и дясна дирекция на волана. Все пак важното е на колко години е, каква е колата и в какво състояние е (това според застрахователите де).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не би да има разлика в застраховката ако колата е с десен волан? Или за каско става дума, защото при моята ГО нямаше разлика.
В западноевропейските държави има разлика в застраховката, ако колата не е със стандартната за страната спецификация.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едно е да 'виждаш пътя', друго е да виждаш пътя и превозните средства по него на 100-200 метра напред, когато пред теб има камион. Направи си един прост експеримент - накарай някой приятел да те вози и вместо той да преценява, ти му казвай кога да изпреварва. :icon_crying:

A относно 'параноята', можеш за справка да провериш при застрахователя си каква е разликата между застраховките на твоя Галант и същия модел (не VR4) но с десен волан.

 

Естествено че като се лепнеш зад камиона на 1 метър, нищо няма да видиш. Ако спазиш 20-30 метра дистанция се вижда всичко.

Моя застраховател ще гледа ВИН-а и талона. С обърнат волан се съмнявам че ще мога изобщо да регистрирам такава кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Ако спазиш 20-30 метра дистанция се вижда всичко...
От други твои постове знам, че разбираш математика, предполагам и с геометрията си добре. Нарисувай си пътя, твоята кола, един камион на 20 метра и свери секторите (зоните на видимост) с отправна точка ляв и десен волан. Разликата е доста осезаема нали? С десен волан надали ще виждаш 2.5-3 пъти по-далеч от разстоянието до камиона, а това са 70-80 метра, извадии 20-тях дето са между теб и камиона и се получава доста нищожно разстояние за безопасно изпреварване при 70-80 км/ч.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз точно така изпреварвах, малко поотдалечко и не съм имал рискова ситуация, ако се монтира и камерка до лявия халоген и няма никакви ядове. Или като се лепнеш плътно до някой камион и някой тръгне да изпреварва и теб и камиона тръгваш веднага след него и преценяваш положението.

Погледни и от добрата страна, като спреш винаги слизаш на тротоара като пич без да се оглеждаш, че някой може да ти отнесе вратата, а и много по-лесно и удобно можеш да изпреварваш от дясно :hysterical:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Погледни и от добрата страна, като спреш винаги слизаш на тротоара като пич без да се оглеждаш, че някой може да ти отнесе вратата, а и много по-лесно и удобно можеш да изпреварваш от дясно :hysterical:

:spam: ...освен ако не паркираш отляво на пътя :) Майтапът на страна, ама темата премина в спор за ляв и десен волан, което е просто безсмислено. Очевидно е, че обратният волан има минуси... очевидни са и плюсовете на VR-4... оттам нататък е въпрос на личен избор - аз съм виждал и хора с Daewoo Racer, което е кола за 1000лв, които си карат с обратен волан и гък не казват... хем че и колата им е ужасна... Така че, нали знаете - "въпрос на вкус, казало кучето и си облизало гъза".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...