Премини към съдържание

HolyMan

Потребител
  • От него общо

    256
  • Регистрация

  • Беше тук

За HolyMan

  • Рожден ден 12/23/1983

Местоживеене

  • Град
    София

Интернет контакт

  • AIM
    plamen.nicolov
  • Уебсайт адрес
    http://www.primespot.eu

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    IS200 Supercharged
  • Интереси
    Музика, Технологии, Реклама, Аудио и видео продукция

HolyMan's Постижения

Редовен форумист

Редовен форумист (8/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. В Кобра има по 35 лв. Или поне имаше. Малко китайско и една идея по-право, ама като го залепят, преди да е изсъхнало можеш да спреш колата близо до стена или дърво и да подложиш нещо, което да го натисне към колата под правилния ъгъл докато изсъхне за 1 нощ. Няма да се счупи. Правил съм го 2 пъти със стария Колт, че нещо много привлекателно намираха наркоманите в него http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_censored.gif
  2. HolyMan

    Angel Eyes?

    Ebay. Потърси във форума, обсъждано е нееднократно.
  3. Ето и една машина на времето: http://www.mobile.bg/11344511719075751
  4. SRS грешките се пазят и при откачане на акумулатора, за разлика от тези на ECU-то.
  5. Колеги, някой може ли да ми каже къде в София да отида за да ми ресетнат SRS компа на Colt CJ, че претапицирах волана и сглупих малко та вързах акумулатора замалко без да има волан, дигна грешка SRS-а и сега ми вади очите лампата... Та къде да ида в София да махнат грешката, по възможност без да чакам цял ден за 2 минути работа Ако евоскана можеше, щях да си я ресетна, ама уви... Мерси предварително!
  6. HolyMan

    Инфо. за колт 98

    Доколкото проучвах преди май не става, но може и да греша. Виж тази тема: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=9545 Иначе по нета има доста изписано за правене от VAG-COM на Open Port 1.3, като търсиш този файл: "Mitshubishi_Open_Port_1_3_FT232RQ_EEPROM_DUMP.ept".
  7. HolyMan

    Инфо. за колт 98

    Иначе колата може да се върже с EvoScan софтуера чрез стандартен VAG-COM USB кабел за 9$ от eBay чрез смяна на фирмуера на контролера и премостване на 2 пина. Само кабела трябва да е с FTDI чип. Но така или иначе само за четене на грешки това не е нужно, тъй като колта има самодиагностика, както каза Емо.
  8. HolyMan

    Проблем с АБС-са

    То пък на колта абс-а е един... Махай кабела на помпата, махай лампата от таблото за да не те дразни и изведнъж получаваш далеч по-добри спирачки. АБС без EBD направо по-добре да го няма - една гума да загуби малко сцепление и колата прекратява спирането си, нищо че другите 3 гуми държат. След като миналата зима на 2 пъти замалко да се пребия заради тая псевдо система, директно извадих буксата
  9. HolyMan

    Mitsubishi Colt 5 или VW Polo?

    Само да допълня че колта след фейслифта (2000) има странични Airbags (в седалките). Автоматик в колт е малко като като негър скиор - знаем че има, ама не сме виждали... Читавите бройки Колтове са скъпи и спокойно са в ценовия диапазон на полото - у нас вкарват гробниците от Европа, защото колт за 8000 лв. е непродаваем, ама ако направите справка в mobile.de какво става, наистина читавите на малко километри, 1.6, след 2000 година и от частно лице са спокойно по 3500-4000 EUR. Държат цена и затова у нас са само гробници (а в Англия ще се учудите колко хора купуват FTO за да го разколачат и вкарат двигател, скорости и окачване в Колт V). Така че хората по европата го харесват тоя модел и държи доста цена за читавите бройки освен че не е и най-масовата кола на света...
  10. HolyMan

    Май ще си купя КОЛТ

    От петата генерация (следващата) имах 1.3, сега карам 1.6 и мога да кажа че градско (Софийско) по-големия мотор харчи по-малко от по-малкия (за коли една и съща година става въпрос). За вървежа няма да коментирам. Но 1.6 се срещат по-рядко, още повече читави. Имаше един пич от Габрово, който гледам продаваше 1.6 с всичко, което се предлага като екстри (само шибедах не знам дали имаше) и изглеждаше ОК на картинка Така че може би си струва да се погледне... П.С.: А ръждичката е проблем да всички и стари и по-нови... Мойта старата беше от Италия и даже тя имаше ръжда, а новата е от Германия и е адско. Ама аз не я карам заради външния вид, а структурно бая трябва да е гнилоч за да има драма. Но Владимиров е прав - гредите под багажника (в най-задната си част, където не е чак толкова критично), задната част на задните вежди, ламарината между бронята и задния капак, предния ръб на предния капак, около гърлото за зареждане, ако има шибедах - директно тавана на местата на точковите заварки на релсите на шибедаха... Това са слабите места и хич не са малко. Аз съм засегнат в някои, други са перфектни... Но няма как кола на 14-15 години да е като от магазина ;)
  11. Да потвърдя че и аз карам с 15" 7J ET35 с гуми 195/15/15 и никога не съм имал проблем с опиране където и да е. Само дето вози твърдичко при 2.5 атмосфери, ама като се поспаднат на 2.2-2.3 става по-ок. Е, трябва да се внимава много по дупките да не си го изядат джантите, ама то не става хем така хем иначе...
  12. Ами хората уж са доволни от по-високия въртящ момент, доста по-стабилно дърпане в средните обороти и т.н. По-голям обем все пак, пък макар и 200 мл. само. Иначе за конверсиите към 2.0 V6, това е малко идиотщина, защото мястото вече е малко, квото и да се налага да правиш - двигателя вън, става много тежка колата отпред, трябва вече да се пипа сериозно окачването и спирачките... Няма смисъл разправията според мен, не и за толкова евтина кола.
  13. В Англия маса народ го е направил - окабеляване от Колт 1.6, мотор с помпа на сервото и колектори от Каризма, кутия от 1.3. Тампоните си застават ОК. При смяна от 1.6 на 1.8 е много лесно, от 1.3 на 1.8 ще е повече игра, че трябва дебитомер, някои маркучи може да трябва да се сменят и т.н. Но мотора е същия като 1.6, само малко по-висок (заради по-дълъг ход на буталата), но се събира без драми. Ще трябва маховик от 1.6 колт и съединител също - каризмаджийския маховик и съединител не пасват на тая скоростна кутия - шлиците на съединителя са други. Иначе кутиите на 1.3 и 1.6 колт са еднакви с изключение на финалното предавателно число за да са по-дълги предавките при 1.6. Ясно е че ще си е приключение, но при желание е постижимо без ъглошлайфа и електрожена, стига да се вземат правилните части - трябва да има мотор от каризма и в твоя случай колт 1.6 на части наблизо. Ще си струва някой лев, но кефа нали няма цена... :rolleyes: П.С.: Нали знаеш че после колата си остава вечно твоя
  14. Първо че тва не е с 4г93, второ че тук двигателя е наобратно... А с комп от 1.6, защото каризмаджийския е различен и ще има филми с имобилайзер и т.н. По-добре колтов комп Аз май на пролет ще я задействам най-после тая процедура и ще кажа как е, макар че при мен е по-лесно - само блока и помпата на сервото ще сменя.
×
×
  • Създаване...