От петата генерация (следващата) имах 1.3, сега карам 1.6 и мога да кажа че градско (Софийско) по-големия мотор харчи по-малко от по-малкия (за коли една и съща година става въпрос). За вървежа няма да коментирам. Но 1.6 се срещат по-рядко, още повече читави. Имаше един пич от Габрово, който гледам продаваше 1.6 с всичко, което се предлага като екстри (само шибедах не знам дали имаше) и изглеждаше ОК на картинка Така че може би си струва да се погледне... П.С.: А ръждичката е проблем да всички и стари и по-нови... Мойта старата беше от Италия и даже тя имаше ръжда, а новата е от Германия и е адско. Ама аз не я карам заради външния вид, а структурно бая трябва да е гнилоч за да има драма. Но Владимиров е прав - гредите под багажника (в най-задната си част, където не е чак толкова критично), задната част на задните вежди, ламарината между бронята и задния капак, предния ръб на предния капак, около гърлото за зареждане, ако има шибедах - директно тавана на местата на точковите заварки на релсите на шибедаха... Това са слабите места и хич не са малко. Аз съм засегнат в някои, други са перфектни... Но няма как кола на 14-15 години да е като от магазина ;)