SNS Публикувано 10 август 2013 Сподели Публикувано 10 август 2013 По-добре от рефлектор+ксенон, дори и без реглаж още. Доволен съм, но не знам дългите как да ги пуснем. Някой знае ли как се връзват дългите към биксеноновата лупа? Сега сме я вързали с буксата за късите светлини, но как да получи сигнал, че сменяме на дълги? Адаш, като разберем това усещам, че пак ще печем на фурната А стига с тези фурни, че е много горещо. Споко, утре ще ти пуснем и дългите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 10 август 2013 Сподели Публикувано 10 август 2013 Дано и mmotors скоро се произнесе, да видим как е било при него. Ако не - ще експериментираме. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 10 август 2013 Сподели Публикувано 10 август 2013 По принцип, на оригиналния би-ксенон има в лупата едно елетромагнитче, което управлява една планка която се мести на горе на долу във самия прожектор. Трябва да имаш две тънки кабелчета червено и черно, черното е (-) a червеното го връзваш към кабела на крушката за дълга светлина и ще тръгне да работи. Ха сега обяснете технологията на разлепване на фара, защото аз съм отварял фар на БМВ и там беше приключение, а съм много навит да си сложа и аз едни лупички във фаровете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 10 август 2013 Сподели Публикувано 10 август 2013 По принцип, на оригиналния би-ксенон има в лупата едно елетромагнитче, което управлява една планка която се мести на горе на долу във самия прожектор. Трябва да имаш две тънки кабелчета червено и черно, черното е (-) a червеното го връзваш към кабела на крушката за дълга светлина и ще тръгне да работи. Ха сега обяснете технологията на разлепване на фара, защото аз съм отварял фар на БМВ и там беше приключение, а съм много навит да си сложа и аз едни лупички във фаровете. В началото ми се видя много сложно. Вадих фара 6-7 пъти и нищо. Накрая пуснах 150 градуса (имайте в предвид, че фурната ми е малка и вратата седеше отворена, тъй като фара е голям, затова и на повече градуси) и с една малка отвертка подпъхнах под пластмасата, където е стъклото и малко по малко се отлепи. Може би 6-7 минути се пече на 150 градуса, но съветвам да се вади от време на време и да се проверява. След това вече лупата почти пасна plug-and-play. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 10 август 2013 Сподели Публикувано 10 август 2013 Някой знае ли как се връзват дългите към биксеноновата лупа? Сега сме я вързали с буксата за късите светлини, но как да получи сигнал, че сменяме на дълги? Колега, за дългите както ти е обяснил колегата Анатоли, трябва да хванеш от буксата за дългите светлини плюса и да го свържеш с едно кабелче, за кабелчето на прожектора Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 10 август 2013 Сподели Публикувано 10 август 2013 Ще тестваме утре Благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 10 август 2013 Сподели Публикувано 10 август 2013 (редакция) Това с кабела ще стане, но имай в предвид, че при пуснати дълги ще ти светят и късите. Справка:Късиhttp://imageshack.com/a/img856/552/img8937l.jpg Къси + дългиhttp://imageshack.com/a/img707/3379/img0090ujg.jpg Редактирано 10 август 2013 от S.Iliev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 11 август 2013 Сподели Публикувано 11 август 2013 Братле, колта е с едносекционен фар. На галанта оригинално си му светят късите при пускане на дълги, няма драма, това е мнооого по - добрия вариант. На комплекта лупи, който аз монтирах, си има реле за управление на лупите. След като се вземе + от късите, + от дългите и маса и се свърже релето то си управлява блендата, която прави късите - къси, като променя поляритета на въпросните 2 жички, които излизат от лупата Имах проблеми с това реле, че се наложи гаранционно да го сменя за друго. Като давах на дълги и после обратно някой от двата фара оставаше на дълги, което е неприятно и недопустимо. След смяната му никога не съм имал проблеми.Та така.Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 11 август 2013 Сподели Публикувано 11 август 2013 (редакция) Колта е с едносекционен, но тези фарове които сложих са двусекционни като се прави преход от Н4 към 2хН3. Става същия филм като при Галанта. Редактирано 11 август 2013 от S.Iliev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 13 август 2013 Сподели Публикувано 13 август 2013 Подкара ли го? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 13 август 2013 Сподели Публикувано 13 август 2013 Да, аз ти писах ЛС. Благодарение на теб и SNS успяхме Вчера ходих на реглаж, но имам проблем с дясната машинка за регулиране и си поръчах от Алекс. Тези дни явно пак ще разлепям фар и отново отивам на реглаж Едва след това ще пусна и снимки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 13 август 2013 Сподели Публикувано 13 август 2013 Да, аз ти писах ЛС. Благодарение на теб и SNS успяхме Вчера ходих на реглаж, но имам проблем с дясната машинка за регулиране и си поръчах от Алекс. Тези дни явно пак ще разлепям фар и отново отивам на реглаж Едва след това ще пусна и снимки. То хубаво сте успели, но ако кажеш и как точно успяхте.. предполагам, че на следващия колега захванал се с тази дейност ще му е по-лесно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 13 август 2013 Сподели Публикувано 13 август 2013 Тъй като имаше липса в окомплектовката и нямаше инструкции, благодарение на mmotors направихме следното - от една тройна букса(има 2 + и 1-), която излиза от контролера на ксенона (не баласта)след като я мушнахме в буксата на дългите пуснахме единия + към късите. По този начин всичко тръгна и си сменяше нормално. Не знам дали правилно съм се изразил, някой от присъстващите на интервенцията да ме поправи ако греша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 13 август 2013 Сподели Публикувано 13 август 2013 Значи, как си се изразил не е важно, щото просто китайчето докато го накараш да заработи нормално СИ СКЪСВАШ НЕРВИТЕ :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 13 август 2013 Сподели Публикувано 13 август 2013 Най-якото е, че след 2 дни пак отварям фаровете Първо единия, за да му сменя машинката за реглаж, че ябълката е счупена, а сега се оказа, че черната пластмаса вътре опира и затова фаровете не слизат достатъчно надолу. Чудя се дали да не я махна тази пластмаса. Дали ще е грозно? Тя така или иначе друга функция сега май няма, освен естетична? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 13 август 2013 Сподели Публикувано 13 август 2013 Най-якото е, че след 2 дни пак отварям фаровете Първо единия, за да му сменя машинката за реглаж, че ябълката е счупена, а сега се оказа, че черната пластмаса вътре опира и затова фаровете не слизат достатъчно надолу. Чудя се дали да не я махна тази пластмаса. Дали ще е грозно? Тя така или иначе друга функция сега май няма, освен естетична? :offtopic: Адаш, на тебе май ти хареса да печеш във фурната. :D Поне ще станеш спец, пък ако ти се занимава да ти дам и моите да направиш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 13 август 2013 Сподели Публикувано 13 август 2013 Ако ти хареса резултата - нямам против. Ти отдели толкова време, не мога да откажа Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
casper13 Публикувано 14 август 2013 Сподели Публикувано 14 август 2013 (редакция) Днес реших да сменя всички крушки по Галанта с диодни. Оказа се, че съм голям карък и от четирите сулфидни в купето три бяха дефектни и не светеха (китайчета...). Отидох вече с колата, за да сменя и да ги пробвам на място и докато ги монтирах се заприказвах с момчетата от магазина. Те монтираха ксенон на една астра и единия вика "що не му сложиш ксенон на тоя дзвер", поразпитахго за лупи и той ми каза, че имало специални ксенонови крушки за рефлектор без лупа. Въпроса ми е някой чувал ли е за такова животно и дали може да сподели мнение? Крушките били H7 R, а не само H7. Редактирано 14 август 2013 от casper13 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meltin Публикувано 14 август 2013 Сподели Публикувано 14 август 2013 Днес реших да сменя всички крушки по Галанта с диодни. Оказа се, че съм голям карък и от четирите сулфидни в купето три бяха дефектни и не светеха (китайчета...). Отидох вече с колата, за да сменя и да ги пробвам на място и докато ги монтирах се заприказвах с момчетата от магазина. Те монтираха ксенон на една астра и единия вика "що не му сложиш ксенон на тоя дзвер", поразпитахго за лупи и той ми каза, че имало специални ксенонови крушки за рефлектор без лупа. Въпроса ми е някой чувал ли е за такова животно и дали може да сподели мнение? Крушките били H7 R, а не само H7.http://autostylemania.com/components/com_virtuemart/shop_image/product/HID_Bulb_H7R_4bb75ccd55eae.jpgНай вероятно за тези ти е говорил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
casper13 Публикувано 14 август 2013 Сподели Публикувано 14 август 2013 А дали щe заслeпяват насрeщното движeниe, защото опрeдeлeно нe ми сe занимава да разглобявям фаровeтe за да монтирам лупи... Някой дали има наблюдeния по въпроса? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 14 август 2013 Сподели Публикувано 14 август 2013 А дали щe заслeпяват насрeщното движeниe, защото опрeдeлeно нe ми сe занимава да разглобявям фаровeтe за да монтирам лупи... Някой дали има наблюдeния по въпроса?Ако фара е със стъкло - ДА. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 15 август 2013 Сподели Публикувано 15 август 2013 (редакция) Колеги, някой от вас сблъсквал ли се е със следния проблем при реглажа - като сложа отвертката в машинката за реглаж първоначално не местеше, по-късно като пробвах успях да смъкна фара, но отивайки 10мин по-късно за по-прецизен реглаж в един сервиз, отново същия проблем - никакво движение. 100% рефлектора си е хванат, но имам чувството, че тази машинка нещо не е ок. Поне единия фар вече е Ок. Редактирано 15 август 2013 от StanislavB Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 17 август 2013 Сподели Публикувано 17 август 2013 Мисия - изпълнена. Време общо: около 3 дни. Резултат: ЦЪК Голям ... видях с тея машинки за реглажа. Изрониха им се зъбите и се наложи за лявата да махам акумулатора, навивам, закачам акумулатора и гледаме на машината. И айде пак... Така няколко пъти. Хубавото е, че поне вече знам в кой сервиз да ходя по принцип и в кой знам, че поне няма да вдигнат ръце и да кажат "Не става, отвори си пак фара и си сложи нова машинка". Както се вижда и на снимките, тъй като не ми се занимаваше много с рязане и преправяне, черната пластмаса във фара направо я махнах. Нямам снимки как свети нощем, че снощи я сефтосах, но ако някой има желанието да я види и да тръгне по този път - добре дошъл. Анди, кога ще идваш към Варна? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 17 август 2013 Сподели Публикувано 17 август 2013 Ти снимай и нощес,чертата е най-важна,иначе и без лупите си светят фаровете,нали . Нали заради тая пуста черта се зарибяваме да палим печките и да "готвим" фаровете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 17 август 2013 Сподели Публикувано 17 август 2013 (редакция) Мисия - изпълнена. Време общо: около 3 дни. Резултат: ЦЪК Голям ... видях с тея машинки за реглажа. Изрониха им се зъбите и се наложи за лявата да махам акумулатора, навивам, закачам акумулатора и гледаме на машината. И айде пак... Така няколко пъти. Хубавото е, че поне вече знам в кой сервиз да ходя по принцип и в кой знам, че поне няма да вдигнат ръце и да кажат "Не става, отвори си пак фара и си сложи нова машинка". Както се вижда и на снимките, тъй като не ми се занимаваше много с рязане и преправяне, черната пластмаса във фара направо я махнах. Нямам снимки как свети нощем, че снощи я сефтосах, но ако някой има желанието да я види и да тръгне по този път - добре дошъл. Анди, кога ще идваш към Варна? Зъбите са се изронили, защото някой е подходил не правилно... за реглажа на фаровете във вертикална линия се върти едно малко пластмасово шестограмче, намиращо се от задната страна на моторчето за реглажа, а не се бърка с отверка отгоре! Тц, Тц, Тц.... как можа да отделиш толкова време за монтажа на лупите, а неможа още малко да се постараеш и да свършиш работата докрай? Хубава работа, ама.... нали знаеш http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Редактирано 17 август 2013 от bluffer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.