Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Да се похваля с ксенона


sirko

Препоръчано мнение

По-добре от рефлектор+ксенон, дори и без реглаж още. Доволен съм, но не знам дългите как да ги пуснем.

 

Някой знае ли как се връзват дългите към биксеноновата лупа? Сега сме я вързали с буксата за късите светлини, но как да получи сигнал, че сменяме на дълги?

 

Адаш, като разберем това усещам, че пак ще печем на фурната :)

 

А стига с тези фурни, че е много горещо. :) Споко, утре ще ти пуснем и дългите. :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип, на оригиналния би-ксенон има в лупата едно елетромагнитче, което управлява една планка която се мести на горе на долу във самия прожектор.

Трябва да имаш две тънки кабелчета червено и черно, черното е (-) a червеното го връзваш към кабела на крушката за дълга светлина и ще тръгне да работи.

 

Ха сега обяснете технологията на разлепване на фара, защото аз съм отварял фар на БМВ и там беше приключение, а съм много навит да си сложа и аз едни лупички във фаровете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип, на оригиналния би-ксенон има в лупата едно елетромагнитче, което управлява една планка която се мести на горе на долу във самия прожектор.

Трябва да имаш две тънки кабелчета червено и черно, черното е (-) a червеното го връзваш към кабела на крушката за дълга светлина и ще тръгне да работи.

 

Ха сега обяснете технологията на разлепване на фара, защото аз съм отварял фар на БМВ и там беше приключение, а съм много навит да си сложа и аз едни лупички във фаровете.

 

В началото ми се видя много сложно. Вадих фара 6-7 пъти и нищо. Накрая пуснах 150 градуса (имайте в предвид, че фурната ми е малка и вратата седеше отворена, тъй като фара е голям, затова и на повече градуси) и с една малка отвертка подпъхнах под пластмасата, където е стъклото и малко по малко се отлепи. Може би 6-7 минути се пече на 150 градуса, но съветвам да се вади от време на време и да се проверява. След това вече лупата почти пасна plug-and-play.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли как се връзват дългите към биксеноновата лупа? Сега сме я вързали с буксата за късите светлини, но как да получи сигнал, че сменяме на дълги?

 

Колега, за дългите както ти е обяснил колегата Анатоли, трябва да хванеш от буксата за дългите светлини плюса и да го свържеш с едно кабелче, за кабелчето на прожектора

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това с кабела ще стане, но имай в предвид, че при пуснати дълги ще ти светят и късите.

 

Справка:

Къси

http://imageshack.com/a/img856/552/img8937l.jpg

 

Къси + дълги

http://imageshack.com/a/img707/3379/img0090ujg.jpg

Редактирано от S.Iliev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Братле, колта е с едносекционен фар. На галанта оригинално си му светят късите при пускане на дълги, няма драма, това е мнооого по - добрия вариант.

 

На комплекта лупи, който аз монтирах, си има реле за управление на лупите. След като се вземе + от късите, + от дългите и маса и се свърже релето то си управлява блендата, която прави късите - къси, като променя поляритета на въпросните 2 жички, които излизат от лупата :yes3: Имах проблеми с това реле, че се наложи гаранционно да го сменя за друго. Като давах на дълги и после обратно някой от двата фара оставаше на дълги, което е неприятно и недопустимо. След смяната му никога не съм имал проблеми.

Та така.

Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колта е с едносекционен, но тези фарове които сложих са двусекционни като се прави преход от Н4 към 2хН3. Става същия филм като при Галанта.

Редактирано от S.Iliev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, аз ти писах ЛС. Благодарение на теб и SNS успяхме :)

 

Вчера ходих на реглаж, но имам проблем с дясната машинка за регулиране и си поръчах от Алекс. Тези дни явно пак ще разлепям фар и отново отивам на реглаж :) Едва след това ще пусна и снимки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, аз ти писах ЛС. Благодарение на теб и SNS успяхме :)

 

Вчера ходих на реглаж, но имам проблем с дясната машинка за регулиране и си поръчах от Алекс. Тези дни явно пак ще разлепям фар и отново отивам на реглаж :) Едва след това ще пусна и снимки.

 

То хубаво сте успели, но ако кажеш и как точно успяхте.. предполагам, че на следващия колега захванал се с тази дейност ще му е по-лесно :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като имаше липса в окомплектовката и нямаше инструкции, благодарение на mmotors направихме следното - от една тройна букса(има 2 + и 1-), която излиза от контролера на ксенона (не баласта)след като я мушнахме в буксата на дългите пуснахме единия + към късите. По този начин всичко тръгна и си сменяше нормално. Не знам дали правилно съм се изразил, някой от присъстващите на интервенцията да ме поправи ако греша.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи, как си се изразил не е важно, щото просто китайчето докато го накараш да заработи нормално СИ СКЪСВАШ НЕРВИТЕ :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-якото е, че след 2 дни пак отварям фаровете :) Първо единия, за да му сменя машинката за реглаж, че ябълката е счупена, а сега се оказа, че черната пластмаса вътре опира и затова фаровете не слизат достатъчно надолу.

 

Чудя се дали да не я махна тази пластмаса. Дали ще е грозно? Тя така или иначе друга функция сега май няма, освен естетична?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-якото е, че след 2 дни пак отварям фаровете :) Първо единия, за да му сменя машинката за реглаж, че ябълката е счупена, а сега се оказа, че черната пластмаса вътре опира и затова фаровете не слизат достатъчно надолу.

 

Чудя се дали да не я махна тази пластмаса. Дали ще е грозно? Тя така или иначе друга функция сега май няма, освен естетична?

 

:offtopic:

Адаш, на тебе май ти хареса да печеш във фурната. :D Поне ще станеш спец, пък ако ти се занимава да ти дам и моите да направиш. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес реших да сменя всички крушки по Галанта с диодни. Оказа се, че съм голям карък и от четирите сулфидни в купето три бяха дефектни и не светеха (китайчета...). Отидох вече с колата, за да сменя и да ги пробвам на място и докато ги монтирах се заприказвах с момчетата от магазина. Те монтираха ксенон на една астра и единия вика "що не му сложиш ксенон на тоя дзвер", поразпитахго за лупи и той ми каза, че имало специални ксенонови крушки за рефлектор без лупа. Въпроса ми е някой чувал ли е за такова животно и дали може да сподели мнение? Крушките били H7 R, а не само H7.

Редактирано от casper13
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес реших да сменя всички крушки по Галанта с диодни. Оказа се, че съм голям карък и от четирите сулфидни в купето три бяха дефектни и не светеха (китайчета...). Отидох вече с колата, за да сменя и да ги пробвам на място и докато ги монтирах се заприказвах с момчетата от магазина. Те монтираха ксенон на една астра и единия вика "що не му сложиш ксенон на тоя дзвер", поразпитахго за лупи и той ми каза, че имало специални ксенонови крушки за рефлектор без лупа. Въпроса ми е някой чувал ли е за такова животно и дали може да сподели мнение? Крушките били H7 R, а не само H7.

http://autostylemania.com/components/com_virtuemart/shop_image/product/HID_Bulb_H7R_4bb75ccd55eae.jpg

Най вероятно за тези ти е говорил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А дали щe заслeпяват насрeщното движeниe, защото опрeдeлeно нe ми сe занимава да разглобявям фаровeтe за да монтирам лупи... Някой дали има наблюдeния по въпроса?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А дали щe заслeпяват насрeщното движeниe, защото опрeдeлeно нe ми сe занимава да разглобявям фаровeтe за да монтирам лупи... Някой дали има наблюдeния по въпроса?

Ако фара е със стъкло - ДА.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой от вас сблъсквал ли се е със следния проблем при реглажа - като сложа отвертката в машинката за реглаж първоначално не местеше, по-късно като пробвах успях да смъкна фара, но отивайки 10мин по-късно за по-прецизен реглаж в един сервиз, отново същия проблем - никакво движение. 100% рефлектора си е хванат, но имам чувството, че тази машинка нещо не е ок. Поне единия фар вече е Ок.

Редактирано от StanislavB
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисия - изпълнена. Време общо: около 3 дни. Резултат: ЦЪК

 

Голям ... видях с тея машинки за реглажа. Изрониха им се зъбите и се наложи за лявата да махам акумулатора, навивам, закачам акумулатора и гледаме на машината. И айде пак... Така няколко пъти. Хубавото е, че поне вече знам в кой сервиз да ходя по принцип и в кой знам, че поне няма да вдигнат ръце и да кажат "Не става, отвори си пак фара и си сложи нова машинка". Както се вижда и на снимките, тъй като не ми се занимаваше много с рязане и преправяне, черната пластмаса във фара направо я махнах.

 

Нямам снимки как свети нощем, че снощи я сефтосах, но ако някой има желанието да я види и да тръгне по този път - добре дошъл.

 

Анди, кога ще идваш към Варна?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти снимай и нощес,чертата е най-важна,иначе и без лупите си светят фаровете,нали :). Нали заради тая пуста черта се зарибяваме да палим печките и да "готвим" фаровете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисия - изпълнена. Време общо: около 3 дни. Резултат: ЦЪК

 

Голям ... видях с тея машинки за реглажа. Изрониха им се зъбите и се наложи за лявата да махам акумулатора, навивам, закачам акумулатора и гледаме на машината. И айде пак... Така няколко пъти. Хубавото е, че поне вече знам в кой сервиз да ходя по принцип и в кой знам, че поне няма да вдигнат ръце и да кажат "Не става, отвори си пак фара и си сложи нова машинка". Както се вижда и на снимките, тъй като не ми се занимаваше много с рязане и преправяне, черната пластмаса във фара направо я махнах.

 

Нямам снимки как свети нощем, че снощи я сефтосах, но ако някой има желанието да я види и да тръгне по този път - добре дошъл.

 

Анди, кога ще идваш към Варна?

 

Зъбите са се изронили, защото някой е подходил не правилно... за реглажа на фаровете във вертикална линия се върти едно малко пластмасово шестограмче, намиращо се от задната страна на моторчето за реглажа, а не се бърка с отверка отгоре!

 

Тц, Тц, Тц.... как можа да отделиш толкова време за монтажа на лупите, а неможа още малко да се постараеш и да свършиш работата докрай? Хубава работа, ама.... нали знаеш http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Редактирано от bluffer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...