Hristo Публикувано 16 септември 2011 Сподели Публикувано 16 септември 2011 Понеже исках да подкрепя мнението си с нещо по-солидно, попитах "чичко" Гугъл: износване на двигателя при работа на газУчудването ми беше голямо, понеже първия линк в резултатите беше този: http://www.mitsubish...g=bg&do=4&id=22 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 17 септември 2011 Сподели Публикувано 17 септември 2011 А аз за да не пускам нова тема, нека да вметна едно питане към знаещите , къде може да се погледне инфо или каталог с препоръките за масло от производителя ? Наближава смяната и се чудя... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 17 септември 2011 Сподели Публикувано 17 септември 2011 А аз за да не пускам нова тема, нека да вметна едно питане към знаещите , къде може да се погледне инфо или каталог с препоръките за масло от производителя ? Наближава смяната и се чудя... По магазините където предлагат масла, си имат каталози... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 17 септември 2011 Сподели Публикувано 17 септември 2011 По магазините където предлагат масла, си имат каталози... Да, ама тези каталози не винаги са точни. Ако има книжка най-добре там или в сервизното ръководство за двигателя и кутията. Ако има някаква промяна би трябвало да има и допълнителен документ, който да я упоменава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 17 септември 2011 Сподели Публикувано 17 септември 2011 При двигатели работещи на газ и с пробег главно в града,се препоръчва смяна на масло и въздушен филтър на 8000 километра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hondari Публикувано 20 ноември 2011 Сподели Публикувано 20 ноември 2011 Както и да си карам колата много рядко превишавам 8000 километра. Карам с ЕНЕОС 10в40 и мисля да не го сменям Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 10 декември 2011 Сподели Публикувано 10 декември 2011 Колеги, нормално ли е маслото след 3к. да потъмнява и от светло кафяво отива към черно?При вас има ли такъв момент? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 10 декември 2011 Сподели Публикувано 10 декември 2011 (редакция) При двигатели работещи на газ и с пробег главно в града,се препоръчва смяна на масло и въздушен филтър на 8000 километра. А това защо, по какви причини и кой го препоръчва ? :icon_hmm: Колеги, нормално ли е маслото след 3к. да потъмнява и от светло кафяво отива към черно?При вас има ли такъв момент?На каква кола ? По принцип е нормално. Маслото освен смазващи има и почистващи свойства. Не е нормално ако не си променя цвета... Редактирано 10 декември 2011 от todor Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 10 декември 2011 Сподели Публикувано 10 декември 2011 А това защо, по какви причини и кой го препоръчва ? :icon_hmm: На каква кола ? По принцип е нормално. Маслото освен смазващи има и почистващи свойства. Не е нормално ако не си променя цвета... Ами на моя колт маслото потъмнява, но не става катранено и то след 6000 км, докато на жената колта го прави на катран след 2000км...освен, че го гори и го смуче стабилно :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 10 декември 2011 Сподели Публикувано 10 декември 2011 Прилича като да е маслени сегменти...но то и изгарянето дава отражение колко нагар ще отделя...така че , може и гумички и центровка да е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 10 декември 2011 Сподели Публикувано 10 декември 2011 При мен най-интересното е , че маслото го гори в зависимост от марката - Шел , Лики Моли , Q8 - хапваше ги като топъл хляб и повече от тези марки няма да си взема , сега съм с Репсол , ами нищо общо с предишната загуба на масло стои си под максимума и като гледам до следващата смяна я долея я не , дано само да не го развалят и него . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 10 декември 2011 Сподели Публикувано 10 декември 2011 (редакция) При мен най-интересното е , че маслото го гори в зависимост от марката - Шел , Лики Моли , Q8 - хапваше ги като топъл хляб и повече от тези марки няма да си взема , сега съм с Репсол , ами нищо общо с предишната загуба на масло стои си под максимума и като гледам до следващата смяна я долея я не , дано само да не го развалят и него . И при мен Шел и Q8 си ги хапва като топъл хляб. Редактирано 10 декември 2011 от Веско Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 11 декември 2011 Сподели Публикувано 11 декември 2011 (редакция) На каква кола ? По принцип е нормално. Маслото освен смазващи има и почистващи свойства. Не е нормално ако не си променя цвета... На Колт'94г. Преди това с Q8 /10w40/ постоянно доливах , нещо не ми хареса. А сегашното е GM /5w30/ и не мърда от макса. Само цвета си мени. А има и нещо друго че преди 15к. правихме операция на главата със смяна на гарнитура , гумички на клапани, почистване на нагар и не вярвам да има толкова мръсотия. Редактирано 11 декември 2011 от HristoGB Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 11 декември 2011 Сподели Публикувано 11 декември 2011 На Колт'94г. Преди това с Q8 /10w40/ постоянно доливах , нещо не ми хареса. А сегашното е GM /5w30/ и не мърда от макса. Само цвета си мени. А има и нещо друго че преди 15к. правихме операция на главата със смяна на гарнитура , гумички на клапани, почистване на нагар и не вярвам да има толкова мръсотия. Здравей колега.Защо продавача на масла (все някой ти го е продал) не ти е обърнал внимание на особеният вискозитетен клас SAE 5W30 на автомобил 15г+. По кой каталог ти го е определил и какви доводи е използувал за да те убеди да използуваш "бомба със закъснител" в хубавият колт!? Наясно ли е какво изобщо означава обозначението SAE 5W30 и къде трябва и къде не трябва да се използува? Новината е толкова шокираща за мен.... Чак такава крайност, не бях срещал.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 11 декември 2011 Сподели Публикувано 11 декември 2011 Бе аз си мислех , че масълцето е бомба ама чак със закаснител :D Преди Q8 карах пак с такова и съм доволен. Толкова ли е фатално според теб? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 11 декември 2011 Сподели Публикувано 11 декември 2011 (редакция) Бе аз си мислех , че масълцето е бомба ама чак със закаснител :D Преди Q8 карах пак с такова и съм доволен. Толкова ли е фатално според теб? Тактично може да се каже така: По най-бързият начин те съветвам да преминеш на по-високо вискозно масло, или комплимента за хубавия колт, няма да е в сегашно време, а в минало. Не на последно място трябва да се отчетат ниските нива на фосфор в използваното от теб SAE 5W30 масло. Фосфора се използва в противоизносващите и противозадиращи добавки. В Low SAPS маслата (с ниско съдържание на сулфатна пепел, фосфор и сяра), тези нива и конкретно фосфора е намален, за да предпазва системите за третиране на отработелите газове. Използувайки конвенционална технология ще имаш много по-добра защита. :icon_bye: Поздрави Редактирано 11 декември 2011 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 декември 2011 Сподели Публикувано 11 декември 2011 Бе аз си мислех , че масълцето е бомба ама чак със закаснител :D Преди Q8 карах пак с такова и съм доволен. Толкова ли е фатално според теб?Хич да не ти пука, в Скандинавските страни само с такова масло ги карат Колтовете и никой до сега не се е оплакал в нашия форум ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaiser-ilian von borken Публикувано 4 февруари 2012 Сподели Публикувано 4 февруари 2012 Какво ви е мнението за GB German oil?5W30 от това сложих на моя лансер. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 4 февруари 2012 Сподели Публикувано 4 февруари 2012 (редакция) Какво ви е мнението за GB German oil?5W30 от това сложих на моя лансер. Би ли дал линк към снимка (или опасание) да видя какво точно е това масло? И също така би ли споделил повече инфо за хубавия ти лансер, визирам година на производство, кубатура, тип гориво, километри...Поздрави П.С. Мисля че това е сайта на производителя Цък Редактирано 4 февруари 2012 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thedivine Публикувано 4 февруари 2012 Сподели Публикувано 4 февруари 2012 Маслото е съвсем прилично, шумът на двигателя остана същият, какъвто беше с немският Castrol, но лятно време. Повдигачите също утихват по-рано. Определено колата върви и пали по-леко, но смяната съвпадна със смени на доста други неща, така, че мога да съм обективен само с децибелите на двигателя и хлопането на повдигачите... :icon_n_dunno: Става въпрос за 10W-40.така е защото маслото си е Кастрол , опакавано в туби mitsubishi, за Mitsubishi, отвори global сайта на Mitsubishi, и няма никъде да намериш такова масло, произведено от която и да я от многото компании на Mitsubishi, единственото масло се казва Eneos и се произвежда от Nippon oil, една от компаниите в групата на Мitsubishi! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thedivine Публикувано 7 февруари 2012 Сподели Публикувано 7 февруари 2012 Сигурен ли си?Който и сайт на Mitsubishi да отвориш няма да намериш информация за производителя на маслата, които се ползват от заводите на Mitsubishi. Да ENEOS е една от марките ползвана в заводите, но последните години леко е поизместена от една друга марка, която няма нищо общо с групата Mitsubishi. Масово трансмисионните масла и голяма част от двигателните масла ползвани в заводите където сглобяват Mitsubishi е Idemitsu. Тук както и във всяка друга компания играе финансовия интерес. В общи линии това си е договор между две фирми, и този с най-добра оферта печели. Аз не се наемам да твърдя, какви масла се ползват например в заводите на Nedcar в Холандия или в заводите в Русия, Америка и т.н. Нека не пишем общи приказки, а "маслото опаковано в туби Mitsubishi" със сигрност не е Castrol, защото няма нито един продукт напълно съответсваш като спецификации на трите двигателни масла предлагани от Mitsubishi Европа. Иначе тези масла присъстват в сайта на Mitsubishi Германия.Какво масло използват в Мitsubishi, това е избор на дилърите,и е свързан сразлични интереси, аз само казвам, че няма масло с марката mitsubishi, произведено от MITSUBISHI CORPORATION, единственото масло което се произвежда от МITSUBISHI CORPOTATION,е от NIPPON OIL/Company Name JX Nippon Oil & Energy Corporation/ , една от фирмите в голямата група на MITSUBISHI! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мицу Публикувано 20 март 2012 Сподели Публикувано 20 март 2012 Погледнете по предишния форум.Колегата го е пуснал маслото даже със снимки.За съжаление си го внася чак от Япония. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 10 Май 2012 Сподели Публикувано 10 Май 2012 Ей го това масло от официални вносители ! някои купувал ли е от там? http://eneos-bulgaria.bg/?page=home Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 10 Май 2012 Сподели Публикувано 10 Май 2012 Май не си чел тази тема: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=25498&view=findpost&p=249634 Има и една в мазда форума пак за европейския ENEOS и там е коментирано по на широко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Masterdfx Публикувано 23 юни 2012 Сподели Публикувано 23 юни 2012 Здравейте колеги, пак дойде време за смяна на маслото. Като изключим маслата на мицубиши, разгледах още няколко и се спрях на следните:KUTTENKEULER S-Tronic 5W40 -18лв.ESSO ULTRON 5W-40 - 21лв.Igol SYMBOL CERAMIC 5W40 -22лв.KUTTENKEULER SOROTEC 2+Pdi 5W40 -22лв.ESSO ULTRON ESP FORMULA P 5W-30 - 23лв.YACCO LUBE P 5W30 - 1 - 23.4лв.TOTAL QUARTZ INEO 504/507 5W30 - 24лв.Цените са ориентировъчни!Избора ми се базира на масла за двигатели с директно впръскване. В моя случай за GDI на каризмата . Ако някой е ползвал горе изброените масла, моля да сподели впечатленията си! Разбира се приемам и други предложения на масла. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.