Snoop Публикувано 17 февруари 2020 Сподели Публикувано 17 февруари 2020 Здравейте колеги, искам да попитам кой носач се води долен заден ляв, за предно ляво колело става въпрос?Знам че са три вида прав, крив и У-образен, но кой от тях е долен заден ляв?Колата е Галант 2.5 163к.с. 00 набор Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 18 февруари 2020 Admin Сподели Публикувано 18 февруари 2020 http://media.snimka.bg/s1/6508/039259081-big.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Snoop Публикувано 18 февруари 2020 Автор Сподели Публикувано 18 февруари 2020 На 2/18/2020 at 9:11 AM , Светльо Ангелов написа: http://media.snimka.bg/s1/6508/039259081-big.jpg?r=0 Така поглеснато ,явно е правия...благодаря :) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Threatmore Публикувано 18 февруари 2020 Сподели Публикувано 18 февруари 2020 Извинявам се, Светльо, че се намесвам, но тази снимка няма много общо с окачването на Галант ЕА# и подвежда доста, колегата.Snoop, долен заден ляв носач на предно окачване е кривия, а предния е прав и У-образения е горен . Другото е шенкел, което държи главината. Виж долу схемата. :icon_thumbup: СХЕМА Хубав ден!:mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 февруари 2020 Сподели Публикувано 18 февруари 2020 Здравейте колеги, искам да попитам кой носач се води долен заден ляв, за предно ляво колело става въпрос?Знам че са три вида прав, крив и У-образен, но кой от тях е долен заден ляв?Колата е Галант 2.5 163к.с. 00 набор....долен заден ляв е левия крив носач,този който е сърповиден..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Snoop Публикувано 21 февруари 2020 Автор Сподели Публикувано 21 февруари 2020 Това е номера по Мицубиши - MR296293, по него го търси, ако ще търсиш цял носач. А има ли го въобще другия вариант, да не търся цял носач? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Threatmore Публикувано 21 февруари 2020 Сподели Публикувано 21 февруари 2020 Ако ти е разбит шарнира няма друг начин, освен да си вземеш цял носач. Иначе само втулката, която е към купето се продава отделно под 20,00 лв.Успех! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Snoop Публикувано 21 февруари 2020 Автор Сподели Публикувано 21 февруари 2020 (редакция) Ами ще видим какво ще стане,дано е по малкия дявол, макар че то това май го решава майстора Благодаря много на всички Редактирано 21 февруари 2020 от Snoop Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Станев Публикувано 22 април 2020 Сподели Публикувано 22 април 2020 Последнити носачи, които ми монтираха са на Yamoto. Доволен съм и от цената и от качеството. Иначе задния носач се води крив, предния е прав. Говоря за хоризонталните носачи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 23 април 2020 Сподели Публикувано 23 април 2020 Последнити носачи, които ми монтираха са на Yamoto. Доволен съм и от цената и от качеството. Иначе задния носач се води крив, предния е прав. Говоря за хоризонталните носачи. Покарай малко и пак ще говорим за Yamato-то. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 24 април 2020 Сподели Публикувано 24 април 2020 Покарай малко и пак ще говорим за Yamato-то. +1 от опит. Засега при мен с Meyle е ОК. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 24 април 2020 Сподели Публикувано 24 април 2020 Последнити носачи, които ми монтираха са на Yamoto. Доволен съм и от цената и от качеството. Иначе задния носач се води крив, предния е прав. Говоря за хоризонталните носачи. Yamato повече никога... 9 месеца да изкара крив носач е престъпление за тази цена. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jdmbulgaria Публикувано 3 Май 2020 Сподели Публикувано 3 Май 2020 Втора употреба карат по повече стига да са оригинални. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 7 Май 2020 Сподели Публикувано 7 Май 2020 12 г и още не съм разбрал какви са реалните плюсове на многокомпонентното окачване при нашите каляски. С минусите съм се сблъсквал.Сърповидните ги сменях веднъж с нови (moog). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jdmbulgaria Публикувано 17 юли 2020 Сподели Публикувано 17 юли 2020 Ами за да конкурентно за фолксваген. Почти всички нови коли се връщат към макферсън и цял мост отзад. Пример е хонда цивик 2006 . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 18 юли 2020 Сподели Публикувано 18 юли 2020 Ами за да конкурентно за фолксваген. Ко каза, ко ?http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jdmbulgaria Публикувано 18 юли 2020 Сподели Публикувано 18 юли 2020 Казах че е конкурентно за фолксваген няма само на пасат да му дрънкат сто шарнира отпред. Може и да е по стабилно от макферсън окачването на галанта но е много по сложно и скъпо за ремонт. Както и казах че много нови модели автомобили се връщат към макферсън от многоточково окачване. Както от пред така и отзад. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 юли 2020 Сподели Публикувано 19 юли 2020 'Убаво си казал, ама Галанта е с такова окачване от 92 г., каква конкуренция, какви 5 лева ? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gifПасатите и Ауди А4, А6 го въведоха чак 98 г., те са конкурентни на Галанта, а не той на тях.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/bigwink.gifА и за многото автомобили дето се връщат към Макферсън си прав, ама до някъде, връщат се предимно тези от по малките класове, лимузина с Макферсън окачване ще е направо извращение спрямо клиентите .http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 23 август 2020 Сподели Публикувано 23 август 2020 Някой направил ли е поне 20 000км с носачи Meyle да сподели мнение дали си заслужава да сложа такива на Галанта? Слагал съм Yamato и Febest и не могат да изкарат тези км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 7 септември 2020 Сподели Публикувано 7 септември 2020 Виж в техко за TRW! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 8 септември 2020 Сподели Публикувано 8 септември 2020 Колеги, озадачен съм от от тзи писаници за носачите. Наистина ли е така - 20 000 да е критерий за качество? Аз например на Febest съм слагал доста неща, шарнирен болт на 100 000 си е ОК. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 септември 2020 Сподели Публикувано 9 септември 2020 Извадил си късмет, http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif повечето неща на Фебест и Ямато и 20 к. не изкарват .http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan Публикувано 13 септември 2020 Сподели Публикувано 13 септември 2020 В крайна сметка дълготрайността на окачването (в частност - носачите) зависи и от това как и къде (по какви пътища) се кара колата! За пътищата в България, поне при мен - на около 2 - 3 години се обаждат по един или няколко носача! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 13 септември 2020 Сподели Публикувано 13 септември 2020 В крайна сметка дълготрайността на окачването (в частност - носачите) зависи и от това как и къде (по какви пътища) се кара колата! За пътищата в България, поне при мен - на около 2 - 3 години се обаждат по един или няколко носача!Колега карам по първокласни или второкласни пътища, но досега носач повече от 20000км трудно се задържа без проблем. Последният фебест в шарнира е добре, но тампоните му замимаха след 13000км и почна да скърца ужасно. А аз тези км ги навъртях за отрицателно време за 3 месеца съм минал около 10000кмСега съм сложил Мейле, дано с тях изкара повече. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BikerBoyy Публикувано 14 септември 2020 Сподели Публикувано 14 септември 2020 Колеги, Лемфьордер не се ли предлагат за Галантите? Аз не че карам Галант, но на Еклипса карам с шарнири и кормилни накрайници на тази марка и вече над 25к км няма грам луфт. Вярно, аз съм с Макферсон тип окачване, но там точно шарнира се натоварва най-много и все пак няма грижи... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.