Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

BikerBoyy

Потребител
  • От него общо

    206
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    1

BikerBoyy беше най-активен на 1 януари

BikerBoyy има най-харесвано съдържание!

Местоживеене

  • Град
    София/Варна

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    му се...
  • Интереси
    много, пари - НЕ

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

BikerBoyy's Постижения

Често присъстващ

Често присъстващ (7/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. Чукане на аванс в диапазона от 850 до 2000 оборота ми звучи доста нелогично. Той обикновено започва от 2к нагоре. За да си сигурен трябва да се закачи на дата логер, който да го може да прочете броя детонации. Имам такъв, така че ако не се оправиш, звънни. Разгледай графиката и ще си го обясниш. Детонации започват при по-голям аванс. А и няма как да имаш детонации на празен ход. За мен има 2 варианта; 1вия и по-логичен са хидравличните повдигачи. За мен е това на 99.9 И 2рия е че някой лагер на биела е трънал по пътя си, но като гледам от колко месеца го имаш този проблем, до сега да беше отсвирил.
  2. Ето още някоя др с джантите: Докато прекарвах силовия кабел за амп-а видях, че помпата на съединителя е тръгнала да си ходи... Взех тази от донора, че ми се стори като нова. Също беше дошло време и за обслужване на спирачките: -нови сп. маркучи за отпред -нови накладки и на 4те колела -нова течност в цялата система -нови задни апарати -освежаване на боята на съпортите отпред и изцяло боядисване на задните апарати. Done! Спирачки: Единственото, което не успях да направя, бе жилото на ръчната. Беше яко блокирало и трябваше да се купува ново. Но това в продължението на темата. :D Хайде за ся тва. :drinks:
  3. По спомен майстора ми я носи в Евротек Инженеринг ЕООД, с.Беловец да я сглобят. Не съм го разпитвал каква гаранция са му дали, но и да имам в бъдеще проблем, ще го отстранят понеже те работят заедно от дълги години. Ето така изглежда след рециклирането.
  4. Това е на ФВ мотора, нали? Аз рециклирах моята турбина началото на годината с картридж от Чехия, само че на 1.9тди.Turbo Power Limited Минал съм 2-3к км и за сега съм много доволен. Нямам оплаквания от по-малко мошност или по-късно развинтване на геометрията. Говорил съм с представителя им, частите са китайски(както на абс. всички заместители), но ги сглобяват от-до в Чехия и качеството видимо е на ниво. Аз тогава смених и геометрията, за да съм спокоен. Цената за моята GT1749v излезе около 400лв без монтажа. Но сега гледам, че леко за намалили цените. За кода на турбината, погледни под капака, на студената част е щампована. Също и по код на мотора можеш да си го намериш. Успех!
  5. Бях си подготвил една конфигурация, която доооста се забави заради усилвателя. Беше на ремонт повече от половин година докато успеят да отранят проблема му. След като си го получих обратно започнах монтажа. Всичко е щателно почистено и монтирано. Доволен съм от резултата като за нискобюджетен вариант. 2х30W RMS нискочестотни български 2х80W RMS елипси Sony Xplod усилвател Magnat Century Colours 4000 - 4-channel x 55W RMS при 4Ω На предна линия останаха във вратите Сони колонки, които се захранват от ЦД-то. Единствено съм махнал ОЕМ говорителите от таблото и там сега няма нищо. Не съм намерил подходящи. Най-важното за мен бе да не променям обема на багажника, което и успях да постигна без туба. Разбира се, баса не е толкова силен, но аз така или иначе държа на качеството, а не на силата. Докато бях на тема "жички" си направих и диагностика за компа. Evo Scan и кабел, някой др резистор и диод, и Воала: Ако някой има интерес мога да кача един DIY за направата на хардуера. Даже в отделна тема ще е най-добре. To be continued...
  6. Random... Когато монтирах бронята пусна инсталация за новите светлини в добавката. Червената я направих като трети стоп, а бялата - 3та за задна :D :D Отделно свързах вторите стоп крушки, та сега стоповете са двойни. Нямам снимка преди/след, за да се забележи разликата, но като стъпя на спирачките се виждам от 100 метра хахах. Още разкрасители процедури: Време е и за летните вече. :icon_dance: А зимните са щателно измити и готови за следващия сезон.
  7. Точно като за Коледен подарък ме удариха на един паркинг пред очите, за радост нямаше големи щети... Изкривен капак и стчупена пластмаса на фара. На следващия ден монтирах и бронята. Полирах и изправих капака, почти не се забелязва. Нова 2020та - нови ремъци. :D Смених и лагерчето на обтяжната ролка за климатика, че скърцаше. Още полиране и освежаване: Нов здрав капак в оригиналния си цвят. Следва продължение... :icon_thumbup:
  8. ----> Така си я карах близо месец, Франки мн ме кефеше. :D :D :D През това време освежих и железарките: Монтирани! И оше по-важното, клубната стойка за номера, с Благодарности към Светльо! ---->
  9. Отдавна не съм ъпвал темата, а се оказа че е полезна и за други колеги. И тъй като с Мицу и форума като цяло правим 5-годишнина, ще кача малко снимки с развитието на "проекта" :D :D Приятно гледане... :mitsu-smiley: Поиграх си малко и съм доволен от резултата. Наложи ми се да сменя и водната помпма, че прокапа... Но това никак не ме учуди, предвид че само аз и бях навъртял около 60-70к км, а преди мен кога е сменяна - един Господ знаде хахах За Джап феста сложих и шарения капак :D На последната снимка се вижда как ми се беше разлепила добавката, та се наложи да я сваля и да я лепя с по-подходящо лепило втори път. --->
  10. Правилно казано. "The EGR valve has two primary settings: open and closed, although the position can vary anywhere in between. The EGR valve is closed when the engine is starting up. During idle and at low speeds, only a small amount of power is required, and therefore only a small amount of oxygen, so the valve gradually opens – it can be up to 90% open at idle. However as more torque and power is required, for example during full acceleration, the EGR valve closes to ensure as much oxygen enters the cylinder." EGR-a иска оптимални условия, за да изпълнява ЕКО функцията си. За твоя преход от 2-4км той въобще не се отваря. Т.е. сажди се събират само в тръбата до самия клапан. Това не би следвало да те притеснява.
  11. BikerBoyy

    Aмортисьори

    KYB или SACHS! :icon_thumbup:
  12. BikerBoyy

    Mitsubishi Space Wagon

    Изглежда супер свежа и запазена, честито! :drinks: :mitsu-smiley: :icon_thumbup:
  13. Реших да кача нещо интересно от не чак толкова далечното минало: Най-интересно обаче е дали този Диамант още съществува в България?? Някой ако си я познава, да казва. :D :D :mitsu-smiley: Кода "034" сочи, че е била продавана в обл. Пазарджик.
×
×
  • Създаване...