Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Въпрос за носач


Snoop

Препоръчано мнение

Здравейте колеги, искам да попитам кой носач се води долен заден ляв, за предно ляво колело става въпрос?

Знам че са три вида прав, крив и У-образен, но кой от тях е долен заден ляв?

Колата е Галант 2.5 163к.с. 00 набор

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На 2/18/2020 at 9:11 AM , Светльо Ангелов написа:

 

 

 

Така поглеснато ,явно е правия...благодаря :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, Светльо, че се намесвам, но тази снимка няма много общо с окачването на Галант ЕА# и подвежда доста, колегата.

Snoop, долен заден ляв носач на предно окачване е кривия, а предния е прав и У-образения е горен . Другото е шенкел, което държи главината. Виж долу схемата. :icon_thumbup:

СХЕМА

Хубав ден!

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, искам да попитам кой носач се води долен заден ляв, за предно ляво колело става въпрос?

Знам че са три вида прав, крив и У-образен, но кой от тях е долен заден ляв?

Колата е Галант 2.5 163к.с. 00 набор

....долен заден ляв е левия крив носач,този който е сърповиден.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е номера по Мицубиши - MR296293, по него го търси, ако ще търсиш цял носач.

 

А има ли го въобще другия вариант, да не търся цял носач?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти е разбит шарнира няма друг начин, освен да си вземеш цял носач.

Иначе само втулката, която е към купето се продава отделно под 20,00 лв.

Успех!

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами ще видим какво ще стане,дано е по малкия дявол, макар че то това май го решава майстора

Благодаря много на всички

Редактирано от Snoop
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Последнити носачи, които ми монтираха са на Yamoto. Доволен съм и от цената и от качеството. Иначе задния носач се води крив, предния е прав. Говоря за хоризонталните носачи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Последнити носачи, които ми монтираха са на Yamoto. Доволен съм и от цената и от качеството. Иначе задния носач се води крив, предния е прав. Говоря за хоризонталните носачи.

 

Покарай малко и пак ще говорим за Yamato-то.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Покарай малко и пак ще говорим за Yamato-то.

 

+1 от опит. Засега при мен с Meyle е ОК.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Последнити носачи, които ми монтираха са на Yamoto. Доволен съм и от цената и от качеството. Иначе задния носач се води крив, предния е прав. Говоря за хоризонталните носачи.

 

Yamato повече никога... 9 месеца да изкара крив носач е престъпление за тази цена.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

12 г и още не съм разбрал какви са реалните плюсове на многокомпонентното окачване при нашите каляски. С минусите съм се сблъсквал.

Сърповидните ги сменях веднъж с нови (moog).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Ами за да конкурентно за фолксваген. Почти всички нови коли се връщат към макферсън и цял мост отзад. Пример е хонда цивик 2006 .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами за да конкурентно за фолксваген.

Ко каза, ко ?http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Казах че е конкурентно за фолксваген няма само на пасат да му дрънкат сто шарнира отпред. Може и да е по стабилно от макферсън окачването на галанта но е много по сложно и скъпо за ремонт. Както и казах че много нови модели автомобили се връщат към макферсън от многоточково окачване. Както от пред така и отзад.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

'Убаво си казал, ама Галанта е с такова окачване от 92 г., каква конкуренция, какви 5 лева ? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gifПасатите и Ауди А4, А6 го въведоха чак 98 г., те са конкурентни на Галанта, а не той на тях.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/bigwink.gif

А и за многото автомобили дето се връщат към Макферсън си прав, ама до някъде, връщат се предимно тези от по малките класове, лимузина с Макферсън окачване ще е направо извращение спрямо клиентите .http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Някой направил ли е поне 20 000км с носачи Meyle да сподели мнение дали си заслужава да сложа такива на Галанта? Слагал съм Yamato и Febest и не могат да изкарат тези км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Колеги, озадачен съм от от тзи писаници за носачите. Наистина ли е така - 20 000 да е критерий за качество? Аз например на Febest съм слагал доста неща, шарнирен болт на 100 000 си е ОК.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извадил си късмет, http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif повечето неща на Фебест и Ямато и 20 к. не изкарват .http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка дълготрайността на окачването (в частност - носачите) зависи и от това как и къде (по какви пътища) се кара колата! За пътищата в България, поне при мен - на около 2 - 3 години се обаждат по един или няколко носача!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка дълготрайността на окачването (в частност - носачите) зависи и от това как и къде (по какви пътища) се кара колата! За пътищата в България, поне при мен - на около 2 - 3 години се обаждат по един или няколко носача!

Колега карам по първокласни или второкласни пътища, но досега носач повече от 20000км трудно се задържа без проблем. Последният фебест в шарнира е добре, но тампоните му замимаха след 13000км и почна да скърца ужасно. А аз тези км ги навъртях за отрицателно време за 3 месеца съм минал около 10000км

Сега съм сложил Мейле, дано с тях изкара повече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, Лемфьордер не се ли предлагат за Галантите? Аз не че карам Галант, но на Еклипса карам с шарнири и кормилни накрайници на тази марка и вече над 25к км няма грам луфт. Вярно, аз съм с Макферсон тип окачване, но там точно шарнира се натоварва най-много и все пак няма грижи...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...