Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Станев

Потребители
  • От него общо

    13
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Аксаково

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Galant V6 24V

Станев's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Стара тема актуална и днес. На мен ми се спука алуминиевата тръбичка, която се намира под казанчето на същото масло. Тя отива точно към лирата за охлаждане. Причината е триене от вибрации на скобичката, с която е захваната. Не давайте съвети за байпас. Опитайте първо със заварка, а има и места където вече могат да ти направят такава. Успех на всички!
  2. Станев

    Въпрос за носач

    Последнити носачи, които ми монтираха са на Yamoto. Доволен съм и от цената и от качеството. Иначе задния носач се води крив, предния е прав. Говоря за хоризонталните носачи.
  3. Станев

    Парно

    При мен беше изскочил маркуча към температурния датчик. След като го нахлузих, го увих с изолирбанд за да не ме изненада пак, но все още не съм го пробвал на дълъг път. Дано не се отклоня много от темата, но искам да попитам, при положение че съм задал да духа към стъклото или към краката, продължава да духа и централно - малко по-слабо. Това заводска настройка ли е или има проблем с някоя клапа?
  4. Здравейте колеги! Наскоро имах проблем с парното, като след щателно четенете на съответните теми, намерих проблема в стъпковото моторче на клапата за топлия възух в купето.Промених позицията на изроненото зъбче и сега е тип - топ. Въпроса ми сега е свързан с обдухването в краката, централно и към стъклото. Когато задам само към стъклото, продължава да духа силно и от центъра - духа и към стъклото. Обдухването към краката винаги е по- слабо и се усеща, когато съм шофирал по - дълго. Така ли е заводско или трябва да търся проблем в клапите? Само една ли е клапата за тези 3 позиции или са отделни и къде да ги търся? Когато свалих моторчето за топлия въздух видях въздуховода за краката в близост, но не и клапи. Благодаря предварително!
  5. Здравейте колеги! Наскоро имах проблем с парното, като след щателно четенете на съответните теми, намерих проблема в стъпковото моторче на клапата за топлия възух в купето.Промених позицията на изроненото зъбче и сега е тип - топ. Въпроса ми сега е свързан с обдухването в краката, централно и към стъклото. Когато задам само към стъклото, продължава да духа силно и от центъра - духа и към стъклото. Обдухването към краката винаги е по- слабо и се усеща, когато съм шофирал по - дълго. Така ли е заводско или трябва да търся проблем в клапите? Само една ли е клапата за тези 3 позиции или са отделни и къде да ги търся? Когато свалих моторчето за топлия въздух видях въздуховода за краката в близост, но не и клапи. Благодаря предварително!
  6. Станев

    Парно

    Здравейте колеги! Стара тема, но с актуални проблеми. Към днешна дата ми отказа парното и благодарение на тези съвети реших проблема. Първо тръгнах с панела на климатика и почистих датчика зад малката решетка на AUTO MODE. Не беше от там и после след разфасовката се натъкнах на счупено зъбче на стъпковото моторче. Благодарности!
  7. Станев

    АБС и Тракшън

    Понеже имам същия проблем с ABS датчиците и може някой закъсал да има нужда от инфо - здравия датчик при мен отчита 1,36 килоома. Шенкели по морги трудно се намират към днешна дата.Друг колега ме светна, че има сполучлив опит с датчици от Паджеро, само че трябва рязане и внаждане заради различните букси.
  8. Колеги благодаря за отговорите.Като че ли съм тръгнал на прав път с тези от Паджеро.Варианта за цял шенкел с него- да, ама търсене по моргите на Галанти също е голям камък!
  9. Станев

    Галанта тегли на дясно

    Моята когато я взех също дърпаше надясно. След дълги вайкания и ходене по майстори установихме, че в следствие от удар магарето е отдало с около 10 мм назад. ДО колкото се сещам преден долен крив носач е хванат към него и на практика при монтаж издърпва леко назад колелото. Направиха ми реглаж, при който колелетата остават успоредни за да не износва гумата, но винаги си дърпа леко.
  10. Здравейте колеги! Изглежда датчиците на ABS системата са трудни за намиране за Галант или може да не ги търся където трябва. Всъщност търся такива на по- сносни цени, защото в E-BAY преден датчик ми излиза между 340 и 540 долара. Та имам прекъсване в заден десен и преден ляв датчик. Замерих здравия датчик и ми показа съпротивление от 1,3 - 1,4 килоома. Отвора- леглото на датчика е 18 мм. Ровейки из нета се натъкнах на датчик- реплика за Паджеро. Цената е доста по приемлива и се чудя дали ще стане за Галанта. По снимката има съвсем малки разлики по буксата, но самия датчик с метална обшивка изглежда съвсем същия. Въпроса ми е някой запознат ли е къде мога да намеря с нормални цени? Колко съпротивление има този на Паджеро и има ли разлика в съпротивлението на предни и задни? С две думи - ще работи ли. Датчиците за Галант и Паджеро са между 1998 - 2000 г. Благодаря предварително! На линка може да се види датчика с буксата - https://www.ebay.com...b8AAOSw3KhbntyN
  11. Здравейте колеги! Изглежда датчиците на ABS системата са трудни за намиране за Галант или може да не ги търся където трябва. Всъщност търся такива на по- сносни цени, защото в E-BAY преден датчик ми излиза между 340 и 540 долара. Та имам прекъсване в заден десен и преден ляв датчик. Замерих здравия датчик и ми показа съпротивление от 1,3 - 1,4 килоома. Отвора- леглото на датчика е 18 мм. Ровейки из нета се натъкнах на датчик- реплика за Паджеро. Цената е доста по приемлива и се чудя дали ще стане за Галанта. По снимката има съвсем малки разлики по буксата, но самия датчик с метална обшивка изглежда съвсем същия. Въпроса ми е някой запознат ли е къде мога да намеря с нормални цени? Колко съпротивление има този на Паджеро и има ли разлика в съпротивлението на предни и задни? С две думи - ще работи ли. Датчиците за Галант и Паджеро са между 1998 - 2000 г. Благодаря предварително! На линка може да се види датчика с буксата - https://www.ebay.com/itm/ABS-Wheel-Speed-Sensor-Rear-Right-Wells-SU12568-fits-1994-Mitsubishi-Galant/264079802255?fits=Model%3AGalant%7CMake%3AMitsubishi&hash=item3d7c61ff8f:g:Vb8AAOSw3KhbntyN
  12. Благодаря колега, точно там го намерих!
  13. Колеги карам Галант В6 24В бензин 99-та година.От скоро имам проблем с въпросния датчик.Няма значение от видимо студеното време навън.Външната температура при натикане на компчето аутдор показва 20 градуса.Понякога като я измия или карам в мокро време започва да показва -20 до -27 градуса.Очевидно има някакъв проблем с него (може би слаба връзка).Въпроса ми е някой знае ли къде точно се намира и как изглежда!?Когато показва минусови температури и съм настроил парното на 24 градуса,духа постоянно горещо и не е стои в колата.Явно влияе на регулирането на вътрешната температура...Благодаря предварително!
×
×
  • Създаване...