Премини към съдържание

Омаслени свещи отвън


rafaelo

Препоръчано мнение

Скъпи Колеги,

 

Преди броени дни сложих газ (най-после да ми е честито). Та имам леко придърпване при натискане на рязка газ, проблема се локализира в свещите, които след като развихме видяхме че има масло по тях и лулата и съответно поради електропроводимостта на маслото, искрата не е качествена и се разпръсква. Газаджията ми каза, че трябва да сменя нещо което улпътнява свещите да не допускат масло нагоре към лулата, но така и не разбрах какво е. Нещо от сорта на някакви гривни за капака :icon_hmm:, някой може ли да ми каже как се наричат и от къде могат да се вземат ?

 

Галанта е 4 цилиндъра забравих да добавя.

 

Мерси !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз навремето смених на моя гарнитурите на капаците на клапаните и в комплекта имаше и тези уплътнения на свещите. Не помня на коя фирма бяха, но доста време измина от тогава и проблеми нямам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, мерси за бързия отговор. Сигурно ли е че това е номера на частта, защото като гледам в списъка с предложени автомобили фигурира само галант 92-96, моя е 98.

 

Линк цък

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, мерси за бързия отговор. Сигурно ли е че това е номера на частта, защото като гледам в списъка с предложени автомобили фигурира само галант 92-96, моя е 98.

 

Линк цък

 

Това е, ама от фебест бягай далеч.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз всъщност им звъннах на пичовете от този сайт, доста коректни, по номер на рамата намериха това което ми трябва 5.50лв на брой японски ТХЦ май казаха като марка... или нещо такова. Безплатна доставка до офис на Еконт. Доста готино :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е тези от Субару-то гледам са същите и са оригинални, нещо към тях ме влече сякаш. Иначе това с поведението на колата и аз го имах веднага след монтажа на газовата. Пробвай да сложиш нови бубини само за пробата и може и да има разлика, да не говорим и че кабелите ми изглеждаха наред,но след подмяната им с нови, изведнъж мощността се върна и всичко беше наред.

Този ремонт и аз съм го замислил, само се чудя каква марка да е гарнитурата на капака на клапаните.

Въпрос към Миро, колко струва в Ратола оригиналната гарнитура на капака ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Придърпването няма да се оправи след смяна на уплътненията на свещите. Търси проблема другаде.

Ако на бензин го няма, проблема е в монтажа или настройката на ГИ ;)

Редактирано от A9A
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да си кажа и аз за предърпването, карах си така след монтажа на газовата 5 годинки, че не бяха свещи, кабели и не се оправяше, сменях ги през месец два. Предърпваше в диапазона от 1600 до 1800 оборота. Мислех да сменям бубинките, но някой ми каза, че могат да се сменят само лулите на бубините. 20 лева парчето мисля бяха и откакто ги смених мърка като коте, няма и следа от предърпване.

Редактирано от seducer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Ето как изглеждат комплекта гарнитури за капака на клапаните:

 

http://media.snimka.bg/s1/4979/036201665-big.jpg?r=0

 

В зависимост от различните производители, които не са ОЕМ цените са около 25-32 лева за целия комплект.

Гарнитурите на капака на клапаните на 4-цилиндровия и 6 цилиндровия Галант са различни, но гарнитурата на уплътнението на свещите са еднакви.

Ето и номерата и фирмите заместители, които ви трябват за 2.0 Галант:

 

BGA - каталожен номер RK5377

PAYEN - каталожен номер JM7041

ITN- каталожен номер 40-GCS0034

FAI - каталожен номер RC986S

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето как изглеждат комплекта гарнитури за капака на клапаните

Те само изглеждат. Преди 5-6 години почна да сълзи, взех някаква - тече няма спиране. Взех от Миро - всичко е ОК.

Преди 2 години скъсах ремък, айде пак ми трябва гарнитура на капака. Взех пак някаква алтернатив, стегнах запалих - мале тече като лейка. И понеже ми трябваше колата - старата и със силикон. След това още 2 пъти съм свалял капака (за смяна на гарнитура на главата този път), отново почиствам старата и дебело мажа със силикон и всичко е ОК :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В момента съм оставил мицу да му сменят тези фитинги + гарнитурата за капака и ще кажа какви са резултатите. Интересното е че след като извадих последната свещ и я почистих и върнах обратно след около 100тина километра придърпванията изчезнаха напълно, обаче се появи някакво страхотно ръмжене при потегляне на първа. Няколко човека ми казаха, че този специфичен звук се чува когато изпарителя е сложен някъде близо до някоя част и от вибрациите се получава шумене. На първа звуча сякаш имам турбина :D забавно е, но не знам колко е опасно... ще ходя и за това на преглед при каравелгаз след още 500км, че ми е дал ултиматум за тест 1000км и гледам да го спазвам :icon_angel:

 

П.П. Забравих да добавя че ръмженето се чува и на бензин и на газ :icon_hmm:

Редактирано от rafaelo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега оправи ли се проблем след смяната на гарнитурата и фитингите?

 

Питам защото имам подобен проблем, а съм сменял бобини, кабели и свещи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, проблема е напълно изчистен след смяна на гарнитура, фитингите и лулите, които са 2. Оказа се че не бубините или кабелите а именно лулите правели най-големите магарии. Сменихме ги с нови такива оригинални, които ми излязоха малко дебело (140лв), но проблема поне е разрешен на 100% и двигателя работи безотказно. Никакви придърпвания и никакво тресене :icon_clap:. Препоръчвам на всички да сменят първо именно лулите и фитингите и ако проблема не се отстрани да преглеждат и останалите части :good:

 

:mitsu-smiley: :plane: :first: :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Те само изглеждат. Преди 5-6 години почна да сълзи, взех някаква - тече няма спиране. Взех от Миро - всичко е ОК.

Преди 2 години скъсах ремък, айде пак ми трябва гарнитура на капака. Взех пак някаква алтернатив, стегнах запалих - мале тече като лейка. И понеже ми трябваше колата - старата и със силикон. След това още 2 пъти съм свалял капака (за смяна на гарнитура на главата този път), отново почиствам старата и дебело мажа със силикон и всичко е ОК :)

За да тече с нова гарнитура, значи тя е по-ниска от оригиналната. Или пък има един тънък ръб, който уплътнява, ако той го няма, пак може да тече. Просто трябва преди купуване, да се премери дебелината със шублер на старата, и да се търси такава. И разбира се, при монтажа добро напасване и добро и равномерно стягане. Добре че капаците са ни метални. Аз смених моята веднъж, взех някаква от близкия магазин, беше под 20лв май.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Ето и от мен малко снимков материал. Разглобяването си е обикновена гайкаджийска работа, нищо заплетено няма. Гарнитурата като се слага трябва да не е мазна,както и челото на блока също, за целта се ползва обилно количество обезмаслител.Старата ми гарнитура беше доста изпечена,както и уплътненията на гилзите на свещите и като я махнах останаха малки парчета по канала на капака, които си поиграх да махна на ръка. Хубаво е и да се смени и уплътнението на капачката за маслото, защото и тя се изпича с времето. Цената с отстъпката на моя майстор е 34 лева, иначе е около 50 лева целия комплект.

post-3680-060966400 1448630763_thumb.jpg

post-3680-041841700 1448630777_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Просто трябва преди купуване, да се премери дебелината със шублер на старата, и да се търси такава.

Брат, тва да не е лада бре .. няма такива работи, ако вземеш гарнитура да отговаря на ОЕ номера който ти излиза по VIN, няма шанс да има на твойта кола друга дебелина от на мойта ..

 

Аз навремето смених на моя гарнитурите на капаците на клапаните и в комплекта имаше и тези уплътнения на свещите. Не помня на коя фирма бяха, но доста време измина от тогава и проблеми нямам.

На KP бяха от Еврото07 .. най-евтиното възможно и пак държи викаш ;) Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Колеги имам проблем с моя Galant 2.5 V6, издуха ми гарнитурата на предната глава и в момента ми надува охладителната система, гледах за гарнитури в ebay но имат само за 3.0 или 3.5 за 6A13 имат на някаква луда цена. Та искам да попитам някой може ли да ме посъветва от къде да си взема и дали ако поръчам от ebay ще станат?

http://www.ebay.com/itm/Full-Gasket-Set-99-05-Mitsubishi-Eclipse-Galant-3-0-SOHC-24V-6G72-/271935578061?hash=item3f509f9fcd:g:1hEAAOSwyQtV1hnF&vxp=mtr това дали би станало?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

MD333227 - мисля това е гарнитурата и за предна/задна глава.

Излизат разни резултати за България.

За оригинална бих питал Люцкан (авточастиварна).

Щом ще се разглобява е добре да се подменят и други "болни" гарнитури, ако не е направено вече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам проблем с моя Galant 2.5 V6, издуха ми гарнитурата на предната глава и в момента ми надува охладителната система, гледах за гарнитури в ebay но имат само за 3.0 или 3.5 за 6A13 имат на някаква луда цена. Та искам да попитам някой може ли да ме посъветва от къде да си взема и дали ако поръчам от ebay ще станат?

http://www.ebay.com/itm/Full-Gasket-Set-99-05-Mitsubishi-Eclipse-Galant-3-0-SOHC-24V-6G72-/271935578061?hash=item3f509f9fcd:g:1hEAAOSwyQtV1hnF&vxp=mtr това дали би станало?

 

Може и дa звучи глупaво нa някой ,но кaк се рaзбирa коя глaвa нaдувa не е ли сaмо след свaляне и нa двете глaви и гледaне нa гaрнитурите?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

http://www.ebay.com/...QtV1hnF&vxp=mtr това дали би станало?

Не, не става това . Щом търсиш комплекти, MD975562 е твоят номер .

Ето ТАКА трябва да изглеждат .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ба.. тоя комплект оригинал ще подмине 500лв изглежда.. :icon_doh:

 

Иначе гарнитура за глава има в Евро07 на Виктор Рейнц за 87лв клиентска, както и комплекти за капаците отгоре имат, ако те интересува и за там, кажи да ти извадя номера, че те най-вероятно ще ти кажат че нямат.. :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

След голяма борба намерих пълен комплект гарнитури на Victor Reinz, но сега последващият въпрос е че искам да сменя и всички ремъци, ролки, филтри, свещи и т.н. И един безкрайно страничен въпрос за ремонта се нуждая и от 2 задни вежди и радиатор защото и той пострада след като духна гарнитурата но него мисля да го направя по поръчка да е от алуминий а не от пластмаса като оригиналния.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...