rafaelo Публикувано 22 октомври 2015 Сподели Публикувано 22 октомври 2015 Скъпи Колеги, Преди броени дни сложих газ (най-после да ми е честито). Та имам леко придърпване при натискане на рязка газ, проблема се локализира в свещите, които след като развихме видяхме че има масло по тях и лулата и съответно поради електропроводимостта на маслото, искрата не е качествена и се разпръсква. Газаджията ми каза, че трябва да сменя нещо което улпътнява свещите да не допускат масло нагоре към лулата, но така и не разбрах какво е. Нещо от сорта на някакви гривни за капака :icon_hmm:, някой може ли да ми каже как се наричат и от къде могат да се вземат ? Галанта е 4 цилиндъра забравих да добавя. Мерси ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 22 октомври 2015 Сподели Публикувано 22 октомври 2015 Аз навремето смених на моя гарнитурите на капаците на клапаните и в комплекта имаше и тези уплътнения на свещите. Не помня на коя фирма бяха, но доста време измина от тогава и проблеми нямам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 22 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 22 октомври 2015 Здравей колега, мерси за бързия отговор. Сигурно ли е че това е номера на частта, защото като гледам в списъка с предложени автомобили фигурира само галант 92-96, моя е 98. Линк цък Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 22 октомври 2015 Сподели Публикувано 22 октомври 2015 Здравей колега, мерси за бързия отговор. Сигурно ли е че това е номера на частта, защото като гледам в списъка с предложени автомобили фигурира само галант 92-96, моя е 98. Линк цък Това е, ама от фебест бягай далеч. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 22 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 22 октомври 2015 Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 22 октомври 2015 Сподели Публикувано 22 октомври 2015 Уплътненията са същите като на 6A13 (MD198128)Може да се ползват от Субару -> 10966AA030.Ето нещо по въпроса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 22 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 22 октомври 2015 Аз всъщност им звъннах на пичовете от този сайт, доста коректни, по номер на рамата намериха това което ми трябва 5.50лв на брой японски ТХЦ май казаха като марка... или нещо такова. Безплатна доставка до офис на Еконт. Доста готино Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 22 октомври 2015 Сподели Публикувано 22 октомври 2015 Е тези от Субару-то гледам са същите и са оригинални, нещо към тях ме влече сякаш. Иначе това с поведението на колата и аз го имах веднага след монтажа на газовата. Пробвай да сложиш нови бубини само за пробата и може и да има разлика, да не говорим и че кабелите ми изглеждаха наред,но след подмяната им с нови, изведнъж мощността се върна и всичко беше наред.Този ремонт и аз съм го замислил, само се чудя каква марка да е гарнитурата на капака на клапаните. Въпрос към Миро, колко струва в Ратола оригиналната гарнитура на капака ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A9A Публикувано 26 октомври 2015 Сподели Публикувано 26 октомври 2015 (редакция) Придърпването няма да се оправи след смяна на уплътненията на свещите. Търси проблема другаде.Ако на бензин го няма, проблема е в монтажа или настройката на ГИ ;) Редактирано 26 октомври 2015 от A9A Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 26 октомври 2015 Сподели Публикувано 26 октомври 2015 (редакция) Да си кажа и аз за предърпването, карах си така след монтажа на газовата 5 годинки, че не бяха свещи, кабели и не се оправяше, сменях ги през месец два. Предърпваше в диапазона от 1600 до 1800 оборота. Мислех да сменям бубинките, но някой ми каза, че могат да се сменят само лулите на бубините. 20 лева парчето мисля бяха и откакто ги смених мърка като коте, няма и следа от предърпване. Редактирано 26 октомври 2015 от seducer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 26 октомври 2015 Сподели Публикувано 26 октомври 2015 49лв Благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 27 октомври 2015 Admin Сподели Публикувано 27 октомври 2015 Ето как изглеждат комплекта гарнитури за капака на клапаните: http://media.snimka.bg/s1/4979/036201665-big.jpg?r=0 В зависимост от различните производители, които не са ОЕМ цените са около 25-32 лева за целия комплект.Гарнитурите на капака на клапаните на 4-цилиндровия и 6 цилиндровия Галант са различни, но гарнитурата на уплътнението на свещите са еднакви. Ето и номерата и фирмите заместители, които ви трябват за 2.0 Галант: BGA - каталожен номер RK5377PAYEN - каталожен номер JM7041ITN- каталожен номер 40-GCS0034 FAI - каталожен номер RC986S Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 27 октомври 2015 Сподели Публикувано 27 октомври 2015 Ето как изглеждат комплекта гарнитури за капака на клапанитеТе само изглеждат. Преди 5-6 години почна да сълзи, взех някаква - тече няма спиране. Взех от Миро - всичко е ОК.Преди 2 години скъсах ремък, айде пак ми трябва гарнитура на капака. Взех пак някаква алтернатив, стегнах запалих - мале тече като лейка. И понеже ми трябваше колата - старата и със силикон. След това още 2 пъти съм свалял капака (за смяна на гарнитура на главата този път), отново почиствам старата и дебело мажа със силикон и всичко е ОК Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 27 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 27 октомври 2015 (редакция) В момента съм оставил мицу да му сменят тези фитинги + гарнитурата за капака и ще кажа какви са резултатите. Интересното е че след като извадих последната свещ и я почистих и върнах обратно след около 100тина километра придърпванията изчезнаха напълно, обаче се появи някакво страхотно ръмжене при потегляне на първа. Няколко човека ми казаха, че този специфичен звук се чува когато изпарителя е сложен някъде близо до някоя част и от вибрациите се получава шумене. На първа звуча сякаш имам турбина :D забавно е, но не знам колко е опасно... ще ходя и за това на преглед при каравелгаз след още 500км, че ми е дал ултиматум за тест 1000км и гледам да го спазвам :icon_angel: П.П. Забравих да добавя че ръмженето се чува и на бензин и на газ :icon_hmm: Редактирано 27 октомври 2015 от rafaelo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meltin Публикувано 3 ноември 2015 Сподели Публикувано 3 ноември 2015 Колега оправи ли се проблем след смяната на гарнитурата и фитингите? Питам защото имам подобен проблем, а съм сменял бобини, кабели и свещи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 4 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 4 ноември 2015 Здравей колега, проблема е напълно изчистен след смяна на гарнитура, фитингите и лулите, които са 2. Оказа се че не бубините или кабелите а именно лулите правели най-големите магарии. Сменихме ги с нови такива оригинални, които ми излязоха малко дебело (140лв), но проблема поне е разрешен на 100% и двигателя работи безотказно. Никакви придърпвания и никакво тресене :icon_clap:. Препоръчвам на всички да сменят първо именно лулите и фитингите и ако проблема не се отстрани да преглеждат и останалите части :good: :mitsu-smiley: :plane: :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 4 ноември 2015 Сподели Публикувано 4 ноември 2015 Те само изглеждат. Преди 5-6 години почна да сълзи, взех някаква - тече няма спиране. Взех от Миро - всичко е ОК.Преди 2 години скъсах ремък, айде пак ми трябва гарнитура на капака. Взех пак някаква алтернатив, стегнах запалих - мале тече като лейка. И понеже ми трябваше колата - старата и със силикон. След това още 2 пъти съм свалял капака (за смяна на гарнитура на главата този път), отново почиствам старата и дебело мажа със силикон и всичко е ОК За да тече с нова гарнитура, значи тя е по-ниска от оригиналната. Или пък има един тънък ръб, който уплътнява, ако той го няма, пак може да тече. Просто трябва преди купуване, да се премери дебелината със шублер на старата, и да се търси такава. И разбира се, при монтажа добро напасване и добро и равномерно стягане. Добре че капаците са ни метални. Аз смених моята веднъж, взех някаква от близкия магазин, беше под 20лв май. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 27 ноември 2015 Сподели Публикувано 27 ноември 2015 Ето и от мен малко снимков материал. Разглобяването си е обикновена гайкаджийска работа, нищо заплетено няма. Гарнитурата като се слага трябва да не е мазна,както и челото на блока също, за целта се ползва обилно количество обезмаслител.Старата ми гарнитура беше доста изпечена,както и уплътненията на гилзите на свещите и като я махнах останаха малки парчета по канала на капака, които си поиграх да махна на ръка. Хубаво е и да се смени и уплътнението на капачката за маслото, защото и тя се изпича с времето. Цената с отстъпката на моя майстор е 34 лева, иначе е около 50 лева целия комплект. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 28 ноември 2015 Сподели Публикувано 28 ноември 2015 (редакция) Просто трябва преди купуване, да се премери дебелината със шублер на старата, и да се търси такава. Брат, тва да не е лада бре .. няма такива работи, ако вземеш гарнитура да отговаря на ОЕ номера който ти излиза по VIN, няма шанс да има на твойта кола друга дебелина от на мойта .. Аз навремето смених на моя гарнитурите на капаците на клапаните и в комплекта имаше и тези уплътнения на свещите. Не помня на коя фирма бяха, но доста време измина от тогава и проблеми нямам.На KP бяха от Еврото07 .. най-евтиното възможно и пак държи викаш ;) Редактирано 28 ноември 2015 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Valchanov Публикувано 12 януари 2016 Сподели Публикувано 12 януари 2016 Колеги имам проблем с моя Galant 2.5 V6, издуха ми гарнитурата на предната глава и в момента ми надува охладителната система, гледах за гарнитури в ebay но имат само за 3.0 или 3.5 за 6A13 имат на някаква луда цена. Та искам да попитам някой може ли да ме посъветва от къде да си взема и дали ако поръчам от ebay ще станат? http://www.ebay.com/itm/Full-Gasket-Set-99-05-Mitsubishi-Eclipse-Galant-3-0-SOHC-24V-6G72-/271935578061?hash=item3f509f9fcd:g:1hEAAOSwyQtV1hnF&vxp=mtr това дали би станало? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 12 януари 2016 Сподели Публикувано 12 януари 2016 MD333227 - мисля това е гарнитурата и за предна/задна глава.Излизат разни резултати за България.За оригинална бих питал Люцкан (авточастиварна).Щом ще се разглобява е добре да се подменят и други "болни" гарнитури, ако не е направено вече. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 12 януари 2016 Сподели Публикувано 12 януари 2016 Колеги имам проблем с моя Galant 2.5 V6, издуха ми гарнитурата на предната глава и в момента ми надува охладителната система, гледах за гарнитури в ebay но имат само за 3.0 или 3.5 за 6A13 имат на някаква луда цена. Та искам да попитам някой може ли да ме посъветва от къде да си взема и дали ако поръчам от ebay ще станат? http://www.ebay.com/itm/Full-Gasket-Set-99-05-Mitsubishi-Eclipse-Galant-3-0-SOHC-24V-6G72-/271935578061?hash=item3f509f9fcd:g:1hEAAOSwyQtV1hnF&vxp=mtr това дали би станало? Може и дa звучи глупaво нa някой ,но кaк се рaзбирa коя глaвa нaдувa не е ли сaмо след свaляне и нa двете глaви и гледaне нa гaрнитурите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 януари 2016 Сподели Публикувано 13 януари 2016 http://www.ebay.com/...QtV1hnF&vxp=mtr това дали би станало?Не, не става това . Щом търсиш комплекти, MD975562 е твоят номер .Ето ТАКА трябва да изглеждат . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 13 януари 2016 Сподели Публикувано 13 януари 2016 Ба.. тоя комплект оригинал ще подмине 500лв изглежда.. :icon_doh: Иначе гарнитура за глава има в Евро07 на Виктор Рейнц за 87лв клиентска, както и комплекти за капаците отгоре имат, ако те интересува и за там, кажи да ти извадя номера, че те най-вероятно ще ти кажат че нямат.. :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Valchanov Публикувано 13 март 2016 Сподели Публикувано 13 март 2016 След голяма борба намерих пълен комплект гарнитури на Victor Reinz, но сега последващият въпрос е че искам да сменя и всички ремъци, ролки, филтри, свещи и т.н. И един безкрайно страничен въпрос за ремонта се нуждая и от 2 задни вежди и радиатор защото и той пострада след като духна гарнитурата но него мисля да го направя по поръчка да е от алуминий а не от пластмаса като оригиналния. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.