Минчо Публикувано 17 ноември 2014 Сподели Публикувано 17 ноември 2014 Кой е най издръжливия акомулатор ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 18 ноември 2014 Admin Сподели Публикувано 18 ноември 2014 Кой е най издръжливия акомулатор ? Пише се акумулатор. По темата - няма вече от години най-издържлив. Никоя фирма не прави вече за масова употреба, както едно време да изкарват по 10 години.За това е пълно с магазини за акумулатори на всеки втори ъгъл. Изкарват по 3-4 години и свършват.Такава е световната икономика.Отделен въпрос е, че има така наречените про* батерии, но там е друга цената...:icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 18 ноември 2014 Сподели Публикувано 18 ноември 2014 За сега съм на Banner от близо 3 години. Добре се държи, но подкрепям мнението на боса. Нещата вече не се правят както преди...да издържат дълго време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 18 ноември 2014 Сподели Публикувано 18 ноември 2014 Моя Банер на дизела произведен 11.2004г. го карах при мен четири години след като купих колата с него. Смених го щото държеше ток три дни и сутрин ми правеше проблеми. Иначе през деня си палеше, но сутрин като застудя... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizan Публикувано 19 ноември 2014 Сподели Публикувано 19 ноември 2014 Преди години , като взимах старата кола беше с нов акумулатор Искра - обслужваем. Минаха му двете години гаранция (съответно на 6 месеца го проверяваха), след това изкара има няма две и умря. През това време съм му мерил гъстотата на електролита , напрежението , зареждал съм си го. В крайна сметка и аз стигнах до извода, че вече не са както са били преди. Сега ползвам "Autopower" и за сега го бива! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Минчо Публикувано 22 ноември 2014 Автор Сподели Публикувано 22 ноември 2014 А на Бош ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MusicMAN Публикувано 24 ноември 2014 Сподели Публикувано 24 ноември 2014 (редакция) Bosch според мен не си заслужава двойните пари. Моят шурей си купи Bosch Silver преди 3 години и няколко месеца, тъкмо му изтека гаранцията от 3 години и акумулатора се скапа. На другата му кола имаше също Bosch, изкара 5 години и този месец сдаде багажа (колкото изкарва всеки необслужваем акумулатор от 3 до 5 години). Сега отиде и си купи от Карфур акумулатор Hi-Tech 100Ah за 135лв. Същият Бош 100Ah струва 280лв. Редактирано 24 ноември 2014 от MusicMAN Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Минчо Публикувано 24 ноември 2014 Автор Сподели Публикувано 24 ноември 2014 Българските как са ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MusicMAN Публикувано 24 ноември 2014 Сподели Публикувано 24 ноември 2014 (редакция) Българските не са това което са били преди години. Чел съм много мнения из интернет за тях. Преди българските са карали от 6 до 9 години. Сега някои модели не си изкарват гаранцията даже, други се скапват точно след гаранцията на втората година. Има добри отзиви за марката Exide - те имат модел Exide Premium с 3 години гаранция,също така марките Berga и Banner се водят хубави. Моят личен опит е свързан с акумулатор Delphi - подминава третата година вече на колата на баща ми,добре се представя,миналата зима колата палеше с много въртене и не е имал проблеми, а не е някакъв скъп. На моята Carisma пък съм с Hagen почти на 2 години вече, с него също никакви проблеми не съм имал, като производство е германски, също не е скъп. Редактирано 24 ноември 2014 от MusicMAN Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 24 ноември 2014 Сподели Публикувано 24 ноември 2014 Българските как са ?През 2012г години си купих 2 български акумулатора-през май Искра на 62 ампера и ноември Монбат 77 ампера,резултата е.......и 2та се скапаха,имат по 1 мъртва клетка,Искрата й свърши гаранцията и вече е за боклука,а за Монбата се усетих и преди около седмица ми го смениха с нов. Майстора който ми ги замерва каза че сега НАРОЧНО ги правят с гъстота на електролита 1.20-1.24...... :icon_box: а минимум трябва да е с 1.28 за да карат както 'старите' Български' акумулатори по 5-6 години. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishifen Публикувано 24 ноември 2014 Сподели Публикувано 24 ноември 2014 Varta Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 25 ноември 2014 Сподели Публикувано 25 ноември 2014 Banner-a с който купих колата преди 2г и 7м още пали перфектно само лятото...Това е като се има впредвид че като я купих гаранцията му беше изтекла... :icon_thumbup: :icon_thumbup: Сега сложих някакъв Budget,немски правен в Китай :icon_doh: :haha: На другата кола още е Varta с която я купих преди 3 и 7м и още е много добре.Той си беше в края на гаранцията...Bannera е добър за мен... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 28 ноември 2014 Сподели Публикувано 28 ноември 2014 Оптима са супер. Пробвали ли сте ги? Със спираловидни клетки са и са много добри. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Минчо Публикувано 29 ноември 2014 Автор Сподели Публикувано 29 ноември 2014 През 2012г години си купих 2 български акумулатора-през май Искра на 62 ампера и ноември Монбат 77 ампера,резултата е.......и 2та се скапаха,имат по 1 мъртва клетка,Искрата й свърши гаранцията и вече е за боклука,а за Монбата се усетих и преди около седмица ми го смениха с нов. Майстора който ми ги замерва каза че сега НАРОЧНО ги правят с гъстота на електролита 1.20-1.24...... :icon_box: а минимум трябва да е с 1.28 за да карат както 'старите' Български' акумулатори по 5-6 години. Завода колко пари спестява от електролита дали е 1.2о или 1.28 ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 1 декември 2014 Сподели Публикувано 1 декември 2014 Оптима са супер. Пробвали ли сте ги? Със спираловидни клетки са и са много добри. Сигурно са много добри ама и цената им е страхотна.... Евото се обажда за нов акумулатор, вече няколко пъти ми се случва да върта продължително по 4-5 секунди от втория път докато стартира и то едвам успява... Препоръки какъв акумулатор да избера? Знам, че ситуацията е малко по-особена понеже е в багажника и има една тръбичка за изкарване извън купето на изпарения или каквото са там. Та затова питам трябва ли да е по-специален? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 1 декември 2014 Сподели Публикувано 1 декември 2014 (редакция) Звъннах в БС чисто информативно да питам за оригинален акумулатор като сегашния ми То си е направо подигравка... 680 лв за 70 Ah :icon_clap: Редактирано 1 декември 2014 от LiX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 1 декември 2014 Admin Сподели Публикувано 1 декември 2014 От 680/3=226-56=170 лева цена за фирмен акумулатор! :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dachbissnes Публикувано 1 декември 2014 Сподели Публикувано 1 декември 2014 Завода колко пари спестява от електролита дали е 1.2о или 1.28 ?Колега не става въпрос за тази разлика, а да се скапе и закупиш нов около предполагаем мениджмънт време.. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 1 декември 2014 Сподели Публикувано 1 декември 2014 Aз и на двете коли сложих Yuasa, за сега съм доволен, но все пак коментарите след мача както се казва ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 1 декември 2014 Сподели Публикувано 1 декември 2014 Препоръки какъв акумулатор да избера? Знам, че ситуацията е малко по-особена понеже е в багажника и има една тръбичка за изкарване извън купето на изпарения или каквото са там. Та затова питам трябва ли да е по-специален? Какъвто и да избереш, все ще изкара 3 години колкото е гаранцията и някоя друга отгоре (ако си късметлия) и все ще върти и ще пали, за това се насочи към най евтиното на пазара за вносни, защото нашите са с по къса гаранция май .Например този от БС, 680/4=170 - някой процент отстъпка и си вземаш за 130- 140 лв. един Гигават 74 Ah 680А, без да си фирма .:DЗа тръбичката, повечето все още имат изходи за отдушници . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 2 декември 2014 Admin Сподели Публикувано 2 декември 2014 Вижте колко са в Пежо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naso_nasko Публикувано 4 декември 2014 Сподели Публикувано 4 декември 2014 Здравейте, моя Галант го взех Март 2010 и бе оборудван с Yussa и до сега карам с него без какъвто и да е проблем. Ако не се лъжа е произведен 2008год., така че определено съм доволен от него. Бих търсил тази марка, когато му дойде времето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenpi Публикувано 26 октомври 2016 Сподели Публикувано 26 октомври 2016 (редакция) аз си взех този PANTHER PREMIUM 62AhПосле видях, че е има добри награди и е немски.www.panther-batterien.de, знаете зерр гуут Редактирано 26 октомври 2016 от milenpi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 3 ноември 2016 Сподели Публикувано 3 ноември 2016 За мен качествени акумулатори са : Exedy , Banner и Cartechnic ама да си го купите от Германия или Австрия че за експорт към Южна Европа са друго качество п.с. 4-5 години си карат без ядове :D ако не сте бакшиш де . :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MusicMAN Публикувано 8 ноември 2016 Сподели Публикувано 8 ноември 2016 (редакция) От по-нискобюджетните марка Delphi изкара точно 5 години,като всеки ден се караше колата предимно градско. Зимата даже беше подлаган на много въртене сутрин, заради годинките на колата, тя трудно палеше (Рено 19). Моят пък е Hagen произведен в Германия, вече над 3 години и половина няма проблеми на Каризмата. Необслужваем е, но може да се маха капака и да се види нивото на електролита и оловните плочи. Около 3 пъти е свалян за дозареждане заради проблеми с алтернатора на колата,не осигуряваше нужното зарядно напрежение и ток и не го дозареждаше докрай, като се кара градско. Сутрин въртеше мудно. Веднъж го изхабих до нулата, като бях забравил фаровете цял работен ден и нямаше ток да оключи вратите даже. Предвид тези неприятни условия за акумулатор, добре се представя. Редактирано 8 ноември 2016 от MusicMAN Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.