Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

san4o pansa

Потребител
  • От него общо

    453
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Варна

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Carisma sedan 1.8i
  • Интереси
    Всичко свързано с автомобили,разглобяване,авточасти и т.н

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

san4o pansa's Постижения

Опитен форумист

Опитен форумист (10/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. san4o pansa

    Стъпков мотор

    Колега,ако е от фейслифт ГДИ няма да стане,на другите бензинови каризми са същите като на каризма ГДИ преди фейса,от тях става
  2. san4o pansa

    Galant 2.0 TD

    2.0 тди 90кс,в движение, множество външни забележки и ръжда. Мотора работи перфектно,главата е здрава Ел стъкла,Ел огледала,теглич,халогени Джантите са оригинални,не са пребоядисвани,със специфичните за тях гайки Имам части и от 2.0 136кс https://www.olx.bg/ad/mitsubishi-galant-2-0-tdi-CID360-ID8vnvt.html 0895 967164
  3. Значи проблема е в кабелите,тях не си ги сменял, нали?
  4. Налични дебитомер с номер 500,дросел с работещо стъпково, двигател , скорости, оригинални 15ки Мицубиши ,4*100 Не мога да кача снимки,затова на Вайбър 0895 967164
  5. Колега,имам задни амортисьори Kayaba,разглобени за да се проверят...Стартер от Галант 2.0 предполагам че не става... 0895967164
  6. Еми попринцип на 50к ,ама има други фактори като марка на помпата, антифриз или вода в охл с-ма и колко години са минали от последната й смяна... Пример: Маслото се сменя на 10к или 15к км,но не може да го караш 3-5-10 г..Не ,че не може ,но не е ок.
  7. san4o pansa

    Бартер

    Надали е налично...Поста е от 2014г...
  8. san4o pansa

    GDI въпросче

    Колеги, възможно ли е на чисто теоретично ниво да се премахне помпата за високо налягане на GDI "маторя" и след преправяне на горивната система (впредвид че няма откъде да влезе гориво в "маторя") да стане MPI??? Знам ,че е налудничаво ,но все пак някой по запознат с устройството на мотора да сподели... Благодаря предварително! Весели празници!
  9. Здрасти Дай тел да ти пратя на Вайбър снимки на това което имам.или направо пиши тук 0895 967164
  10. Здрасти Дай тел да ти пратя на Вайбър снимки на това което имам.или направо пиши тук 0895 967164
  11. san4o pansa

    Carisma GDI 122hp face

    Ъп на темата,да поизтупам прахоляка... Налични модели Мицута: Лансер 93г -1.3 Колт 2000г 1.3 75кс Каризма 95-99- 1.9 TD 90кс,1.6 90кс ,1.8 116кс,1.8 GDI 125кс,хечбек и седан,различни цветове. 99+ 1.8 GDI 122 кс. Галант 2.0 136 кс. Тея всички са на части имам и две читави Мицута за продан,Колт и каризма,ако някой има нужда от нещо 0895 967164,Вайбър
  12. san4o pansa

    Крайно гърне

    Четох в друг форум как започва да се показва "нещо като коса" от ауспуха...вата всъщност е това,щом се е случвало на някой.. Отварял съм средно и резонансно -в тях има вата...а влагата не ги подминава ...Гният както и крайното..
  13. Здравейте колеги Някой има ли представа в крайните гърнета дали трябва да има вата?В случая говорим за Каризма 1.9 TD, Каризма 1.8 GDI,Lancer 1.3... Отворих четири гърнета,понеже имах доста) с очакване да има поне някакви остатъци от вата или поне едно здраво... Но в нито едно нямаше нищо, всички оригинални... Трябва ли да имат вата или не? И ако да-каква? Благодаря на отзовалите се
  14. san4o pansa

    Колт 5

    Здрасти колега Имаме един за продажба 2000г фейслифт 1.3 газ бензин,с нова газова, нов внос 2018г,с доста подобрения,без забележки. За повече информация 0895 967164
×
×
  • Създаване...