Премини към съдържание

MusicMAN

Потребител
  • От него общо

    184
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    3

MusicMAN беше най-активен на 6 август 2016

MusicMAN има най-харесвано съдържание!

Местоживеене

  • Град
    Пловдив

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Carisma GLX 1.6 16V
  • Интереси
    Електроника, компютри, компютърни мрежи

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

MusicMAN's Постижения

Често присъстващ

Често присъстващ (7/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

6

Репутация

  1. Това с трите цифри 500 са последните 3 цифри от парт номера MD336500. Така са маркирани дебитомерите при Mitsubishi.
  2. MusicMAN

    Проблем с парно

    При мен е с жило и имам лост на таблото. По принцип е замислено да е или в едното крайно положение или в другото. По средата почти не се задържа, сякаш има пружини. Моята обаче мога да я затворя и да върна малко и се застоява леко отворена. Не знам дали това е, защото е стара или така си работи.
  3. MusicMAN

    Проблем с парно

    При мен се запотяват, когато е затворена клапата и не влиза въздух от вън. Затова държа лоста за клапата не до край затворен, за да влиза малко въздух от вън постоянно.
  4. MusicMAN

    Габарити

    Да споделя малко опит. На моята Каризма първо пробвах керамична букса, която се оказа много зле и се стопиха кабелите след седмица. Изолацията на кабелите е дебела, но самите кабели са много тънки вътре. Кабелните обувки вътре също не са качествени Не купувайте такава керамична букса http://amavto.com/images/objects/object_6550.jpg След това купих букса Н4 бакелит и вече повече от година нямам проблеми. Струва около 2,50лв. Това е което мога да препоръчам. http://amavto.com/images/objects/object_1405.jpg
  5. MusicMAN

    Carisma 1.8 GDI 1997 ECU scan.

    Прочети из форума за GDI двигателите, по спомени много хора се оплакват от завишен разход на GDI и Милен им ги оправя.
  6. MusicMAN

    Carisma 1.8 GDI 1997 ECU scan.

    Тази кола не е с OBD протокол, чете се с тестер на мицубиши MUT-II и някои други скъпи тестери, които не знам. Питал съм в няколко сервиза и ми казаха, че моята не я поддържат. Ходих при Милен от Пловдив, специалист по GDI двигатели (моята не е GDI) и с неговото устройство я чете и се гледат данните от датчиците в реално време. Има начин и за самодиагностика да си направиш, за да видиш какви грешки е записала. Потърси във форума е писано.
  7. MusicMAN

    Chek на двигателя

    Трябва да ти сложат емулатор за дюзи, когато работи на газ са прекъснати кабелите към бензиновите инжектори и компютъра дава грешка. Слага се емулатор, за да залъгва компютъра, че дюзите работят. Моят газаджия ми е сложил 4 резистора по 100 ома вместо емулатор.
  8. MusicMAN

    Парно

    Тази есен правих профилактика, като промих системата само с вода като я сипвах през радиатора и изтичаше от пробката на блока на двигателя. После напълних системата с нов антифриз. Тази зима парното е чувствително по-добре и духа вряло като загрее колата. Миналата зима си мръзнех по светофарите.
  9. MusicMAN

    Carisma 1,6 - 90 p.s.

    Моята е същата, сутрин с първото въртене припалва само на 1-2 цилиндъра и загасва, независимо дали въртя продължително, не пали. На второто въртене пали от четвърт. След това трябва да я изчакам 10-20 секунди да поработи на място, иначе ако тръгна веднага прекъсва, не набира равномерно. Имам чувството, че има нещо сбъркано при моята кола от към делко или ангренаж. За сега съм се отказал да търся проблема. На пролет ако сменям ангренаж ще се разбере дали е сбъркано нещо там. Преди търсих проблем със запалването - като я запаля студена, след работа следобед, тръгвам и глъхне и прекъсва. Смених мноого неща и правих много проби, но без резултат. За сега проблема със глъхненето при потегляне е решен с малко предварение на делкото, но е замазване на проблема. Писал съм какво съм сменял и пробвал тази тема
  10. MusicMAN

    Смяна на антифриз

    Аз скоро смених антифриза и аз доста време търсих пробката за източване на блока. В ръководството не е дадено много ясно къде се намира. Всъщност се намира над болта, който държи щеката за маслото и под напречната тръба, която идва от термостата. Смяната на антифриза става много лесно - развива се пробката от блока, развива се пробката на радиатора и един болт за обезвъздушаване на термостата отгоре, когато се налива новия антифриз. Побра 5 литра течност, което е почти целият антифриз. Посочих го на една картинка с подобен двигател. http://i65.tinypic.com/1z5oj61.jpg
  11. От по-нискобюджетните марка Delphi изкара точно 5 години,като всеки ден се караше колата предимно градско. Зимата даже беше подлаган на много въртене сутрин, заради годинките на колата, тя трудно палеше (Рено 19). Моят пък е Hagen произведен в Германия, вече над 3 години и половина няма проблеми на Каризмата. Необслужваем е, но може да се маха капака и да се види нивото на електролита и оловните плочи. Около 3 пъти е свалян за дозареждане заради проблеми с алтернатора на колата,не осигуряваше нужното зарядно напрежение и ток и не го дозареждаше докрай, като се кара градско. Сутрин въртеше мудно. Веднъж го изхабих до нулата, като бях забравил фаровете цял работен ден и нямаше ток да оключи вратите даже. Предвид тези неприятни условия за акумулатор, добре се представя.
  12. Здравей колега,

    Прочетох във форума,че имаш добри познания за стъпковото моторче. Моя номер е: 0893593565. Ако желаеш пиши троя аз да ти се обадя. Можеби ще си бъдем полезни.

  13. MusicMAN

    Обороти Каризма 1.6

    За първо време си провери клемите на акумулатора дали дават хубав контакт - почисти ги, стегни ги. Така съм се шашкал и аз, влизам в гаража и само лампи на таблото, никъв стартер, нищо. Чух, че леко пукат и искрят клемите на акумулатора. Почистих ги, стегнах ги и се оправи, но за всеки случай смених клемите. Другото през което съм минал със симптом ту върти стартера, ту не върти и има само лампи са четки на стартера. Ходих на сервиз, там пали и няма проблеми. На другия ден няма никой. Износени бяха четките на стартера.
  14. MusicMAN

    Kак се нарича

    До колкото се ориентирам по номера в интернет излиза, че е елетромагнитен клапан(соленоид) за изпаренията (на бензинови пари) от канистъра. Това е част от система за оползотворяване на бензиновите изпарения от резервоара, за да не попадат в атмосферата от екологични съображения.
  15. MusicMAN

    Обороти Каризма 1.6

    Този проблем и аз го имах, но спря да го прави. След сваляне на дросела и почистване на дросела и канала за въздух на стъпковото моторче излезе огромна мръсотия. Също така разглобих стъпковото моторче и му раздвижих лагерите с WD40, че бяха клеасали. Отпред на стъпковото има клапа, която се вади със ротора на стъпковото и се виждат двата му лагера. След това си настроих и ключа за празен ход на TPS-а, да е по книга, за да знае двигателя кога е на празен ход. След това направих процедурата със 10 минути работа на празен ход. След някоя от тези процедури вече не го прави. Според мен след почистването на дросела и разглобяването на стъпковото се оправи.
×
×
  • Създаване...