Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

milenpi

Потребител
  • От него общо

    37
  • Регистрация

  • Беше тук

За milenpi

  • Рожден ден 11/01/1978

Местоживеене

  • Град
    Sofia

Информация за профила

  • Пол
    Мъж

milenpi's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. My link Попаднах на тва УРЕТАНОВИТЕ АВТОБУФЕРИ, що е то и има ли почва у нас/:)
  2. А при мен за двигател 1,6 175/65/R14, а като е двг 1.8 кубика- 185/65/R14, явно смятат, че с по-мощен двигател имаш тяга и позволява по-голями гуми и съответно повече комфорт. Стария собтвеник явно за комфорт сложил 185/65/14.
  3. Аз май го знам Но в крайна сметка без канал с нагъзване попръснах тук там, лекинко има ефект.
  4. Аз съм с Каризма, но е факт като ги смених, не ми е така комфортно (предишните бяха зимни макар стари, сега са некви летни после разбрах и чакам да видя каква зима ще е и се ръся с нови M+S), убеден съм 80%, че с пресни меки зимни гуми и с по-голям размер ще има осезаема разлика, ако може да смениш в някоя гумджийница и врътнеш кръгче...
  5. Като знам как го леят в некъв леген, дано го филтрират и си свършат работата.
  6. Аз като сложих некви гуми 175...старите ми бяха 185, преди имах по-добра возия, сега и мен ми друса. Мисля си, ако вземеш пресни зимни гуми и добър размер ще има ефект.
  7. То ще има и масло за 100 лв, и все нещо, я скъсано жило на км при сваляне, я лагер и тн. Честито 1000 лв.
  8. Нямам идея, то това е променлив резистор и тел с поплавък, забравил съм, но или променяш позицията на резистора (или четката) или огъваш поплавъка, но мисля че малко вероятно да има отклонения, може просто моето да е било кривнато от демонтаж, транспорт, кой знае.
  9. Мисля, че като не е на ключ контакт няма ток. Ще добавя, че с новата помпа имам малко разминаване с показание бензин, някъде 3-5 литра по-малко, има нужда и от калибрация на нивомера, но аз си знам, че като е на червено имам още 5 литраплюс резервата.
  10. И аз имах такъв проблем преди 3 години, бензиновата помпа е, тя е изчислена за 150к км, а е изкарала 300к км, дошло и е времето, лесно се сменя, махаш задната седалка откачаш маркуча и връткаш капачката и вадиш, аз взех 2ра ръка по обява и с еконт (то е едно двигателче, ако намериш такова още по тънко става). Смених и бензиновия филтър, който е под въздушния филтър, там ще си трябва малко чалъми, майстор най-добре. http://malkom.eu/image/cache/data/MR179485-640x500.JPG
  11. milenpi

    Обороти

    Ми почисти си дросела със спрей за дросели/карб, в упътването пише чат пат да се чисти, особено малките дупки за стъпквото моторче, бих казал и зад дросела.
  12. milenpi

    Маншон за шарнир

    Аз сега преглеждах workshop manual на Каризма, ми то си е предвидено да се махат маншоните, да се смажат и да се сложат нови. Разбира се в в Бг всичко е, всичко се сменя. То си има чалъми, калибрации, стъпки...това прочетох.
  13. milenpi

    Комфорт модул

    А какво е комфорт модул?
  14. Е, аз затова си държа на Мицубишито, планират 100-150 к, но практиката показва, че изкарват 300 к км ( бенз. помпа, я механизъм прозорец...), аз карам едвам 5 к-макс 8 к на година, предимно градско, уикендно, и море чат пат. Ех, верно ли задните тампони ремонта е 400 лв? Що толкова? уфф . Иначе онези гуми бяха зимни, така с колата си бяха като я купих, и оригинално радио Грундинг с касети имаше, и Варта силвър батерия. Катализатора още е оригиналния
  15. аз си взех този PANTHER PREMIUM 62Ah После видях, че е има добри награди и е немски.www.panther-batterien.de, знаете зерр гуут
×
×
  • Създаване...