mmotors Публикувано 26 януари 2014 Сподели Публикувано 26 януари 2014 Смяната на галантния е проблемна... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan1984 Публикувано 26 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 26 януари 2014 (редакция) Да уточня за пореден път- няма как да продължим с Галант-а, поради мои си, лични причини. Да се сменя Галант се убедих е трудна история, да се намери смислен бензинов автомобил до 7500-8000 лв.( осблужен и т.н.) или 6000-6500 (нерегистриран, нов внос) е направо невъзможно. Като цяло се отказах от търсенето, като съм си оставил два автомобила за следващата седмица, след това ще продължа да преглеждам колите само във Варна, без въобще да се напрягам излишно. Темата може да си я ползваме, както ни е удобно, при все, че аз бих се радвал да се превърне в смислена препоръка за всеки с моята дилема. Това са двете коли, приемам препоръки и критики http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11384812544949437&f1=details&slink=5girz3 http://www.cars.bg/c550662 и две "варненки", които ще прегледам http://www.cars.bg/c487794 http://www.cars.bg/c513465 Редактирано 26 януари 2014 от Ivan1984 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 26 януари 2014 Сподели Публикувано 26 януари 2014 Това беше ясно още преди 2008-ма година. Още нямах галант и четях съветите на собственици към кандидат-купувачи на модела. Едни от съветите бяха да не си купуват галант, защото след това много трудно ще харесат друг автомобил. Разбира се, в ценовата рамка на галанта. Естествено това не бяха съвети за дословно следване, а за да изтъкнат неоспорими достойнства на този автомобил. Аз самият се допитах до вас в друга от този раздел и въобще не пуснах колата си за продажба. Дори да й взема 4500 лева (а това ще е проблемно) нищо не си харесвам в тези пари. В същото време зор не съм видял с него, така че съм оставил нещата така. Когато човек получава добър месечен доход и го получава всеки месец, може да търси спокойно каквото му душа иска. Разполагаемата сума за автомобил се трупа, а колите не стават по-скъпи от месец на месец. В условия на финансова сигурност може да се надскочат с малко възможностите към момента и да се закупи автомобил с ясна история на малко години и пробег, стига да се намери такъв, т.е. наистина да си заслужава парите и дори да е леко подценен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 26 януари 2014 Сподели Публикувано 26 януари 2014 Да уточня за пореден път- няма как да продължим с Галант-а, поради мои си, лични причини. Да се сменя Галант се убедих е трудна история, да се намери смислен бензинов автомобил до 7500-8000 лв.( осблужен и т.н.) или 6000-6500 (нерегистриран, нов внос) е направо невъзможно. Като цяло се отказах от търсенето, като съм си оставил два автомобила за следващата седмица, след това ще продължа да преглеждам колите само във Варна, без въобще да се напрягам излишно. Темата може да си я ползваме, както ни е удобно, при все, че аз бих се радвал да се превърне в смислена препоръка за всеки с моята дилема. Това са двете коли, приемам препоръки и критики http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11384812544949437&f1=details&slink=5girz3 http://www.cars.bg/c550662 и две "варненки", които ще прегледам http://www.cars.bg/c487794 http://www.cars.bg/c513465Пасатът звучи супер. Казвай да го вкарваме в сервиза за щателен оглед и за 6300 да го завладяваш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 26 януари 2014 Сподели Публикувано 26 януари 2014 Я виж това и пари ще ти останат; http://www.mobile.bg/11389972592394698 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 26 януари 2014 Сподели Публикувано 26 януари 2014 До колегата Ivan1984. Ако от този варненски автосалон цък си спреш вниманието на някоя кола, мога да дам едно рамо (оглед, сваляне на цена...). Не че има салона голям избор, познавам собственика му.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlin_dbg Публикувано 26 януари 2014 Сподели Публикувано 26 януари 2014 Пасатът звучи супер. Казвай да го вкарваме в сервиза за щателен оглед и за 6300 да го завладяваш. Ако това е предложение за съдействие от страна на Росен, бих ти препоръчал да се възползваш докато е валидно-покупката на автомобил с негова помощ би било далеч "по-безопасно" начинание.Я виж това и пари ще ти останат;http://www.mobile.bg/11389972592394698Малко офф топик,но-Иван нещо направил ли ти е че искаш да го "набуташ"така А иначе за Мерцедеса-имам близки наблюдение над един такъв но 200 cdi/116 к.с.- купен е на около 200 к км в момента е над 300 к км-колко реални незнам-чука-трака,но върви.Собственика ми е приятел-само кара(зверски) и нафта.А иначе съм чувал че оптималния вариант от към вървене/разход/здравина е C220 cdi 143 к.с.Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 26 януари 2014 Сподели Публикувано 26 януари 2014 Я виж това и пари ще ти останат; http://www.mobile.bg/11389972592394698Вчера купихме една турбина за лагуна чистак, бърсак нова от представителството за 2500к и те така.... :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan1984 Публикувано 26 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 26 януари 2014 Малко история на двата автомобила: Пасат- момчето няма да заминава в чужбина, но вторник ще гледа Пасат Б6 и ако реши да сменя своя, ще ми се обади. Той сам предложи да го закара в посочен от мен сервиз, без да се налага да идвам до София, за да се провери състоянието на колата. Аз с удоволствие бих се възползвал от услугите на колегата Росен, за което му благодаря предварително. Мерцедес- колата е купена от Неапол от племенника на собственика и изпратена с автовоз до България преди година. За съжаление човека се разболява и сега колата служи само да го карат до болниците в София. Идеята му е да продадат колата и да купят малък автоматик на жена му, защото не може да кара тази. Моето желание( като на всеки нормален човек предполагам) е да помогна на семейството от Русе( пък и Ц-класата ми харесва повече от вътре), но пък чисто финансово, това е кола с която трябва да имам повече резерви по всяко време. Обслужването и на двата автомобила няма да е проблем, като и при двата имаме турбо и съединител, като големи разходи наведнъж, за които ще се наложи да имам отделени пари. Пасата има предимство в цената, и двата комплекта джанти с гуми, по- ниските данъци и застраховки, Мерцедеса във вътрешното оборудване, возията, големия двигател и 6-та скорост. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 26 януари 2014 Сподели Публикувано 26 януари 2014 Малко история на двата автомобила: Пасат- момчето няма да заминава в чужбина, но вторник ще гледа Пасат Б6 и ако реши да сменя своя, ще ми се обади. Той сам предложи да го закара в посочен от мен сервиз, без да се налага да идвам до София, за да се провери състоянието на колата. Аз с удоволствие бих се възползвал от услугите на колегата Росен, за което му благодаря предварително. Мерцедес- колата е купена от Неапол от племенника на собственика и изпратена с автовоз до България преди година. За съжаление човека се разболява и сега колата служи само да го карат до болниците в София. Идеята му е да продадат колата и да купят малък автоматик на жена му, защото не може да кара тази. Моето желание( като на всеки нормален човек предполагам) е да помогна на семейството от Русе( пък и Ц-класата ми харесва повече от вътре), но пък чисто финансово, това е кола с която трябва да имам повече резерви по всяко време. Обслужването и на двата автомобила няма да е проблем, като и при двата имаме турбо и съединител, като големи разходи наведнъж, за които ще се наложи да имам отделени пари. Пасата има предимство в цената, и двата комплекта джанти с гуми, по- ниските данъци и застраховки, Мерцедеса във вътрешното оборудване, возията, големия двигател и 6-та скорост. В много дълбоки размисли и анализи се вкарваш. По принцип правилни, но чисто теоретични.Имам една теория, че една кола струва едни пари. Като купуваш нова нямаш разходи за ремонти, имаш удоволствието да караш нова кола, но пък даваш доста пари наведнъж. Като я продадеш, си възстановяваш част от тях.Когато си купуваш втора ръка пак даваш едни пари за поддръжка, но разсрочени във времето. Виждам, че подхождаш внимателно, чак до вманиачване. Не можеш всичко да предвидиш. Приказката за жената и старата кола е много вярна- всичко е до късмет. Съветът ми е: Харесай си кола, която да караш с удоволствие, съобразявай се със състоянието й, пали свещ и скачай смело да си правиш кефа. Като гледам каква ти е процедурата за купуване на кола за 7-8000 лв., чак се чудя как си се оженил :) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 26 януари 2014 Сподели Публикувано 26 януари 2014 И аз се чудя ;)Хващай бика за рогата и вземай Мерцедеса :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 26 януари 2014 Сподели Публикувано 26 януари 2014 (редакция) Да уточня за пореден път- няма как да продължим с Галант-а, поради мои си, лични причини. Ти си знаеш. П.П. В един друг форум препоръчват Мерцедес 270 да се избягва. По-добрия вариан е 320 Редактирано 26 януари 2014 от Krasko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 26 януари 2014 Сподели Публикувано 26 януари 2014 (редакция) Аз не можах да разбера на това какво не ни харесва? Не искам да размивам резултатите, постигнати до тук . От последните варианти, най ми допада Мерника. Страхотен дизайн, отвътре и отвън, добър двигател, частна обява, всичко му е добре. Но от друга страна предложението на Росен не е за изпускане . А Пасата и Аудито ми се струват доста дървени като дизайн... вътре не се случва нищо интересно .Вярно, такива пари не се дават лесно. Като си спомня аз колко трудно дадох 2 хиляди за кола, после още хиляда (не)предвидени разходи , за 7-8 хиляди не мога да си помисля. И в крайна сметка и Каризма за 3 хиляди ще те вози, и Мерцедес за 8 хиляди... и Каризмата няма да е по-счупена.Мисълта ми беше, че г-н Минтов е прав - време е да се мяташ на нещо. Ти от мислене ще забравиш как се шофира . То е добре да се мисли и гледа, но да се мисли над 2-3 модела, а не над 20-30 Аз пак да кажа за себе си - ако търсех кола сега, бих взел Субару. Само заради 4х4. Ако пък разхода на гориво не ме притеснява, бих взел това, предназначено е само за лашкане по нашите мили пътища. Понеже и Субаруто е кола, и тя се чупи. Вчера карах по централни улици из града, то не бяха шахти, махти, дупки, шевове и кръпки... какъв е смисъла да си правя колата, като след 3 месеца ще издрънчи пак?...А 2.7 Мерц (дизел) не го ли слагаха на М-клас първият? С крайно негативни отзиви, или се бъркам... то един и два ли станаха. Имам чувството, че немците имат комбинация от всички възможни кубици с клас от всички възможни цилиндри, общо 762 комбинации Редактирано 26 януари 2014 от Арх. Пътко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 26 януари 2014 Сподели Публикувано 26 януари 2014 Ти си знаеш. П.П. В един друг форум препоръчват Мерцедес 270 да се избягва. По-добрия вариан е 320Или поне 220:-) Пасаторът е много широк, удобен и жизнен. Наистина добър избор, макар този да е видял километри. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 27 януари 2014 Сподели Публикувано 27 януари 2014 320cdi с този бюджет може да се вземе само в купе на Е класа от последните екземпляри на W210 мисля, че се водеше (до 2002 г.). Арх. Пътко, ако надъхан собственик на пасат V или ауди А4 В6 види какво е написал каращ колт за интериора им и е с лабилна психика, ще се самоубие ритуално или най-малкото ще си посипе главата с пепел.Не знам дали правилно съм разбрал, но мазда 6 дизел е крачки назад по отношение надеждността за марката. Също така ръждата я съпътства преди да навърши 8 годишна възраст и частите са солени за ценовата категория на този модел.Колега има мерцедес С-клас седан с 220cdi мотор с ръчна кутия. Хубаво вози, тихичка колица, хубаво ускорение, но на мен не ми харесват, което не пречи да е заместник на галант макар цената да е х2. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan1984 Публикувано 27 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 27 януари 2014 (редакция) Много добър мой приятел има Мазда 6 2,3 бензин. Когато започна да търси кола и се насочи към Мазда, нямаше предпочитания бензин/ дизел, но след проучване на резервинте части се отказа тотално от варианта Мазда 6 дизел. Лошото на тия Мазди, е че ръждясват повече и от Галант-а, неговата е 10 годишна и отдолу е доста зле. Преди да се запозная с тези недостатъци на модела, бях твръдо решил да си взема бензинова Мазда, за заместник на Галант-а. За 270cdi четох във форума на Мерцедес, че е същия като 220cdi с добавен един цилиндър, мой съсед има Е270cdi 2003г. и смятам да го разпитам какви са му личните впечатления.4х4 автомобил не ми е нужен, просто не съм човек, който кара много зимата, камо ли пък и по черно. Да използвам да обобщя отново- трябва ми кола, с която четирима възрастни( с ръст около 175 см.) да могат да пътуват спокойно и комфортно няколкостотин километра. Градско почти не карам, защото обичам да вървя и освен за пазар, не виждам за какво друго бих ползвал кола. Винаги съм предпочитал атмосферен бензинов двигател( на газ), но ограниченото предлагане на подходящи, ме насочи и към дизеловите варианти. P.S. Относно това дали съм женен, снимката лъже, това е бившата ми приятелка Редактирано 27 януари 2014 от Ivan1984 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 27 януари 2014 Сподели Публикувано 27 януари 2014 Много добър мой приятел има Мазда 6 2,3 бензин. Когато започна да търси кола и се насочи към Мазда, нямаше предпочитания бензин/ дизел, но след проучване на резервинте части се отказа тотално от варианта Мазда 6 дизел.Така е, защото частите за дизела идват от Япония, а части за бензинките бол по нашия пазар, Форд бълват яко части ..:DПриятелят ти сменял ли е вече сегменти, ако не е, скоро ще сменя, ама да не му пука, сегментите за Форд са 80-90 лв. комплекта ..По принцип съвременният дизел е скъпо удоволствие и изобщо не е за предпочитане при този бюджет дето си посочил ..Насочи се само към бензинови варианти и ще се разочароваш по малко от "новия си автомобил" .Не знам какъв толкова голям зор имаш да сменяш Галанта, но най добрия вариант за сега ти го посочиха и други колеги, карай си още Галанта и трупай парици, защото определено ще ти трябват, новите колици лапат много парици ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 27 януари 2014 Сподели Публикувано 27 януари 2014 (редакция) От година насам на мода е даунсайзингът - намаляване на работния обем на двигателите при водещите производители (които имат големи двигатели в гамите си). За да си в крак с това не избягвай бензинови двигатели с турбина. Не че отдавна няма и малки мотори с турбо пълнене, като 1.4 например, екобууст на форд и др.Вече М-ките на бмв са с турбини, спортните модели на ауди са с турбини (някои с компресор) и дори ферари се готвят за модел с турбо и намален обем. Което е добре за тунерите Друг е въпросът доколко е разумно да се доработват различните модели. Целта е основно да се намалят вредните емисии, а тенденцията към снижаване на теглото е трудно да се спази заради допълнителните части по турбо модел. Засега повечето напускат конвейерите наддали като килограми и с по-малки по обем двигатели. Нещо такова се получаваше досега и при спортните модели на всеки производител - хем трябва да има табун коне, хем трябва да е подсилено всичко и хем трябва да е по-леко. Е как да стане лансер ево Х по-лек от стандартен лансер... С влагане на композитни материали и леки сплави. Това задължително оскъпява крайния продукт. Затова спортните модели са много по-скъпи от стандартните - имат по-големи апарати, дискове, джанти с подобаващи валяци, дори генерацията излиза по-тежка от обикновено и се налага да се прави от титан, което също е много скъп материал и т.н. Та, не изключвай а4 В6 авант, стига ди ти допадат. 1.8т със 163 кончета е много приятно возило, а двата ауспухови накрайника придават спортен вид и мъничко плашат нас "асматиците". Редактирано 27 януари 2014 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 27 януари 2014 Сподели Публикувано 27 януари 2014 Много добър мой приятел има Мазда 6 2,3 бензин. Когато започна да търси кола и се насочи към Мазда, нямаше предпочитания бензин/ дизел, но след проучване на резервинте части се отказа тотално от варианта Мазда 6 дизел. Лошото на тия Мазди, е че ръждясват повече и от Галант-а, неговата е 10 годишна и отдолу е доста зле. Преди да се запозная с тези недостатъци на модела, бях твръдо решил да си взема бензинова Мазда, за заместник на Галант-а. За 270cdi четох във форума на Мерцедес, че е същия като 220cdi с добавен един цилиндър, мой съсед има Е270cdi 2003г. и смятам да го разпитам какви са му личните впечатления.4х4 автомобил не ми е нужен, просто не съм човек, който кара много зимата, камо ли пък и по черно. Да използвам да обобщя отново- трябва ми кола, с която четирима възрастни( с ръст около 175 см.) да могат да пътуват спокойно и комфортно няколкостотин километра. Градско почти не карам, защото обичам да вървя и освен за пазар, не виждам за какво друго бих ползвал кола. Винаги съм предпочитал атмосферен бензинов двигател( на газ), но ограниченото предлагане на подходящи, ме насочи и към дизеловите варианти. P.S. Относно това дали съм женен, снимката лъже, това е бившата ми приятелка Винаги съм се чудел на това, че по форумите винаги искат да им дефинираш потребност, пък тогава да почнат да се изливат познавачите. Сега се убеждавам, че точно така трябва да се прави. Возенето комфортно на 4-рима възрастни в с класа мерц е една трудно, трудно постижима задача. :icon_thumbup: Дотук като ергономия и удобство, комфорт за четирима пътници има ясен фаворит и това е пасат 5,5. Дизел, очевидно, не ти е потребен, но ми се струва, че можеш да преглътнеш турбо бензин. Същия, ама с добавен цилинтър не е баш същия. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 27 януари 2014 Сподели Публикувано 27 януари 2014 Дааам, сега се сещам кои са тези двигатели на Мерц, ето тук. Само 2.7 нещо не отговаря. Гледал съм въпросния модел доста преди време. 2.3 и 2.9 са еднакви двигатели с разлика от един цилиндър (доколкото аз разбрах тогава). Ако направим кратка сметка: 2,3 / 4 = 0,575; 0,575 * 5 = 2,875; в сайта на двигател 2.9 е даден работен обем 2,874.Иначе, щом ги дават на корейците, значи двигатели не са лоши Но все пак, колегите те ориентират към Пасаторът 1.8Т, което е не лош избор. Просто ми стои някак... дърводелски :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 27 януари 2014 Сподели Публикувано 27 януари 2014 Пасата от пред е по - тесен от галанта, но отзад е по - комфортен за пътници. Опел омега комби Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 27 януари 2014 Сподели Публикувано 27 януари 2014 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifАаа, извинете. Става въпрос за 220 и 270cdi, не за 2,3 и 2,9. Моя грешка. Значи 2,2 и 2,7 може да са еднакви, да; с разлика от един цилиндър. Но мисля, че 2.7 го слагат на М-клас. Така или иначе 220 е често срещан и по-вероятен избор. Но най-вероятен избор е Пасат . Кажи му само на този от обявата да си вземе гипскартона от тавана Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 27 януари 2014 Сподели Публикувано 27 януари 2014 Пасата от пред е по - тесен от галанта, но отзад е по - комфортен за пътници. Опел омега комби Илийка, сигурен ли си в това, което казваш? Аз си мисля, че точно това поколение Пасати са теснички отзад, виж предното съм съгласен, че е широка и за задните пасажери. :offtopic: При мен дилемата за замесник на Галанта след известно време ще е мжду тези: СубаруАудиВолвоКакво мислите? :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 27 януари 2014 Сподели Публикувано 27 януари 2014 (редакция) Илийка, сигурен ли си в това, което казваш? Аз си мисля, че точно това поколение Пасати са теснички отзад, виж предното съм съгласен, че е широка и за задните пасажери. :offtopic: При мен дилемата за замесник на Галанта след известно време ще е мжду тези: СубаруАудиВолвоКакво мислите? :rolleyes:Пасатът е значително по-широк от галант и отпред, и отзад, и отвсякъде. :icon_thumbup: ПП. Допреди година и половина имах баш първото ти предложение, със същата моторизация. :icon_thumbup: Ама бюджетът нещо... Редактирано 27 януари 2014 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 27 януари 2014 Сподели Публикувано 27 януари 2014 Пасата от пред е по - тесен от галанта, но отзад е по - комфортен за пътници. Опел омега комби Опел Омега комби не е лош вариант ако обича Опели /аз - не/. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.