Премини към съдържание

Покупка Галант


Subsa

Препоръчано мнение

Ще науча термините, идеята ми, е че има белезите на фейслифта а е 1999г

Бронята е на старите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 107
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Определено колата е след фейслифта,всичките и части са такива.Да не си объркал нещо номера на рамата и затова да ти пише декември 98-а? Иначе изпълнението си е елеганс,нищо повече.И това са броните след фейслифта,разбирай нормалните,не тия готините дето си гледал на други коли (примерно като моята:icon_blush:).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тоя пич продаваше доста галанти още като почнах да търся галант, но не продаваше 2.0. Всичките са му много лачени. И обикновено сравнително бързо се продават.

 

Галант при него не съм ледал, но гледах един сивик за един приятел, за който пак така се кълнеше във фактури и сервизни книжки, че са сменяни ангренажи, дискове и т.н., а дисковете бяха с 3-4 мм ръб. По фактури и серв. книжки наистина бяха сменяни скоро, като дата и километри. Ангренажа не го погледнах, но почнат ли да ми говорят неща и да ми вадят документи дето се разминават с това което се виждам не ги и слушам. Съответно и се отказах да купувам галант от него въпреки, че се бях навил да ми докара 2.0.

 

Та извода ми е, че той си е същия автотърговец като всички останали, т.е. смени си ангренажа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тоя пич продаваше доста галанти още като почнах да търся галант, но не продаваше 2.0. Всичките са му много лачени. И обикновено сравнително бързо се продават.

 

Галант при него не съм ледал, но гледах един сивик за един приятел, за който пак така се кълнеше във фактури и сервизни книжки, че са сменяни ангренажи, дискове и т.н., а дисковете бяха с 3-4 мм ръб. По фактури и серв. книжки наистина бяха сменяни скоро, като дата и километри. Ангренажа не го погледнах, но почнат ли да ми говорят неща и да ми вадят документи дето се разминават с това което се виждам не ги и слушам. Съответно и се отказах да купувам галант от него въпреки, че се бях навил да ми докара 2.0.

 

Та извода ми е, че той си е същия автотърговец като всички останали, т.е. смени си ангренажа.

 

Преди да се купи колата трябва хубаво да се огледа от специалист, който се е занимавал с такива коли. DJ Tumbi е добра опция за това. И след това ще си проличи какъв е търговеца. Останалото е пазарлък, сделка и най-вече късмет. Все пак е втора употреба. Моя съвет е в никакъв случай да не се бърза с покупката и да се купува с разум, а не само с емоции. Галанта е кола, която може да те подхлъзне емоционално и да я купиш с проблеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Иначе изпълнението си е елеганс,нищо повече.И това са броните след фейслифта,разбирай нормалните,не тия готините дето си гледал на други коли (примерно като моята:icon_blush:).

 

Фабрично (химически) затъмнените прозорци, панорамния шибидах, ел. пакета и задължително кожа и нарди волан влизат ли в Елеганс? Дори да е така, за Швейцария това се казва "Едишън". Освен това тези голфаджииските брони дето им се прехласвате някой, не всички ни влекат да знаеш, аз примерно не бих си взел никога такава :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще науча термините, идеята ми, е че има белезите на фейслифта а е 1999г

Бронята е на старите.

Дотук разбрах следното.

Капарирал си кола, която нито си карал, нито си водил на технически преглед при професионалист.

Също много би искал да купиш добра кола за бюджета си.

Правиш точно обратното на всичко, което трябва да се прави. Когато откараш току-що купената кола в сервиз и с влажен поглед зачакаш "присъдата" всъщност постъпваш глупаво.

Разбирам ентусиазма ти, но стисни зъби и се опомни. Ако ти трябва платформа, ще ти услужа, имам. Транзитни номера всеки автотърговец може ада ти заеме за 2 часа също. Товариш колата и я караш в сервиза на Джея или другаде. Правиш си детайлен списък с контролни точки:

- двигател, скорости, окачване, купе. Намираш видимите недостатъци, ориентираш се дали анонса на търговеца за пробега, състоянието и обслужването е верен или съвсем не и. Проучваш цената на консумативите и първичните ремонти и тогава се бухваш с главата напред.

И 1000 км. да я караш, нищо няма да откриеш, не те подценявам, просто кола не се купува така. Автофорумите са пълни с недоволни, които не са направили елементарно усилие да прегледат дарака, който са купили ПРЕДИ покупката.

Ама щели да ги продадат хубавите коли. Ми да ги продадат, няма да свършат 12-15 годишните галанти, напротив, повече ще стават и за по-ниски бюджети.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Точно така е, но в конкретния случай, понеже до скоро си търсех един много специфичен автомобил и ми се поизясниха някой работи, нека и аз да кажа някой неща..

 

- Автотърговеца гледа средната цена на пазара и преди покупка калкулира дали тази кола би се продала, като сложи транспорта, неговата печалба и евентуално оправянето на дребни забележки, а в случая с Швейцария и митото. В резултат, за да се докара цена от 5000лв, това по моя информация означава че в Швейцария тази кола е била на цена до 1800-1900 франка.

- На база горното, ако направим справка с например този сайт ще видим, че за подобни пари се продават най-смотаните коли...

- На база горните две, търговеца трябва да намери баланса между ниската цена която очаква тук евентуалния купувач и състоянието на колата

- ЕА Галанти има много добри на западния пазар, но не и за 5000лв да дойде тук.

- За да е продадена дадена кола на запад, за това трябва да има причина, Най-добрия вариант за потенциалния нашенец е това да е комбинацията години + километри, което за Швейцария евентуално е 12-13 години и минати 200-250к км.. друга възможна причина е продавача да вярва че колата има голям проблем или пък има удар. Това е по-кофти за бъдещия купувач тук, понеже си е жива рулетка. При многото км все пак има шанс да е гледана колата и да има още доста хляб в нея. Абе и двата варианта са кофти, но сдухани скорости сякаш е по-гадно от колкото 280к км...

- На база на горното, няма как колата нов внос за 5000лв да е в перфектно състояние, всички те ще изискват минимум 2к отгоре за да се докарат до много добро състояние през първата година.

- От друга страна много хора тук очакват колата да е и на 160к км за 5000лв и да е перфектно гледана.. е няма как да стане, но понеже очакването е масово, търговеца гледа да докара такава предсава.

 

Далеч съм от мисълта да оправдавам търговците, но смятам че до някъде и ние като купувачи с претенциите си сме виновни за сегашното положение, при което никой няма вяра на нищо.

 

 

Поздрав.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно така е, но в конкретния случай, понеже до скоро си търсех един много специфичен автомобил и ми се поизясниха някой работи, нека и аз да кажа някой неща..

 

- Автотърговеца гледа средната цена на пазара и преди покупка калкулира дали тази кола би се продала, като сложи транспорта, неговата печалба и евентуално оправянето на дребни забележки, а в случая с Швейцария и митото. В резултат, за да се докара цена от 5000лв, това по моя информация означава че в Швейцария тази кола е била на цена до 1800-1900 франка.

- На база горното, ако направим справка с например този сайт ще видим, че за подобни пари се продават най-смотаните коли...

- На база горните две, търговеца трябва да намери баланса между ниската цена която очаква тук евентуалния купувач и състоянието на колата

- ЕА Галанти има много добри на западния пазар, но не и за 5000лв да дойде тук.

- За да е продадена дадена кола на запад, за това трябва да има причина, най-добрата причина за потенциалния нашенец е това да е комбинацията години + километри, което за Швейцария евентуално е 12 години и минати 200к км.. друга възможна причина е продавача да вярва че колата има голям проблем. Това е кофти за бъдещия купувач тук понеже си е жива рулетка.

- На база на горното, няма как колата нов внос за 5000лв да е в перфектно състояние, всички те ще изискват минимум 2к отгоре за да се докарат до много добро състояние през първата година.

- От друга страна много хора тук очакват колата да е и на 160к км за 5000лв и да е перфектно гледана.. е няма как да стане

 

Далеч съм от мисълта да оправдавам търговците, но смятам че до някъде и ние като купувачи с претенциите си сме виновни за сегашното положение, при което никой няма вяра на нищо.

 

 

Поздрав.

 

От което следва очевадният извод, че читава кола за 5000 лв. всъщност няма, което е добре известно на всички, но по някаква уникална причина ние като потенциални купувачи надничаме тук-там и се молим да бъдем излъгани....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От което следва очевадният извод, че читава кола за 5000 лв. всъщност няма, което е добре известно на всички, но по някаква уникална причина ние като потенциални купувачи надничаме тук-там и се молим да бъдем излъгани....

 

:good: :good: :good:

 

Има читави коли за 5000 лева, но са на 15+ години ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе защо разваляте рахатлъка на човека? Колата има чудесен вид и интериор. Даже готини джанти има. Комби и типтроник - точно каквото иска. 5000 лева ще даде, няма да са 15000. Хиляда да даде за обслужване включително фар, стоп и да видят какво пука по предницата и ще се вози. Хубавото на галантите е, че като смениш дадена част после забравяш за нея. Не е като рено 19 примерно да правиш предница пролетта и после чаааа наесен....

Като се купят няколко коли се прави пакетна цена.

Любо, мисля точно като теб за цените, очакванията и клиентите. Нашенци искат да е до 10 години, до 2000 лева, да е с пълно оборудване за модела, да няма точка по боята, вътре да е като чисто нова, да е с нови гуми и акумулатор, с всичко платено за година напред, с пълен резервоар и да им дадеш 200 лева - е така, да си имат джобни. Това няма как да стане и затова търговците са принудени да се приспособяват към такова търсене. Маскира се, замазва се, от две се прави една, връщат се километражи и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сивика, който щяхме да купуваме от това момче,

го разходихме из квартала с някакви швейцарски номера поне да се види как е като возия потропване похлопване придръпване двигател съединител и т.н.

 

Поне това може да се направи 100%.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Втори ден сайта не ми се отваря от офиса.

Влезнах през някакво прокси и прочетох коментарите преди 2 часа, но докато се логна и да пиша, работата отиде, беше многоо бавно. От същия доставчик унас го отварям. От доставчика казаха, че сървъра ми е сложил забрана - бан, затова не влизам вероятно.

В четвъртък ще го прехвърляме и ще взимам номера. Може да отидем да го разходим с някой колега от форума тук до няколко часа. Ако имате желание, пишете. Аз мисля, че галанта ще излезе стока. Ако не излезе, повече никой няма да купи мицубиши от този търговец. Ще пусна толкова дълга тема, че никой няма да има нерви да я чете. Ще излизат всички ключови думи, но аз пак ще съм си изгорял.

Докато тествахме червения галант на един съфорумник налетяхме на полицай, нямаше нищо колата, включително и фаровете бях забравил + нямах документи в мен. Наложи се да импровизирам.

Ако излезе, че е 163кс, а не 161, както се кълне, няма да я взема, само заради несъответствието, защото ще има и други.

Снощи не можах да разбера кои са разликите в 2та двигателя, сега ще потърся пак, ако ги знаете пишете в темата направо.

Има и галанти за 3200лв с регистрация и газ, има и за 2200лв с десен волан, всички ги виждате в мобилето, примерно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif

Кажи кой ти е доставчика в офиса, както и ако може да отвориш това и да ми кажеш адреса, понеже има някаква грижа с доставчика където е хостинга. Има и други оплаквания, но за да ги сръчкам тр. да знам поне едно IP .

Edit: Мерси че го прати на ЛС, това е второ оплакване от НЕТ1 от същата мрежа днес, задвижил съм нещата доставчиците да се оправят помежду си, но вероятно утре ще има разрешение на проблема.
Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам информация, че някой чете тук и ходи на адреса да пита за моя галант, купен е вече!

Знам един 2002г същите екстри, но сив металик и черна кожа. Ще е в България към 30ти Май, който пише на л.с. ще дам координатите. Цената е същата +-500лв да е максимум, от същото място е.

Днес станах софиянец, за да не караме до стз за регистрация.

Колкото и да е зле, един двигател е 500лв, ама няма как да е толкова зле, говорим за мицубиши, не за рено или фиат, хехехе, ще живее.

Сега се започва аларма, газов инжекцион ала-бала, нямам търпение :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

купен е вече!

Сега се започва аларма, газов инжекцион ала-бала, нямам търпение :)

 

Честито :mitsu-smiley: колега!

 

Трябва да ти призная че когато купих моя бях на 7мото небе, :icon_dance: направо летях, дори и с 60-70 по Искарското дефиле, ей така да го разкарам до Своге... чух че водопад имало... после до Рибарица... 1000км за 3 дена :icon_blush: :icon_rock: .

Нямаше хлопане, тропане... нищо.

Влизам в София ... до тоалетна в Практикер Младост, десен завой-ляв завой и бум... нещо от дясно.

Помислих че е гума... ми не- Шарнир на долен прав носач... че и полуоската замина, щото на нея легна окачването от дясно. Пътна помощ, после престоя малко пред един гараж в кв. Лозенец и се оправи :rolleyes: , ама както беше писал един колега - горчевината от "предателството" остана за дълго.

Няма да изпадам в излишни лирични отклонения - просто бъди 1000% сигурен в Новата :mitsu-smiley: кола, за да си спестиш излишни емоции, дето да ти снижат показанието на Кеф-метъра :icon_thumbup:

 

Не знам маншоните с масло ли, с грес ли, с мас ли тъпчат, не торпаше не мърдаше, не се клатеше... :huh:

 

Както и да е, отново, Честито :mitsu-smiley: !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ходихме го зяпахме с Любо преди няколко часа, ще се чуе. Ослушвайте се за тема следващата седмица :icon_thumbup:

Къде се счупи шарнира, на ябълката или от носача? Излезна ли как ? И при каква скорост стана?

Редактирано от Subsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито :mitsu-smiley: колега!

 

Трябва да ти призная че когато купих моя бях на 7мото небе, :icon_dance: направо летях, дори и с 60-70 по Искарското дефиле, ей така да го разкарам до Своге... чух че водопад имало... после до Рибарица... 1000км за 3 дена :icon_blush: :icon_rock: .

Нямаше хлопане, тропане... нищо.

Влизам в София ... до тоалетна в Практикер Младост, десен завой-ляв завой и бум... нещо от дясно.

Помислих че е гума... ми не- Шарнир на долен прав носач... че и полуоската замина, щото на нея легна окачването от дясно. Пътна помощ, после престоя малко пред един гараж в кв. Лозенец и се оправи :rolleyes: , ама както беше писал един колега - горчевината от "предателството" остана за дълго.

Няма да изпадам в излишни лирични отклонения - просто бъди 1000% сигурен в Новата :mitsu-smiley: кола, за да си спестиш излишни емоции, дето да ти снижат показанието на Кеф-метъра :icon_thumbup:

 

Не знам маншоните с масло ли, с грес ли, с мас ли тъпчат, не торпаше не мърдаше, не се клатеше... :huh:

 

Както и да е, отново, Честито :mitsu-smiley: !

Е ти сериозно ме спече, вече 2500 км няма тропане и хлопане до тука тамън 3ма човека са гледали колата и всички казват чук е карай...

Дано не ми се случи да ми падне гумата, че това сериозно ще разклати доверието ми към автомобила...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Правите носачи скърцат на място при въртене на волана.. друг звук не издават.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имах ляв прав носач за смяна. Направо беше трагедия и го хванах при профилактична проверка на крика. Аз моя крик го ползвам и не го държа в багажника за нов като продавам по-късно автомобила да кажат ей, къФ нов крик... Колелото се клатеше, а клопане, тропане, поскърцване нямаше въобще.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямам скърцания на място, нямам и луфтове.

 

Преди два дни разменях гуми, че нещо от гумите ми дърпаше първо на дясно после като ги размених почна на ляво.

 

Та проверих, нямаше луфтове, поуспокоих се...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ходихме го зяпахме с Любо преди няколко часа, ще се чуе. Ослушвайте се за тема следващата седмица :icon_thumbup:

Къде се счупи шарнира, на ябълката или от носача? Излезна ли как ? И при каква скорост стана?

 

:wacko: Ябълката излезе, десния долен носач (скоростната кутия не протече), скоростта беше около 5-6км/ч - озъртах се за място за паркиране, на най-вътрешния ред на Практикер.

Редактирано от Large
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз знам, че при ниска скорост става белата.

Гумата може да се клати от главинен лагер също!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес отивам на работа и спирам до друг галант , гледах гледах :D и май май ще сменям моя та ако може повърхностни мнения за тоя http://www.cars.bg/c286240 - между другото от тая къща взех сегашния от брата на собственика

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре изглежда но едва ли е на 102000 км. :icon_hmm: Трябва да му чуеш гласеца да го подкараш и тн.Успех :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре изглежда но едва ли е на 102000 км. :icon_hmm: Трябва да му чуеш гласеца да го подкараш и тн.Успех :icon_thumbup:

И мен ме съмнява да е на толко км , кофтито е че съм почнал да стягам тоя а и имам навика да купувам друга кола преди да съм продал старата :icon_doh: жената ще ме изгони вече , но вдругиден отивам да го видя , че и евтин ми се вижда

Редактирано от badcookie666
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...