Премини към съдържание

Покупка Галант


Subsa

Препоръчано мнение

Колaтa която си е хaресaл колегaтa е моя.Никъде нямa обявa,че се продaвa.Aко колегaтa реши дa се сдобие с нея ще трябвa дa смени 2 лaгерa и 2 aмортесиъорa.Всичко по окaчвaнето е здрaво с изключение нa 2 нещa.Предпочитaм лично aз обикновенaтa гaз зa този двигaтел,зaщото имaм три гaлaнтa и трите сa a този двигaтел 161коня който е достa по-хубaв от 163 и НИКОГA не ми прекъснaлa или дa съм имaл проблеми с кaквото и дa било свързaно с нея.Нa един от гaлaнтите сa минaти 69к с нея-никaкви проблеми.Цялото семейство кaрaме гaлaнти и му предлaгaм хубaвa колa нa реaлни километри зa годините си.

Не че искам да се заяждам просто от любопитство защо смяташ 161коня за по-добър от 163 :) За галант с мотор 6а13 може да си говорим доста ама от към двигател единственото оплакване, което може да се чуе е повдигачи, а специално в този случай мотора всъщност е еднакъв и проблема си го има и в 2та случая. Има разлика в гоненето на ЕКО норми... но интересно ми е с кое стана пък по-добър на и без това не претенциозния мотор?

И още един допълнителен въпрос ... понеже каза че си караш мотора специално правен за по-високи Еко норми и с повече катализатори (161кс) с обикновена газова, защото така си решил че е по-добре защо не си потърсил решение за проблема с Чек Енджин? Просто от любопитство питам?

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 107
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Чекa светвa и гaсне и нa трите коли когaто си поискa.Ходил съм при Плaмен,зa дa видим кaкво се случвa и грешкaтa е по-мaлък приток нa въздух.Кaрaл съм гaлaнт с инжекцион и не виждaм никaквa рaзликa.Гaзaджиятa е мой приятел и просто ми кaзa някой нещa и зa товa съм решил дa е тaкa-всеки си имa прaво нa избор.161 коня двигaтеля е с по големи повдигaчи от 163кс по-хубaво смaзвaне имa.Лично aз гaлaнт с 161кс не съм им чувaл повдигaчите, a съм кaрaл бaя Гaлaнти от 163 и от 161-пaк кaзвaм лично мое мнение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кaрaл съм гaлaнт с инжекцион и не виждaм никaквa рaзликa.

 

Тук малко не съм съгласен. Не може за едното да дадеш 700лв, а за другото 1700 и да няма никаква разлика. Тя и разликата в мощността при пуснат и изключен климатик е едвам доловима, но я има, и на висока скорост здраво се усеща. Тея българските номера край нямат. Цената определя качеството и няма кой да ме убеди другояче.

Редактирано от CBeTHaX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може и да няма разлика наистина, но за сметка на "материала", т.е. разликата е твърде малка във вървенето за разлика от горенето.

Моята информация е че "хардуера" на галант 163 и 161 е еднакъв. Разлики има в ЕКУ, 4 вместо 2 кисл. датчика и два КАТ вместо един.

При една друга фирма само поставянето на двигателя надлъжно вместо напречно и хоп - друг код на двигателя.

Не бих се обзаложил че са различни повдигачите, кобилиците, клапаните, разпр. валове, буталата... ама знае ли вече човек....

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре.Aз просто споделям и изкaзвaм моето мнение.Всичките коли нa гaз които съм кaрaл сa прaвени при един човек който ми е приятел и той ми е кaзaл зa гaлaнтa и този мотор,че нямa никaкъв проблем.Веднaгa могa дa отидa и дa я нaпрaвя инжекцион ,но нямa смисъл лично зa мен.П.С зa първи път този двигaтел го произвеждaт през 80-те тaкa че не е някaквa свръх технология,но е един от нaй-кaчествените и достa икономични.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тъй,тъй почнахме и с градските легенди,сигурно и като е с обикновена газова няма начин да "киха" нали?! Че бензиновите дюзи,също нищо им няма,сигурно ще кажеш,както и че няма никакъв проблем за дебитомера,като е с обикновена газ. И разлика в мощността има,както и в разхода. Виж за Гоуф 3-ка това е газовата,ама не и за Галант 2.5 V6 !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тъй,тъй почнахме и с градските легенди,сигурно и като е с обикновена газова няма начин да "киха" нали?! Че бензиновите дюзи,също нищо им няма,сигурно ще кажеш,както и че няма никакъв проблем за дебитомера,като е с обикновена газ. И разлика в мощността има,както и в разхода. Виж за Гоуф 3-ка това е газовата,ама не и за Галант 2.5 V6 !

Добре колегa кaрaл ли си някогa гaлaнт с тaкaвa гaзовa че тaкa говориш.Ще ти дaм дa го покaрaш дa видиш зa кaкво стaвa въпрос,a относно кихaнето-никогa не е кихaл.Кaкто и дa го кaрaш нямa дa се изкихa,зaщото всичко по системaтa си му е нaред.П.СГaзовaтa е с пълнaчкa в резервоaрa нa ловaто изпaрител преднaзнaчен зa по-големи двигaтели.

Пaк кaзвaм всеки си имa глaвa нa рaменете и всеки сaм си решaвa.Не сa грaдски легенди елa дa го пробвaш и тогaвa си изрaзи мнението,зaщото не можеш дa кaжеш нищо зa еднa колa докaто не си я покaрaл.Грaдско 13-14 извънгрaдско 8-9.Зa 69к нищо им нямa нa дюзите.Върви си супер нa бензин без дa се зaчудвa или някaкъв проблем дa имa.Не кaзвaм че обикновенa е по-добре,но нa мен тaкa ми хaресвa.Могa и директно дa си я пaля нa гaз без дa я чaкaм дa зaгрее.Във вървежa имa мaлко рaзликa aмa товa е нормaлно.Aз съм си доволен и си кaзвaм мнението.

Редактирано от Кристиян
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_doh: :icon_doh: :icon_doh: :icon_hmm:

{style_images_url}/offtop.gif
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така, капарирах тази днес:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11363341595837421&f1=details&slink=2xy27r

5 бондака, колата е 1999, не 2000 и не е седан, както пише в обявата. Неграмотно е качена.

Има още 3000 да се налеят по нея мисля.

Реших, че искам автоматик и панорамния шибидах, както и този цвят кожа. Не ми харесва, че е синя, но ще променя това ако много ме дразни.

Колата на Крисо е в добро състояние. Какво, не сте чупили главинен лагер, ами те им влиза вода и са дотам. Амортисьори очаквам да сменя и аз, колата е карана по хубави пътища (тази от обявата).

Крисо, съжалявам, че от тук ще научиш, но искам повече екстри, ако помниш цената не я коментирах по телефона, гледам общо състояние и екстрите, твоята е запазена, абе учудващо добре върви на газ, не гърми и дърпа доволно. Празния ход е перфектен, пали на газ също, пробвах я. Не знам как е разхода, но ще е по-нисък от на автомата. По принцип не му беше за продаване, но му казах, че търся комби и ми я предложи.

 

DJ Tymbi, пусни ми твои координати - телефон и местоположение на лични, моля те. Колата е в Борово, няма регистрация. Може да наемем някой рапатрак, ще вида. Ще те хвана като финален качествен контрол, мисля, че не е редно да я взема без да мине през теб :) хехехе

 

Има пукнат десен фар, направо строшен и заден ляв стоп/мигач

Таблото е електронно, изглежда като да е с диоди, може да е с флуоресцентни също, не знам, но е 99та година

на 164000км и не мога да докажа, че е на по малко, много запазена. ремъка любо твърди, че още 60 000 ще кара....

Предните дискове са сменени, накладките и те, задните изглежда да са стари

Цялото окачване с черна боя, като да са нови елементите, тампоните и предпазните маншони нямат грам пукнатинка, докато на всички, които гледах са напукани и с ръждиви носачи.

Отдясно-отпред нещо чука, като се наврях отдолу.... май е биалетката, изглежда странно изскочила и нова !

Задните вежди, като да не са твъгнали.

 

При палене нещо чука, мотора е по шумен от на другите, след 5 сек, чука-спира-чука и накрая спира, ама е леко като цяло, далеч е от дизел, тумби да го мисли.

При смяна на скоростите:

От P на R се чука нещо да ръмжи към 2 секунда - примерно като стъпков мотор, бжжжжж, бзззз

Същото от R на D ??

 

Има и друг проблем, по лична карта съм старозагорец. Дали ще мога да я регистрирам в София, имам документ за временно жителство в София, още не е изтекъл (6 месеца)??

Редактирано от Subsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито, това е друга работа!

Не можеш да регистрираш без постоянен адрес в София, разбирай на гърба на ЛК каквото пише. Май ще ти е най-изгодно да си извадиш транзитни номера, около 40лв са, и да караш към Сз.

Таблото е оптитронно, фабрично са така след фейса.

За ремъка не вярвай много много.. погледни го, но обмисляй смяна за да спиш спокойно, и най-вече понеже ролките едва ли са ти сменени.

164к надали, но 264к най-вероятно, което е супер.

 

Къде по-точно в Борово ако не е тайна, че и мойта е от там :icon_thumbup:

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е втората кола от първия пост, сега я огледах повече, след като прочетох, че ръждивата вода е нормална - абе фиата няма такъв проблем :)

Продавача се намира на улица пирински проход 47 или хан паган, някъде там беше.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито колегa със здрaве дa си я кaрaш нaистинa aвтомaтa е друго нещо.Нaдявaм се нa някоя срещa дa се видим и дa ме черпиш един кръг.:д

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Номера на рамата е: ****

Ако някой има връзки и може да изкара история за тази кола, ще съм благодарен.

Редактирано от TASSO
Заличен номер, по молба на автора
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тая много арна бре :icon_clap:! На външен вид е супер,като минеш през Пламен той ще си каже тежката дума. иначе има бая екстри нарди волан, тракшън кожа(запазена), на мен ми харесва как изглежда, дано всичко да е наред след чека с Dj-я и да си имаме още един галант във форума. Успех. :icon_n_king:

ПП И аз съм на мнението на колегата Любо, не вярвай много на историйте за ангренажа, смени си го заедно с ролките, масла филтри и така, за да ти е мирна главата. :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е втората кола от първия пост, сега я огледах повече, след като прочетох, че ръждивата вода е нормална - абе фиата няма такъв проблем :)

Продавача се намира на улица пирински проход 47 или хан паган, някъде там беше.

Къде по-точно прочете, че ръждивата вода е нормална? Кафяв антифриз= не сменян редовно => ръжда в системата.. сигурно ще минеш с промивка, но може и да текне след нея.. но не би ме спряло от сделка това, изглежда супер колата.. !

 

Иначе и моя човек е на този адрес, само че не се казва Любо. Ще поразпитам ако искаш утре за този екземпляр .. но мисля че точно този видях преди 2 седмици и за него ти писах в първия ми пост по темата.. още тогава ми "хвана окото", само че тези джанти бяха на един черен седан аванс, този беше с 14-ки зимни, казах им да не се излагат и да му сложат джанта :)

 

Тук си вкарай рамата и можеш и да си търсиш оригинални номера на части.. като стигнеш до там, свиркай ..

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Амиии, точно това беше, че не е сменян. Дано не е карана с балканска вода, ръждата ще се оправи, надявам се и то без разглобяване за промивки.

Щом не е сменян, не се е налагало, за мен звучи добре.

Как да измисля тест драйв на кола без номера? Временно номера от кат? Чудя се дали да не я регистрираме и да я покарам преди да я платя, но няма да се навие търговеца, тя реално става моя без да е взел кинтите, хехехех.

Искам да я покарам 200км преди да я платя. Планирам обиколка в посока Перник или до Благоевград и обратно, че пътя е най-подходящ.

Стария авенсис 2002 на татко смени радиатор, поради запушване с ръждиви гадости. Той го сменяше на високосна антифриза, колата беше и такси.

Симптома беше, че на климатик из града прегряваше, без климатик няма проблем.

 

Брата на твоя човек е моя човек!

Любо е мя човек, брат му - твоя човек, тъкмо се върна от някъде днес (чужбина)

Има още един седан с такива джанти, той е 2002 година, много запазен, но не искам седан.

Има и едно комби със зимни гуми, но мисля с 15ки :)

 

дава: Сборка: Европа Марка: GALANT S/WAGON(58Q) Модель: 2500/2WD(EA5W) Классификация: V6-24(MPI),4FA/T(CENTRAL-EU) LHD(LRGEQL6C) Опция: H60 Внешн цв.: T07B Внутр цв.: 83E Дата: 12/1998.2

Редактирано от Subsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Между другото има и оранжев антифриз.. вярно като се разреди не е много оранжев ама все пак да отбележа :)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Амиии, точно това беше, че не е сменян. Дано не е карана с балканска вода, ръждата ще се оправи, надявам

Брата на твоя човек е моя човек!

Любо е мя човек, брат му - твоя човек, тъкмо се върна от някъде днес (чужбина)

Има още един седан с такива джанти, той е 2002 година, много запазен, но не искам седан.

Има и едно комби със зимни гуми, но мисля с 15ки :)

 

Антифриза се сменя на 2 години с хубав, не български и се разрежда с дестилирана вода и няма проблеми!

Да, сега се чух с Ники .. Всъщност Вальо се казва брат му.

Колата според тях е много читава, мятай се .. а и цената е Ок за тези екстри .. това е "Едишън" между другото... аз наистина съм гледал другото комби .. и то не беше зле, само че беше със сменян волан и не беше "Нарди", но пък не му тракаха повдигачи.

 

Казах ти варианта за карането, плати си транзитни номера и може да я караш .. само че чак междуградско едва ли ще се навият.. ти би ли ?

 

 

:icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност Вальо съм записал и аз в телефона, не знам Любо от къде ми хрумна, Любо :)

Колко киловата е този двигател и кое е номера на двигателя? На места ми го дава 160кс, на други 163, търси се 160 принципно.

търся по EA5W

Относно карането ще го зарежа. Едно време родителите ми са се женили и тогава са "карали". Разводите са били в пъти по-малко от сега. Аз не я взимам да се развеждам :icon_angel:

Редактирано от Subsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лъже ме за магаретата, 161 обещава че са.

Ламбдата на изпускателите я няма. Километражите пък са електронни и изгледа да са диодните. Скоростната е с мултитроника.

Редактирано от Subsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Антифриза се сменя на 2 години с хубав, не български и се разрежда с дестилирана вода и няма проблеми!

Да, сега се чух с Ники .. Всъщност Вальо се казва брат му.

Колата според тях е много читава, мятай се .. а и цената е Ок за тези екстри .. това е "Едишън" между другото... аз наистина съм гледал другото комби .. и то не беше зле, само че беше със сменян волан и не беше "Нарди", но пък не му тракаха повдигачи.

 

Казах ти варианта за карането, плати си транзитни номера и може да я караш .. само че чак междуградско едва ли ще се навият.. ти би ли ?

 

 

:icon_bye:

 

Какво е това "Едишън"? Иначе колата, която си капарирал колега си е типичен Швейцарец. Моята е такава, но седан и за 4 години каране сега се появи ръжда по веждите за първи път. Взеха леко да се чуват повдигачи и да подава окачването оттук/оттам. Според мен си струва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво е това "Едишън"?

"Едишън" е нещо от типа на "Аванс" - луксозно изпълнение с всички екстри, мисля че само за Швейцария се е предлагало...

 

Километражите пък са електронни и изгледа да са диодните. Скоростната е с мултитроника.

Оптитронно табло.

...

Типтроник.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...