manol Публикувано 5 януари 2014 Сподели Публикувано 5 януари 2014 (редакция) Никой не спомена за сервиз с газ анализатор (ЕЛКОМ)... Какво ще кажете за следните сервизи: UVE BOSHpowergas.bgenergy-gas Ако знаете и/или имате опит с някой сервиз, моля споделете. Бих искал да посетя утвърден сервиз, в който ще проверят запалителната и горивна система на галанта и ще ми кажат какво има да се сменя и да забравям за този проблем. След като се уверя, че проблема не е от двигателя(горивна, запалителна с-ма, катализатори и ламбди), почвам с дълбаене в газовата система. Редактирано 5 януари 2014 от manol Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dufosvti Публикувано 8 януари 2014 Сподели Публикувано 8 януари 2014 за Пловдив някой да е доволен от поставяне на 6 цилиндров инжекцион Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 8 януари 2014 Сподели Публикувано 8 януари 2014 за Пловдив някой да е доволен от поставяне на 6 цилиндров инжекцион Както съм писал по-горе представителите за BRC за България на ул.Цар Симеон 66,хората си разбират от работата и не пестят от качествените материали.Бутилките са турски,но мисля,че това не е от голямо значение. Сигурно ще ти вземат още пари,ако поискаш италианска. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StiliyanAvramov Публикувано 8 януари 2014 Сподели Публикувано 8 януари 2014 Почти съм готов в Русе да ми сложат BRC Sequent plug and drive за 24V6 комби 2001, из чуждите форуми чета само хубави неща за тези уредби, но то и при тази цена от 2200 лв. за 6 цилиндъра....Преди се чудех за Romano, че е по-евтино в сравнение с BRC-то.Някой знае ли колко литра тороидална бутилка макс. може да се сложи на комбито? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meltin Публикувано 8 януари 2014 Сподели Публикувано 8 януари 2014 (редакция) При мене е 47 литра, а имам чуството, че и по-голяма ще се хване на диаметър и още 1-2 см във височина. Май никой не е слагал над 47 литра. Може би ще се наложи нещо да се реже евентуално от пластмасите. Но като гледам си има място. Редактирано 8 януари 2014 от meltin Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
В.Илиев Публикувано 12 януари 2014 Сподели Публикувано 12 януари 2014 за Пловдив някой да е доволен от поставяне на 6 цилиндров инжекционда..сервиза на прелеза на бул.6 септември,Мегаел .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StiliyanAvramov Публикувано 13 януари 2014 Сподели Публикувано 13 януари 2014 (редакция) при 6A13 V6 2001 г. има ли OBD II/EOBD или CAN поддръжка?четох че за CAN трябва да се гледат 6 и 14-ти изход на конектора в дясно под волана.т.е. мога ли да сложа ГИ който ползва obd2 и can? Редактирано 13 януари 2014 от StiliyanAvramov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icomitsu Публикувано 13 януари 2014 Сподели Публикувано 13 януари 2014 Не е реклама, не е СПАМ! Привет колеги,много отдавна не съм влизал и (в темата), но искам тука да БЛАГОДАРЯ на: 1. Каравел сервиз за успешния монтаж на Гу - ГИ romano, 48 l, 2. Най-вече на Пламен за ремонта след моя гаф м. май '13 Сега Галанта вече е кола-мечта: искаш 130, караш с 130, ... искаш 160, имаш ги, твой са! Е-еее,после на колонките свят ми се "завива" при 12-13 l/100klm и нагоре, ама знам къде съм! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
В.Илиев Публикувано 15 януари 2014 Сподели Публикувано 15 януари 2014 Не е реклама, не е СПАМ! Привет колеги,много отдавна не съм влизал и (в темата), но искам тука да БЛАГОДАРЯ на: 1. Каравел сервиз за успешния монтаж на Гу - ГИ romano, 48 l, 2. Най-вече на Пламен за ремонта след моя гаф м. май '13 Сега Галанта вече е кола-мечта: искаш 130, караш с 130, ... искаш 160, имаш ги, твой са! Е-еее,после на колонките свят ми се "завива" при 12-13 l/100klm и нагоре, ама знам къде съм!ами това е нормално-искаш да върви като на бензин,гори 12-13..скопяваш я на газ гори 9-10 извънградско при 120 км/ч( като мояята служебна) ама на баир умалява .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StiliyanAvramov Публикувано 15 януари 2014 Сподели Публикувано 15 януари 2014 някой може ли да каже дали колата ми има OBD II?, 2001 г. е; доколкото четох в EU колите от 01.2001 г. са с OBD II, но в Япония са от 01.2002 г.търсих етикет под капака за Emission Control System Information - там трябвало да пише, но нямам такъв под капакакуплунга под волана ми е D-образен с 16 пина, но това почти нищо не значивъпроса ми е свързан със избор типа на газовия инжекцион в зависимост от OBD или OBD II Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dufosvti Публикувано 15 януари 2014 Сподели Публикувано 15 януари 2014 Както съм писал по-горе представителите за BRC за България на ул.Цар Симеон 66,хората си разбират от работата и не пестят от качествените материали.Бутилките са турски,но мисля,че това не е от голямо значение. Сигурно ще ти вземат още пари,ако поискаш италианска. на старата ми кола страдах от келява бутилка....тракаше съчмата почти винаги,като сипвах над 17 литра.иначе за брц знам,но са ми скъпички Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 15 януари 2014 Сподели Публикувано 15 януари 2014 на старата ми кола страдах от келява бутилка....тракаше съчмата почти винаги,като сипвах над 17 литра.иначе за брц знам,но са ми скъпички Тороидална ми е бутилката и засега всичко е наред,нямам проблеми с нея. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 15 януари 2014 Сподели Публикувано 15 януари 2014 на старата ми кола страдах от келява бутилка....тракаше съчмата почти винаги,като сипвах над 17 литра.иначе за брц знам,но са ми скъпичкиТова не е от бутилката а от сондата, нормално е да трака като я пълниш над 80%. Аз моята съм я излекувал но не е редно да се пълни до горе. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
haspel75 Публикувано 24 януари 2014 Сподели Публикувано 24 януари 2014 Здравейте.Реално ли е това.Мотора е ГДИ. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11386607028391399&f1=details&slink=5gt35y Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 25 януари 2014 Сподели Публикувано 25 януари 2014 Има информация за сложени газови на гди-та. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 25 януари 2014 Сподели Публикувано 25 януари 2014 Ама ако съдим от ключа,това си е обикновена газова (вакумна). Не ми се мисли с какъв пернишки гений ще се сблъскаш,ако я вземеш тая кола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 26 януари 2014 Сподели Публикувано 26 януари 2014 Ся, едно птиче ми каза, че съвсем успешно са монтирали газова на паджеро 3,5 В6 ГДИ, колкото бензин е горяло, сега гори наполовина по - малко + другата половина газ. Работело идеално. В процес на "мониторинг" съм на проекта, като има още информация може и да драсна пак. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 26 януари 2014 Сподели Публикувано 26 януари 2014 Ако всичко това работеше безпроблемнно и продължително,отдавна да бях си купил такъв джип и да си свиркам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 26 януари 2014 Сподели Публикувано 26 януари 2014 Ако всичко това работеше безпроблемнно и продължително,отдавна да бях си купил такъв джип и да си свиркам.Туй тепърва предстои да разбера, Иво, като не говорим за някоя хипер, мега, супер, дупер разработка на италианска фирма баш за мицубиши гди, каквато е например на заволи за ваг групата с директно впръскване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
В.Илиев Публикувано 28 януари 2014 Сподели Публикувано 28 януари 2014 ами ако принципа е като монтаж на цазова на дизелов мотор,що да не става ...но работи само комбинирано на двата вида гориво Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 28 януари 2014 Сподели Публикувано 28 януари 2014 ами ако принципа е като монтаж на цазова на дизелов мотор,що да не става ...но работи само комбинирано на двата вида горивоТака работи. :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 1 февруари 2014 Сподели Публикувано 1 февруари 2014 Никой не спомена за сервиз с газ анализатор (ЕЛКОМ)... Какво ще кажете за следните сервизи: UVE BOSHpowergas.bgenergy-gas Ако знаете и/или имате опит с някой сервиз, моля споделете. Бих искал да посетя утвърден сервиз, в който ще проверят запалителната и горивна система на галанта и ще ми кажат какво има да се сменя и да забравям за този проблем. След като се уверя, че проблема не е от двигателя(горивна, запалителна с-ма, катализатори и ламбди), почвам с дълбаене в газовата система. Проблемът е решен! :icon_dance: Направо да ти е кеф да си колата на газ :plane: Не посетих никой от сервизите по-горе, тъй като никой от вас нито ми отговори конкретно :icon_hmm: , нито препоръча алтернативен сервиз :mad: Събитията се развиха така: 1. Преглед в Ратола (ул. 202 №1): почистване на моторчето за празен ход (МПХ, idle state system) + цялостен преглед на работата на двигателя и настройка на бензин (след почистването на МПХ започна да поддържа 1000 об/мин на празен ход, иначе след настройката, колата не си промени поведението спрямо преди да посетя сервиза :icon_censored: ).2. Тъй като бях в сервиза при Пламен заради окачването, той направи допълнителна адаптация на МПХ и дросела. :icon_hmm: 3. Детайлен преглед на газовата ситема при Иво. Проблемът е идентифициран и отстранен. Извод: При правилен монтаж и настройка на LPG (OBD II), :mitsu-smiley: Galant EA5A 6A13 2001 работи перфектно на газ!!! В случай че някой ви разправя, че е трудно и/или невъзможно да се направи газовата система както трябва, то той или не разбира от материята, или ви будалка, или го мръзи! Това го казвам, тъй като се наслушах на подобни изказвания по сервизи и "майстори". :icon_n_bash: Искам да благодаря на всички колеги, които се включиха с помощни коментари и мнения! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 1 февруари 2014 Сподели Публикувано 1 февруари 2014 Проблемът е решен! :icon_dance: Направо да ти е кеф да си колата на газ :plane: Не посетих никой от сервизите по-горе, тъй като никой от вас нито ми отговори конкретно :icon_hmm: , нито препоръча алтернативен сервиз :mad: Събитията се развиха така: 1. Преглед в Ратола (ул. 202 №1): почистване на моторчето за празен ход (МПХ, idle state system) + цялостен преглед на работата на двигателя и настройка на бензин (след почистването на МПХ започна да поддържа 1000 об/мин на празен ход, иначе след настройката, колата не си промени поведението спрямо преди да посетя сервиза :icon_censored: ).2. Тъй като бях в сервиза при Пламен заради окачването, той направи допълнителна адаптация на МПХ и дросела. :icon_hmm: 3. Детайлен преглед на газовата ситема при Иво. Проблемът е идентифициран и отстранен. Извод: При правилен монтаж и настройка на LPG (OBD II), :mitsu-smiley: Galant EA5A 6A13 2001 работи перфектно на газ!!! В случай че някой ви разправя, че е трудно и/или невъзможно да се направи газовата система както трябва, то той или не разбира от материята, или ви будалка, или го мръзи! Това го казвам, тъй като се наслушах на подобни изказвания по сервизи и "майстори". :icon_n_bash: Искам да благодаря на всички колеги, които се включиха с помощни коментари и мнения!Не стана ясно най-важното. От написаното следва, че газовият компютър не е бил настроен правилно или нещо друго? Всъщност какъв беше проблемът? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 1 февруари 2014 Сподели Публикувано 1 февруари 2014 Не стана ясно най-важното. От написаното следва, че газовият компютър не е бил настроен правилно или нещо друго? Всъщност какъв беше проблемът? Грешка в окабеляването на някои от дюзите, и от там timing-а е бил неправилен. Иначе всички компоненти (дюзи, рейки, комп) са си изрядни. Оказва се, че нямам проблеми с кабели, свещи, бобина, катализатори и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 1 февруари 2014 Сподели Публикувано 1 февруари 2014 За тук какво ви е мнението? Или да намаам обикновена газ? Не съм с OBD-ІІ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.