Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Газов инжекцион на Галант


CBeTHaX

Препоръчано мнение

Никой не спомена за сервиз с газ анализатор (ЕЛКОМ)...

 

Какво ще кажете за следните сервизи:

 

 

Ако знаете и/или имате опит с някой сервиз, моля споделете. Бих искал да посетя утвърден сервиз, в който ще проверят запалителната и горивна система на галанта и ще ми кажат какво има да се сменя и да забравям за този проблем.

 

След като се уверя, че проблема не е от двигателя(горивна, запалителна с-ма, катализатори и ламбди), почвам с дълбаене в газовата система.

Редактирано от manol
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 342
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

за Пловдив някой да е доволен от поставяне на 6 цилиндров инжекцион

 

Както съм писал по-горе представителите за BRC за България на ул.Цар Симеон 66,хората си разбират от работата и не пестят от качествените материали.Бутилките са турски,но мисля,че това не е от голямо значение. Сигурно ще ти вземат още пари,ако поискаш италианска.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Почти съм готов в Русе да ми сложат BRC Sequent plug and drive за 24V6 комби 2001, из чуждите форуми чета само хубави неща за тези уредби, но то и при тази цена от 2200 лв. за 6 цилиндъра....

Преди се чудех за Romano, че е по-евтино в сравнение с BRC-то.

Някой знае ли колко литра тороидална бутилка макс. може да се сложи на комбито?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мене е 47 литра, а имам чуството, че и по-голяма ще се хване на диаметър и още 1-2 см във височина.

 

 

Май никой не е слагал над 47 литра. Може би ще се наложи нещо да се реже евентуално от пластмасите. Но като гледам си има място.

Редактирано от meltin
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

при 6A13 V6 2001 г. има ли OBD II/EOBD или CAN поддръжка?

четох че за CAN трябва да се гледат 6 и 14-ти изход на конектора в дясно под волана.

т.е. мога ли да сложа ГИ който ползва obd2 и can?

Редактирано от StiliyanAvramov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е реклама, не е СПАМ!

 

Привет колеги,

много отдавна не съм влизал и (в темата), но искам тука да БЛАГОДАРЯ на:

1. Каравел сервиз за успешния монтаж на Гу - ГИ romano, 48 l,

2. Най-вече на Пламен за ремонта след моя гаф м. май '13

Сега Галанта вече е кола-мечта: искаш 130, караш с 130, ... искаш 160, имаш ги, твой са!

Е-еее,после на колонките свят ми се "завива" при 12-13 l/100klm и нагоре, ама знам къде съм!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е реклама, не е СПАМ!

 

Привет колеги,

много отдавна не съм влизал и (в темата), но искам тука да БЛАГОДАРЯ на:

1. Каравел сервиз за успешния монтаж на Гу - ГИ romano, 48 l,

2. Най-вече на Пламен за ремонта след моя гаф м. май '13

Сега Галанта вече е кола-мечта: искаш 130, караш с 130, ... искаш 160, имаш ги, твой са!

Е-еее,после на колонките свят ми се "завива" при 12-13 l/100klm и нагоре, ама знам къде съм!

ами това е нормално-искаш да върви като на бензин,гори 12-13..скопяваш я на газ гори 9-10 извънградско при 120 км/ч( като мояята служебна) ама на баир умалява ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

някой може ли да каже дали колата ми има OBD II?, 2001 г. е; доколкото четох в EU колите от 01.2001 г. са с OBD II, но в Япония са от 01.2002 г.

търсих етикет под капака за Emission Control System Information - там трябвало да пише, но нямам такъв под капака

куплунга под волана ми е D-образен с 16 пина, но това почти нищо не значи

въпроса ми е свързан със избор типа на газовия инжекцион в зависимост от OBD или OBD II

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както съм писал по-горе представителите за BRC за България на ул.Цар Симеон 66,хората си разбират от работата и не пестят от качествените материали.Бутилките са турски,но мисля,че това не е от голямо значение. Сигурно ще ти вземат още пари,ако поискаш италианска.

 

на старата ми кола страдах от келява бутилка....тракаше съчмата почти винаги,като сипвах над 17 литра.иначе за брц знам,но са ми скъпички

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

на старата ми кола страдах от келява бутилка....тракаше съчмата почти винаги,като сипвах над 17 литра.иначе за брц знам,но са ми скъпички

 

Тороидална ми е бутилката и засега всичко е наред,нямам проблеми с нея.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

на старата ми кола страдах от келява бутилка....тракаше съчмата почти винаги,като сипвах над 17 литра.иначе за брц знам,но са ми скъпички

Това не е от бутилката а от сондата, нормално е да трака като я пълниш над 80%. Аз моята съм я излекувал но не е редно да се пълни до горе.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Ама ако съдим от ключа,това си е обикновена газова (вакумна). Не ми се мисли с какъв пернишки гений ще се сблъскаш,ако я вземеш тая кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ся, едно птиче ми каза, че съвсем успешно са монтирали газова на паджеро 3,5 В6 ГДИ, колкото бензин е горяло, сега гори наполовина по - малко + другата половина газ. Работело идеално. В процес на "мониторинг" съм на проекта, като има още информация може и да драсна пак.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако всичко това работеше безпроблемнно и продължително,отдавна да бях си купил такъв джип и да си свиркам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако всичко това работеше безпроблемнно и продължително,отдавна да бях си купил такъв джип и да си свиркам.

Туй тепърва предстои да разбера, Иво, като не говорим за някоя хипер, мега, супер, дупер разработка на италианска фирма баш за мицубиши гди, каквато е например на заволи за ваг групата с директно впръскване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ами ако принципа е като монтаж на цазова на дизелов мотор,що да не става ...но работи само комбинирано на двата вида гориво

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ами ако принципа е като монтаж на цазова на дизелов мотор,що да не става ...но работи само комбинирано на двата вида гориво

Така работи. :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Никой не спомена за сервиз с газ анализатор (ЕЛКОМ)...

 

Какво ще кажете за следните сервизи:

 

 

Ако знаете и/или имате опит с някой сервиз, моля споделете. Бих искал да посетя утвърден сервиз, в който ще проверят запалителната и горивна система на галанта и ще ми кажат какво има да се сменя и да забравям за този проблем.

 

След като се уверя, че проблема не е от двигателя(горивна, запалителна с-ма, катализатори и ламбди), почвам с дълбаене в газовата система.

 

 

Проблемът е решен! :icon_dance: Направо да ти е кеф да си :drive: колата на газ :plane:

 

Не посетих никой от сервизите по-горе, тъй като никой от вас нито ми отговори конкретно :icon_hmm: , нито препоръча алтернативен сервиз :mad:

 

Събитията се развиха така:

 

1. Преглед в Ратола (ул. 202 №1): почистване на моторчето за празен ход (МПХ, idle state system) + цялостен преглед на работата на двигателя и настройка на бензин (след почистването на МПХ започна да поддържа 1000 об/мин на празен ход, иначе след настройката, колата не си промени поведението спрямо преди да посетя сервиза :icon_censored: ).

2. Тъй като бях в сервиза при Пламен заради окачването, той направи допълнителна адаптация на МПХ и дросела. :icon_hmm:

3. Детайлен преглед :lupa: на газовата ситема при Иво. Проблемът е идентифициран и отстранен.

 

Извод:

 

При правилен монтаж и настройка на LPG (OBD II), :mitsu-smiley: Galant EA5A 6A13 2001 работи перфектно на газ!!!

 

В случай че някой ви разправя, че е трудно и/или невъзможно да се направи газовата система както трябва, то той или не разбира от материята, или ви будалка, или го мръзи! Това го казвам, тъй като се наслушах на подобни изказвания по сервизи и "майстори". :icon_n_bash:

 

Искам да благодаря на всички колеги, които се включиха с помощни коментари и мнения!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е решен! :icon_dance: Направо да ти е кеф да си :drive: колата на газ :plane:

 

Не посетих никой от сервизите по-горе, тъй като никой от вас нито ми отговори конкретно :icon_hmm: , нито препоръча алтернативен сервиз :mad:

 

Събитията се развиха така:

 

1. Преглед в Ратола (ул. 202 №1): почистване на моторчето за празен ход (МПХ, idle state system) + цялостен преглед на работата на двигателя и настройка на бензин (след почистването на МПХ започна да поддържа 1000 об/мин на празен ход, иначе след настройката, колата не си промени поведението спрямо преди да посетя сервиза :icon_censored: ).

2. Тъй като бях в сервиза при Пламен заради окачването, той направи допълнителна адаптация на МПХ и дросела. :icon_hmm:

3. Детайлен преглед :lupa: на газовата ситема при Иво. Проблемът е идентифициран и отстранен.

 

Извод:

 

При правилен монтаж и настройка на LPG (OBD II), :mitsu-smiley: Galant EA5A 6A13 2001 работи перфектно на газ!!!

 

В случай че някой ви разправя, че е трудно и/или невъзможно да се направи газовата система както трябва, то той или не разбира от материята, или ви будалка, или го мръзи! Това го казвам, тъй като се наслушах на подобни изказвания по сервизи и "майстори". :icon_n_bash:

 

Искам да благодаря на всички колеги, които се включиха с помощни коментари и мнения!

Не стана ясно най-важното. От написаното следва, че газовият компютър не е бил настроен правилно или нещо друго? Всъщност какъв беше проблемът?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не стана ясно най-важното. От написаното следва, че газовият компютър не е бил настроен правилно или нещо друго? Всъщност какъв беше проблемът?

 

Грешка в окабеляването на някои от дюзите, и от там timing-а е бил неправилен. Иначе всички компоненти (дюзи, рейки, комп) са си изрядни. Оказва се, че нямам проблеми с кабели, свещи, бобина, катализатори и т.н. :drag:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...