Andy Van Der Drift Публикувано 15 септември 2013 Сподели Публикувано 15 септември 2013 Това с охлаждането на бензиновите дюзи при работа на газ не го знаех. Значи все пак в тях "напира" бензин, който ги охлажда донякъде. Аз мислех че помпата като направи 3 атмосфери, или там колкото прави в рейката, спира докато не падне налягането до някаква стойност. После тръгва, достига го и пак се изключва. Правех аналогия с престоя на колата и студения старт сутринта - завъртам ключа, пали след 1 сек без да чакам да върти докато подкачва бензин, понеже си държи налягане. Но дори и така да е, явно спирането й е грешка. Не гоня адската икономия и гледам да се запазят помпата и дюзите. А да се придържам ли към настройки с 10% работа на бенз дюзи? Всички италиански газови инжекциони ли го позволяват? Конкретно BRC и Romano? Една от двете ще е. Въобще не мисля да треперя над бензина в резервоара, да не би случайно колата да глътне някоя грешна капка от него и да ме "вътри"... Надеждност, мощност, естетичност, дискретност пък чак тогава икономичност. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meltin Публикувано 15 септември 2013 Сподели Публикувано 15 септември 2013 За бензина е хубаво като зареждаш газ всеки път да доливаш по малко бензин, така подържаш и самия бензин свеж. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 15 септември 2013 Сподели Публикувано 15 септември 2013 Моя инжекцион пуска по малко бензин при работа на газ след определени обороти. Освен БРЦ и Романо не пропускай и Заволи. Имай в предвид, че въздушно/газовата смес изисква 100% изправна запалителна система, докато на бензин не е така капризна Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho Публикувано 30 ноември 2013 Сподели Публикувано 30 ноември 2013 Колеги, на колко градуса са настроени да превключват на газ колите ви. Аз съм с БСМ и беше настроен на 35, променихме го на 38 и оставам с впечатление, че превключва страшно бавно - стрелката е почти на оптимално положение когато превключи. До работа ми е 4 км. минавам м/у 1,5 - 2 км. и тогава превключва. Колко най-малко мога да ги смъкна тези градуси? Тук видях някои коментари, че някои коли превключвали за 20-30сек. при мен в тези атмосферни условия минават 4-5 мин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 30 ноември 2013 Сподели Публикувано 30 ноември 2013 Ако не ме лъже паметта, моята превключва на 30 градуса, малко след като мине първото деление. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 1 декември 2013 Сподели Публикувано 1 декември 2013 Моята е направена на 40гр, като отиде на първата чертичка и превключва Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 1 декември 2013 Сподели Публикувано 1 декември 2013 Нормално е да превключва на 30 градуса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meltin Публикувано 1 декември 2013 Сподели Публикувано 1 декември 2013 40 градуса няма как да станат за 20 секунди, освен ако колата не е в гараж или с печка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 1 декември 2013 Сподели Публикувано 1 декември 2013 Не е нормално да превключва когато стрелката епочти в норм. Положение, както пише колегата, освен ако стрелката е прецакана. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho Публикувано 1 декември 2013 Сподели Публикувано 1 декември 2013 Утре отивам да намаля на 30 и да видим какво ще стане. Лошото е, че при по-ниска темп. имаше леко прекъсване при прехвърляне на газ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StiliyanAvramov Публикувано 1 януари 2014 Сподели Публикувано 1 януари 2014 Колеги, някой с ГИ на BRC да има?Ако може да даде отзиви.Представлява ми интерес BRC Sequent Plug & Drive BRC 6 цил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 1 януари 2014 Сподели Публикувано 1 януари 2014 Имам го същия,само че за 4 цилиндъра и мога да кажа само хубави неща,досега проблеми не съм имал.Не се разбира кога е на газ,кога е на бензин,има съвсем малка разлика във вървежа,с две думи доволен съм. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 4 януари 2014 Сподели Публикувано 4 януари 2014 Здравейте, Бихте ли ми препоръчали качествен сервиз за газ анализатор (ЕЛКОМ) с хора, които разбират от нашите :mitsu-smiley: и конкретно 2.5 V6 с повечето катализатори и ламбди? Имам проблем с некачествено горене на газ. От самото начало си тресе (от април месец насам). Запалителната система е проверена, свещите са сменени. На бензин не усещам проблем. Правихме настройки, отново и отново, но тресенето си остава. Засега заподозрените са катализаторите/ламбдите и искам да ги проверя. Благодаря предварително,Манол Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 4 януари 2014 Сподели Публикувано 4 януари 2014 (редакция) Здравейте, Бихте ли ми препоръчали качествен сервиз за газ анализатор (ЕЛКОМ) с хора, които разбират от нашите :mitsu-smiley: и конкретно 2.5 V6 с повечето катализатори и ламбди? Имам проблем с некачествено горене на газ. От самото начало си тресе (от април месец насам). Запалителната система е проверена, свещите са сменени. На бензин не усещам проблем. Правихме настройки, отново и отново, но тресенето си остава. Засега заподозрените са катализаторите/ламбдите и искам да ги проверя. Благодаря предварително,МанолСтрува ми се, че можеш да заподозреш и дюзите, както и да потърсиш Иво Ленков. Редактирано 4 януари 2014 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 4 януари 2014 Сподели Публикувано 4 януари 2014 Имах проблем с прекъсване на газ, бобината ми беше фъснала, не беше от газта. Може и в твоя случай проблема да е в силовата верига на колата, а не в газовата уредба.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 януари 2014 Сподели Публикувано 4 януари 2014 Здравейте, Бихте ли ми препоръчали качествен сервиз за газ анализатор (ЕЛКОМ) с хора, които разбират от нашите :mitsu-smiley: и конкретно 2.5 V6 с повечето катализатори и ламбди? Имам проблем с некачествено горене на газ. От самото начало си тресе (от април месец насам). Запалителната система е проверена, свещите са сменени. На бензин не усещам проблем. Правихме настройки, отново и отново, но тресенето си остава. Засега заподозрените са катализаторите/ламбдите и искам да ги проверя. Благодаря предварително,МанолМотора на бензин как е?Работи ли добре?И това "тресене" когато е на газ ли е ,или по принцип си работи мотора така?Автоматик ли е колата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 4 януари 2014 Сподели Публикувано 4 януари 2014 Струва ми се, че можеш да заподозреш и дюзите, както и да потърсиш Иво Ленков. Газовата е монтирана, настройвана и поддържана в сервиза на Иво Ленков. Вчера бях при него за смяна на филтри след изминати 15 000 км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 4 януари 2014 Сподели Публикувано 4 януари 2014 (редакция) Имах проблем с прекъсване на газ, бобината ми беше фъснала, не беше от газта. Може и в твоя случай проблема да е в силовата верига на колата, а не в газовата уредба.... Да, първо нея проверихме, смених си свещите с Denso VK20Y. Кабелите и бобината бяха ОК. Доколкото знам си сменял катализаторите/ламбдите. Какво беше поведението на двигателя при този проблем? Редактирано 4 януари 2014 от manol Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 4 януари 2014 Сподели Публикувано 4 януари 2014 Мотора на бензин как е?Работи ли добре?И това "тресене" когато е на газ ли е ,или по принцип си работи мотора така?Автоматик ли е колата? Пламене, тази кола от няколко години е стопанисвана само при теб. От април тази година е със смолянска регистрация. Последно преди месец-два колата беше при теб за около седмица - сменяхме масло + преглед, включително ел. запалителната система... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 4 януари 2014 Сподели Публикувано 4 януари 2014 (редакция) Да, първо нея проверихме, смених си свещите с Denso VK20Y, кабелите и бобината беше ОК. Доколкото знам си сменял катализаторите/ламбдите. Какво беше поведението на двигателя при този проблем?Нищо подобно на описаното от теб. Запушени катализатори - няма тяга, неработещи ламбди - висок разход.Ако не е автомат на газ сложи 5-та с 60км/ч и дай пълна газ, ако запалителната система е добре не трябва да прекъсва Редактирано 4 януари 2014 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 4 януари 2014 Сподели Публикувано 4 януари 2014 Нищо подобно на описаното от теб. Запушени катализатори - няма тяга, неработещи ламбди - висок разход.Ако не е автомат на газ сложи 5-та с 60км/ч и дай пълна газ, ако запалителната система е добре не трябва да прекъсва Забравих да спомена. С автоматична скоростна кутия е. Явно ще трябва да се прегледа бобината отново... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 януари 2014 Сподели Публикувано 4 януари 2014 Забравих да спомена. С автоматична скоростна кутия е. Явно ще трябва да се прегледа бобината отново...Това да не е онова досадното притрисане ,когато си на позиция Д инатисната спирачка и колата да поскача един вид?Ако е така, може би една от причините да е от дълги пътища м/у дюзата и цилиндъра......това гледахте ли го? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 4 януари 2014 Сподели Публикувано 4 януари 2014 Това да не е онова досадното притрисане ,когато си на позиция Д инатисната спирачка и колата да поскача един вид?Ако е така, може би една от причините да е от дълги пътища м/у дюзата и цилиндъра......това гледахте ли го? Да, точно това притрисане. Има го и при монотонно движение, почти при всички обороти на двигателя под 3000 об./мин. Най-добре се усеща при 90 км/ч с включен cruise - пътниците започват да ме питат какво и има на тази кола :(. Гледахме ги пътищата, къси са. Инжекторите са точно до колекторите на 5-8 см максимум. След последната настройка, след като ти оправи някакъв модул на 12 стени, който регулирал въздуха, който влиза към колекторите, като че ли малко се подобри клатенето, но все още го има и е дразнещо. На моменти става непоносимо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 4 януари 2014 Сподели Публикувано 4 януари 2014 Накарай го да ти сложи друга рейка с дюзи,може да имаш или дефектна или развалена. Ако са 2 рейките - и двете да ти смени за проба. С каква марка газова си ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 4 януари 2014 Сподели Публикувано 4 януари 2014 Накарай го да ти сложи друга рейка с дюзи,може да имаш или дефектна или развалена. Ако са 2 рейките - и двете да ти смени за проба. С каква марка газова си ? Romano (A.E.B. 2568D) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.