sandimen Публикувано 27 октомври 2012 Сподели Публикувано 27 октомври 2012 Тези индивиди ме убиха с цена! Идеята ми беше да си остана нисък въпреки новите стокови амортисьори, но при тези цени май ще си взема и стокови пружини (рязането им не ми допада като вариант). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 27 октомври 2012 Сподели Публикувано 27 октомври 2012 Тези индивиди ме убиха с цена! Идеята ми беше да си остана нисък въпреки новите стокови амортисьори, но при тези цени май ще си взема и стокови пружини (рязането им не ми допада като вариант). Е ти колко си мислиш че струват стокови пружини? 135 паунда ~= 330лв (+ още 20-ина за доставка през някоя фирмичка дето кара паунд на кило) си е супер за кит от 4 пружини ... то читави афтърмаркет стокови ако ги вземаш без отстъпки ще ти излязат пак там някъде .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 27 октомври 2012 Сподели Публикувано 27 октомври 2012 Там е работата, че ползвам добри намаления в Евро 07, Косер и Ауто Плюс. В последните не съм звънял за пружини обаче. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 27 октомври 2012 Сподели Публикувано 27 октомври 2012 (редакция) Там е работата, че ползвам добри намаления в Евро 07, Косер и Ауто Плюс. В последните не съм звънял за пружини обаче.С трици маймуни.. Нали знаеш. Да, една по-дебелшка навита стоманена тел, ама пружините са важни. Cs Germany излизат над 300 лв. комплект нови. Тейн са категорично по-добри Редактирано 27 октомври 2012 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 27 октомври 2012 Сподели Публикувано 27 октомври 2012 Така е...ще си заделям бюджет в такъв случай. И пак ще ровя де. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 28 октомври 2012 Сподели Публикувано 28 октомври 2012 http://www.camskill.co.uk/m22b0s1405p6895/TEIN_S_TECH_and_HIGH_TECH_LOWERING_SPRING_KITS_-_S_Tech_Lowering_Springs_-_Legnum_VR4_EC5W_Legnum_EC5W_VR4_2_5_Twin_Turbo_Да, стават за конвенционален еа галант.А от Хеед дали не могат да ги доставят? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Suppressing_5RE Публикувано 28 октомври 2012 Сподели Публикувано 28 октомври 2012 Аз пружини сложих Лежофорс. Хвалеха ги някъде във форума. От амортисьорите обаче не съм особено доволен. Сложих BOGE газови предни + задни, освен характерния шум който издават (установих че е нирмално, и двата задни съскат а не само единия) возията доста се втърди. Мисля си евентуално да търся нещо по-скъпо, но да вози пак меко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 28 октомври 2012 Сподели Публикувано 28 октомври 2012 Що не минеш на една тресачка да видиш в какво състояние са? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 28 октомври 2012 Сподели Публикувано 28 октомври 2012 Аз пружини сложих Лежофорс. Хвалеха ги някъде във форума. От амортисьорите обаче не съм особено доволен. Сложих BOGE газови предни + задни, освен характерния шум който издават (установих че е нирмално, и двата задни съскат а не само единия) возията доста се втърди. Мисля си евентуално да търся нещо по-скъпо, но да вози пак меко.А какви пари е това Boge?Ние с колегата sandimen си взехме Kayaba Excel G серията, аз моите почти им направих 10000км и поне засега съм доволен. Возията стана малко по-твърда, но старите на Галанта, които свалих все пак си бяха поомекнали. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 28 октомври 2012 Сподели Публикувано 28 октомври 2012 102 лева беше BOGE-то в Ауто Плюс. Аз от моите Каяба не съм доволен, щото още са си по кутиите http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 29 октомври 2012 Сподели Публикувано 29 октомври 2012 Аз пружини сложих Лежофорс. Хвалеха ги някъде във форума. От амортисьорите обаче не съм особено доволен. Сложих BOGE газови предни + задни, освен характерния шум който издават (установих че е нирмално, и двата задни съскат а не само единия) возията доста се втърди. Мисля си евентуално да търся нещо по-скъпо, но да вози пак меко.За да вози по меко, не ти трябва нещо по скъпо, а напротив ..:DТвърдата возия идва от газовите амортисьори, като искаш мека, слагаш маслени, а те винаги са по евтини .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 29 октомври 2012 Сподели Публикувано 29 октомври 2012 За да вози по меко, не ти трябва нещо по скъпо, а напротив ..:DТвърдата возия идва от газовите амортисьори, като искаш мека, слагаш маслени, а те винаги са по евтини .. Оригинално с маслени ли излиза Галанта,щото тия газовите само втвърдяват возията и почва да ме дразни,а с оригиналните беше като лодка-истинско удоволствие.Ако ми напишеш и марката и има ли ги в БГ ...... Много ще ме зарадваш :drinks:. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 29 октомври 2012 Сподели Публикувано 29 октомври 2012 Не четеш, колега. Маслени има в Евро 07, марката е Kayaba (KYB) и Галант фабрично е с точно такива. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 29 октомври 2012 Сподели Публикувано 29 октомври 2012 Така е, на задните дори си пише че са произведени в Чехия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 29 октомври 2012 Сподели Публикувано 29 октомври 2012 За да вози по меко, не ти трябва нещо по скъпо, а напротив ..:DТвърдата возия идва от газовите амортисьори, като искаш мека, слагаш маслени, а те винаги са по евтини ..A по принцип, кои са с по-голяма вероятност да се прецакват по-бързо по нашите пътища, маслените или газовите? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Suppressing_5RE Публикувано 29 октомври 2012 Сподели Публикувано 29 октомври 2012 (редакция) Мислих да си взимам и аз такава Каяба, но се спрях на Bоge-то, от Ауто-плюс 130лв. парчето. Бяха ми ги препоръчали няколко човека по отношение на надеждност. Понеже един път вече се ужилих от нещо с благозвучна марка и на по-приемлива цена викам си тая Каяба за 90лв. какъв ли чешит ше е и тя. Предните Boge ги сложих още преди това - зaедно със задни Токико, но единия от последните сдаде преждевременно багажа както споменах по-горе в темата (на не повече от 2-3000км). Заради един такъв случай с "тресачка" с не-изследователска цел . Минах една вечер малко несъобразено през легнал полицай - не го видях до последния момент понеже беше с изтрита пътна маркировка и на левия амортисьор в последствие му текна чорбата. Един приятел механик ми беше казал че за нашите пътища по-добре е да се кара с газови, макар и да возят малко по-твърдо. Редактирано 29 октомври 2012 от Suppressing_5RE Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 29 октомври 2012 Сподели Публикувано 29 октомври 2012 (редакция) A по принцип, кои са с по-голяма вероятност да се прецакват по-бързо по нашите пътища, маслените или газовите? :icon_hmm: По-важният въпрос, който трябва да си задаваш, когато купуваш амортисьор е кога са произведени. Амортисьорите са стока, която след 3 годишно стоене по складове, дори да не е използвана, си губи качествата. Нещо като гумите. Иначе без съмнение газовите амортисьори са по-добрият избор. Изкушавам се пак с учебна цел да качим на тресачката една кола с току-що сменени амортисьори и пружини, та да видим дали ще докара и 90% здравина... Редактирано 29 октомври 2012 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 29 октомври 2012 Сподели Публикувано 29 октомври 2012 Изкушавам се пак с учебна цел да качим на тресачката една кола с току-що сменени амортисьори и пружини, та да видим дали ще докара и 90% здравина...Ами качвай твоята докато не са остарели ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 29 октомври 2012 Сподели Публикувано 29 октомври 2012 A по принцип, кои са с по-голяма вероятност да се прецакват по-бързо по нашите пътища, маслените или газовите? :icon_hmm:Претоварените. Карането с голяма скорост когато купето се клати и подскача скъсява живота на амортисьорите (и не само). Ама у нас пътищата са все хубави и няма къде да друснеш да си видиш държат ли тия пущини... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 29 октомври 2012 Сподели Публикувано 29 октомври 2012 Аз от десетина дни съм с газови Каяби. Според мен имат немалка разлика от предишните - вероятно оригинални и маслени. Возят осезаемо по твърдо от преди. Не съм я юркал и не мога да кажа сега как се държи колата в завои, но старите /които бяха изпуснали/ започваха да я правят нестабилна при около 70-80% от натоварванията, които понасяше, когато бяха сравнително здрави.Сега се надявам да свикна с твърдостта. Вероятно колата ще е по-сигурна в завои, но не зная дали си заслужава по-голяма стабилност за сметка на возия. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 29 октомври 2012 Сподели Публикувано 29 октомври 2012 Аз от десетина дни съм с газови Каяби. Според мен имат немалка разлика от предишните - вероятно оригинални и маслени. Возят осезаемо по твърдо от преди. Не съм я юркал и не мога да кажа сега как се държи колата в завои, но старите /които бяха изпуснали/ започваха да я правят нестабилна при около 70-80% от натоварванията, които понасяше, когато бяха сравнително здрави.Сега се надявам да свикна с твърдостта. Вероятно колата ще е по-сигурна в завои, но не зная дали си заслужава по-голяма стабилност за сметка на возия. :icon_hmm: На мен задницата ми се люлее в завой или като "захапе" пясък или мокро, затова прибегнах до смяна амортисьори, минах преди това тресачка, която изкара 60 до 70% на амортисьор. Младежа ми обясни, че новите коли изкарвали до 90-и-няколко процента, под 80% вече било зле положението, т.е. аз съм "мани бегай" :D Надявам се да няма проблеми с новата возия, по-твърдо от сегашното едва ли може да стане. ПП: Някой да знае има ли разлика в амортисьори и пружини при 2.0 и 2.5 Галанта? Гледам из ebay варианти и там ме плашат с някои, че били само за V6-так. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 октомври 2012 Сподели Публикувано 29 октомври 2012 Аз от десетина дни съм с газови Каяби. Според мен имат немалка разлика от предишните - вероятно оригинални и маслени. Возят осезаемо по твърдо от преди. Не съм я юркал и не мога да кажа сега как се държи колата в завои, но старите /които бяха изпуснали/ започваха да я правят нестабилна при около 70-80% от натоварванията, които понасяше, когато бяха сравнително здрави.Сега се надявам да свикна с твърдостта. Вероятно колата ще е по-сигурна в завои, но не зная дали си заслужава по-голяма стабилност за сметка на возия. :icon_hmm:Не ти ли харесват ??За такава кола си подхождат задните да са газови, тъй като и задницата й е лека....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 30 октомври 2012 Сподели Публикувано 30 октомври 2012 Не ти ли харесват ??За такава кола си подхождат задните да са газови, тъй като и задницата й е лека....... Пламене,на мен не ми харесват газовите,като сменя задните пружини и почвам да си мисля,дали да не сменя предните амортисьори пак,но тоя път с маслени,искам да ме вози леко и ефирно,а не като Гоуф.И с маслените пак си влизам със 130 в нормалните завои и няма проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 30 октомври 2012 Сподели Публикувано 30 октомври 2012 (редакция) Не ти ли харесват ??За такава кола си подхождат задните да са газови, тъй като и задницата й е лека....... Много са добре, най-вече предпочитам да са нови. Но със старите, като бяха здрави, возеше по-мазно. То си е въпрос на вкус, ще свикна и с по-твърда возия. Сега пък ще е още-по стабилна в завоите, което ще ме изкушава. Редактирано 30 октомври 2012 от de4i Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 30 октомври 2012 Сподели Публикувано 30 октомври 2012 На моята са си маслените каяби, оригиналните, мисля, вози си идеално, достатъчно стабилна е. Ако се наложи смяна бих си взел макс. близки до оригиналните - газови ни ща :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.