Премини към съдържание

Опрях до задни амортисьори


Boiajo

Препоръчано мнение

Тези индивиди ме убиха с цена! Идеята ми беше да си остана нисък въпреки новите стокови амортисьори, но при тези цени май ще си взема и стокови пружини (рязането им не ми допада като вариант).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 60
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Тези индивиди ме убиха с цена! Идеята ми беше да си остана нисък въпреки новите стокови амортисьори, но при тези цени май ще си взема и стокови пружини (рязането им не ми допада като вариант).

 

Е ти колко си мислиш че струват стокови пружини?

 

135 паунда ~= 330лв (+ още 20-ина за доставка през някоя фирмичка дето кара паунд на кило) си е супер за кит от 4 пружини ... то читави афтърмаркет стокови ако ги вземаш без отстъпки ще ти излязат пак там някъде ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Там е работата, че ползвам добри намаления в Евро 07, Косер и Ауто Плюс. В последните не съм звънял за пружини обаче.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Там е работата, че ползвам добри намаления в Евро 07, Косер и Ауто Плюс. В последните не съм звънял за пружини обаче.

С трици маймуни.. Нали знаеш. Да, една по-дебелшка навита стоманена тел, ама пружините са важни. Cs Germany излизат над 300 лв. комплект нови. Тейн са категорично по-добри:-)

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А от Хеед дали не могат да ги доставят?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пружини сложих Лежофорс. Хвалеха ги някъде във форума. От амортисьорите обаче не съм особено доволен. Сложих BOGE газови предни + задни, освен характерния шум който издават (установих че е нирмално, и двата задни съскат а не само единия) возията доста се втърди. Мисля си евентуално да търся нещо по-скъпо, но да вози пак меко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пружини сложих Лежофорс. Хвалеха ги някъде във форума. От амортисьорите обаче не съм особено доволен. Сложих BOGE газови предни + задни, освен характерния шум който издават (установих че е нирмално, и двата задни съскат а не само единия) возията доста се втърди. Мисля си евентуално да търся нещо по-скъпо, но да вози пак меко.

А какви пари е това Boge?

Ние с колегата sandimen си взехме Kayaba Excel G серията, аз моите почти им направих 10000км и поне засега съм доволен. Возията стана малко по-твърда, но старите на Галанта, които свалих все пак си бяха поомекнали.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

102 лева беше BOGE-то в Ауто Плюс. Аз от моите Каяба не съм доволен, щото още са си по кутиите http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пружини сложих Лежофорс. Хвалеха ги някъде във форума. От амортисьорите обаче не съм особено доволен. Сложих BOGE газови предни + задни, освен характерния шум който издават (установих че е нирмално, и двата задни съскат а не само единия) возията доста се втърди. Мисля си евентуално да търся нещо по-скъпо, но да вози пак меко.

За да вози по меко, не ти трябва нещо по скъпо, а напротив ..:D

Твърдата возия идва от газовите амортисьори, като искаш мека, слагаш маслени, а те винаги са по евтини ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да вози по меко, не ти трябва нещо по скъпо, а напротив ..:D

Твърдата возия идва от газовите амортисьори, като искаш мека, слагаш маслени, а те винаги са по евтини ..:)

 

Оригинално с маслени ли излиза Галанта,щото тия газовите само втвърдяват возията и почва да ме дразни,а с оригиналните беше като лодка-истинско удоволствие.Ако ми напишеш и марката и има ли ги в БГ ...... Много ще ме зарадваш :drinks:.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да вози по меко, не ти трябва нещо по скъпо, а напротив ..:D

Твърдата возия идва от газовите амортисьори, като искаш мека, слагаш маслени, а те винаги са по евтини ..:)

A по принцип, кои са с по-голяма вероятност да се прецакват по-бързо по нашите пътища, маслените или газовите? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мислих да си взимам и аз такава Каяба, но се спрях на Bоge-то, от Ауто-плюс 130лв. парчето. Бяха ми ги препоръчали няколко човека по отношение на надеждност. Понеже един път вече се ужилих от нещо с благозвучна марка и на по-приемлива цена викам си тая Каяба за 90лв. какъв ли чешит ше е и тя.

 

Предните Boge ги сложих още преди това - зaедно със задни Токико, но единия от последните сдаде преждевременно багажа както споменах по-горе в темата (на не повече от 2-3000км). Заради един такъв случай с "тресачка" с не-изследователска цел :). Минах една вечер малко несъобразено през легнал полицай - не го видях до последния момент понеже беше с изтрита пътна маркировка и на левия амортисьор в последствие му текна чорбата.

 

Един приятел механик ми беше казал че за нашите пътища по-добре е да се кара с газови, макар и да возят малко по-твърдо.

Редактирано от Suppressing_5RE
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

A по принцип, кои са с по-голяма вероятност да се прецакват по-бързо по нашите пътища, маслените или газовите? :icon_hmm:

 

По-важният въпрос, който трябва да си задаваш, когато купуваш амортисьор е кога са произведени. Амортисьорите са стока, която след 3 годишно стоене по складове, дори да не е използвана, си губи качествата. Нещо като гумите. Иначе без съмнение газовите амортисьори са по-добрият избор.

Изкушавам се пак с учебна цел да качим на тресачката една кола с току-що сменени амортисьори и пружини, та да видим дали ще докара и 90% здравина...

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Изкушавам се пак с учебна цел да качим на тресачката една кола с току-що сменени амортисьори и пружини, та да видим дали ще докара и 90% здравина...

Ами качвай твоята докато не са остарели ..:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

A по принцип, кои са с по-голяма вероятност да се прецакват по-бързо по нашите пътища, маслените или газовите? :icon_hmm:

Претоварените. Карането с голяма скорост когато купето се клати и подскача скъсява живота на амортисьорите (и не само). Ама у нас пътищата са все хубави и няма къде да друснеш да си видиш държат ли тия пущини...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз от десетина дни съм с газови Каяби.

Според мен имат немалка разлика от предишните - вероятно оригинални и маслени.

Возят осезаемо по твърдо от преди. Не съм я юркал и не мога да кажа сега как се държи колата в завои, но старите /които бяха изпуснали/ започваха да я правят нестабилна при около 70-80% от натоварванията, които понасяше, когато бяха сравнително здрави.

Сега се надявам да свикна с твърдостта. Вероятно колата ще е по-сигурна в завои, но не зная дали си заслужава по-голяма стабилност за сметка на возия. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз от десетина дни съм с газови Каяби.

Според мен имат немалка разлика от предишните - вероятно оригинални и маслени.

Возят осезаемо по твърдо от преди. Не съм я юркал и не мога да кажа сега как се държи колата в завои, но старите /които бяха изпуснали/ започваха да я правят нестабилна при около 70-80% от натоварванията, които понасяше, когато бяха сравнително здрави.

Сега се надявам да свикна с твърдостта. Вероятно колата ще е по-сигурна в завои, но не зная дали си заслужава по-голяма стабилност за сметка на возия. :icon_hmm:

 

На мен задницата ми се люлее в завой или като "захапе" пясък или мокро, затова прибегнах до смяна амортисьори, минах преди това тресачка, която изкара 60 до 70% на амортисьор. Младежа ми обясни, че новите коли изкарвали до 90-и-няколко процента, под 80% вече било зле положението, т.е. аз съм "мани бегай" :D Надявам се да няма проблеми с новата возия, по-твърдо от сегашното едва ли може да стане.

 

ПП: Някой да знае има ли разлика в амортисьори и пружини при 2.0 и 2.5 Галанта? Гледам из ebay варианти и там ме плашат с някои, че били само за V6-так. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз от десетина дни съм с газови Каяби.

Според мен имат немалка разлика от предишните - вероятно оригинални и маслени.

Возят осезаемо по твърдо от преди. Не съм я юркал и не мога да кажа сега как се държи колата в завои, но старите /които бяха изпуснали/ започваха да я правят нестабилна при около 70-80% от натоварванията, които понасяше, когато бяха сравнително здрави.

Сега се надявам да свикна с твърдостта. Вероятно колата ще е по-сигурна в завои, но не зная дали си заслужава по-голяма стабилност за сметка на возия. :icon_hmm:

Не ти ли харесват ??

За такава кола си подхождат задните да са газови, тъй като и задницата й е лека.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ти ли харесват ??

За такава кола си подхождат задните да са газови, тъй като и задницата й е лека.......

 

Пламене,на мен не ми харесват газовите,като сменя задните пружини и почвам да си мисля,дали да не сменя предните амортисьори пак,но тоя път с маслени,искам да ме вози леко и ефирно,а не като Гоуф.И с маслените пак си влизам със 130 в нормалните завои и няма проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ти ли харесват ??

За такава кола си подхождат задните да са газови, тъй като и задницата й е лека.......

 

Много са добре, най-вече предпочитам да са нови. Но със старите, като бяха здрави, возеше по-мазно. То си е въпрос на вкус, ще свикна и с по-твърда возия. Сега пък ще е още-по стабилна в завоите, което ще ме изкушава.

Редактирано от de4i
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На моята са си маслените каяби, оригиналните, мисля, вози си идеално, достатъчно стабилна е. Ако се наложи смяна бих си взел макс. близки до оригиналните - газови ни ща :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...