Премини към съдържание

Опрях до задни амортисьори


Boiajo

Препоръчано мнение

На мен задницата ми се люлее в завой или като "захапе" пясък или мокро, затова прибегнах до смяна амортисьори, минах преди това тресачка, която изкара 60 до 70% на амортисьор. Младежа ми обясни, че новите коли изкарвали до 90-и-няколко процента, под 80% вече било зле положението, т.е. аз съм "мани бегай" :D Надявам се да няма проблеми с новата возия, по-твърдо от сегашното едва ли може да стане.

 

ПП: Някой да знае има ли разлика в амортисьори и пружини при 2.0 и 2.5 Галанта? Гледам из ebay варианти и там ме плашат с някои, че били само за V6-так. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif

 

За мен отпред взех амортисьори с пружини от v6 и се оказа, че пружините са малко по-дебели. Но съм доволен от това как се държи колата с тях. За задните не знам какво е положението.. но сигурно ще е същото :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 60
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

На моята са си маслените каяби, оригиналните, мисля, вози си идеално, достатъчно стабилна е. Ако се наложи смяна бих си взел макс. близки до оригиналните - газови ни ща :icon_thumbup:

 

Илийка, едва ли са оригиналните заводски, твоята мицка не беше ли към 240 000км?

Иначе предполагам от газови до газови пак има някаква разлика във возията.

Аз моите също ги смених с газови, но честно казано не намирам усезаема разлика, хем и отзад сложих по-дебели пружини.

Наскоро качих и един приятел, който кара Е класа и той веднага изрече, туй много мазно вози, има возията на мерцедеса бре. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма разлика в номерата на пружините между 2.0 и 2.5 ..

 

Нормално е новите амортисьори да се струват по-твърди, било то газови или маслени ..

 

Аз отзад от как смених с газови, (че и двойно-действащи), стана идея по-твърдо, но значително по-стабилно .. 150 в момента ги чувствам както преди 110-120.. направо не знам за какво чаках да изтекат, а не ги махнах още като я взех ..

 

За мен Галанта не вози особено меко или мазно, може би защото съм покарал и малко американски коли :rolleyes: .. Истината е, че пътищата ни, дори на местата без дупки са .. меко казано, досадни ..

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Илийка, едва ли са оригиналните заводски, твоята мицка не беше ли към 240 000км?

Иначе предполагам от газови до газови пак има някаква разлика във возията.

Аз моите също ги смених с газови, но честно казано не намирам усезаема разлика, хем и отзад сложих по-дебели пружини.

Наскоро качих и един приятел, който кара Е класа и той веднага изрече, туй много мазно вози, има возията на мерцедеса бре. :)

Е да, гледал съм ги и такива ми се сториха по надписите бре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не сравнявайте Е-класата и американските двутонни возила с галант. Не може да вози като тях. Качете се в по-нисък клас автомобил от тези години и вижте що е то тръскало. Не може да е лека една кола и да не друса. В случай с меки пружини, за да вози по-меко, тя пък няма да седи по завои.

Същата работа е като смените старите амортисьори с нови. Нормално е да се втвърди возията. Така трябва да е. Най-хубаво се усеща по познат път с хубави завои и висока скорост преди и след. После решете кое искате повече.

Румъния, път с нов асфалт и маркировка, мантинели със светоотразители, 2 през нощта - кеф - два автомобила - галант и фиат типо с гърне като на пожарогасител и широки гуми; карам пред фиата, който се опитва да ме изпревари и чувам как свирят гумите му на 10-15 метра зад галанта и бръмчи на изтърбушена тулумба от сирене. Галанта се накланя леко, но седи стабилен, не поднася (специално за един колега - не занася) и не свирят гуми. Само леко недозавива.

Отзад е с газови двойнодействащи, а отпред с маслени каяби.

Или първия завой на прохода Троян-Кърнаре откъм Троян. 5 човека в колата, багажника фул, няма едни джапанки къде да сложиш, гумите влезли в калниците от зор, праговете на 5 пръста от асфалта, тъмна доба, не познавам пътя, 90 км/ч на къси светлини, 4 жени бърборят непрекъснато и една ме разсейва, идва десен завой - спирачки, мантинела и влизам в завоя пускайки спирачките, колкото спрял-спрял, подавам не много газ (като ускорение на трета от 50 нагоре с пълна газ). Дръжките над вратите не останаха в ръцете на пасажерите, при все че се опитаха да ги свалят от там. Галанта премина през завоя без ексцесии (с изкл. на уплаха ... за някои). Определено не е БМВ 5-ца или Е-класа по возия:стабилност, но е една доста добра кола.

С нови хубави гуми и двойнодействащи амортисьори отпред ще се намали и недозавиването.

За да се кефите на возията не сядайте зад волана на А8 примерно. После ще ви се струва, че карате лагерница и всичко ще изглежда някак ... дървено.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не сравнявайте Е-класата и американските двутонни возила с галант. Не може да вози като тях. Качете се в по-нисък клас автомобил от тези години и вижте що е то тръскало. Не може да е лека една кола и да не друса. В случай с меки пружини, за да вози по-меко, тя пък няма да седи по завои.

Същата работа е като смените старите амортисьори с нови. Нормално е да се втвърди возията. Така трябва да е. Най-хубаво се усеща по познат път с хубави завои и висока скорост преди и след. После решете кое искате повече.

Румъния, път с нов асфалт и маркировка, мантинели със светоотразители, 2 през нощта - кеф - два автомобила - галант и фиат типо с гърне като на пожарогасител и широки гуми; карам пред фиата, който се опитва да ме изпревари и чувам как свирят гумите му на 10-15 метра зад галанта и бръмчи на изтърбушена тулумба от сирене. Галанта се накланя леко, но седи стабилен, не поднася (специално за един колега - не занася) и не свирят гуми. Само леко недозавива.

Отзад е с газови двойнодействащи, а отпред с маслени каяби.

Или първия завой на прохода Троян-Кърнаре откъм Троян. 5 човека в колата, багажника фул, няма едни джапанки къде да сложиш, гумите влезли в калниците от зор, праговете на 5 пръста от асфалта, тъмна доба, не познавам пътя, 90 км/ч на къси светлини, 4 жени бърборят непрекъснато и една ме разсейва, идва десен завой - спирачки, мантинела и влизам в завоя пускайки спирачките, колкото спрял-спрял, подавам не много газ (като ускорение на трета от 50 нагоре с пълна газ). Дръжките над вратите не останаха в ръцете на пасажерите, при все че се опитаха да ги свалят от там. Галанта премина през завоя без ексцесии (с изкл. на уплаха ... за някои). Определено не е БМВ 5-ца или Е-класа по возия:стабилност, но е една доста добра кола.

С нови хубави гуми и двойнодействащи амортисьори отпред ще се намали и недозавиването.

За да се кефите на возията не сядайте зад волана на А8 примерно. После ще ви се струва, че карате лагерница и всичко ще изглежда някак ... дървено.

Значи, много ме кефи да чета на Андриян постовете, ей :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не сравнявайте Е-класата и американските двутонни возила с галант. Не може да вози като тях. Качете се в по-нисък клас автомобил от тези години и вижте що е то тръскало. Не може да е лека една кола и да не друса. В случай с меки пружини, за да вози по-меко, тя пък няма да седи по завои.

Същата работа е като смените старите амортисьори с нови. Нормално е да се втвърди возията. Така трябва да е. Най-хубаво се усеща по познат път с хубави завои и висока скорост преди и след. После решете кое искате повече.

Румъния, път с нов асфалт и маркировка, мантинели със светоотразители, 2 през нощта - кеф - два автомобила - галант и фиат типо с гърне като на пожарогасител и широки гуми; карам пред фиата, който се опитва да ме изпревари и чувам как свирят гумите му на 10-15 метра зад галанта и бръмчи на изтърбушена тулумба от сирене. Галанта се накланя леко, но седи стабилен, не поднася (специално за един колега - не занася) и не свирят гуми. Само леко недозавива.

Отзад е с газови двойнодействащи, а отпред с маслени каяби.

Или първия завой на прохода Троян-Кърнаре откъм Троян. 5 човека в колата, багажника фул, няма едни джапанки къде да сложиш, гумите влезли в калниците от зор, праговете на 5 пръста от асфалта, тъмна доба, не познавам пътя, 90 км/ч на къси светлини, 4 жени бърборят непрекъснато и една ме разсейва, идва десен завой - спирачки, мантинела и влизам в завоя пускайки спирачките, колкото спрял-спрял, подавам не много газ (като ускорение на трета от 50 нагоре с пълна газ). Дръжките над вратите не останаха в ръцете на пасажерите, при все че се опитаха да ги свалят от там. Галанта премина през завоя без ексцесии (с изкл. на уплаха ... за някои). Определено не е БМВ 5-ца или Е-класа по возия:стабилност, но е една доста добра кола.

С нови хубави гуми и двойнодействащи амортисьори отпред ще се намали и недозавиването.

За да се кефите на возията не сядайте зад волана на А8 примерно. После ще ви се струва, че карате лагерница и всичко ще изглежда някак ... дървено.

Да ти кажа само, че А8 с адаптивно въздушно окачване е по-нестабилно и по-бавно от ВР4-ката ми. И това в режим Dynamic (сиреч най-ниската и спортна позиция). Поведението в завой на галанта е наистина много по-добро. Естествено А8 има десетки други предимства, едно от най-необичайните от които е, че с 4,2 литров бензинов мотор е по-икономично :icon_clap: от ВР-а.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поведението в завой на галанта е наистина много по-добро.

А8-ца не съм карал, но устойчивостта тази година няколко пъти проверих на проходите Петрохан и Гълъбец. Колата няма стигане.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На A8 идеята и е друга. Виж RS8 или някоя S4 или S6 ако сравняваш, просто сравнението ще е по-точно. Не харесвам AUDI, но просто сравнението, което си дал не е съвсем коректно.

 

Така де, ама нямам достъп до RS.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...

Моята сага със задните амортисьори приключи на цена 306лв.всичко :icon_clap:

Взех усилени амортисьори Каяба 341241 на цена 123лв бр. японски и се оказа ,че има усилени пружини за Алфа 164 които пасват идеално за Галанта на цена 30лв .броя. Сега ми харесва как седи на пътя и най-важното, че това досадно почукване от изпусналия амортисьор вече го няма. :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 години ...

На старото ми Субару също имах проблем с амортисьорите преди 2 години. Просто изведнъж "клекна" отзад. Успяхме обаче успешно да рециклиране въздушното окачване и амортисьорите в един сервиз в София и от тогава проблеми няма. Жена ми го кара и му навъртя още 20 000 километра.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...