TASSO Публикувано 30 октомври 2012 Сподели Публикувано 30 октомври 2012 На мен задницата ми се люлее в завой или като "захапе" пясък или мокро, затова прибегнах до смяна амортисьори, минах преди това тресачка, която изкара 60 до 70% на амортисьор. Младежа ми обясни, че новите коли изкарвали до 90-и-няколко процента, под 80% вече било зле положението, т.е. аз съм "мани бегай" :D Надявам се да няма проблеми с новата возия, по-твърдо от сегашното едва ли може да стане. ПП: Някой да знае има ли разлика в амортисьори и пружини при 2.0 и 2.5 Галанта? Гледам из ebay варианти и там ме плашат с някои, че били само за V6-так. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif За мен отпред взех амортисьори с пружини от v6 и се оказа, че пружините са малко по-дебели. Но съм доволен от това как се държи колата с тях. За задните не знам какво е положението.. но сигурно ще е същото Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 30 октомври 2012 Сподели Публикувано 30 октомври 2012 На моята са си маслените каяби, оригиналните, мисля, вози си идеално, достатъчно стабилна е. Ако се наложи смяна бих си взел макс. близки до оригиналните - газови ни ща :icon_thumbup: Илийка, едва ли са оригиналните заводски, твоята мицка не беше ли към 240 000км?Иначе предполагам от газови до газови пак има някаква разлика във возията.Аз моите също ги смених с газови, но честно казано не намирам усезаема разлика, хем и отзад сложих по-дебели пружини.Наскоро качих и един приятел, който кара Е класа и той веднага изрече, туй много мазно вози, има возията на мерцедеса бре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 30 октомври 2012 Сподели Публикувано 30 октомври 2012 (редакция) Няма разлика в номерата на пружините между 2.0 и 2.5 .. Нормално е новите амортисьори да се струват по-твърди, било то газови или маслени .. Аз отзад от как смених с газови, (че и двойно-действащи), стана идея по-твърдо, но значително по-стабилно .. 150 в момента ги чувствам както преди 110-120.. направо не знам за какво чаках да изтекат, а не ги махнах още като я взех .. За мен Галанта не вози особено меко или мазно, може би защото съм покарал и малко американски коли :rolleyes: .. Истината е, че пътищата ни, дори на местата без дупки са .. меко казано, досадни .. Редактирано 30 октомври 2012 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 30 октомври 2012 Сподели Публикувано 30 октомври 2012 Илийка, едва ли са оригиналните заводски, твоята мицка не беше ли към 240 000км?Иначе предполагам от газови до газови пак има някаква разлика във возията.Аз моите също ги смених с газови, но честно казано не намирам усезаема разлика, хем и отзад сложих по-дебели пружини.Наскоро качих и един приятел, който кара Е класа и той веднага изрече, туй много мазно вози, има возията на мерцедеса бре. Е да, гледал съм ги и такива ми се сториха по надписите бре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 30 октомври 2012 Сподели Публикувано 30 октомври 2012 Не сравнявайте Е-класата и американските двутонни возила с галант. Не може да вози като тях. Качете се в по-нисък клас автомобил от тези години и вижте що е то тръскало. Не може да е лека една кола и да не друса. В случай с меки пружини, за да вози по-меко, тя пък няма да седи по завои.Същата работа е като смените старите амортисьори с нови. Нормално е да се втвърди возията. Така трябва да е. Най-хубаво се усеща по познат път с хубави завои и висока скорост преди и след. После решете кое искате повече. Румъния, път с нов асфалт и маркировка, мантинели със светоотразители, 2 през нощта - кеф - два автомобила - галант и фиат типо с гърне като на пожарогасител и широки гуми; карам пред фиата, който се опитва да ме изпревари и чувам как свирят гумите му на 10-15 метра зад галанта и бръмчи на изтърбушена тулумба от сирене. Галанта се накланя леко, но седи стабилен, не поднася (специално за един колега - не занася) и не свирят гуми. Само леко недозавива. Отзад е с газови двойнодействащи, а отпред с маслени каяби. Или първия завой на прохода Троян-Кърнаре откъм Троян. 5 човека в колата, багажника фул, няма едни джапанки къде да сложиш, гумите влезли в калниците от зор, праговете на 5 пръста от асфалта, тъмна доба, не познавам пътя, 90 км/ч на къси светлини, 4 жени бърборят непрекъснато и една ме разсейва, идва десен завой - спирачки, мантинела и влизам в завоя пускайки спирачките, колкото спрял-спрял, подавам не много газ (като ускорение на трета от 50 нагоре с пълна газ). Дръжките над вратите не останаха в ръцете на пасажерите, при все че се опитаха да ги свалят от там. Галанта премина през завоя без ексцесии (с изкл. на уплаха ... за някои). Определено не е БМВ 5-ца или Е-класа по возия:стабилност, но е една доста добра кола.С нови хубави гуми и двойнодействащи амортисьори отпред ще се намали и недозавиването. За да се кефите на возията не сядайте зад волана на А8 примерно. После ще ви се струва, че карате лагерница и всичко ще изглежда някак ... дървено. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 30 октомври 2012 Сподели Публикувано 30 октомври 2012 Не сравнявайте Е-класата и американските двутонни возила с галант. Не може да вози като тях. Качете се в по-нисък клас автомобил от тези години и вижте що е то тръскало. Не може да е лека една кола и да не друса. В случай с меки пружини, за да вози по-меко, тя пък няма да седи по завои.Същата работа е като смените старите амортисьори с нови. Нормално е да се втвърди возията. Така трябва да е. Най-хубаво се усеща по познат път с хубави завои и висока скорост преди и след. После решете кое искате повече. Румъния, път с нов асфалт и маркировка, мантинели със светоотразители, 2 през нощта - кеф - два автомобила - галант и фиат типо с гърне като на пожарогасител и широки гуми; карам пред фиата, който се опитва да ме изпревари и чувам как свирят гумите му на 10-15 метра зад галанта и бръмчи на изтърбушена тулумба от сирене. Галанта се накланя леко, но седи стабилен, не поднася (специално за един колега - не занася) и не свирят гуми. Само леко недозавива. Отзад е с газови двойнодействащи, а отпред с маслени каяби. Или първия завой на прохода Троян-Кърнаре откъм Троян. 5 човека в колата, багажника фул, няма едни джапанки къде да сложиш, гумите влезли в калниците от зор, праговете на 5 пръста от асфалта, тъмна доба, не познавам пътя, 90 км/ч на къси светлини, 4 жени бърборят непрекъснато и една ме разсейва, идва десен завой - спирачки, мантинела и влизам в завоя пускайки спирачките, колкото спрял-спрял, подавам не много газ (като ускорение на трета от 50 нагоре с пълна газ). Дръжките над вратите не останаха в ръцете на пасажерите, при все че се опитаха да ги свалят от там. Галанта премина през завоя без ексцесии (с изкл. на уплаха ... за някои). Определено не е БМВ 5-ца или Е-класа по возия:стабилност, но е една доста добра кола.С нови хубави гуми и двойнодействащи амортисьори отпред ще се намали и недозавиването. За да се кефите на возията не сядайте зад волана на А8 примерно. После ще ви се струва, че карате лагерница и всичко ще изглежда някак ... дървено.Значи, много ме кефи да чета на Андриян постовете, ей :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 30 октомври 2012 Сподели Публикувано 30 октомври 2012 Не сравнявайте Е-класата и американските двутонни возила с галант. Не може да вози като тях. Качете се в по-нисък клас автомобил от тези години и вижте що е то тръскало. Не може да е лека една кола и да не друса. В случай с меки пружини, за да вози по-меко, тя пък няма да седи по завои.Същата работа е като смените старите амортисьори с нови. Нормално е да се втвърди возията. Така трябва да е. Най-хубаво се усеща по познат път с хубави завои и висока скорост преди и след. После решете кое искате повече. Румъния, път с нов асфалт и маркировка, мантинели със светоотразители, 2 през нощта - кеф - два автомобила - галант и фиат типо с гърне като на пожарогасител и широки гуми; карам пред фиата, който се опитва да ме изпревари и чувам как свирят гумите му на 10-15 метра зад галанта и бръмчи на изтърбушена тулумба от сирене. Галанта се накланя леко, но седи стабилен, не поднася (специално за един колега - не занася) и не свирят гуми. Само леко недозавива. Отзад е с газови двойнодействащи, а отпред с маслени каяби. Или първия завой на прохода Троян-Кърнаре откъм Троян. 5 човека в колата, багажника фул, няма едни джапанки къде да сложиш, гумите влезли в калниците от зор, праговете на 5 пръста от асфалта, тъмна доба, не познавам пътя, 90 км/ч на къси светлини, 4 жени бърборят непрекъснато и една ме разсейва, идва десен завой - спирачки, мантинела и влизам в завоя пускайки спирачките, колкото спрял-спрял, подавам не много газ (като ускорение на трета от 50 нагоре с пълна газ). Дръжките над вратите не останаха в ръцете на пасажерите, при все че се опитаха да ги свалят от там. Галанта премина през завоя без ексцесии (с изкл. на уплаха ... за някои). Определено не е БМВ 5-ца или Е-класа по возия:стабилност, но е една доста добра кола.С нови хубави гуми и двойнодействащи амортисьори отпред ще се намали и недозавиването. За да се кефите на возията не сядайте зад волана на А8 примерно. После ще ви се струва, че карате лагерница и всичко ще изглежда някак ... дървено.Да ти кажа само, че А8 с адаптивно въздушно окачване е по-нестабилно и по-бавно от ВР4-ката ми. И това в режим Dynamic (сиреч най-ниската и спортна позиция). Поведението в завой на галанта е наистина много по-добро. Естествено А8 има десетки други предимства, едно от най-необичайните от които е, че с 4,2 литров бензинов мотор е по-икономично :icon_clap: от ВР-а. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 30 октомври 2012 Сподели Публикувано 30 октомври 2012 Поведението в завой на галанта е наистина много по-добро. А8-ца не съм карал, но устойчивостта тази година няколко пъти проверих на проходите Петрохан и Гълъбец. Колата няма стигане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 30 октомври 2012 Сподели Публикувано 30 октомври 2012 На A8 идеята и е друга. Виж RS8 или някоя S4 или S6 ако сравняваш, просто сравнението ще е по-точно. Не харесвам AUDI, но просто сравнението, което си дал не е съвсем коректно. Така де, ама нямам достъп до RS. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boiajo Публикувано 10 април 2013 Автор Сподели Публикувано 10 април 2013 Моята сага със задните амортисьори приключи на цена 306лв.всичко :icon_clap: Взех усилени амортисьори Каяба 341241 на цена 123лв бр. японски и се оказа ,че има усилени пружини за Алфа 164 които пасват идеално за Галанта на цена 30лв .броя. Сега ми харесва как седи на пътя и най-важното, че това досадно почукване от изпусналия амортисьор вече го няма. :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinap Публикувано 29 Май 2018 Сподели Публикувано 29 Май 2018 На старото ми Субару също имах проблем с амортисьорите преди 2 години. Просто изведнъж "клекна" отзад. Успяхме обаче успешно да рециклиране въздушното окачване и амортисьорите в един сервиз в София и от тогава проблеми няма. Жена ми го кара и му навъртя още 20 000 километра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.