Премини към съдържание

Кратки въпроси за GALANT


Davidboy

Препоръчано мнение

Здравейте колеги, идеята на тази тема е в нея да се задават въпроси на които може да се отговори с 1-2 кратки отговора и не си заслужава да се пуска цяла тема за тях, като така ще се пести форумно пространство и ще се събира голямо количество интересна информация от всякакво естество свързана с Galant. Аз често се присещам за дребни питанки за Galant-а за които ме е "срам" да пусна тема, предполагам че не съм само аз и се надявам темата да бъде полезна. Само да подсетя, че преди да питате каквото и да е трябва да потърсите с търсачката. Тя има доста полезни опции олесняващи търсенето и не да пишете в темата когато ви мързи да търсите с търсачката.

Ето два примерни въпроса:

1.Колко са стрували галантите(97-03) в България, когато са се продавали чисто нови. Знам че цената варира според екстрите и годината, но ме интересува приблизителна цена да задоволя любопитството си (например 20-30хил. или 50-65хил...)

2.Някой мерил ли си е колко тежи Galant-а, аз съм с комби 2.0i 97 и ми е любопитно колко тежи и дали не малкия разход идва от тежеста на купето. Говоря за реално тегло, а не за справка от нета, където всеки източник казва различно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2.Някой мерил ли си е колко тежи Galant-а, аз съм с комби 2.0i 97 и ми е любопитно колко тежи и дали не малкия разход идва от тежеста на купето. Говоря за реално тегло, а не за справка от нета, където всеки източник казва различно.

 

В книжката на Галанта, като твоя го дават 1435кг напълно оборудван, мисля че трябва да е реално :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.autoweek.nl/auto/14849/mitsubishi-galant-station-wagon-20-glsi

 

Techniek Maten/gewichten Prijzen Uitrusting

От тук виждаш другите спецификации на колата.

От години използвам сайта и до сега никакви несъответствия не съм откривал,колата ти тежи 1285 кг,цена около 25000 евро

А на колегата 2.5-ка е 1315 кг

Редактирано от s-m
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я да попитам нещо свързано - какво е разпределението на тежестта между преден и заден мост на седана?

Питай нещо по сложно де, това ти го пише в големия талон на колата ..;)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Питай нещо по сложно де, това ти го пише в големия талон на колата ..;)

 

Чай да видя... Мииии, не пише... Сигурно през 1973-та руснаците не ги е интересувало това. :D

 

P.S. Нямам Галант, а само Москвич. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, тогава съжалявам, но не мога да ти помогна, в момента и аз карам Москвич :lol: и нямам талон от такъв Галант, дето те интересува ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На пловдивския панаир 97 година са се купили 2 Галанта (то и толкова е имало де ) единия от тях е бил Любенти , членува тук в форума, той ми каза че тогава е струвал 52 хилки лв. за 2.5 В6 със всички екстри ,че дори имало и оптитронно табло........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я да попитам нещо свързано - какво е разпределението на тежестта между преден и заден мост на седана?

 

За седан, v6 163 к.с. 1999 г. погледнах сега талона - пише:

- реално тегло - 1365 кг;

- технически допустимо тегло - 1850 кг;

- разпределение м/у осите на технически допустимото тегло - 955 (53%) на първата ос и 850 (47%) на втората ос.

 

За разпределението на реалното тегло не пише.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Още един кратък въпрос - как да сваля алтернатора на 4G63 мотора... отвих горния болт който обтяга ремъка, отвих и гайката на долния, но не мога да изкарам самия болт от алтернатора, защото опира в коша и около 1-2см не стигат?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако наистина няма вадене, т.е. стойката или алтернатора не може да се извъртят и да се направи място, то не виждам друг начин освен да срежеш болта и после да сложиш с 1 см по-къс колкото да може да се разглобява там като се наложи. А другият вариант е да се развият крепящите двигателя болтове от дясната страна (откъм алтернатора де), за да може да "климне" надолу и евентуално да излезе без да подпре някъде. След това с маслен крик и дървено квадратно трупче подпирате под двигателя и вдигаш по малко докато дойде на място и слагаш болтовете на двигателя. Не знам пристъпно ли е за малък флекс там. Може би не. Не знам как е разположението при 2.0i галантите :icon_hmm: После на стругар и ще ти направи с 1 см по-къс болт със същата стъпка и диаметър.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз мислех варианта с откачването на тампона на мотора, но реших първо да попитам тук, дали няма някаква цака. Флекс няма как да стигне там, ножовка едва ли ще среже дебелия болт. По принцип колата се разглобява и се разпродава на части така че няма да се сглобява, друго кофти нещо е че разширителния съд за охлаждащата течност пречи да се отвие точно този тампон на мотора, та трябва да разглобявам него и други работи пък ми беше спешно да сваля алтернатора, явно ще разглобявам всичко наред, благодаря за отделеното време.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Японеца не може да го е направил да се реже с флекса. Ако не стига 1 см. пробвай да извадиш алтернатора с болта за едно. 1 см е горе долу "ушето" на алтернатора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още един кратък въпрос - как да сваля алтернатора на 4G63 мотора... отвих горния болт който обтяга ремъка, отвих и гайката на долния, но не мога да изкарам самия болт от алтернатора, защото опира в коша и около 1-2см не стигат?

Махни си страничната кора и си излиза без проблем тоя болт, ако ли не виж дали нямаш някой скъсан тампон на мотора и да е увиснал (по принцип много лесно се сваля този алтернатор).

Редактирано от seducer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, лесно се сваля на нашите коли, но не може да сме сигурни дали докато двигателят е бил свален, не са сложили по-дълъг болт и да не е мислено за демонтажа на алтернатора. Това е само допускане и все си мисля, че нещо не е доогледано.

Както и да е. Имам питане към каращите 2.5 - сутринта като стартирате двигателя при -5-6 градуса колко оборота вдига най-много и на колко стабилизира докато е все още студен?

Моят се изрязва до 2200 със завъртане на ключа, отзад чувам Ооуумм през ауспуха (за кратко) и държи към 1800 в първите секунди. След това застоява на 1450 колкото поддържа лятото. Вече на топъл ясно.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моят се изрязва до 2200 със завъртане на ключа, отзад чувам Ооуумм през ауспуха (за кратко) и държи към 1800 в първите секунди. След това застоява на 1450 колкото поддържа лятото. Вече на топъл ясно.

 

This.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам питане към каращите 2.5 - сутринта като стартирате двигателя при -5-6 градуса колко оборота вдига най-много и на колко стабилизира докато е все още студен?

Моят се изрязва до 2200 със завъртане на ключа, отзад чувам Ооуумм през ауспуха (за кратко) и държи към 1800 в първите секунди. След това застоява на 1450 колкото поддържа лятото. Вече на топъл ясно.

2200 е много, имах такива неща с Форда едно време, тогава свалих и почистих всички датчици, рестарт на компа и почна да се реже до 1500 при палене с времето пак стигна до 2200 ама ме мързеше да правя всичко отново.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес направих диагностика на Галанта и ми даде две грешки. :icon_hmm:

Едната е с код 10 детонационен сензор, другата грешка е с код 10302, някой има ли представа каква е?

Казаха ми, че мога да карам спокойно, но ми се иска да остраня проблемите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, лесно се сваля на нашите коли, но не може да сме сигурни дали докато двигателят е бил свален, не са сложили по-дълъг болт и да не е мислено за демонтажа на алтернатора. Това е само допускане и все си мисля, че нещо не е доогледано.

Както и да е. Имам питане към каращите 2.5 - сутринта като стартирате двигателя при -5-6 градуса колко оборота вдига най-много и на колко стабилизира докато е все още студен?

Моят се изрязва до 2200 със завъртане на ключа, отзад чувам Ооуумм през ауспуха (за кратко) и държи към 1800 в първите секунди. След това застоява на 1450 колкото поддържа лятото. Вече на топъл ясно.

 

 

При мен сутрин на -5 шестака прави същото нещо. Завъртам ключа и се форсира до 2000-2200 оборота, след което закрепва на 1500 за първите минутка две и плавно пада надолу. Това поведение на колата мисля е съвсем нормално и няма повод за притеснение. Ако ви е интересно може да направя видео през някоя по-студена сутрин, но предполагам при всички V6 Галанти ще е подобно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С кой софтуер може да се гледат живи данни? Нещо глъхне след 240 км/ч и искам да му видя смесите. Коя програма трябва да има сервиза, за да може да прави диагностика на такъв автомобил?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...