Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

s-m

Потребител
  • От него общо

    64
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    1

s-m беше най-активен на 24 януари 2011

s-m има най-харесвано съдържание!

Местоживеене

  • Град
    LA

s-m's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. Леле,крайно постен ни е форумът,добре че ми е добре английския че да се допитвам до coltuk.org......
  2. На двг и предни на макферсон
  3. Искам да ги сменя,понеже ми се струва че са тръгнали.Но това което успявам да намеря до момента са само тайвански боклуци...от опит слагал съм на предния ми Лансер и се нацепиха за няма и 10 хиляди... Препоръчайте ми марка и магазин,за София става въпрос,но може и извън...
  4. s-m

    Colt CAO 1.6 116 glxi

    Ключ на темата!
  5. s-m

    Colt CAO 1.6 116 glxi

    Крайна цена без коментар 1300лв
  6. s-m

    Colt CAO 1.6 116 glxi

    Волана е от 1.8 GTI R4
  7. s-m

    Colt CAO 1.6 116 glxi

    Цена 1600 лв. Да доуточня,че външните забележки се виждат от снимките! Ангренажен ремък Sun-50лв, ролка Koyo 75лв, водна помпа GMB 85лв, свещи Ngk 4x11.50-46лв, кабели свещи Tesla 60лв, семеринг разпределителен вал Nok 10лв,Труд смяна на комплект ангренаж 90лв.Проходно гърне 50лв,мека връзка на генерацията 20лв,труд 50лв.Сменени са всички вакуми(20лв),стъпковото моторче и смукателния колектор са почистени профилактично. Нов антифриз и течност чистачки 35лв,зимни гуми 160лв!Масла и филтри няма да ги смятам... Всичко е сменено в периода от 3 месеца насам,като ангренаж комплект е сменен декември!Тотал за обслужване 751лв! Нов линк снимки: http://www.cars.bg/c576482
  8. s-m

    Colt CAO 1.6 116 glxi

    1400лв ! Цената е крайна и важи до 14-ти!
  9. Особености и Екстри Година на производство:1994 Изминати километри:204000 Комфорт:Ел.стъкла, Ел.огледала с подгрев,подлакьтник,чашкодържач и др. Сигурност :Аларма, Центр. заключване Друго :Серво управление,спойлер с вграден 3-ти стоп,Алуминиеви джанти Колата е напълно обслужена на 04 декември 2013г. Нов ангренажен ремък Sun, ролка Koyo, водна помпа GMB, свещи Ngk, кабели свещи Tesla, семеринг разпределителен вал Nok, проходно гърне и мека връзка на генерацията.Сменени са всички вакуми,стъпковото моторче и смукателния колектор са почистени профилактично.Сменено масло и филтри: маслен и горивен. Нов антифриз и течност чистачки, нови зимни гуми! Двигателя е отличен няма капка масло по него и не е мит,Tps-а е настроен перфектно,съединителя отделя ниско.Доста е висока с оригиналното окачване си е,без изпуснали амортесиори и др... Външни забележки,предния собственик беше жена,но горе долу са заличени.Общо взето цената е доста под пазарната,но съм на зор за парите,понеже заминавам за чужбина.Ще се радвам да я вземе човек от форума,за това я обявявам на по-ниска цена тук! Снимки : http://www.cars.bg/c557146 Цена 1500 лева!
  10. s-m

    Colt 4g92 не може да запали

    Колега прикачи снимки,моля те че да видим какво точно си направил
  11. s-m

    Проблем с обороти...

    След доволно въртене на ТПС-а,най-накрая го уцелих и сега колата си стои на 900 оборота,благодаря за съветите.
  12. s-m

    Проблем с обороти...

    tef4o искаш да кажеш че трябва да подложа нещо в средата на тпс-а,демек да се свие пружинката ли? Значи от доста време не бях писал,понеже по някаква чиста случайност бях улучил тпс-а от буквално 30-40ти път и държеше 900 оборота,но сложих регулатор на горивото и вдигнах малко налягането в рейката,при което се качиха и оборотите.Карах така 1 ден.На следващият ден свалих регулатора и пак същия _ _ _ При което вече 2-ри ден си играя със скапания тпс и предверението на делкото.Отделно винтчето което задава оборотите на дросела съм го навил едвам да опъне жилото.А ето каква е истинската мистерия! Жилото на газта е отхлабено ДО КРАЙ и дори без винтче колата държи 1500 оборота айде обяснете ми какво се случва.А дросела е НАПЪЛНО ЗАТВОРЕН.......
  13. s-m

    Проблем с обороти...

    Значи,остана ми само 1 проблем,не мога да сваля оборотите на 900? Tps-а го въртsх в другата посока като след това откачвам клемите(паднаха малко оборотите).Мисля че е възможно да е от големия приток на въздух от бронята? Въртенето на Tps-а може ли да окаже разлика във вървежа на колата? Моля ако намериш коя е правилната позиция да споделиш
  14. s-m

    Проблем с обороти...

    Чека ми не свети,но TPS-а моя милост го пипа 100 пъти...... Вече съм с нови кабели ТЕСЛА,колата върви на врата си и изчезна прекъсването.И ето какво остана като проблем,при пускането на педала за газ при смяна на предавка,като подам пак на газта има леко забавяне преди да започне да ускорява,все едно газта увисва....Като я газя доволно го няма. Ако проблема е в TPS-a,ако откача акумулатора за известно време възможно ли е да се изчисти грешката?
  15. s-m

    Проблем с обороти...

    Добре 45 лв нормална цена ли е в моя случай,като и 4-те са си с лули?
×
×
  • Създаване...