Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Lancer - Дизел vs Бензин | М/Т vs CVT


nekro

Препоръчано мнение

Емо разбирам и уважавам мнението ти, но тука се пита за Лансер.

Предимствата на Колт в града пред Лансера са ясни. Ама за дълъг път? С Колта ще се поизмориш доста.

А ако имаше Колт CVT, малиииииии, баси кефа из града! Взимам без да се чудя. :icon_angel:

 

Принципно има , но не и за нашият пазар... но и роботизираната кутия за нашият пазар хич не е лоша. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 223
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif

Повярвай ми, не веднъж съм ги изричал тия слова, като започнат да ме убеждават как трябвало да си взема по-голяма кола... Имам две колтчета от 5 генерация. Едното е 1.3 другото 1.6. Общия им данък е 70 лв. Обслужването съвсем поносимо. При положение, че аз и жената караме 99% сами колите си и то 99% градско, защо трябва да се возя на голям луноход, който да се чудя къде да паркирам, да му плащам големите данъци, застраховки, обслужване, скъпите гуми, консумативи и т.н....


Аз също съм привърженик на малкия автомобил. Някои разсъждават по следния начин: "Като ще давам пари за кола, искам тя да бъде пълноценна - 4 врати, голям багажник, да не е комби, защото изглежда грозно/селско, вътре широка, да има екстри, да не бъде италианска/френска... и т.н., да бъде мощна, но и икономична" и за началните критерии са прави донякъде... За мен един приемлив вариант остава хечбека от компактния клас (по възможност с 4 врати, макар че много се кефя на двувратите) и в никакъв случай не седан, защото багажното му пространство не е рационално, комбитата пък са много дълги. А преди всичко, мисля, че колата трябва да е компактна. При малката кола, както всички казахме, всичко е по-евтино - по-леко купе -> по-малък двигател -> по-икономична. По-евтина за обслужване и с по-евтини такси. В тази връзка съм голям фен на марки като Сузуки/Дайхатсу... И все повече започвам да харесвам италианките Фиат/Алфа (може би благодарение на темата :D), мисля си че се наблюдава тенденция за повишаване на качеството на новите италиански модели и занижаване на качеството на всички останали... т.е. казвам че новите италиански не са толкова счупени, както преди...
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif

И все повече започвам да харесвам италианките Фиат/Алфа (може би благодарение на темата :D), мисля си че се наблюдава тенденция за повишаване на качеството ... т.е. казвам че новите италиански не са толкова счупени, както преди...

Ми не са, ама са скъпичкииии. :icon_thumbup:

.. но и роботизираната кутия за нашият пазар хич не е лоша.

Дай малко инфо, чя разбирам за такова нещо. :icon_blush:

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дай малко инфо, чя разбирам за такова нещо. :icon_blush:

 

http://www.autodiagnos.com.ua/Diagnos/mitsubishi_colt.htm ето това намерих като подробно ама е на руски...

 

За лаик като мене, си е нормална скоростна кутия със съединител, просто зацепването се прави от механика/електроника.

 

Като плюсове мога да ти изтъкна, че нямаш загуби при набиране и дава по - нисък разход дори от ръчката :-).

 

Минуси , може би леко замисляне при смяна или кик даун.. но се свиква.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1. Дизел, който е по-скъп от бензина. Тук ситуацията е:

Diesel 1.38 €

Super 95 1.514 €

2. BMW - безумна цена от 25 хиляди евро и нагоре Колкото един Голф, Фокус... за малка кола+безконечни пари за гаранционно обслужване Нищо подобно - цялото обслужване е ол-инклузив в цената и първите 4 години, аз плащам само и единствено за консумативи от сорта на гуми. Масло, филтри, разбира се всяка гаранционна повреда, софтуерни ъпдейти и т.н. не ги плащам аз. Ако си се поинтересувал преди да пишеш - БМВ имат по-ниски betriebskosten, операционни разходи, ли как да ги нарека. От Мицубиши! За Колта плащаме 360 на година за обслужване, обаче единицата е НУЛА евро на година първите 4 години. След това не ме интересува защото няма да я имам.

3. Няма изгоден лизинг и никога не е имало. Плащаш огромни количества пари на лизингодателя. Така се поддържат милионерите и милиардерите от хората, които са взели лизинга. Годишна лихва на лизинга 5%, начална вноска НУЛА и липса на рискове. А отчиташ ли факта че ми откупиха счупения Галант за общо към 4000 евро?? Ми това са над 10%. Колата струва 31 000 евро с пакетите, моята крайна цена е 27 000 евро. Вариант Б: Влагане на 100% кеш и си 100% собственик, супер, но тогава си на риск, дори и с пълно каско. Не забравяй, че с лизинг имам гарантиран купувач на колата си на цена колкото на секънд хенд пазара (около 10 000 евро е остатъчната стойност), и не ме интересува нито пазарната ситуация през 2016, нито дали колата е добра наистина и ще държи цена, и т.н. Имам напълно фиксирана месечна сума и карам безгрижно нова кола.

 

4. Няма данни, защото е нов, после започват проблемите... Пак ти обяснявам, че това не е мой проблем! И защо ми се струва, че умираш от желание колата ми да има проблеми? Айде малко японска мъдрост вкарай. БМВ не си оставя магарето в калта. Единицата е ключов модел в борбата в Голф класа, който носи основните приходи. Цяла Европа кара подобен тип коли и двигатели - всичките такива коли на моите познати и приятели надживяха и двете ми R.I.P. Мицубишита.

 

На пръв поглед всичко е ОК! Но няколко пъти ти писах, за чий си взел малка кола, която струва, колкото един рейс? Толкова струват и другите с подобни параметри, провери. 25 000 евро е нормална цена. Мицубишитата лансер бяха 28 000 евро пълното оборудване, още 2009. Сега асортиментът е свит сериозно на Лансер и са към 24 000 евро нов 1.8. Но от кой дявол да взема за горе-долу една и съща цена кола която харчи двойно и има калпави спирачки? За която ми искат 10% отгоре за гаранционни обслужвания?? Аз казах и ще повторя - не съм достатъчно богат за Лансер, затова си взимам БМВ.Крива е сметката още в началото. Всъщност Васил ти го написа, в единия случай си на загуба, а в другия на още по-голяма. Малката кола си е малка. На пръв поглед харчи 4.5 литра, но това съвсем не е така. Това е на прав и равен път с 80км/ч на шеста скорост. Много ми харесва да се изказва някой наизуст. Под 4 литра при 130км/ч постоянна скорост харчи 116д. Но влезнеш ли в града, разхода е винаги двоен, като я натовариш - пак така. естествено, но остава под 6 среден. Пуснеш ли климатика само гледай разхода и тогава пак ще си говорим. Именно заради това Тойота Корола и Фолксваген Голф продадоха милиони коли, както и много други фирми в този клас. Много добре знам за какво говориш, защото Галанта ми седи половината година пред паркинга и караме с жената всеки ден Королата и, която е с 1.4 двигател, която ни е спестила толкова много средства, защото на всичкото отгоре е и на газ. Но изобщо нямаше да я купим, ако струваше 50-60 хиляди лева и на всичкото отгоре още по-нисък клас.

Малката кола си е малка. Каквото и да си говорим, всяко нещо, което е по-голямо си изисква повече финанси. Прост физичен закон.

За това повечето хора предпочитат долния сегмент на средния клас и се оглеждат за Лансер, Корлола, Голф и т.н.

Миналата година цяла западна Европа беше буквално залята от Ситроен Ц3. В районите в които често пътувам (северна и средна Италия) всяка втора кола е такава.

Системата беше проста, позната още от римско време. Колата се предлагаше от 12 хиляди евро с малки двигатели и имаше всичко необходимо с бедно ел. оборудване+климатик+масирана рекламна кампания.

Всички се втурнаха да купуват тази кола, без да си направят сметката какво ще стане в последствие. Е, Ситроен си продадоха колите, колкото Мицубиши не може да направи за 5 години с който и да е модел, като сервизните на "цитроните" им се напълниха с коли за обслужване, дефекти и какво ли още не. Това слабо ме засяга - колата не е моя, а съм я взел под наем 400 на месец. Ако се повреди, искам друга и това е.Няма значение, като скоро те "отегчи" BMW-то, което даже съм сигурен, че е факт още сега, ще си говорим пак. Всичко е възможно, но Мицубиши не ми предлагат заместник на Галант. Като пуснат истинска кола като него, а не подобия, ще пратя на скрап БМВ-то преди да му е изтекъл лизинга (съгласен съм да го излежа:) ) и ще взема нов Галант!!! . :icon_bye:

Редактирано от aga
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Като гледам за какви цени говорите на Лансер в България и Европа като цяло, ми се струват доста високи. На острова Митсубиши са по-евтини, в момента нов Лансер не се предлага тук, всички са продадени , но пък се намират почти нови на малко мили за по 12-13К английски пари. Последно си спомнян че имаше оферта за Лансер Juro с 2.0 дизел и механична кутия, и най-високо ниво на оборудване за 14500 чисто нов. Сега ги чакам да поостареят малко и може да се сдобия с един, та даже и да е 1.5 и да ми светкат трамвайте дето ги нема тука. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Емо разбирам и уважавам мнението ти, но тука се пита за Лансер.

Предимствата на Колт в града пред Лансера са ясни. Ама за дълъг път? С Колта ще се поизмориш доста.

А ако имаше Колт CVT, малиииииии, баси кефа из града! Взимам без да се чудя. :icon_angel:

Сега съм се замислил, да копувам малка кола за жената. Аз и предлагам Колт, ама тя си е харесала Мазда 2.

Ама като се замисля за зимните "добре почистени" пътища в нашата мила родина и частност тук в смолянско, така и не виждам тея 2 колици как ще се оправят, а на мен определено не ми се занимава да тичам да слагам вериги или аз да я карам на работа. Та се оглеждам за някое малко 4х4, от японски производител. :icon_blush:

 

Еми за дълъг път ако е в рамките на 400 км. не е проблем за двама души защото им е достатъчно широко и комфортно. За повече хора си е неудобно вече. Що се отнася до зимните условия, имай в предвид, че малките коли с тесни гуми драпат много по-добре в снега.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лизинга е хубаво нещо докато не останеш без работа.

Случи ли се става страшно!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ага, ти не че ми отговори на въпроса, но аз пак ще ти кажа - там не е тука.......... Тук е различно. Вярно, забравил си, ама ние си гледаме от нашата камбанария.......... Ако случайно си пропуснал поста ми - върни се да го прочетеш.

Пък си карай колата със здраве!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лизинга е хубаво нещо докато не останеш без работа.

Случи ли се става страшно!

Бе и без работа, ами при кражба? Ама на колегата не му е ясно, че едно "издирване" и заведено дело срещу неизвестен извършител отнемат година, а през това време внасяш вноските ти и нямаш кола...... Кефец, а? Ама не била твоя? Е, нищо, имаш лизингова вноска.....

На мои приятели - двама братя - им лепнаха чисто нови шкоди не знам си какви RS, по 30к парчето, едната на 15, другата на 7 000 км. Една година ходене по мъките и внасяне на лизинговите вноски..... Един друг пък с Навара - същата работа (но сега пък е с АСХ, поумня). Съвсем скоро очаквам един голф комби 1,9 ТДИ на 3 години и 40-45000 км да си търси нов собственик, поради оставане без работа......

Те това е лизингът тук.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако още темата е актуална /т.к. малко насоката се промени/, да споделя - след като вече 3-4 години карам Мицубишито с CVT никога повече не бих си помислил да карам ръчка; удоволствието и облекчението да караш автоматика в града е огромно. Сега било по-мудно, бавело с 1 секунда и не знам си какво.... :D Първо, ако искаш бързо, може да си караш на ръчен режим; и второ - със светофари и пътеки през 100 метра, с камери наляво и надясно къде ще карате бързо бе, хора?! Видяхме го оня бързак, дето не можа да спре на пътеката как ревеше по телевизията - "не ми се живее....това дете не го видях".... дейба и грозния педераст нещастен...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Но по онова време, за тези пари, по-хубаво нямаше!

Добре де Васко, как го преценяваш това по-хубаво ? Защо го повтаряш постояно и едва ли не , трябва да ти повярваме ? Звучи ми като някаква мантра, самовнушение един вид...Досега един технически обоснован пост не видях , защо Лансер е по- най-хубав ...По логиката на тънките сметки разбрахме, че е бил "най на далавера", но в дългосрочен план дали се оказва така или е както се опитва да обясни Ага още от самото начало ? Една кола освен всичките екстри и визия има и техническа част която технологично я обезпечава и понякога срещу малко по-висока цена получаваш много повече...Има фактори и като здравина и качество на материалите, сервизно обслужване и разходи свързани с това, следгаранционен сервиз, техническо обезпечение и подръжка след като изтече гаранцията, обезценяване за период и остатъчна стойност и т.н., т.е. една много голяма съвкупност от фактори, според които се определя до колко е добър един автомобил.

Има и други фактори, като сегмент и клас, бил той застрахователен и данъчен ...това също определя покупката на нов автомобил. В БГ не е точно така, защото застраховките и данъците не са основен фактор, но по света е малко по различно. Отделно 4-5 години безплатен сервиз или разликата спрямо твоя автомобил слагаш ли ги в ценатта ? Тук Пежо имат оферта, "само сипвай гориво", 3 години не плащаш нито застраховки, нито данък, нито сервиз, и имаш и други екстри...Застраховката ти на месец е минимум 50 паунда и е според автомобила и годините без щети, като може да стигне до 100-150 и нагоре. Включи и другите разходи и го умножи по 36...Сумата става около 10-15 000 паунда...Да , но Пежо било по-скъпо от Мицубиши и т.н. , да но като теглиш чертата след 5 години дали е така ?

Монетата винаги има две страни . Като цяло една кола я купуваш по финансови подбуди или защото ти е легнала на сърцето и емоциите надделяват над здравия разум...В темата има хора и от двете страни. Ага казва ,че е постъпил прагматично, ти твърдиш същото...двамата сте в различни държави и не виждам, защо някой си мисли че едва ли не , той се опитва да ни убеди колко БМВ е по-добрата кола...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лизинга е за белите страни!

Тук или купуваш кеш (доста по евтино че е криза) или пасуваш.

Колко много хора се овъртяха с лизинги, но масово на хората oще не им влиза нищо в главата!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лизинга е хубаво нещо докато не останеш без работа.

Случи ли се става страшно!

 

Е много ясно, но тогава си даваш колата обратно.

То така е и с наем, и с кредит за недвижимо, и с хладилника и какво ли не :)

Трикът е, никакви предварителни вноски с хиляди.

 

Ако си взел заем за кола, висиш на банка. Ако не можеш да плащаш на банка и да реализираш пари от продажба на колата поради напр. пазарна ситуация, или колата ти губи прекалено стойност - ей тогава е най-смотаната ситуация.

Ако си дал 100% кеш, си огробил маса кеш :) Който би ти вършил работа баш ако няма работа.

За безработни - има си колело, автобус, такси.

Така че действайте с план Б.

И така.

Само лизинг без начална вноска!

Никакви големи пари кеш за кола!

Кеш само за евтина здрава кола, евтина по рождение и замисъл.

Ако има работа и перспективи - купете си хубава кола докато сте млади, че после минава мерака.

Редактирано от aga
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ага, ти не че ми отговори на въпроса, но аз пак ще ти кажа - там не е тука.......... Тук е различно. Вярно, забравил си, ама ние си гледаме от нашата камбанария.......... Ако случайно си пропуснал поста ми - върни се да го прочетеш.

Пък си карай колата със здраве!

 

Уф, не знам но като гледам какви хубави коли се карат масово из София... не е да няма.

Била, МОЛове, подземни паркинги - доста скъпи лимузини.

Не ми е много ясно как става, но... факт.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... Имам две колтчета от 5 генерация. Едното е 1.3 другото 1.6. Общия им данък е 70 лв. ............

:senile: :senile:Такива колички са за сина ми вече....... :senile:Бегай да си играеш с тях..... :P Шегувам се .......... :D

Сега сериозно, като покараш известно време голяма кола, ще си променишш мнението....... B)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.

За безработни - има си колело, автобус, такси.

Така че действайте с план Б.

И така./quote]

 

Точно така е........... :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де Васко, как го преценяваш това по-хубаво ? Защо го повтаряш постояно и едва ли не , трябва да ти повярваме ? Звучи ми като някаква мантра, самовнушение един вид...Досега един технически обоснован пост не видях , защо Лансер е по- най-хубав ...

Е как защо бе Тоше, защото Васил кара такъв Лансер, за това е по-по-най ..:D

От това по обосновано какво искаш ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лизинга е за белите страни!

Тук или купуваш кеш (доста по евтино че е криза) или пасуваш.

Колко много хора се овъртяха с лизинги, но масово на хората oще не им влиза нищо в главата!

 

Колега напълно подкрепям мнението ти или кеш или пас. Брутално е когато правиш сметките за да видиш колко можеш да дадеш и какво можеш да вземеш насреща, а дилъра да ти направи 4к отстъпка. Ех тия дилъри големи тарикати на сайта им пиши 32к за колата. Като отидеш при тях викат ами не 27к и то за кола която след 1 месец ще излязат първите бройки от завода. А още по-яко като отидеш да я взимаш от дилъра и той да ти каже че тя е първата такава кола в Добричка и Варненска област. Детска му радост нали?

Редактирано от me109e7
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

доста почетохо тука и осъзнах - съжалявам, че си купих Лансера.... :icon_hmm: ....трябваше да си купя някой 10, максимум 12-годишен бурсук, ако може да е по-малък и мизерен....даже си мисля и за колело вече, поне няма да гори и капчица гориво....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

доста почетохо тука и осъзнах - съжалявам, че си купих Лансера.... :icon_hmm: ....трябваше да си купя някой 10, максимум 12-годишен бурсук, ако може да е по-малък и мизерен....даже си мисля и за колело вече, поне няма да гори и капчица гориво....

.......ама ще гори пържоли......... :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

доста почетохо тука и осъзнах - съжалявам, че си купих Лансера.... :icon_hmm: ....трябваше да си купя някой 10, максимум 12-годишен бурсук, ако може да е по-малък и мизерен....даже си мисля и за колело вече, поне няма да гори и капчица гориво....

Хахахаха, предлагам бартер :-) Преди 2 седмици го обслужих, смазано, гресирано, а ако държиш - мога да сменя и гумите, но само срещу доплащане от твоя страна :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Уф, не знам но като гледам какви хубави коли се карат масово из София... не е да няма.

Била, МОЛове, подземни паркинги - доста скъпи лимузини.

Не ми е много ясно как става, но... факт.

Язък, да си беше седел тука, сега нямаше да караш 116, ами Кайен! Деева и куцузлука!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е възможно, но Мицубиши не ми предлагат заместник на Галант. Като пуснат истинска кола като него, а не подобия, ще пратя на скрап БМВ-то преди да му е изтекъл лизинга (съгласен съм да го излежа ) и ще взема нов Галант!!! .

Мдааа, като оставим всички полемики настрана, мисля че в това се крие проблема . Няма Галант и това е, а който веднъж е имал такава кола, просто не иска да се задоволи с по-малко и притиснат от обстоятелствата решаваш, че след като не може да се отдадеш на емоциите, ще трябва да се действа прагматично.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif

Уф, не знам но като гледам какви хубави коли се карат масово из София... не е да няма.
Била, МОЛове, подземни паркинги - доста скъпи лимузини.
Не ми е много ясно как става, но... факт.


България не е София, и по-добре...

Такива колички са за сина ми вече....... :senile:Бегай да си играеш с тях..... :P Шегувам се .......... :D
Сега сериозно, като покараш известно време голяма кола, ще си променишш мнението....... B)


Бе по принцип е така, НО... аз пак забелязвам една тенденция (да не ме сметнете за тенденциозен само) - сякаш българския мачо, мъжагата уважаващ себе си, го е срам да седне в малка кола... Малките коли са "женски" в България, ако си истински мъж, трябва ти голяма кола, без значение марка/години (разбира се ако е от посветените марки - още по-добре). Как не видях една голяма кола във Флоренция, или Хонг Конг... не знам, все малки.. Може би те хората още не са узрели за големия параход. Разбира се в Америка има само големи лимузини, но там всичко е голямо :D
Друг е въпросът, че колко си голям физически, също е важен фактор. Аз съм 1.70 близо, в Колт-а ми е широко (отзад наистина е малко тясно). Седнах наскоро в едно БМВ 5 серия, от по-старите 2001г, вътре кожа, навигация, пр... и разбрах защо масово се карат тези коли в България... ами избиване на комплекси. Нека си спомним, че не колата прави човека! Та аз затова не си взех голям параход, щото вътре мога да набия всеки, ама ако излезна, някой с Мицубиши ще ми перне два шамара и ше падна :D

Сега, друг е въпросът, че наистина на човек може да му трябва голяма кола - семейство, багаж и т.н... Тогава може и ван да си вземе, и джип и пр. Но аз исках да констатирам масовата тенденция при избор на кола - нека да е голяма, да има всичко, че да не ми се смеят комшиите :D
За града, безспорен фаворит е малката кола, а аз имам афинитет към малките неща по принцип - малка кола, малко жилище, малък лаптоп... големите неща при мен се броят на едната ми ръка :D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...