Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Lancer - Дизел vs Бензин | М/Т vs CVT


nekro

Препоръчано мнение

ОК, разбрах те! Понякога е полезно да се разберат мотивациите и на двете страни за решенията им. От това има само полза - всеки може да затвърди решението си, или да го преразгледа, ако е нужно.

Ако CVT ти държи оборотите оптимални при всякакви условия, защо да не е по-добър вариант. Аз карах автоматик последните 6 години, супер е, но колата ми харчи с 1 литър повече, с 1 секунда по-бавна, и ако не беше автоматик, сега нямаше да се налага да купувам някакво си селско БМВ. Каза прас и бях дотам, пак че не се пребих.

 

 

Относно дизел-бензин. Винаги съм мразел дизел, това ми е първата кола дизел. Честно казано си ги мразя все още, но: 116д върви отлично за очакванията, купето е превъзходно изолирано от шумове (в Галанта беше много шумно от вятъра, напълно суб-стандарт за класа си и язък за превъзходния звук на мотора), има за съжаление голям турбо лаг, което е също според очакванията (на който не му харесва, има си модели с 2 турбини), сам можеш да сравниш параметрите, но черешката на тортата е когато закове 3.8 литра при 130км/ч и в същото време доускорява с 250 нютона като 2.5 V6-24 - ето това е прогресът в автомобилостроенето, който Мицубиши пропусна да направи. На практика те ме принудиха, мен старият им клиент с 3 техни модела, да се преориентирам. И дори не ми предложиха никакви улеснения при финансиране, като малък опит да балансират. Просто фикс цени и плащай като луд по 400 евро за ... масло и филтър! Егати нахалниците!

Разбирам разочарованието ти от марката и наглото отношението на дилърите. И тукашните са същите нагли некадърници, ама тея от BMW са по-нагли и безкруполни.

За това, примерът който ни даваш, не е актуален и подходящ за България.

По никакъв начин и вариант, тука такова BMW няма да ти се върже по-евтино от :mitsu-smiley: .

А и с тукашната наффта, ще се скапе за отрицателно време.

 

През 2006г купихме едно Пежо 206 2.0 HDI 110hp, направо самолет. Вървеше адски много и гореше скандално малко. Беше на 3г, нов внос от сигурен човек. Искара колата 1г и започнаха проблемите с горивната система, което наложи да го продадем. От тогава си имам едно на ум, ако ще е дизел да е някой елементарен дъмпер.

Докато нафтата струваше лев, лев и половина ОК, ама след подминаването на 2лв за литър си загуби смисъла. При цена на газта около 1лв за литър, дизела губи битката с разхода на средства за гориво.

България не е подходяща за модерните дизели, защото са доста по-претенциозни и чувствителни към горивата, а тук те са пълен леш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 223
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

  • Admin

При торк конвертора, от скоростите излиза един вал с назъбване, който влиза в торк конвертора. Назъбването се изтрива и превърта, елементарно. Стана на втора, изведнъж пълни обороти, трансмисията загуби връзка с мотора и почна да вие. Нов торк е 1500 евро в Австрия, поправка още толкова. Казват, че зъбите на вала били непокътнати на вид, но материалът е уморен и с нов торк изкарва още 50 хил. и край. Има един сайт немски, на Мицубиши, и там има голяма статистика - до 200 хил км доста 2.5 типтроници регистрирани в сайта късат зъбите (виж графиката на линка), а има случаи и при доста нови на 111 000 в първия им постинг. Кутиите им вътре обаче са здрави, но какво от това. Може да се оправи, но е без перспектива.

 

http://www.mitsu-tal...19542&pageNo=11

 

Aми цял форум сме направили, който е пълен с части, ще ти изпратят вала и готово. Щом казваш, че няма перспектива - ОК!

Нов торк в Австрия може и да струва 5000 евро. Колкото ти поискат - толкова.

Няма как да ме убедиш, че не може да се намери такава част, която е в идеално състояние, не само в България.

Но смятам стига вече, нека да пишем по темата:

 

Lancer - Дизел vs Бензин | М/Т vs CVT!

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aми цял форум сме направили, който е пълен с части, ще ти изпратят вала и готово. Щом казваш, че няма перспектива - ОК!

Нов торк в Австрия може и да струва 5000 евро. Колкото ти поискат - толкова.

Няма как да ме убедиш, че не може да се намери такава част, която е в идеално състояние, не само в България.

Но смятам стига вече, нека да пишем по темата:

 

Lancer - Дизел vs Бензин | М/Т vs CVT!

Абе прав е АГА........при мен в момента има 3 коли чакащи за торк...........и няма читав в БГ торк, последия читав го взех от Сашо.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Абе прав е АГА........при мен в момента има 3 коли чакащи за торк...........и няма читав в БГ торк, последия читав го взех от Сашо.....

 

В момента няма, но с малко търпение знаеш много добре, че се намира. Никой не е казал, че трябва да се направи това веднага.

Това причина ли е Галанта да се претопи, при положение, че беше страхотна кола?

Аз веднага щях да я купя. Щях да си я оправя и да си карам още стотици хиляди километри.

Тук смятам, че проблема е повече емоционален, свързан с голяма доза вироглавие.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.

Тук смятам, че проблема е повече емоционален, свързан с голяма доза вироглавие.

Съгласен съм с теб ,но при един такъв проблем веднага ме питат за цена???Цената е мин. 800лв ( Торк вт. ръка, 7-8 литра масло , А/Т филтър и труд........)и достига до почти 2 бона, ако се налага отваряне на кутия за смяна/корекция на вала..........и тук много хора ми казват "че то по добре да я продавам на части "............т.е. хората гледат на Галанта като на кола, и преди всичко да им служи на тях, а не те на нея.........

http://media.snimka.bg/s1/0230/026704130.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/0230/026704139.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/0230/026704131.jpg?r=0

Яд ме е ,че не снимах кутията разглобена ,както и вала......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

2 бона са много! Имам приятел, който оправя само такива кутии. Скоро прави такава на един Галант и взе 1300 лева за всичко. Дава гаранция 50 хиляди.

Интересното е, че намери целия торк с всичко точно от Австрия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бензин с монтирана LPG и кутия CVT. Това е правилния избор. Има доста -, но + са повече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2 бона са много! Имам приятел, който оправя само такива кутии. Скоро прави такава на един Галант и взе 1300 лева за всичко. Дава гаранция 50 хиляди.

Интересното е, че намери целия торк с всичко точно от Австрия.

То зависи какво му е правил..........аз казах от 800 до 2000 ..........но както и да е, темата беше за Лансери и там кво друго, а ,бензин или дизел......... :D

Та темата много се разводни, а някои хора тук си мислят че карат големите резачки, че пред Лансер нема друго по добро и т.н..........това не е вярно, нито и че Мерцедес и БМВ са назад ........хората са пристрастени към колите си ........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това с качеството на горивата е най-отчайващото. През четирите години с Лансъра съм отказал две бензиностанции и двете известни вериги. То на нищо не прилича. Минаваш 500-600 км и като погледнеш ауспуха все едно е на дизелов автомобил.

Преди година и нещо срещам един адаш с L200, но пешеходец. Тъкмо се радваше на новата си придобивка :mitsu-smiley: .

Питам го защо ходи пеш, а той само дето не се разрева. Заредил на някаква бензиностанция и след има няма 2 километра му светнало двигателчето на таблото и край. За ремонта (гаранционно) са му взели няколко хиляди лева, защото дюзите се прецакали нещо от горивото (така са му казали). Лично съм участвал в източването на цял резервоар с дизелово гориво, което повече приличаше на лоясал корбан, от колкото на нафта. Човека решил да пътува и от вечерта заредил до горе, но Зимата го изненадала с -29 градуса.

После се чудим като вземем кола от Германия например и я подкараме по аутобана, върви като самолет. Приберем се вкъщи, наспим се, отпочинем и на другия ден решим да се порадваме, но резервоара почти празен. Заредим гориво, а колата е като спънат кон. Да не говорим, че е започнала да харчи повече, но това е друга тема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това с качеството на горивата е най-отчайващото. През четирите години с Лансъра съм отказал две бензиностанции и двете известни вериги. То на нищо не прилича. Минаваш 500-600 км и като погледнеш ауспуха все едно е на дизелов автомобил.

Преди година и нещо срещам един адаш с L200, но пешеходец. Тъкмо се радваше на новата си придобивка :mitsu-smiley: .

Питам го защо ходи пеш, а той само дето не се разрева. Заредил на някаква бензиностанция и след има няма 2 километра му светнало двигателчето на таблото и край. За ремонта (гаранционно) са му взели няколко хиляди лева, защото дюзите се прецакали нещо от горивото (така са му казали). Лично съм участвал в източването на цял резервоар с дизелово гориво, което повече приличаше на лоясал корбан, от колкото на нафта. Човека решил да пътува и от вечерта заредил до горе, но Зимата го изненадала с -29 градуса.

После се чудим като вземем кола от Германия например и я подкараме по аутобана, върви като самолет. Приберем се вкъщи, наспим се, отпочинем и на другия ден решим да се порадваме, но резервоара почти празен. Заредим гориво, а колата е като спънат кон. Да не говорим, че е започнала да харчи повече, но това е друга тема.

В такъв случай си пази касовата бележка като доказателство че ее сипал гориво от там, после се източва малко гориво от резервоара му, и това го прави човек, който сервиза му има оторизация от съответната марка автомобили( т.е. от Балкан стар )след което подава жалба и към нея и източеното гориво във шише или друг съд и тогава предявяваш иск към съответната фирма за повредата на колата ти..........не е чак толкова сложно и тромаво, просто трябваа малко търпение и 4-5 тел-а да звъннеш.......аз бях един от тези ,които точихме гориво от Тойота Рав4 2008 год.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това с качеството на горивата е най-отчайващото. През четирите години с Лансъра съм отказал две бензиностанции и двете известни вериги. То на нищо не прилича. Минаваш 500-600 км и като погледнеш ауспуха все едно е на дизелов автомобил.

 

Имах същият проблем... откакто зареждам само на ЕКО, проблемът изчезна... не знам ти от кои се отказа, но аз от ОМВ и ЛУКОЙЛ, а и онова недоразумение ШЕЛ.

 

Иначе, по темата. Ако искаш автоматик се примиряваш с малко по- бавно набиране(някой ако си представя, че като вземе нова кола за 30 бона, ще се дърпа като ЕВО ама не е познал... ЕВО-то е 3 пъти по -скъпо) от ръчката и малко по-висок разход. Държа да ти кажа , че при изпреварване се свиква да си подготвен с автоматика за да се изстреляш максимално бързо(пък и винаги можеш да набиеш две палки "-" и си излиташ), защото в началото ще имаш чувството че се замисля, тъй като контрола за смяна на предавката не е в теб.

 

Поддръжката на автоматика е някак си балансирана, не сменяш съединител никога, но пък сменяш 8-10 литра масло на около 80-90к (някъде около 28 лв. му е литъра оригинално)+ гарнитурка, която Васил беше споделил някъде колко струва.

При бензин ръчка, може би ще излиза подобно предвид , че се съединител сменя по рядко.

При дизел ръчка, доколкото разбрах от Миро, боли...

 

С тия 15к на година ми се струва, че връткаш предимно градско, което е силата на CVT кутията. Изключително комфортно. Плавни потегляния, никакво усещане за смяна на скорости. Абсолютен КЕФ в задръстванията, използваш само десен крак и то често само да го вдигнеш от спирачката и пак да го сложиш за да спре колата. По нанагорнища от място се тръгва спокойно без техники (визирам подземни паркинги на молове http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif), абе кеф ти да караш.

 

Бензин или дизел, ще си прецениш. Дизела се поддържа по - скъпо(твърдение на експерти в областта, няколко мнения по-горе, аз лично не съм фен и смятам че е горивото на дявола http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif), нафтата до скоро беше по - скъпа , но харчи по - малко. Нямаш автоматик.

 

Бензина харчи повече. Обаче газифицираш (аз лично не съм фен) и нафтата изостава много.

 

Айде и да се похвалиш :-)

Редактирано от me4o
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif

e те туй много глупаво звучи, ем непокътнати ем превъртели, хехе

графиката показва обаче 4% за галант след 2000год срещу 27% за 97-98год :icon_hmm:

Моя кофтур е на над 230 000км, кутията не е отваряна, работи като часовник, надявам се и да остане така още дълго време при правилна експлоатация и поддръжка :mitsu-smiley:

Поздрави

 

Дано, пожелавам ти го.

Не знам от колко км го караш, но има вероятност да е оправяна някога от немец/австриец, ако разбира се колата ти е внасяна отвън.

Има една подробност, която малко се знае. През годините, торк конвертора претърпява ревизия (очевидно проблемът е известен) и от ММС дават нов парт номер, но разбира се не покриват никакви щети. Според братята немци по неволя, новият торк не се чупел толкова, но пак си се чупел. Ето го номерата, от техния сайт:

 

Drehmomentwandler

MD761878 Mj. 1997,1998, 1999, 2000, 2001 - schlecht

MR567633 Mj. 2001 - schlecht

MR983439 Mj. 2001/2003 - gut

 

Отделно намерих швейцарска фирма която е специализирана в ремонт на автоматици и по-специално на торкове и въпросното съединение. Пак според братята немци с Галанти, били ги правели вечни (нещо там закаляват май) и проблемът се решавал завинаги срещу 1-2к евро, казват също че е загуба на пари да се слага стоковия торк защото се повтаря повредата. Като цяло обаче, се говори в минало време за счупените Галанти. Бях се засилил да го правя, но ме обявиха за луд. И аз какво да правя, взех че купих това селско БМВ, нали трябва да се возя на нещо с 4 колела. Но травмата от загубата на Галанта още ми тежи.

 

Между другото, останаха ми комплект неслагани предни накладки MZ690349 и 17' джанти Борбет оригиналните с леки забележки - ако на някой му трябват, да пише, давам ги за малко или без пари.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

През 2006г купихме едно Пежо 206 2.0 HDI 110hp, направо самолет.

 

Аз съм начинаещ по три теми:

 

- кола с дизел

- БМВ

- лизинг

- а, също и факта, че F20 е нов модел и няма данни за надеждност и проблеми

 

Засега всичко изглежда много добре, консултирал съм се с хора които имат богат опит с това, и не би трябвало да има проблеми с една нова кола с претенции. Ако има, мога да прекратя по всяко време.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Темата е станала страшна :icon_crying: говорим си за BMW 1 - ужасТ :icon_crying:

За новата тройка - ДА с двете ръце ама тя почва от 56 000, Лансера от 30 000 ...

 

Новата единица и новата тройка са с взаимствана платформа и огромен брой елементи агрегати са идентични.

Старата не беше кой знае какво, но новата е подобрена доста. Бе щом аз галант-манияка си я взех, значи има защо. Една тройка без пакети и доп. оборудване, гола (но с всичко, което един нормален автомобил има) е колкото оборудвана единица с разни там спорт пакети, и дреболии.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За мен пък точно единичката е единственото смислено БМв правено някога, макар че летящ ковчег на задно не бих си взел никога, без значение марката и цената.

Сега за това дали малолитражка или 4х4 на същата стойност , всичко зависи от допълнителните разходи като застраховки, данъци, такси, обслужване, сервиз и т.н. според страната в която ще се кара колата.

В момента карам малък италЯнски кошер , който струва колкото телефона ми или една седмична заплата, но пък всеки път като го погледна ми е супер драго, защото каквото и да стане не ми пука. Ще го изхвърля като стар парцал и въпроса приключва и после идва друг. 2002 година е возилото, да не си помислите ,че съм се метнал в някой дръгел от антиквариата...

А за колегата по темата...за 15 000км на година, по-добре използвай таксита. Супер неангажиращо, няма разходи по поддръжка , обезценяване , обслужване , поддръжка, безумни цени на горивата и т.н. Един вид разходите ти на година ще са същите или по-малко , ангажиментите също по-малко и живота по-спокоен.

 

...а ето с това - http://www.subaru.bg/09impreza_d_spec.html 2.0D SPORT бих сменил Лансъра и ако го имаше 2008г. веднага взимах него, макар че дизайна е една класа по-назад от Лансъра.Сега разгледах колицата, ама тя е направо СТРАШНА! Не искам да правя реклама на друга марка коли, ама това е много добър избор... ееееееее защо не трябваше сега да си купувам кола...!

Брат ми карра такова , само че бензиново. Дизела не е нищо особено и усещането е малко ...много шум за нищо. Много лаг има в тоя мотор , не знам защо така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

В момента карам малък италЯнски кошер , който струва колкото телефона ми или една седмична заплата, но пък всеки път като го погледна ми е супер драго, защото каквото и да стане не ми пука.

 

Аз си промених вижданията за коли (може би само временно) покрай Колта. Бе върши си колата задачата, макар и дървено. Като седнещ вътре, едно такова неочаквано широкичко, даже се усеща по-обемен от Галанта, като малко вагонче. Симпатяга е Колта. При нужда, дори вдига цели 170км/ч (гори 15 литра обаче тогава). Пластамасите са от кофички за кисело мляко и се надраха сами, ей така от нищо. Обаче си върши работата и перка по 80км на ден, вози децата. Та покрай Колта се замислих сериозно - от кой зор ми е да влача тон и половина желязо за да си возя задника?? От кой зор ми е голям шест цилиндров мотор, който изгори за последните 6 години цели 16 000 евро в бензин?? Има нещо сбъркано в това. Та ние се събираме даже в Колта всичките че и детската количка влиза отзад. А да се състезавам със... себе си по магистралите и да впечатлявам най-вече себе си с убийствената визия на японски самурай... малко го надраснах това. Безсмислено е според сегашните ми представи, приоритетите се сменят.

Пак искам интересна кола но не прекалено, да е нова, голяма колкото единицата и да харчи малко. 115 коня стигат. Съвсем скромни цели. Има много по-важни неща от това каква ти е колата!!!!!!!!!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз си промених вижданията за коли (може би само временно) покрай Колта. Бе върши си колата задачата, макар и дървено. Като седнещ вътре, едно такова неочаквано широкичко, даже се усеща по-обемен от Галанта, като малко вагонче. Симпатяга е Колта. При нужда, дори вдига цели 170км/ч (гори 15 литра обаче тогава). Пластамасите са от кофички за кисело мляко и се надраха сами, ей така от нищо. Обаче си върши работата и перка по 80км на ден, вози децата. Та покрай Колта се замислих сериозно - от кой зор ми е да влача тон и половина желязо за да си возя задника?? От кой зор ми е голям шест цилиндров мотор, който изгори за последните 6 години цели 16 000 евро в бензин?? Има нещо сбъркано в това. Та ние се събираме даже в Колта всичките че и детската количка влиза отзад. А да се състезавам със... себе си по магистралите и да впечатлявам най-вече себе си с убийствената визия на японски самурай... малко го надраснах това. Безсмислено е според сегашните ми представи, приоритетите се сменят.

Пак искам интересна кола но не прекалено, да е нова, голяма колкото единицата и да харчи малко. 115 коня стигат. Съвсем скромни цели. Има много по-важни неща от това каква ти е колата!!!!!!!!!!!

Евала ага, пораснал си :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Та покрай Колта се замислих сериозно - от кой зор ми е да влача тон и половина желязо за да си возя задника?? От кой зор ми е голям шест цилиндров мотор, който изгори за последните 6 години цели 16 000 евро в бензин?? Има нещо сбъркано в това....

 

Повярвай ми, не веднъж съм ги изричал тия слова, като започнат да ме убеждават как трябвало да си взема по-голяма кола... Имам две колтчета от 5 генерация. Едното е 1.3 другото 1.6. Общия им данък е 70 лв. Обслужването съвсем поносимо. При положение, че аз и жената караме 99% сами колите си и то 99% градско, защо трябва да се возя на голям луноход, който да се чудя къде да паркирам, да му плащам големите данъци, застраховки, обслужване, скъпите гуми, консумативи и т.н....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То всъщност и аз съм с колт, 2007-ма 1.3 бензин. :icon_blush:

Попринцип си ми върши перфектна работа в града. Купих си го точно защото е супер просторно вътре. :icon_thumbup:

Обаче когато тръгнем някъде на по-далеч, само куфара на жената трудно влиза в багажника. Ако сме повече, се чудя къде да завра чантите.

Лансера ми хареса още когато взимах колта. Сега сестра ми има нужда от кола и реших, че можеби мога най-накрая и аз да си направя кефа. :icon_dance:

 

Относно такситата, може и да излзиат по-евтино или същото при 15к на година, не знам. Но извинявайте, ама не ме кефи някой мазен бакшиш да ми пуши в лицето, да се возя в раздрънкания му кош, да не ми връща ресто щото "нямал" и т.н. Освен това, 15к на година може да не са много, но реално са ми 50/50 - градско/извънградско. Такситата не са ми опция определено. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Та темата много се разводни, а някои хора тук си мислят че карат големите резачки, че пред Лансер нема друго по добро и т.н..........това не е вярно, нито и че Мерцедес и БМВ са назад ........хората са пристрастени към колите си ........

Не е нито голяма, нито резачка и съм далеч от мисълта, че по хубави няма. Но по онова време, за тези пари, ад по-хубаво нямаше!

Освен това, предпочитам да ми викат че съм "пристрастен" към колата си, което не е вярно, от колкото колата ми да е пристрастена към сервизите.

Просто отстоявам тезата, че за тогава това беше положението и че за настоящия момент, бензинов със CVT е по-добре от колкото ръчката или дизелака.

По всяко време мога да се разделя с колата и да взема друга от друга марка, но за сега оправдава очакванията и задоволява нуждите ми, така че ще я сменя само ако ми предложат добра цена, равна или по-висока от застрахователната и стойност.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Поддръжката на автоматика е някак си балансирана, не сменяш съединител никога, но пък сменяш 8-10 литра масло на около 80-90к (някъде около 28 лв. му е литъра оригинално)+ гарнитурка, която Васил беше споделил някъде колко струва.

Аааааа, литрите които ти нужни за смяна на маслото в CVTто са точно 6л. Ни повече, ни по-малко.

Цената му беше 26л/1л, сменя се гарнитурка една, която не помня точно, но мисля че беше в рамките 5-15лв и най-скъпото нещо - филтъра, който струва 110-120лв. Абе цялата галимация, мисля че беше около 400лв а може и по-малко и това на всеки 70 000км.

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=6304&st=120

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз си промених вижданията за коли (може би само временно) покрай Колта. Бе върши си колата задачата, макар и дървено. Като седнещ вътре, едно такова неочаквано широкичко, даже се усеща по-обемен от Галанта, като малко вагонче. Симпатяга е Колта. При нужда, дори вдига цели 170км/ч (гори 15 литра обаче тогава). Пластамасите са от кофички за кисело мляко и се надраха сами, ей така от нищо. Обаче си върши работата и перка по 80км на ден, вози децата. Та покрай Колта се замислих сериозно - от кой зор ми е да влача тон и половина желязо за да си возя задника?? От кой зор ми е голям шест цилиндров мотор, който изгори за последните 6 години цели 16 000 евро в бензин?? Има нещо сбъркано в това. Та ние се събираме даже в Колта всичките че и детската количка влиза отзад. А да се състезавам със... себе си по магистралите и да впечатлявам най-вече себе си с убийствената визия на японски самурай... малко го надраснах това. Безсмислено е според сегашните ми представи, приоритетите се сменят.

Пак искам интересна кола но не прекалено, да е нова, голяма колкото единицата и да харчи малко. 115 коня стигат. Съвсем скромни цели. Има много по-важни неща от това каква ти е колата!!!!!!!!!!!

Ако беше започнал с тоя пост, щеше да ми спестиш доста писане. :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Аз съм начинаещ по три теми:

 

- кола с дизел

- БМВ

- лизинг

- а, също и факта, че F20 е нов модел и няма данни за надеждност и проблеми

 

Засега всичко изглежда много добре, консултирал съм се с хора които имат богат опит с това, и не би трябвало да има проблеми с една нова кола с претенции. Ако има, мога да прекратя по всяко време.

 

1. Дизел, който е по-скъп от бензина.

2. BMW - безумна цена от 25 хиляди евро и нагоре за малка кола+безконечни пари за гаранционно обслужване

3. Няма изгоден лизинг и никога не е имало. Плащаш огромни количества пари на лизингодателя. Така се поддържат милионерите и милиардерите от хората, които са взели лизинга.

4. Няма данни, защото е нов, после започват проблемите...

 

Аз си промених вижданията за коли (може би само временно) покрай Колта. Бе върши си колата задачата, макар и дървено. Като седнещ вътре, едно такова неочаквано широкичко, даже се усеща по-обемен от Галанта, като малко вагонче. Симпатяга е Колта. При нужда, дори вдига цели 170км/ч (гори 15 литра обаче тогава). Пластамасите са от кофички за кисело мляко и се надраха сами, ей така от нищо. Обаче си върши работата и перка по 80км на ден, вози децата. Та покрай Колта се замислих сериозно - от кой зор ми е да влача тон и половина желязо за да си возя задника?? От кой зор ми е голям шест цилиндров мотор, който изгори за последните 6 години цели 16 000 евро в бензин?? Има нещо сбъркано в това. Та ние се събираме даже в Колта всичките че и детската количка влиза отзад. А да се състезавам със... себе си по магистралите и да впечатлявам най-вече себе си с убийствената визия на японски самурай... малко го надраснах това. Безсмислено е според сегашните ми представи, приоритетите се сменят.

Пак искам интересна кола но не прекалено, да е нова, голяма колкото единицата и да харчи малко. 115 коня стигат. Съвсем скромни цели. Има много по-важни неща от това каква ти е колата!!!!!!!!!!!

 

На пръв поглед всичко е ОК! Но няколко пъти ти писах, за чий си взел малка кола, която струва, колкото един рейс? Крива е сметката още в началото. Всъщност Васил ти го написа, в единия случай си на загуба, а в другия на още по-голяма. Малката кола си е малка. На пръв поглед харчи 4.5 литра, но това съвсем не е така. Това е на прав и равен път с 80км/ч на шеста скорост. Но влезнеш ли в града, разхода е винаги двоен, като я натовариш - пак така. Пуснеш ли климатика само гледай разхода и тогава пак ще си говорим. Именно заради това Тойота Корола и Фолксваген Голф продадоха милиони коли, както и много други фирми в този клас. Много добре знам за какво говориш, защото Галанта ми седи половината година пред паркинга и караме с жената всеки ден Королата и, която е с 1.4 двигател, която ни е спестила толкова много средства, защото на всичкото отгоре е и на газ. Но изобщо нямаше да я купим, ако струваше 50-60 хиляди лева и на всичкото отгоре още по-нисък клас.

Малката кола си е малка. Каквото и да си говорим, всяко нещо, което е по-голямо си изисква повече финанси. Прост физичен закон.

За това повечето хора предпочитат долния сегмент на средния клас и се оглеждат за Лансер, Корлола, Голф и т.н.

Миналата година цяла западна Европа беше буквално залята от Ситроен Ц3. В районите в които често пътувам (северна и средна Италия) всяка втора кола е такава.

Системата беше проста, позната още от римско време. Колата се предлагаше от 12 хиляди евро с малки двигатели и имаше всичко необходимо с бедно ел. оборудване+климатик+масирана рекламна кампания.

Всички се втурнаха да купуват тази кола, без да си направят сметката какво ще стане в последствие. Е, Ситроен си продадоха колите, колкото Мицубиши не може да направи за 5 години с който и да е модел, като сервизните на "цитроните" им се напълниха с коли за обслужване, дефекти и какво ли още не.

Няма значение, като скоро те "отегчи" BMW-то, което даже съм сигурен, че е факт още сега, ще си говорим пак. :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Повярвай ми, не веднъж съм ги изричал тия слова, като започнат да ме убеждават как трябвало да си взема по-голяма кола... Имам две колтчета от 5 генерация. Едното е 1.3 другото 1.6. Общия им данък е 70 лв. Обслужването съвсем поносимо. При положение, че аз и жената караме 99% сами колите си и то 99% градско, защо трябва да се возя на голям луноход, който да се чудя къде да паркирам, да му плащам големите данъци, застраховки, обслужване, скъпите гуми, консумативи и т.н....

Емо разбирам и уважавам мнението ти, но тука се пита за Лансер.

Предимствата на Колт в града пред Лансера са ясни. Ама за дълъг път? С Колта ще се поизмориш доста.

А ако имаше Колт CVT, малиииииии, баси кефа из града! Взимам без да се чудя. :icon_angel:

Сега съм се замислил, да копувам малка кола за жената. Аз и предлагам Колт, ама тя си е харесала Мазда 2.

Ама като се замисля за зимните "добре почистени" пътища в нашата мила родина и частност тук в смолянско, така и не виждам тея 2 колици как ще се оправят, а на мен определено не ми се занимава да тичам да слагам вериги или аз да я карам на работа. Та се оглеждам за някое малко 4х4, от японски производител. :icon_blush:

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...