Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Lancer - Дизел vs Бензин | М/Т vs CVT


nekro

Препоръчано мнение

Да вземем малко да обърнем внимание на този момент от темата...Отделно до колко въртящ момент носи тази кутия в сравнение с ръчната също ми е интересно?

 

Колко бързо се пренастройва предавателното число на CVT? При автоматик със степени това става много бързо, при двоен съединител това е времето зо отцепване и зацепване на два съединителя при вече синхронизирани зъбни колела. При ръчни е най-бавно, а при CVT?

Ясно е, че CVT е идеалното техническо решение за оптимални обороти при всякаква скорост, но според какъв критерий? Въртящ момент ако е, няма да е оптимален за разхода на гориво и обратното. При степена предавка от кой да е тип, поне има възможност да се зададе грубо предавателното число (на 4, 5, 6...8 степени), а при CVT има ли опция за ръчно издърпване на оборотите нагоре или надолу при дадена скорост на движение?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 223
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Е как защо бе Тоше, защото Васил кара такъв Лансер, за това е по-по-най ..:D

От това по обосновано какво искаш ..

Бай Марине, за твое за съжаление, не само аз карам такъв! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колко бързо се пренастройва предавателното число на CVT? При автоматик със степени това става много бързо, при двоен съединител това е времето зо отцепване и зацепване на два съединителя при вече синхронизирани зъбни колела. При ръчни е най-бавно, а при CVT?

Ясно е, че CVT е идеалното техническо решение за оптимални обороти при всякаква скорост, но според какъв критерий? Въртящ момент ако е, няма да е оптимален за разхода на гориво и обратното. При степена предавка от кой да е тип, поне има възможност да се зададе грубо предавателното число (на 4, 5, 6...8 степени), а при CVT има ли опция за ръчно издърпване на оборотите нагоре или надолу при дадена скорост на движение?

:worthy:

Поздравления!

Най накаря пост по темата!

Има разбира се ръчно издърпване на оборотите на 6 степени. Ако се сдобиеш със софтуера за ECUто на CVTто може и 106 да ги направиш степените.

На ръчен режим само 2ра куца(според мен де), идва ми къса малко, щото 1ва е от 0 до 70-75 а 2ра от 70-75 до към 100. Ама като се замисля, това го е измислил да е така някой доста по-начетен в тази област от мен, така че си се примирявам и продължавам до 6та да ги чаткам лопатките зад волана.

Ама можеше поне 7 да ги направят. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бай Марине, за твое за съжаление, не само аз карам такъв! :icon_thumbup:

Що пък да е за мое съжаление ..:) Аз до скоро карах автомобил от същата марка, но малко по висок клас и като го продадох и някакви проценти печалба имах :D минимални проценти, ама печалба ..:P

Вие сте тези за съжаляването, защото сега загубата при продажба е малко под 50%, ама догодина ще ги надхвърли, а следващата година става още по лошо, процентите растат ..:)

И хубаво гледаш каква е продажната цена в момента, ама дали се продава на тази цена ? :icon_hmm: Защото при пазарната икономика има един гаден термин наречен пазарлък, който купувачите много често използват ..

Та трудно се продават тези коли Васко, за това не ми обяснявай колко е на далавера да ги караш ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе Тоше, Вие с този Ага големи капацитети бе?

Колегата КОЛАТА ЩЕ Я КАРА ТУК В БЪЛГАРИЯ.

Престанете да ни обяснявате как било там в Австрия и Англия и кво можело.

ТУКА Е БЪЛГАРИЯ !!!

 

...

Недейте да изкарвате, че които сме си купили тази кола сме пълни глупаци.

 

Хаха - не бе, аз обяснявам че АЗ СЪМ тъпак да си купувам такава кола ТУК !!!

Доводите ти са пределно ясни и си направил логичен избор, но защо сравняваш с Мерцедес? Това за скъпи коли по дефиниция. Гледай Голф класа - Шкоди, Жигули, Варбург (модерните де :) )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

''но защо сравняваш с Мерцедес? Това за скъпи коли по дефиниция. Гледай Голф класа - Шкоди, Жигули, Варбург (модерните де ) ''

 

и аз това се чудя как може да се сравнява мицубиши с бмв, мерцедес, ауди та даже и фолксваген вече са тази категория, но Мицу за съжаление все още не са. Тук му е мястото за сравнение- Форд, опел, рено, мазда, хонда, хюндай, киа, пежо, ситроен, фиат, та даже и алфа според мен клони към германските топ 4 така че невиждам смисъл да се говори едно и също и така лично да се приемат нещата, CVT - нещо ново нека поразгледаме по-подробно как е направено, + ве и – си, надежднест, икономия, комфорт, обслужване. Един на друг никога няма да се оборите кой какъв избор е направил, и колкото и да изгубиш ако можеш да си го позволиш новата кола си е нова,.... :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе 9.8 сек. си е по близо до десетката ..:)

[/qu

Само да не е CVT, че там е .........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора,как може да изказвате мнения,за коли които или само сте виждали или само сте се возили на тях??????

1.Кое CVT се счупило досега?Аз не знам някой да се е оплакал досега

2.Минусите не са малко но и си има свойте предимства

3.Какви са тия лизингови схеми,че нещо не ми стана ясно,като изплатиш колата тя пак не била твоя(пълни глупости),зависи какъв договор сте подписали,дали има остатъчна стойност или не.За да има остатъчна стойност месечната вноска трябва да е по-ниска,ако няма такава просто като изтече лизинга ви прехвърлят колата на ваше име(естествено за ваша сметка)

4.Господа професори спрете да си натрапвате мненията за неща които не притежавате,защото прогонихте доста хора от форума,такива които са си купили от "новите боклуци" и са имали неблагоразумието да платят от 30-80к за нова кола.Да качеството на новите коли няма нищо общо със старите,но такава е реалноста за съжаление.И вместо да черпим опит и да се споделят пролеми за да разрешат тия хора вече не пишат

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Що пък да е за мое съжаление ..:) Аз до скоро карах автомобил от същата марка, но малко по висок клас и като го продадох и някакви проценти печалба имах :D минимални проценти, ама печалба ..:P

Вие сте тези за съжаляването, защото сега загубата при продажба е малко под 50%, ама догодина ще ги надхвърли, а следващата година става още по лошо, процентите растат ..:)

 

:icon_doh: Е тва направо ме разцепи! :D Ти явно се занимаваш с алъш-вериш и гледаш нещата през някакви особени очила, ама както и да е... Най-важното е от всяка сделка да си на печалба! Ей ся схванах, че примерно като пия Бушмилс съм на огромна загуба, щото в Лидъла има и спиртна напитка "Уиски", в пъти по-евтина! И още хиляди примери в твоя стил. :D Колега, сериозно, тия приказки ако ги лепнеш в някой друг форум, където колите са доста по-скъпи, сигурно още повече ще ти се смеят.

 

Абе хора,как може да изказвате мнения,за коли които или само сте виждали или само сте се возили на тях??????

1.Кое CVT се счупило досега?Аз не знам някой да се е оплакал досега

2.Минусите не са малко но и си има свойте предимства

3.Какви са тия лизингови схеми,че нещо не ми стана ясно,като изплатиш колата тя пак не била твоя(пълни глупости),зависи какъв договор сте подписали,дали има остатъчна стойност или не.За да има остатъчна стойност месечната вноска трябва да е по-ниска,ако няма такава просто като изтече лизинга ви прехвърлят колата на ваше име(естествено за ваша сметка)

4.Господа професори спрете да си натрапвате мненията за неща които не притежавате,защото прогонихте доста хора от форума,такива които са си купили от "новите боклуци" и са имали неблагоразумието да платят от 30-80к за нова кола.Да качеството на новите коли няма нищо общо със старите,но такава е реалноста за съжаление.И вместо да черпим опит и да се споделят пролеми за да разрешат тия хора вече не пишат

 

:good: :icon_clap: Това е напълно достатъчно и вярно!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доказва го и EVO X с CVT, масово дават дефекти.

 

Къде ги има такива Евота, доколкото знам там е двоен съединител (TC-SST ) ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само да не е CVT, че там е .........

 

Само да поясня за моя пост.Имах предвид,че ускорението е смешно за кола с такъв мотор а и все пак произведена след 2008 г - 11.2 сек. Че то е толкова на дъртия ми дядо Галант със 1.8 мотор ама има няма вече е на 22 години .Да не говорим,че карам и малолиттражка1.3 която е с по-добро ускорение .Иначе всеки сам си решава какво и как да кара и плаща.Всеки си носи кръста .

Поздрави !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Къде ги има такива Евота, доколкото знам там е двоен съединител (TC-SST ) ?

 

 

 

може би колегата Мирослав е искал да каже TC-SST вместо CVT така или иначе съм чувал и аз за проблеми на ЕВО Х с тази трансмисия. Ей тук намерих много хубаво клипче което обеснява много добре как точно работи CVT и какви са + вете и също така в края на клипа се казва и какво се сменя ако нещо се обърка:

 

 

 

 

 

а това тук е за TC-SST която се предлага с EVO X and Ralliart :

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Що пък да е за мое съжаление ..:) Аз до скоро карах автомобил от същата марка, но малко по висок клас и като го продадох и някакви проценти печалба имах :D минимални проценти, ама печалба ..:P

Вие сте тези за съжаляването, защото сега загубата при продажба е малко под 50%, ама догодина ще ги надхвърли, а следващата година става още по лошо, процентите растат ..:)

И хубаво гледаш каква е продажната цена в момента, ама дали се продава на тази цена ? :icon_hmm: Защото при пазарната икономика има един гаден термин наречен пазарлък, който купувачите много често използват ..

Та трудно се продават тези коли Васко, за това не ми обяснявай колко е на далавера да ги караш ..

Карал си по-висок клас, ама доста по-стара!

Няма смисъл да ни съжаляваш, защото никой не си е купил колата, с мисълта после да я продаде и да изкара печалба.

Ние печелим не от това да продаваме и ремонтираме коли, а от това с което се занимаваме.

Няма намерение да се пазаря с никой, колата има цена, която съм и определил. Който иска за толкова пари да я взима, добре дошъл, който ще прилага термина "пазарлък", да не си прави труда.

Та как се продават тея коли Бай Марине, е последното нещо което ме интересува. За мен си е удоволствие да карам нова кола, пъ ми обяснявайте как не е на далавера.

Освен това ти казвам веднага каква е далаверата.

Имам си всичко нужно за добър живот, та и малко отгоре.

Имам 50 000лв в повече през 2008г февруари и си копувам нова кола, защото то си нямах.

Ето я далаверата. Да си имаш всичко. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хаха - не бе, аз обяснявам че АЗ СЪМ тъпак да си купувам такава кола ТУК !!!

Доводите ти са пределно ясни и си направил логичен избор, но защо сравняваш с Мерцедес? Това за скъпи коли по дефиниция. Гледай Голф класа - Шкоди, Жигули, Варбург (модерните де :) )

Нещо не разбрах? Мерцедес Ц калса не е в класа на Лансер ли? Скъпи са за копуване и за потдръжка, което обесмисля покупката им, ако не си някой комлексар.

С какво повече е Ц класата, та да струва над 74 000лв с оборудване по лошо от това на Лансера?

За емблема Аз никога няма да дам толкова пари! Ей тва е прагматизъм.

Ама май ако не е по ваш модел, значи е тъпотия, така ли?

 

 

Големи професори излезнахте. Единият отишъл а Австрия, другия в Англия, що?

Щото тука е трудно и объркано. Елате да живеете и работите тук, тогава може ни давайте акъл и пример за коли и схеми.

Или пишете по темата или си пускайте тема за сравнение на Лансер с подобни и си пишете там!

Наистина ще е много хубаво Светльо да изтрие всички постове, които не са по заглавето на темата или да ги премести в друга тема, защото прекалявате с леенето на мозък, извън това за което колегата пуснал темата искаше да разбере!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само да поясня за моя пост.Имах предвид,че ускорението е смешно за кола с такъв мотор а и все пак произведена след 2008 г - 11.2 сек. Че то е толкова на дъртия ми дядо Галант със 1.8 мотор ама има няма вече е на 22 години .Да не говорим,че карам и малолиттражка1.3 която е с по-добро ускорение .Иначе всеки сам си решава какво и как да кара и плаща.Всеки си носи кръста .

Поздрави !

Ама наистина ли не сте разбрали, че това не е кола за асъстезания?

Това е направено не за бързина, а за комфорт, ако още не сте разбрали.

Щом се чувстваш по-комфортно в твоя(22 годишен)галант и малката колица, със здраве да си ги караш, но не си по темата колега!

Поздрави !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:D Васко спри се моля те, излагаш се...Лансер никога не е бил в класа на С-клас и едва ли скоро ще бъде...Виж само колко мотора се предлагат , колко вида окачване, задвижване екстри и т.н. Просто при истинските коли, екстрите се добавят и колата си я персонифицираш по свой вкус, а не говорим изобщо за 2-3 нива на оборудване като при Лансер. Не на мен да ми обяснява някаква в шоурума на Балканстар, че не съм можел дори да си поръчам най-високото ниво с 16" или 17" джанти и още не знам си какво , вече не помня...но беше безумно ...

Защо съм в Лондон е друга тема и едва ли засяга някого. Със сигурност обаче не съм тук, защото не ми стигат парите може да си спокоен. :D Отделно толкова лично мисля няма нужда да се опредяляме , като подобни доводи ми се струват малко или много като проява на лош вкус. Също така в БГ, не е като да няма какво да правя, не мисля че е особено трудно , но ме дразни простотията и нека не я проявяваме и тук.

Никой нищо не ви натрапва, искам да видя някъде пост, където някой се опитва на някого нещо да натрапи или наложи ! Почнахте да искате да налагате цензура за колите си, тип- за Лансер като за умрелите...или добро или нищо...Ясно ми е ,че са нови коли, но това нито прави някого нещо повече нито мога да разбера защо да не се обсъждат ? Цената ли ще им падне или какво ? Струва ми се ,че просто типично български черти се проявяват и на определени хора самочувствието им се засяга...или ще бъде засегнато, ако се омаловажат качествата на возилото им...по някакъв начин...Говорим си тук и нищо повече...не знам защо толкова се палите и не се опитате малко по цивилизовано да комуникирате ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това за джантите наистина е пълна глупост. И аз съм питал и не мога да разбера какъв им е проблема при положение, че ги продават като аксесоар. Даже тръгнаха да ми предлагат промоционални железни джанти с гуми за зимния сезон, които да си закупя допълнително. Ама да сменяли на колата заводските не можело. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:D Васко спри се моля те, излагаш се...Лансер никога не е бил в класа на С-клас и едва ли скоро ще бъде...Виж само колко мотора се предлагат , колко вида окачване, задвижване екстри и т.н. Просто при истинските коли, екстрите се добавят и колата си я персонифицираш по свой вкус, а не говорим изобщо за 2-3 нива на оборудване като при Лансер. Не на мен да ми обяснява някаква в шоурума на Балканстар, че не съм можел дори да си поръчам най-високото ниво с 16" или 17" джанти и още не знам си какво , вече не помня...но беше безумно ...

Защо съм в Лондон е друга тема и едва ли засяга някого. Със сигурност обаче не съм тук, защото не ми стигат парите може да си спокоен. :D Отделно толкова лично мисля няма нужда да се опредяляме , като подобни доводи ми се струват малко или много като проява на лош вкус. Също така в БГ, не е като да няма какво да правя, не мисля че е особено трудно , но ме дразни простотията и нека не я проявяваме и тук.

Никой нищо не ви натрапва, искам да видя някъде пост, където някой се опитва на някого нещо да натрапи или наложи ! Почнахте да искате да налагате цензура за колите си, тип- за Лансер като за умрелите...или добро или нищо...Ясно ми е ,че са нови коли, но това нито прави някого нещо повече нито мога да разбера защо да не се обсъждат ? Цената ли ще им падне или какво ? Струва ми се ,че просто типично български черти се проявяват и на определени хора самочувствието им се засяга...или ще бъде засегнато, ако се омаловажат качествата на возилото им...по някакъв начин...Говорим си тук и нищо повече...не знам защо толкова се палите и не се опитате малко по цивилизовано да комуникирате ?

Тошко, да ми кажеш в кой клас е тогава?

Колко вида окачване? 2. Колко вида задвижване? Пак 2. Верно моторите са повече, ама какво от това.

Като качество на материалите е по-добър, ама заради това ли струва двойно повече със същия мотор и нищо повече?

Ако бяха на една цена или с до 15К повече, да ми кажеш че е по-добрият избор, ама в случая нещо не се вързва.

Само да ми кажеш кога само съм хвалил колата, че немога се сетя? Кофтито страни ги знаем всички и ги коментираме. Тук в тая тема се питаше, ако вече сте забравили с колегата Ага, кой Лансер е по-добър избор: дизел или бензин и M/T или CVT. Никой не Ви е питал за лизинги и други автомобили, та сте седнали да ми обяснявате колко по-хубави коли има и как да не я копувам а да я карам под наем. Всеки сам си решава. На вкус и цвет, таварисши нет!

По цивилизовано незнам как да Ви се обясни, че сте объркали въпросите, които трябва да се еазискват тук.

Е извинявай ако съм Ви oбидил, но нямате един пост свързан със заглавието на темата.

Наистина модераторите я оставиха да се оспами яко. Прекалено са толерантни.

Весело постещане на Великден.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чета,чета и се чудя,защо наистина не се разчистят всички постове несвързани с темата: Дизел vs Бензин / M/T vs CVT ?!?!?!???

Aз лично се уморявам вече да следя мисълта в постовете,които са си по темата и поради тази причина не съм и взел все още отношение!

Редактирано от tzenov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Модераторите само четат и не взимат отношение, щото двама от капацитетите пишещи в темата, в близкото минало пищяха от необоснованата според тях намеса и строгост - налагана във форума. Дори известно време си играха на обидени...

Иначе по темата - вярно се разми, но има интересни мнения и гледища.

Постовете с нищо не нарушават правилата на форума, така че не виждам защо да се разчиства.

.........................

В личен план - не разбрах що тези, дето са си взели лансер /бензин или дизел, M/T или CVT/, би трябвало да са прецакани?

Ха избройте ми - първо, второ, трето....

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хахахха, как защо бе, Вальо? Защото са купили по-евтини автомобили при всички други еднакви условия, само са дали едни 15 000 по-малко за по-широк и удобен автомобил :-)

Весели празници!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чета,чета и се чудя,защо наистина не се разчистят всички постове несвързани с темата: Дизел vs Бензин / M/T vs CVT ?!?!?!???Aз лично се уморявам вече да следя мисълта в постовете,които са си по темата и поради тази причина не съм и взел все още отношение!

Ок де, хайде вземи накрая отношение, защото на мен ми е много интересно защо не си си взел Лансер с някой от моторите предлагани в БГ ? Не помня дали съм те питал, но не познавам други собственици на такъв мотор освен Пламен, но той е с Грандис ... Всъщност при Грандис са преценили, че 2.4 е еквивалент на 2.0 дизел, а при Лансер имаме доста по-малки бензинови мотори ...Защо се получава така ?

Весели празници !

(А темата изглежда е интересна , като гледам колко пъти е прегледана за толкова кратко време... :) )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Модераторите само четат и не взимат отношение, щото двама от капацитетите пишещи в темата, в близкото минало пищяха от необоснованата според тях намеса и строгост - налагана във форума. Дори известно време си играха на обидени...

Иначе по темата - вярно се разми, но има интересни мнения и гледища.

Постовете с нищо не нарушават правилата на форума, така че не виждам защо да се разчиства.

.........................

В личен план - не разбрах що тези, дето са си взели лансер /бензин или дизел, M/T или CVT/, би трябвало да са прецакани?

Ха избройте ми - първо, второ, трето....

Ама Вальо, преместете постовете, които макар и интересни като мнения, нямат нищо общо със заглавието на темата.

Направете една тема "Лансер - по-хубавите алтернативни автомобили и начини за ползване и продобиване".

Тука от 10 страници се събира 1, максимум 2 с мнения по темата.

...............................

А защо сме прецакани с Лансерите ли?

1. Щото имало по-хубави коли!

2. На същите цени!

3. С по-евтина потдръжка!

4. Има и други, ама айде няма нужда!

Ама къде в България, никой неможа да каже.

 

Христос Возкресе!

Честит Великден на всички празнуващи.

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ок де, хайде вземи накрая отношение, защото на мен ми е много интересно защо не си си взел Лансер с някой от моторите предлагани в БГ ? Не помня дали съм те питал, но не познавам други собственици на такъв мотор освен Пламен, но той е с Грандис ... Всъщност при Грандис са преценили, че 2.4 е еквивалент на 2.0 дизел, а при Лансер имаме доста по-малки бензинови мотори ...Защо се получава така ?

Весели празници !

(А темата изглежда е интересна , като гледам колко пъти е прегледана за толкова кратко време... :) )

 

Това,Тоше съм го обяснявал и друг път ще се повтарям,но така да е.

Голям фен съм принципно на VAG групата,в последните 10-тина години съм притежавал доста техни модели:skoda forman;audi 80;wv passat;wv polo сега и seat ibiza,годишно минавам и по 40-50К.км. със служебна кола от тази VAG група.Като цяло съм много доволен от тези автомобили!

Много бях слушал за пословичната здравина при японските и сериозно се бях замислил да си купя такъв,но нямах никаква представа какъв точно!

 

Купих Lancer-a почти случайно.Изкочи ми веднъж banner с реклама на Б.С. в която ме зарибяваха,че ще ми изкупят старата кола за 6К. лева при условие,че си закупя нов Lancer.Kолата ми тогава passat-95 струваше точно наполовина и се започна: тел.,срещи,уговорки...почти бях пред сделка за черен Lancer 1.8 средното ниво на оборудване с механични скорости.При тези условия и приспадане на 6К. лева от цената,трябваше да платя около 35-36К лева.Всичко беше уточнено!В последният момент видях една частна обява за доставка на Mitsubishi oт Канада,свързах се с човека и ме оферираха за 3бр. налични Lancer-a с различно ниво на оборудване и съответно цени:2.0 GTS CVT;2.4 GT CVT ;2.4 GTS manual!Цените на тези коли бяха много по-ниски от тези в Б.С.Това,че нямаше diesel сред тях въобще не ме притесни,защото исках бензин,поради по-евтината поддръжка и малкото км.,които минавам с личната си кола-тази "аритметика" съм си я правил няколко пъти!Механичната скоростна кутия,пък избрах,защото си мисля(и тогава и сега),че е по-евтина за поддръжка и по-непретенциозна,а и нямах нищо против да имам "ръгачка",като по цял ден карам tiptronic!Също така механичните скорости и двигателят 4В12 бяха в комбинация със sunroof-a,a aз мнооого исках да има шибидах!В общи линии така си купих колата с този двигател и с такива скорости! Мисля,че ти отговорих на въпроса ,a и споделих <b>по темата</b>http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif !

Сега ще споделя и впечатленията си и ще започна с негативните (и друг път съм го правил):

-изключително лоша шумоизолация

-нискокачествени материали използвани в интериора (май не само там)

-бързо изкривяващи се спирачни дискова(тва е посевместна болежка при повечето модели на http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif)

-много некачествена боя и лаково покритие

-липса на осветление по бутоните на стъклоповдигачите

-за 53К. км. до сега съм сменил:

/ тампон на скоростите

/ предни амортисьори

/ предни накладки

/ имам и скъсано жило на предният капак

плюсовете са:-прилични,като цена консумативи и части - много добра визия

- изключително добро управление и стабилност на пътя

- удобни седалки в това число и шофьорската

- удобно и интуитивно са подредени уредите,бутоните и ключовете по арматурното табло

- нормалният разход на гориво (според мен http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif),градско-9.5-12.5.извънградско от 7.6-7.8,но след 40К. км-преди това беше змей-горянин

В общи линии колата ми доставя голяма доза удоволствие при шофиране и напълно задоволява нуждите ми за семеен автомобил! Въпреки,че много пъти съм го казвал

http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif mitsubishi-japanese dacia http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif,колата си струва парите,ако е на цена 30-35К лв. в най-високото си ниво на оборудване! Това е!Поздрави и ХРИСТОС ВОСКРЕСЕ!

Редактирано от tzenov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Модераторите само четат и не взимат отношение, щото двама от капацитетите пишещи в темата, в близкото минало пищяха от необоснованата според тях намеса и строгост - налагана във форума. Дори известно време си играха на обидени...

Иначе по темата - вярно се разми, но има интересни мнения и гледища.

Постовете с нищо не нарушават правилата на форума, така че не виждам защо да се разчиства.

.........................

В личен план - не разбрах що тези, дето са си взели лансер /бензин или дизел, M/T или CVT/, би трябвало да са прецакани?

Ха избройте ми - първо, второ, трето....

 

3. Темите в които се налагат други марки автомобили и сравнения ще бъдат затваряни или директно трити!

5. Директни обиди ще бъдат трити, а

нецензурни думи замествани. Спам се трие без предупреждение! За

създаване на интриги и действия уронващи авторитета на клуба ще се

налага директен бан без предупреждение!

 

... само показвам :), аз лично чета постовете извън темата, те са ми по-интересни :), то и без това постове по нея няма много, много :). Момчето вече сигурно е избрало.

 

А по темата...

 

Сега ще споделя и впечатленията си и ще започна с негативните (и друг път съм го правил):

-изключително лоша шумоизолация

-нискокачествени материали използвани в интериора (май не само там)

-бързо изкривяващи се спирачни дискова(тва е посевместна болежка при повечето модели на )

-много некачествена боя и лаково покритие

-липса на осветление по бутоните на стъклоповдигачите

 

Все едно сме един човек :)... напълно съгласен!

Редактирано от Rangel Simov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...