Премини към съдържание

Lancer - Дизел vs Бензин | М/Т vs CVT


nekro

Препоръчано мнение

Няма начална вноска.

Има подпис срещу шоф. книжка, 3 фиша за заплати и колата е твоя след 3 дни с 5% лихва. Остатъчна цена след 4 години, към 30% процента (колкото е цената на вторичния пазар).

Е от кой зор да взема Лансер, не разбирам. Просто по никакъв начин не се връзва.

Виж сега, ти май наистина НЕразбираш за какво става дума тука! :icon_hmm:

Тези условия и % за които си писал, тука в БЪЛГАРИЯ НЕ съществуват! :icon_rock:

А от кой зор да си купиш Лансера ли, ще ти обясня пак. :icon_doh:

Ела тука в България и по всички начини ще ти се върже. :icon_thumbup:

 

Освен всичко, както си написал и ти, темата е Дизел или Бензин | М/Т или CVT.

От всичко изписано във форума по този дуел, е ясно че в сегашната ситуация е по-практично да е бензинова колата, защото има възможност за монтиране на система за алтернативно гориво. А дъли ще е M/T или CVT си е решение на човека който ще дава парите. За мен (лично мнение) CVT е по-добър вариант. :icon_n_king:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 223
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Не, за жилище е по добре да е собствено. Но за нова кола лизинг изглежда е по-добре.

Няма нужда да "е моя", в моя случай. И що не вземеш да комуникираш нормално?

Ами лизинга може да изглежда, ама не е по-добре, поне за сега, поне тука в България.

А по-нормална от тази комуникация, не виждам как.

Освен да спра да пиша, а?

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виж сега, ти май наистина НЕразбираш за какво става дума тука! :icon_hmm:

Тези условия и % за които си писал, тука в БЪЛГАРИЯ НЕ съществуват! :icon_rock:

А от кой зор да си купиш Лансера ли, ще ти обясня пак. :icon_doh:

Ела тука в България и по всички начини ще ти се върже. :icon_thumbup:

 

Освен всичко, както си написал и ти, темата е Дизел или Бензин | М/Т или CVT.

От всичко изписано във форума по този дуел, е ясно че в сегашната ситуация е по-практично да е бензинова колата, защото има възможност за монтиране на система за алтернативно гориво. А дъли ще е M/T или CVT си е решение на човека който ще дава парите. За мен (лично мнение) CVT е по-добър вариант. :icon_n_king:

 

ОК, разбрах те! Понякога е полезно да се разберат мотивациите и на двете страни за решенията им. От това има само полза - всеки може да затвърди решението си, или да го преразгледа, ако е нужно.

Ако CVT ти държи оборотите оптимални при всякакви условия, защо да не е по-добър вариант. Аз карах автоматик последните 6 години, супер е, но колата ми харчи с 1 литър повече, с 1 секунда по-бавна, и ако не беше автоматик, сега нямаше да се налага да купувам някакво си селско БМВ. Каза прас и бях дотам, пак че не се пребих.

 

 

Относно дизел-бензин. Винаги съм мразел дизел, това ми е първата кола дизел. Честно казано си ги мразя все още, но: 116д върви отлично за очакванията, купето е превъзходно изолирано от шумове (в Галанта беше много шумно от вятъра, напълно суб-стандарт за класа си и язък за превъзходния звук на мотора), има за съжаление голям турбо лаг, което е също според очакванията (на който не му харесва, има си модели с 2 турбини), сам можеш да сравниш параметрите, но черешката на тортата е когато закове 3.8 литра при 130км/ч и в същото време доускорява с 250 нютона като 2.5 V6-24 - ето това е прогресът в автомобилостроенето, който Мицубиши пропусна да направи. На практика те ме принудиха, мен старият им клиент с 3 техни модела, да се преориентирам. И дори не ми предложиха никакви улеснения при финансиране, като малък опит да балансират. Просто фикс цени и плащай като луд по 400 евро за ... масло и филтър! Егати нахалниците!

Редактирано от aga
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегата aga, до колкото се вижда живее в град Грац, намиращ се в Австрия. Ясно е, че там нещата са съвсем различни от колкото тук в БГ (минимална заплата, цена на гориво, данъци, застраховки и т.н.). Има доста хора обаче които споделят неговото виждане и предпочитат през няколко години да връщат автомобила и да го подменят с нов. Ако това се предлага и в БГ, предполагам че ще има доста хора които ще се възползват.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.youtube.com/watch?v=6FSpfjGmmDU&feature=youtu.be

 

Клипа е съвсем импровизиран от преди малко, сам снимам и карам, и превключвам с ръката, с която държа волана /да си кажа само, нито пред мен, нито зад мен имаше някой, две платна и след това мантинела преди насрещното, в момента в който застигнах кола, намалих/. Вижда се и че ESP-то не е изключено и още в началото светва при ускорението /демек забавя!/, както и да го гледам и засичам със сигурност е под 9сек ( говоря за 0-100 ), а аз го изкарвам около 8.3 - 8.5, нека някой друг да го засече, нарочно съм ускорил близо до 200, защото според мен колата, не е чак толкова мудна, както и да е ясно ЧИП или ПОУЪР БОКС - НЯМАМ! Теста беше изключително и само за тази тема, никога не карам и да снимам, имам само два такива клипа и двата са за този форум, така че най-добре такива неща да не се правят или много да се внимава! Клипа ще поседи малко и ще бъде изтрит, не толерирам такива клипове!

 

PS Да се отбележи, че колата е с пълен резервоар!

PS2 Сега като гледам клипа по-внимателно, определено има от къде да се измъкнат стотни и на първа, и на втора влизам в червеното, а там ускорението се скапва, просто когато държа тел, гледам път, превкл. скорости, държа волан - само с две ръце не се получава :).

PS3 Та пак ще кажа, според мен на dino355 са му дали счупена кола :)))...

PS4 Мисля, че и шума не е толкова ужасен, вярно че съм на затворени прозорци, вярно че колата е много шумна като цяло и двигателя трака, но това което се чува на клипа не е толкова зле за помпа дюза.

Редактирано от Rangel Simov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

темата ме провокира да се регистрирам във форума. От една година съм собственик на Lancer X 1.8 CVT Instyle. Явно колегата с BMW си избива комплексите. Ако иска, нека се хвали за добрия си избор в BMW клуб. Аз за 50 х.лв. предпочетох Mitsubishi и мисля, имам аргументи за това. Нямам нужда да се обяснявам с някого, че съм си купил най-хубавия автомобил. Всеки има право на избор. Нека си кара BMW-то със здраве и да не ни обяснява какви сме балъци щом не сме си купили BMW-та.

Иначе от известно време чета във форума. Много сте готини! Харесва ми, че тук не се избиват комплекси, както в други форуми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегата aga, до колкото се вижда живее в град Грац, намиращ се в Австрия. Ясно е, че там нещата са съвсем различни от колкото тук в БГ (минимална заплата, цена на гориво, данъци, застраховки и т.н.). Има доста хора обаче които споделят неговото виждане и предпочитат през няколко години да връщат автомобила и да го подменят с нов. Ако това се предлага и в БГ, предполагам че ще има доста хора които ще се възползват.

 

Предлага се :-)http://www.toyota.bg...dini/index.aspx

Редактирано от me4o
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Иначе, по темата - бензин със CVT. Цената на дизеловите автомобили е неоправдана, а CVT = комфорт.

По-старата ми кола в семейството е 10 годишен дизел ТД M/T, купена също нова.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегата aga, до колкото се вижда живее в град Грац, намиращ се в Австрия. Ясно е, че там нещата са съвсем различни от колкото тук в БГ (минимална заплата, цена на гориво, данъци, застраховки и т.н.). Има доста хора обаче които споделят неговото виждане и предпочитат през няколко години да връщат автомобила и да го подменят с нов. Ако това се предлага и в БГ, предполагам че ще има доста хора които ще се възползват.

 

Сериозно ще съм учуден ако не се предлага, евентуално може би не с нулева вноска, а няколко хиляди.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сериозно ще съм учуден ако не се предлага, евентуално може би не с нулева вноска, а няколко хиляди.

 

Ами нека хората които са обикаляли по дистрибуторите на нови мпс споделят...Аз лично сега разбирам, от линка който колегата посочи, че вече има такава опция тук...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...а ето с това - http://www.subaru.bg/09impreza_d_spec.html 2.0D SPORT бих сменил Лансъра и ако го имаше 2008г. веднага взимах него, макар че дизайна е една класа по-назад от Лансъра.

 

Сега разгледах колицата, ама тя е направо СТРАШНА! Не искам да правя реклама на друга марка коли, ама това е много добър избор... ееееееее защо не трябваше сега да си купувам кола...!

Редактирано от Rangel Simov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,темата ме провокира да се регистрирам във форума. От една година съм собственик на Lancer X 1.8 CVT Instyle. Явно колегата с BMW си избива комплексите. Ако иска, нека се хвали за добрия си избор в BMW клуб. Аз за 50 х.лв. предпочетох Mitsubishi и мисля, имам аргументи за това. Нямам нужда да се обяснявам с някого, че съм си купил най-хубавия автомобил. Всеки има право на избор. Нека си кара BMW-то със здраве и да не ни обяснява какви сме балъци щом не сме си купили BMW-та. Иначе от известно време чета във форума. Много сте готини! Харесва ми, че тук не се избиват комплекси, както в други форуми.

КОлегата не избива комплекси , а споделя опит. Аз пък ти казвам ,че колкото и да съм фен и да не ме интересува дали ще е най-натоварения за парите си или най на далавера, просто не намирам в моделната гама това, което други производители пък предлагат. За всеки съществува различна истина и нещата са относителни. За един е визията, за друг са легендите за здравината на японските коли, за трети просто за тези пари не е намерил кола с повече екстри, за четвърти е друго и така. Нека не сме крайни в коментарите си и да се уважаваме. Ако утре и ти си купиш кола от марка и обясниш доводите си за това, едва ли ще ти е приятно, някой да те натири в друг форум, преди да се замисли реално, защо така се е получило. :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Тошко, какво се е получило, че не разбрах точно?

Влиза aga и започва да ни обяснява, че си купил БМВ 116d с изгоден лизинг.

Само че изгоден лизинг няма.

Никога не е имало и няма да има!

 

На всичкото отгоре как да се съглася, че това е кола, за която трябва да дам повече от 25 хиляди евро?

Ами ако ще даваме пари за кола как ли няма да си взема ASX за 51900 лева, като двигателя е последен модел дизел на Мицубиши, че на

всичкото отгоре има 4х4 и харчи, колко прословутото малко, грозно BMW, в което няма как да влезна нормално и да си сложа поне един куфар!

 

Кое е по-кола от двете се питам сега?

http://www.mitsubishi-motors.bg/models/Model.aspx?pn=price&mid=1

http://www.bmw.bg/bg/bg/insights/specials/1series/urban_line.html

 

Ето и линк от теста:

 

http://mitsubishibg.com/index.php?lang=bg&do=3&id=112

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да правя сравнения, защото там цените са други, второ начина на живот също. Отделно тук също излиза оферта да си вземеш кола на лизинг, защото не плащаш МОТ и още някои неща. Просто в различните страни, нещата стоят по различен начин. В БГ е различно и имам много познати, които си купиха колите от германия на лизинг, защото е по-евтино. Имам и приятели, които карат коли за стотици хиляди левове, но под наем за дълъг период и според обясненията им, така е много по-изгодно отколкото да притежават колата, не мислят за нищо и постояно се наслаждават на последен модел автомобил. :)

A както казах и по-напред в темата, за мен истината е друга и аз предпочитам пазара на употребявани автомобили като става въпрос за БГ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Колега ага, гледайки аватара ти и четейки те предполагам, че си имал хубав аванс типтроник(също като мен, много си ме кефи моя) но се е прецакала скоростната кутия...Би ли споделил, може и на лични какво се е случило. Благодаря
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да правя сравнения, защото там цените са други, второ начина на живот също. Отделно тук също излиза оферта да си вземеш кола на лизинг, защото не плащаш МОТ и още някои неща. Просто в различните страни, нещата стоят по различен начин. В БГ е различно и имам много познати, които си купиха колите от германия на лизинг, защото е по-евтино. Имам и приятели, които карат коли за стотици хиляди левове, но под наем за дълъг период и според обясненията им, така е много по-изгодно отколкото да притежават колата, не мислят за нищо и постояно се наслаждават на последен модел автомобил. :)

A както казах и по-напред в темата, за мен истината е друга и аз предпочитам пазара на употребявани автомобили като става въпрос за БГ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каквато и кола да вземете - нова, при нормална експлоатация в Австрия, Германия и т.н., ще си я експлоатирате нормално както до 5-тата, така и до 10-тата година.

Каквато и кола да вземете - нова от Австрия, Германия и т.н. и тръгнете за Гърция през България ще се разкърца и разтропа, а ако я вкарате в сервиз някъде в Гърция, най-много техниците да изпаднат в ужас как сте стигнали до там.

Когато вземах моята, лизинга бе с 5-10 % първоначална вноска. Като започна кризата лизинга започваше от 20% първоначална вноска. Сега и без първоначална вноска никой не иска да взема нова кола.

От друга страна колата я взех, защото ми хареса дизайна. Всичко друго, което ми хареса в последствие ми е като подарък.

Що се касае за BMW първа серия, според мен си е чиста издънка на немските конструктори. В нашия край има само една такава и е собственост на детето на една съдийка, уличена в подкупи и далавери, което ме навежда на мисълта, че трябва да имаш безсрамно много излишни пари, за да ги дадеш за подобно недоразумение на автомобилната индустрия. Отделно в България тази марка, както и Мерцедес е отдавна компрометирана. Всеки втори циганин е с BMW, а всеки трети с Мерцедес.

За разлика от България, в Европа хората са практични. Имат една лимузина за представителност и някой стар Форд или Пасат да си бръмчат насам натам. А ние, както писа колегата събираме, събираме и хвърлим един куп пари за някое тенеке, а после търсим пари на заем да си купим хляб.

Мисленето ни е сбъркано, а мирогледа опорочен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами нека хората които са обикаляли по дистрибуторите на нови мпс споделят...Аз лично сега разбирам, от линка който колегата посочи, че вече има такава опция тук...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В мен изникна един въпрос към колегата Ага:

1. Ако условията по поддържането на автомобилите (цени на технически прегледи);

2. Дилърските условия за двата автомобила (лизинг, buy back и т.н.);

3. Данъчните разходи по двата автомобила;

 

Ако всичко това е еднакво,

остава разликата в цената, разхода на гориво, остатъчната стойност на автомобила - кой автомобил ще избереш?

Защото тук тези неща са еднакви - всеки си плаща за обслужването; лизинга, данъците са едни и същи без значение дали е японски, немски или руски автомобил................

 

Иначе темата ми заприлича на разгорор с една германка, който водих преди 16 години в Гърция - колко по-добре било да се вземе кола на лизинг, отколкото да се купува стара бракма от Западна Европа, банката на Фиат и отпуснала лизинг срещу 100 марки на месец и тя си взела ново Пунто.

И да, Светльо е прав, за 50 000 ще си взема АСХ и няма да ми мине през ума да се пъхам в 116

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тошко, какво се е получило, че не разбрах точно?

Влиза aga и започва да ни обяснява, че си купил БМВ 116d с изгоден лизинг.

Само че изгоден лизинг няма.

Никога не е имало и няма да има!

 

На всичкото отгоре как да се съглася, че това е кола, за която трябва да дам повече от 25 хиляди евро?

Ами ако ще даваме пари за кола как ли няма да си взема ASX за 51900 лева, като двигателя е последен модел дизел на Мицубиши, че на

всичкото отгоре има 4х4 и харчи, колко прословутото малко, грозно BMW, в което няма как да влезна нормално и да си сложа поне един куфар!

 

Кое е по-кола от двете се питам сега?

http://www.mitsubishi-motors.bg/models/Model.aspx?pn=price&mid=1

http://www.bmw.bg/bg/bg/insights/specials/1series/urban_line.html

 

Ето и линк от теста:

 

http://mitsubishibg.com/index.php?lang=bg&do=3&id=112

 

Ама те точно затова предлагат на пазара различни коли, за всеки да си избере. Много емоции...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя опит, ако може. Обикалям дистрибутори от 5 години. Винаги съм карал "нови" коли. Последната преди Лансера ме изненада, не мислех, че ще я карам повиче от 2-3 години. А се получи повече от 10. За марка няма да говоря за да не буня духове. Дизел ТDi, абсолютната семейна, надежна, иономична кола. Казвам го за да избегна "демагогии". Никакви глупости за скъпа поддръжка и т.н., т. н. Преди година аналогичния модел Bmw 318 с аналогични характеристики и екстри струваше 70 х. Срещу 50 х. за Лансер 1.8. Е, гроздето не е кисело, ако някой така си мисли. Въпрос на прагматичност.

Редактирано от Dimon
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Колега ага, гледайки аватара ти и четейки те предполагам, че си имал хубав аванс типтроник(също като мен, много си ме кефи моя) но се е прецакала скоростната кутия...Би ли споделил, може и на лични какво се е случило. Благодаря

 

При торк конвертора, от скоростите излиза един вал с назъбване, който влиза в торк конвертора. Назъбването се изтрива и превърта, елементарно. Стана на втора, изведнъж пълни обороти, трансмисията загуби връзка с мотора и почна да вие. Нов торк е 1500 евро в Австрия, поправка още толкова. Казват, че зъбите на вала били непокътнати на вид, но материалът е уморен и с нов торк изкарва още 50 хил. и край. Има един сайт немски, на Мицубиши, и там има голяма статистика - до 200 хил км доста 2.5 типтроници регистрирани в сайта късат зъбите (виж графиката на линка), а има случаи и при доста нови на 111 000 в първия им постинг. Кутиите им вътре обаче са здрави, но какво от това. Може да се оправи, но е без перспектива.

 

http://www.mitsu-talk.de/index.php?page=Thread&threadID=19542&pageNo=11

Редактирано от aga
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Казват, че зъбите на вала били непокътнати на вид, но материалът е уморен

e те туй много глупаво звучи, ем непокътнати ем превъртели, хехе
графиката показва обаче 4% за галант след 2000год срещу 27% за 97-98год :icon_hmm:
Моя кофтур е на над 230 000км, кутията не е отваряна, работи като часовник, надявам се и да остане така още дълго време при правилна експлоатация и поддръжка :mitsu-smiley:
Поздрави
Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Темата е станала страшна :icon_crying: говорим си за BMW 1 - ужасТ :icon_crying:

За новата тройка - ДА с двете ръце ама тя почва от 56 000, Лансера от 30 000 ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...