Премини към съдържание

2007 Mitsubishi Outlander Review


Препоръчано мнение

Дадоха ми 2-3 каталога, но в тях не е описана навигацията.

 

Така или иначе днес ако ми остане време пак ще скокна до Дарсауто и ще я разгледам в паджерото - тя е същата. Това че вървят филми на нея е хубаво.

 

Карти на БГ все ще се появят в близко време, макар че на мен ми е повече за европа, от колкото за у нас.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...
  • Отговори 314
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Здравейте! Аз също съм нов във форума. В случая ми беше интересно да разгледам отзивите за новият Outlander.Баща ми кара Suzuki Grand Vitara модел 99год.,но вече му остаря и иска да го смени с новата Grand Vitara,а аз в този ред на мисли му предложих да си купи Outlander.Outlander е с по-високо оборудване,а в пред вид това,че е 7 местен като се върне ДДС-то цената би излезнала същата.Като чета за двигателя,който се предлага в момента,някак си чувството в мен,че автомобила е връх в този сегмент започна да стихва.Много бих се радвал,ако тук напише мнение човек,който вече го е купил и го кара,а не просто на тест драйв да го е опитал.Тест драйв и реално каране за мен са доста различни неща.Специално за навигационната система в Балкан Стар София питах преди седмица и ми споменаха цифрата около 8 000 лв. (опционално се предлага),но мислех че това означава не само навигация,ами включена и телевизиа и да може да се гледат ДВД филми.При Сузуки цената на тази система с тъчскриин дисплей е също около 8000 лв.,така че може би е нормална цената.Много се интересувам,колко се харчи за сервизиране на Outlander-а,Балкан Стар знам,че скъпо вземат за сервизиране поне при Мерцедесите.На Suzuki сме свикнали с цените,но при Outlander да не се окаже че трябва да се плаща двойно тройно и четворно.

 

П.С. Някой може ли да даде линк на каталога с аксесоарите или опционалното оборудване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравйте,

от 3 месеца съпругата ми шофира новия Outlander и мога да кажа от личен опит че двигателя въобще не е толкова лош колкото го представят тук. Вярно че е шумен на ниски обороти но все пак е дизел и мисля че купето е доста добре обезшумено. Относно пространството вътре четох в един от предните постове че било по тясно от Skoda Felicia! Аз прирежавам Skoda Superb и твърдя че е точно толкова просторна колкото и Outlandera, а все пак си мислия че е доста по голяма от Felicia :icon_blush:

Като максимална скорост още не мога да дам мнение, но ускорението е много добро, само веднъж да свикнеш с двигателя, слабо се представя под 2000 оборота, но се свиква бързо. Моят съвет е купувай :) по-добре е според мен от Suzuki

 

:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

dangelov, би ли описал по-подробно впечатленията си от продължителното ползване?

 

От тестдрайва и обстойното оглеждане установих, че Outlander-а е доста просторен и удобен, има лесни за ползване бутони, макар и първоначално малко трудни за възприемане. Седалките са сравнително комфортни, а огледалата за задно виждане са огромни, с тях и кораб ще успееш да паркираш на задна. Кормилото на мен лично ми беше малко неудобно, но можеби е до навик. На втория ред седалки е доста широко, макар че тавана ми се видя леко нисък. Сега малко за карането. Веднага след запалването ми направи впечатление лекото боботене на дизелака от Волфсбург, досега не бях карал никога дизел и малко се разочаровах. Както и да е подкарах колицата и още на първия завой бях приятно изненадан колко е маневрена, има изключително малък радиус на завиване. Побръмчахме малко из софийските улици, но въпреки това не можах да получа цялостна представа за поведението му и за двигателя на VW, който всички така упорито хулят. Нека някой, имащ по-дълготрайни наблюдения да сподели плюсовете и минусите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми е първия дизел така че нямам много база за сравнение, но мога да кажа, че преди да реша да взема Мицата, ходих на тест драйв на Тауарег. 5.0 V10 няма да го коментираме той е от друга планета :icon_rock:, но 2.5 R5 определено ми се стори доста по муден и тромав от Аутлендъра, е вярно че и купето там е по тежко и автоматика допринася допълнително за лошото поне според мен представяне на VW, там плюсовете според мен са по доброто ниво на интериора, което води и до по високата цена разбира се. Минусите на мицата са определено отвратителното поведение на мотора под 2000 оборота, но с това се свиква и е въпрос на навик, като цяло мотора е много пъргав и разхода повече от приемлив. Последният път от София до Варна показа средно 7.5, като не съм се стремил да карам икономично и в повечето време шофирах с около 120-130. Като цяло нямам забележки по колата, доста сполучлив модел е според мен и като оборудане и като визия и комфорт, та дори и като двигател след като свикнеш с особеностите му :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Именно външния вид и оборудването ме привлякоха. Случайно го мернах из нета сниман отзад и още на другия ден бях в Балкан Стар. Оборудването добави още плюсове в тефтерчето ми и въпреки дизелака решението бе взето.

Аз не успях да го карам много, но ми се стори доста пъргав. За мен свикването не бе трудно, тъй като така или иначе под 2000 оборота не свалям. Струва ми се че този разход който си посочил е малко височък, според каталога на извънградско трябва да харчи под 6. Сега се присетих да те питам нещо на тест драйв-а усетих вибрации в педала на съединителя, при теб има ли такова нещо ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съжелявам че се повтарям,но някой ще каже ли например колко струва в Балкан Стар да се смени маслото и филтрите на Outlander-a и през колко километра се извършва подобно сервизиране. ( за справка на Grand Vitara около 150 лв през 10 000 км,на Mercedes-Benz C-class е 600 лв.,когато покаже компютъра :) като от тези 600 лв. 300 лв. са за труд :help: ).При Outlander-a 300 лв. ли се плаща за труд за да се смени маслото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен вибрации в съединителя няма. Относно разхода, съгласно данните от производителя успях да постигна такъв само веднъж и то карах с около 90 :).

Сервизния интервал е на 15000км, а колко струва смяната, незнам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера посетих отново Балкан Стар,там ми споделиха че двигателя не е лош,дори ми казаха,че има и чип за този двигател,който повишава мощността от 140 к.с. на 167 к.с.Това пряко рефлектира върху ускорението,доускорението и максималната скорост,но разхода на гориво също се повишава с малко.Монтажа на чипът не пречи на гаранцията (ако е монтиран в Балкан Стар).Цената на чипа е около 2900 лв. :icon_hmm: .А цената за сервизно обслужване на маслата и филтрите е около 300 лв.,както колегата написа през 15000 км.Навигационната система,която включва и ДВД плейър струва 8700лв.Не можах да разбера каква е цената на страничните прагове (степенки),които се монтират опционално,но ако някой има предастава може да сподели.Парктроник системата за отзад струва 560 лв. (с монтаж в Балкан Стар),предполагам че отпред също ще е около тази цена.

 

П.С. Ако намерите интересен видео материал за Mitsubishi Outlander 2007 в интернет,може да постнете някой линк.Предполагам,че ще интересно да го гледаме.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Парктроник във Варна, естествено в Балкан Стар, ми сложиха за 300 лв. преден и заден със графично изображение на огледалото, така че цената в Софиа ми се струва малко надута :) Аксесоарите за колата може да ги намерите в австралииския сайт на Мицубиши:

 

http://www.mitsubishi-motors.com.au/mitssi....jsp?groupId=22

 

дилъра във Варна каза че няма проблем да се доставят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съжелявам че се повтарям,но някой ще каже ли например колко струва в Балкан Стар да се смени маслото и филтрите на Outlander-a и през колко километра се извършва подобно сервизиране. ( за справка на Grand Vitara около 150 лв през 10 000 км,на Mercedes-Benz C-class е 600 лв.,когато покаже компютъра :) като от тези 600 лв. 300 лв. са за труд :help: ).При Outlander-a 300 лв. ли се плаща за труд за да се смени маслото.

 

Както казаха преди смяната е на 15 000км., цената е около 300лв., но вашето Созука :) съм сигурен, че няма ESP, което по-бързо износва накладките, да не говорим, че и маслото не е същото. Аз лично никога не бих си купил Сузука :)!!! Имах служебен SUIFT, и на 40 000км. за андренажен, масла и филтри + горивен и накладки платихме 620лв. :icon_clap: така че сам си прави изводите, колко ще бъде на Гранда Витара!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам,че Outlandera е по надежден от Grand Vitara.Просто за момента не съм пробвал Outlandera за да мога да направя съпоставка (Grand Vitara за 5 години и почти 150 000 км,освен стандартното обслужване и е сменяно едно уплътнение от което течеше масло,2 пъти нещо по климатика и релсите на прозореца на шофьорската врата,и една крушка на габарита,(тези неща си ги оправиха гаранционно).По този повод си мисля,че е автомобила не е зле,но се надявам Outlandera да е по надежден :icon_blush: и принципно Outlandera ми е по присърце.

Новата Grand Vitara има ESP и TC,но не виждам каква ще е връзката с износването на накладките. :icon_hmm: Интересно какво би било чувството като се качиш от автомобил с V6 бензинов мотор 150 коня,на 4 цилиндров DI-D 140 коня.Разликата дано не е осезаема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам,че Outlandera е по надежден от Grand Vitara.Просто за момента не съм пробвал Outlandera за да мога да направя съпоставка (Grand Vitara за 5 години и почти 150 000 км,освен стандартното обслужване и е сменяно едно уплътнение от което течеше масло,2 пъти нещо по климатика и релсите на прозореца на шофьорската врата,и една крушка на габарита,(тези неща си ги оправиха гаранционно).По този повод си мисля,че е автомобила не е зле,но се надявам Outlandera да е по надежден :icon_blush: и принципно Outlandera ми е по присърце.

Новата Grand Vitara има ESP и TC,но не виждам каква ще е връзката с износването на накладките. :icon_hmm: Интересно какво би било чувството като се качиш от автомобил с V6 бензинов мотор 150 коня,на 4 цилиндров DI-D 140 коня.Разликата дано не е осезаема.

 

ESP винаги износва накладките по-бързо, работи дори ако не натиснеш спирачки, ако се наложи разбира се. А към октомври месец ще има Outlander бензин - 2.4, 170 к.с., :icon_thumbup: така че ако искаш изчакай него

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

нов съм във форума но от един месец карам Outlander. Прочетох мненията по горе и смея да твърдя, че критиките които имате към въпросния дизелов двигател не са основателни. Преди да си взема Outlander-a, бях две години собственик на Пасат, който имаше същия дизелов агрегат. Не съм имал никакви проблеми с него дори и след 110 х.км. Единствената разлика която правя между двете коли е чуствителността на педала на газта. При Пасата бе доста по чуствителен. Тук трябва да натиснеш повечко, но пъргавината е почти същата.

Относно цената на праговете(степенките)- 2000 лева. - като те са само декоративни. Ако се монтират на последните две нива на оборудване се демонтира сериината за тях сива декорация в долната част на вратата, което е малко рисково имайки предвид, че те са захванати с доста двойно-лепяща лента.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

нов съм във форума но от един месец карам Outlander. Прочетох мненията по горе и смея да твърдя, че критиките които имате към въпросния дизелов двигател не са основателни. Преди да си взема Outlander-a, бях две години собственик на Пасат, който имаше същия дизелов агрегат. Не съм имал никакви проблеми с него дори и след 110 х.км. Единствената разлика която правя между двете коли е чуствителността на педала на газта. При Пасата бе доста по чуствителен. Тук трябва да натиснеш повечко, но пъргавината е почти същата.

Относно цената на праговете(степенките)- 2000 лева. - като те са само декоративни. Ако се монтират на последните две нива на оборудване се демонтира сериината за тях сива декорация в долната част на вратата, което е малко рисково имайки предвид, че те са захванати с доста двойно-лепяща лента.

 

Честито за Outlander-a и със здраве да си го караш :icon_clap: .Идеята ми за праговете (степенките) е да пазят автомобила от страни да не се надраска някъде (незнам при вас как е,но ние доста караме и оф-роуд :)),в такъв смисал мисля че не са само декоративни.А при високите нива може би тези сиви декоративни елементи в някаква степен да имат и защитна функция.Това което казваш за пъргавината ме радва,аз все си мисля,че ще е тромав Outlander-а с този мотор,но дано да не съм прав.Като гледам алтернативите в класа на Outlander ,поне за мен се класира убедително на 1-ва позиция и се надявам след 1-2 месеца да имам преки впечатления :icon_blush: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички маниаци.

Някой знае ли, защо толкова много се бавят с доставките на новите автомобили. Поръчах си Outlander преди месец. Трябва да чакам още поне месец и половина. :icon_box:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко си зависи от дилъра и от това колко автомобила са заявили и колко имат заявени от клиенти, освен това зависи и опцията на твоя автомобил каква е и има ли заявени от нея, но всичко това би трябвало да ти е казал дилъра който ти е продал автомобила иначе не е съвсем коректно.

Мой много добър приятел работи в Балкан Стар в Шумен и сме разговаряли как всъщност са нещата. Имат си определена бройка за цяла България какви автомобили имат, с какво оборудване и кога ще пристигнат в Бг., и този срок е за цялата страна, така че нищо не зависи от дилъра!!! Не знам откъде имаш твоята информация, но за моята съм сигурен на 100%

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И на мен горе долу това ми обясниха.

Ама се чувствам все едно си търся цветен телевизор през 1986 г. Записване, капаро, чакане и т.н. Толкова ли малко коли има, или е толкова голямо търсенето.

Като си взимах тойотата всичко стана за 1 седмица.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Нов член съм на клуба, а от 23.05.2007 карам нов Outlander. Направих 4000км и имам следните впечатления:

1. Външният вид на джипа е страхотен - няма човек до сега да не го е харесал

2. Интериорът в началото изглежда малко дървен (за тези пари), но колкото повече го карам, толкова повече ми харесва и най-важното - много е удобен - включително седалките, а аз съм 191см 110кг и карам доста отдалечено от волана. Отзад е широко като във ван, третият ред седалки може да се ползва само от деца, но багажника е огромен в сравнение с други джипове

3. Двигателят има добра динамика за теглото, шумен е дори за дизел (карах нова Тойота досега) само отвън, купето е изолирано нелошо. Вярно е, че можеше да е по-мощен, но ми дава разход 7-7.5 реално и не виждам как може да се кара 7-местен джип с по-малко гориво... Не знам още дали ще е капризен, тойотата ми отказа да запали на втората зима. Японците са го съобразили за европейски вкусове - VW, Skoda, Seat в момента го монтират при всичките си модели като топ-дизелов двигател

4. Скоростната кутия обаче е като за трактор, педала на съединителя вибрира и няма автоматик

Това мога да кажа, като цяло е невероятно удоволствие да управляваш такова нещо. В момента съм върл фен на MITSUBISHI!!!

Чао

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравйте,

Интересува ме някой правил ли е чип тунинг на outlander?

Данните в нета са за около 170 коня и 390 Нм, което прави този двигател сравним с този от Пежо 2.2 HDi (дори по-мощен).

На автомобилния салон дилър на Балкан стар ми каза че дизела на Пежо ще дойде чак 2008 година, и едва ли ще го дочакам.

Моля ви ако имате някакви наблюдения от този мапнат двигател споделете!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

4. Скоростната кутия обаче е като за трактор, педала на съединителя вибрира и няма автоматик

Здравей - само да уточниш по отношение на вибрациите в педала - и друг колега се оплака. Освен това ми е интересно да разбера какво означава скоростната кутия да е като на трактор?

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравйте,

Интересува ме някой правил ли е чип тунинг на outlander?

Данните в нета са за около 170 коня и 390 Нм, което прави този двигател сравним с този от Пежо 2.2 HDi (дори по-мощен).

На автомобилния салон дилър на Балкан стар ми каза че дизела на Пежо ще дойде чак 2008 година, и едва ли ще го дочакам.

Моля ви ако имате някакви наблюдения от този мапнат двигател споделете!

Дизела Пежо ще го има още тази година, а автоматика за дизела 2008 октомври!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, дизела на Пежо ще дебютира във Франкфурт през септември, но в България няма да дойде преди нова година. Отговора от Балканстар беше -около февруари 2008!

Това за автоматик на дизела е много интересно и напълно ново за мен. Остава да му сложат и DSG от VW

А някои все пак да кара помпа-дюзата с чип?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За педала на съединителя: Във втората половина на хода, когато вече го отпускаш, все едно не е "отлепил" напълно или все едно крака ти усеща вълнообразна повърхност...

За скоростната кутия: Много големи ходове на лоста, от 2-ра на 3-та понякога заяжда, движението на лоста изисква голяма сила, самият скоростен лост е огромен

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дизела Пежо ще го има още тази година, а автоматика за дизела 2008 октомври!

 

В потвърждение на казаното по-горе: http://carscoop.blogspot.com/2007/06/2008-...ew-22-di-d.html

 

Лично за мен по-важното е не само, че двигателя ще е с 16 коня отгоре, но че има 380 Nm @ 2000 rpm сравнено с 310 Nm @ 2000 rpm на сегашния двигател на VW.

 

Стискаме палци за тази година :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...