Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

mardata

Потребители
  • От него общо

    7
  • Регистрация

  • Беше тук

mardata's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Има врътка на централната конзола, която позволява да се използва само предното предаване, без значение какви са метеорологичните условия (лед, сняг ...). Във вторият, от общо три, режим на работа 4х4 се включва само при необходимост (загуба на сцепление, поднасяне ..). В третия режим 4х4 е включено перманентно до достигане на скорост от 40 км/ч (за точната стойност не съм сигурен).
  2. Екстрите оцветени в червено има ли ги в другата оферта. Аз доколкото знам парктроника се предлага допълнително дори и за Instyle. Има ли други червеникави благинки ?
  3. Това не го вярвам :icon_hmm: При плащане на капаро ти дават и документ за поръчка, в който е записана крайната цена. Единствено може да се получи разлика при промяна на лизинговата компания и условия.
  4. Май си прав. И въпреки всичко не мога да се съглася с този тип маркетинг. То всъщност е по-жалко за Ситроен и Пежо, тъй като това тяхното си е Outlander с чужда емблема. В първите им месеци единствената разлика ще е двигателя и body kit-а
  5. Не вярвам Mitsubishi да са споделили системата си за 4х4 и окачването. Това са нещата които го отличават от другите производители и ще е много жалко, ако е така. Малко съм разочарован от нивото на сходство между клонингите, но какво да се прави - бизнеса си е бизнес :mitsu-smiley:
  6. Именно външния вид и оборудването ме привлякоха. Случайно го мернах из нета сниман отзад и още на другия ден бях в Балкан Стар. Оборудването добави още плюсове в тефтерчето ми и въпреки дизелака решението бе взето. Аз не успях да го карам много, но ми се стори доста пъргав. За мен свикването не бе трудно, тъй като така или иначе под 2000 оборота не свалям. Струва ми се че този разход който си посочил е малко височък, според каталога на извънградско трябва да харчи под 6. Сега се присетих да те питам нещо на тест драйв-а усетих вибрации в педала на съединителя, при теб има ли такова нещо ?
  7. dangelov, би ли описал по-подробно впечатленията си от продължителното ползване? От тестдрайва и обстойното оглеждане установих, че Outlander-а е доста просторен и удобен, има лесни за ползване бутони, макар и първоначално малко трудни за възприемане. Седалките са сравнително комфортни, а огледалата за задно виждане са огромни, с тях и кораб ще успееш да паркираш на задна. Кормилото на мен лично ми беше малко неудобно, но можеби е до навик. На втория ред седалки е доста широко, макар че тавана ми се видя леко нисък. Сега малко за карането. Веднага след запалването ми направи впечатление лекото боботене на дизелака от Волфсбург, досега не бях карал никога дизел и малко се разочаровах. Както и да е подкарах колицата и още на първия завой бях приятно изненадан колко е маневрена, има изключително малък радиус на завиване. Побръмчахме малко из софийските улици, но въпреки това не можах да получа цялостна представа за поведението му и за двигателя на VW, който всички така упорито хулят. Нека някой, имащ по-дълготрайни наблюдения да сподели плюсовете и минусите.
×
×
  • Създаване...