Къната Публикувано 13 февруари 2008 Сподели Публикувано 13 февруари 2008 ...точно този пакет warrior ме интересуваше...Не знам дали се предлага в континентална Европа - в UK нивата на оборудване са Equippe, Warrior, Elegance и Diamond, a в България Invite, Intense и Instyle. Мирослав може да помогне с информация дали се доставя броня от Warrior. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 14 февруари 2008 Сподели Публикувано 14 февруари 2008 За момента не, но ще проверя дали може да се намери нещо подобно, дори в английския сайт Warrior съществува с тази броня и с нормална броня така че може и да е някакъв допълнителен аксесоар, но за него в момента не мога да открия нищо.Каталожния номер за сив металик от брошурата за аксесоари е SP038014 - Front Resin Guard (Grey). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 17 февруари 2008 Сподели Публикувано 17 февруари 2008 Днес видях Американския Outlander предполагам че беше с трилитровия двигател защото на сфетофара на така се изтреля че неможах да го огледам много добре, но лично за мен европейската визия е много по хубава. И второ някой знае ли защо след като :mitsu-smiley: имат би - ксенонови завиващи светлини не ги слагат и на Outlander - а Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
earendil Публикувано 23 март 2008 Сподели Публикувано 23 март 2008 Здрасти, искам да помоля собствениците на бензинов аутландер да споделят още малко впечатления от двигател и ск. кутия (автоматик). тази или другата седмица вероятно ще ходя да си поръчвам... мерси Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 23 март 2008 Сподели Публикувано 23 март 2008 Здрасти, искам да помоля собствениците на бензинов аутландер да споделят още малко впечатления от двигател и ск. кутия (автоматик). тази или другата седмица вероятно ще ходя да си поръчвам... мерси Влез в темата 2.2 HDi и там има колега който е с 2,4 бензин автомат, беше писал някакви впечатления.виж тук Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AVD Публикувано 7 април 2008 Сподели Публикувано 7 април 2008 Здравейте, Аз карам Аутлендър вече почти година. Купих един от първите внесени бройки миналата година (разбира се с Фолксвагеновия двигател).Допълнително имам и чип-тунинг от БалканСтар. Искам да споделя един проблем обаче, който много ме дразни. Между 130 и 160 км/ч двигателя е много шумен. След тази скорост (разбирай над 3200 оборота) положението се оправя.От сервиза не можаха да кажат нищо. Някой има ли идея дали може нещо да се направи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 7 април 2008 Сподели Публикувано 7 април 2008 Искам да споделя един проблем обаче, който много ме дразни. Между 130 и 160 км/ч двигателя е много шумен. След тази скорост (разбирай над 3200 оборота) положението се оправя...А имаш ли впечатления как беше преди чип-тунинга? По-принцип Фолксвагеновия двигател е доста шумен, но пък да се 'оправя' над 3200 об/мин... най-вероятно тогава преобладава шум от пътя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 7 април 2008 Сподели Публикувано 7 април 2008 Колега AVD, гори ли масло мотора и на колко километра в момента Ви е колата? Бихте ли споделили, че стана въпрос в една друга тема, че този двигател гори масло след определени километри. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 7 април 2008 Сподели Публикувано 7 април 2008 Мой приятел има същия мотор с чип, но на Шкода Октавия (автоматични скорости) и си гори масло. Неговият мотор също е доста шумен. До момента този мотор е най тих във VW Пасат, миналата неделя като сменях гумите имаше един Пасат и просто не можах да повярвам колко е тих двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AVD Публикувано 7 април 2008 Сподели Публикувано 7 април 2008 Колега AVD, гори ли масло мотора и на колко километра в момента Ви е колата? Бихте ли споделили, че стана въпрос в една друга тема, че този двигател гори масло след определени километри. В момента е на 24000 км. Масло не гори. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AVD Публикувано 7 април 2008 Сподели Публикувано 7 април 2008 А имаш ли впечатления как беше преди чип-тунинга? По-принцип Фолксвагеновия двигател е доста шумен, но пък да се 'оправя' над 3200 об/мин... най-вероятно тогава преобладава шум от пътя. Преди чипа не съм го карал. А иначе е ясно че този двигател в шумен но при мен в този диапазон е повече от нормалното. А след 3200 наистина се "оправя" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tot Публикувано 7 април 2008 Сподели Публикувано 7 април 2008 Аз имам Аутлендър от май.2007 с двигател 2.0 TD , досега съм минал около 10000 км и съм долял около 800 гр.масло Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 7 април 2008 Сподели Публикувано 7 април 2008 2,0 TDI е двигател енигма, при един никакви ядове, при други малки ядове, а при трети ....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoto Публикувано 9 април 2008 Сподели Публикувано 9 април 2008 Здравейте колеги,Не издържах да не се похваля, че от 27/03/2008 си возя трътката на Outhy Instyle+. Все още нямам кой знае какви впечатления............ . Аз и нямам много време да му седна па да го огледам, да пипна тук и там, но със сигурност след седмица две (по празниците) ще се разровя и ще ви пиша!Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobby.bg Публикувано 16 април 2008 Сподели Публикувано 16 април 2008 Аз вече имах "удоволствието" да закъсам на пътя с Аутлендъра. Както си карам и започна да губи мощност да пуши отзад и да прекъсва. Веднага спрях и единственото нещо, което забелязах е теч точно под двигателя :shock: Течността слава богу беше вода От там следва пътна помощ до София и така. Това става в петък вечер, а колата е готова в понеделник Естествено събота и неделя никой не работи и оставам без кола, което е много неприятно. В крайна сметка се оказа скъсана скоба на маркуч на турбото. Така ми казаха в Стар Моторс. Дано не се случва на другите колеги с Аутлендър.Относно маслото не мога да разбера защо не ми казаха, че си гори масло, а ми обясняват, че при някой горяло и да съм го проверявал. До колкото знам тези мотори на VW си горят масло. Иначе съм доволен от Аутлендъра, но дано няма други изненади Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobby.bg Публикувано 16 април 2008 Сподели Публикувано 16 април 2008 Леле, че съм тъп :lol: Вместо Балкан Стар написах Стар Моторс (другата кола ми е от тях) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицубеше Публикувано 22 април 2008 Сподели Публикувано 22 април 2008 Както е известно, в Европа има двама големи производители на двигатели - Фолксваген и Пежо. И двамата са дали своите двигатели на Аутландерчо. Немският двигател е много добър. Тих, без вибрации на купето, икономичен. Подходящ е за семеен SUV. При по-сериозни товари е подходящ френският двигател. Който иска бързо ускорение и рейсинг на съответната цена за горивото, би следвало да избере бензиновия вариант.Еех, супер возия има този Аутландер... :icon_thumbup: Огледана и изпипана кола отвсякъде.Не виждам кой друг SUV би го конкурирал.Просто е перфектен, ........НАЙ-ГОЛЕМИЯ.Ако не вярвате, просто отидете на ТЕСТ ДРАЙВ. П.П. Не съм от персонала на БалканСтар Моторс или на негов дилър.Просто отидох и се накефих на макс на Mitsubishi Outlander. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 22 април 2008 Сподели Публикувано 22 април 2008 Вече карах един 2.0 TDI в четвъртък евентуално ще пробвам един Ситроен (ако ми дадат) и ако има някаква разлика ще я споделя. Но като цяло двулитровия мотор е добър (от което бях доста изненадан, след нещата които съм чел за него в този автомобил), но не съм съгласен, че е тих, особено ако го сравниш с 2,2 мотора (говорим само за дизелите). Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKKEI Публикувано 23 април 2008 Сподели Публикувано 23 април 2008 Имаше ли чип този 2.0 фолксвагенов дизел? Иначе без чипа е ужасен. Отностно HDI-то 2.2 си е страхотен, дано да няма проблеми и да не гори масло като на VW... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 23 април 2008 Сподели Публикувано 23 април 2008 Имаше ли чип този 2.0 фолксвагенов диезел? Иначе без чипа е ужасен. Отностно HDI-то 2.2 си е страхотен, дано да няма проблеми и да не гори масло като на VW... Този, който карах беше без чип служебен, но останах доволен от 140-те коня, да си призная изобщо не очаквах така добре да се представи двигателя. PS: NIKKEI какво става с твоя? Дойде ли?То както е тръгнало по едно и също време ще ги вземем :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицубеше Публикувано 23 април 2008 Сподели Публикувано 23 април 2008 ........да не гори масло като на VW... Всеки двигател-нов или стар при скорост повече от 140 км/ч (или 3000 оборота/минута) гори масло. Всеки свестен автомонтьор ще ви каже това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 23 април 2008 Сподели Публикувано 23 април 2008 П.П. Не съм от персонала на БалканСтар Моторс или на негов дилър.Просто отидох и се накефих на макс на Mitsubishi Outlander. Доста крайни са ти мненията, колега и подозирам, че все пак имаш връзка някаква... възможно е да е само емоционална :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ganimir Публикувано 23 април 2008 Сподели Публикувано 23 април 2008 :mitsu-smiley: Поздрави на всички фенове на митсубиши :mitsu-smiley: Радвам се и аз да се присъединя към многобройните фенове! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chrischo Публикувано 24 април 2008 Сподели Публикувано 24 април 2008 За немския двигател нямам никакви впечатления, но 2.2 дизела на Пежо е перфектна комбинация с шасито и купето на Аутлендъра. Много пъргав и мощен, прекрасно се държи на пътя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицубеше Публикувано 25 април 2008 Сподели Публикувано 25 април 2008 Нещо повече за двата дизелови двигателя на Outlander от форума на VW:http://vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t...light=outlander Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.