mario64 Публикувано 9 март 2012 Сподели Публикувано 9 март 2012 Колко па много по-бързо ги набира?http://vbox7.com/play:b967f75d От 100 до 190 изостава с 4 сек. от автомата на Дани, ама иначе набира по бързо (на приказки) ...:icon_naughty: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanio Публикувано 9 март 2012 Сподели Публикувано 9 март 2012 Ще ми е интересно,как автомата прави 230, моя след 220 неЩЕ :icon_blush: Лято 2011 като пътувах за Калояновo да гледам Time Attack... по магистралата София-Пловдив с четири човека в колата чукнах 240km/ч....и аз гледах като измумен, понежо по местните ми тука Врачански участъци съм подминавал 230 и това е. Тогава имах възможността да задържа доста по-дълго заварен педала долу - имам и трима свидетели. Иначе твойто клипче съм го гледал доста пъти и все ми се струва, че нещо я спъва машината при тебе. Нямам си на идея! Тогава опита е бил на бензин 98, маслото Yacco VX1000 5W40, гумите Dunlop Sport MaxTT 205/55/16, свещите и маслото в кутията на ~35000km, а колата на ~160000км реални - може всичко това да оказва влияние.Типтрониците са една идея по-бавни от механичната ск. кутия. Максималната им скорост е 215, а на механичните - 225. Да..точно така пише на всякъде, но да ти кажа честно вече не съм толкова сигурен, че ръчката ще ме победи на max speed. :icon_thumbup: Тия данни са по километраж....с GPS май на всички ни е по-ниска реалната скорост. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 9 март 2012 Сподели Публикувано 9 март 2012 Откакто сложих оптитронното табло,скоростта на таблото и GPS-а до 110км/ч е еднаква,след това ми дава отклонение от 3-4 км/ч,най-много е стигало до 5-6. Обикновеното табло е по-неточно в случая. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 22 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 22 юли 2012 Малко да си вдигна темата. Вчера пътувах от София към Правец и обратно... не знам сериозна е работата. На 4-та на магистралата където е нагорнище да карам с 80 и да не мога да кача повече с или без включен климатик имайки предвид че педала на газта е натиснат до долу. Супер нереално ми се вижда това. Ще споделите ли колеги дали това е нормално или да ходя в сервиза... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 22 юли 2012 Сподели Публикувано 22 юли 2012 Малко да си вдигна темата. Вчера пътувах от София към Правец и обратно... не знам сериозна е работата. На 4-та на магистралата където е нагорнище да карам с 80 и да не мога да кача повече с или без включен климатик имайки предвид че педала на газта е натиснат до долу. Супер нереално ми се вижда това. Ще споделите ли колеги дали това е нормално или да ходя в сервиза... Зависи от баира...ама аз извънградско си боцкам 5-та и се подпирам на подлакътника - скоростите не ги барам. Освен при изпреварване де :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 22 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 22 юли 2012 Тоо ако става въпрос и аз се подпирам и не ги барам ама в един момент колата почва да дърпа назад сякаш няма мощност и колкото и да искам да набера не ще докато не сваля предавки. Баира не мога да поясня колко е но от Правец до София са бая и все пак е магистрала... не би трябвало да са толкова големи не знам... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 22 юли 2012 Сподели Публикувано 22 юли 2012 (редакция) По някога видимо баира ти се струва "слаба ракия" ама всъщност не е и може да те подведе. Аз например когато пътувах към София със първата ми любофф (мазда 626 1,6 75 к.с.) преди тунелите има лек наклон (лек видимо...става въпрос за Витиня) и ако съм с над 120км/ч колата си ускорява, падна ли под 80...край ..стигам и до 3-та като връщам надолу, а по принцип маздата я карах като автоматик...5-та директна и си вървеше от 40км/ч без грижи. Ефекта с баирите го има разбира се и при 6-така, но в по-лека форма. Чувството е все едно нещо по двигателя е станало и не иска да върви. За това замери на равен път примерно от 0-130-140 за колко ги прави и сравни с някой друг колега какво е положението. Аз така като настройвах газовата...викам си бре то няма разлика бензин/газ...но като замериш не е баш така (не че ще тръгна да се състезавам, но за идеята) Редактирано 22 юли 2012 от bace Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 22 юли 2012 Сподели Публикувано 22 юли 2012 Тоо ако става въпрос и аз се подпирам и не ги барам ама в един момент колата почва да дърпа назад сякаш няма мощност и колкото и да искам да набера не ще докато не сваля предавки. Баира не мога да поясня колко е но от Правец до София са бая и все пак е магистрала... не би трябвало да са толкова големи не знам... Колега, погледна ли какво показваше оборотомера при 80км/час? С 80 км на пета (или четвърта) скорост ще ти е трудно да ускориш на баир с двулитров Галант. Свали на трета, вдигни 120, закачи петия зъб и си карай. Готов съм да се обзаложа, че много време си карал дизел и затова искаш бензиновия двигател да има същия въртящ момент при ниски обороти. Предполагам навика да сменяш предавките преди 2000 оборота също ти е останал от дизела... За да върви един бензинов двигател - ИСКА ОБОРОТИ ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 22 юли 2012 Сподели Публикувано 22 юли 2012 Колега, погледна ли какво показваше оборотомера при 80км/час? С 80 км на пета (или четвърта) скорост ще ти е трудно да ускориш на баир с двулитров Галант. Свали на трета, вдигни 120, закачи петия зъб и си карай. Готов съм да се обзаложа, че много време си карал дизел и затова искаш бензиновия двигател да има същия въртящ момент при ниски обороти. Предполагам навика да сменяш предавките преди 2000 оборота също ти е останал от дизела... За да върви един бензинов двигател - ИСКА ОБОРОТИ !На Витиня има няколко места, на които и 350 кона се позачудват. Не бой се Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 22 юли 2012 Сподели Публикувано 22 юли 2012 Тоо ако става въпрос и аз се подпирам и не ги барам ама в един момент колата почва да дърпа назад сякаш няма мощност и колкото и да искам да набера не ще докато не сваля предавки. Баира не мога да поясня колко е но от Правец до София са бая и все пак е магистрала... не би трябвало да са толкова големи не знам... След отбивката за Ботевград.. има 3 тунела, след 1-я тунел баирите са тежички. Но на 4-та с газ до долу и да не може да вдигне повече от 80км.. ме се струва грозно. Аз с печката там от 80км на 5-та скорост и като подам повечко газ и плавно си набира(В тунелите винаги карам с 80-85км и след това не връщам 4-та.. за да набера). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 22 юли 2012 Сподели Публикувано 22 юли 2012 Аз с печката там от 80км на 5-та скорост и като подам повечко газ и плавно си набира(В тунелите винаги карам с 80-85км и след това не връщам 4-та.. за да набера).Печката ня я гледай, с нея и да спреш на средата на баира и после да тръгнеш, пак ще излезеш с по голяма скорост, отколкото да влезеш с бензинката засилена ..Баирите си искат въртящ момент, а не много коНЬОВе ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 22 юли 2012 Сподели Публикувано 22 юли 2012 (редакция) Здравей колега, и аз карам като теб двулитров галант, е моя е вече и на газ но ...Тази седмица се прибрахме от морето, пълен багажник двама пасажера и половина, при нормално движение с около 80км на пета скорост.... в колона знаете как е ... удрям 3-та предавка и от начало леко мудно започва ускорението докато влезне в необходимите обороти, след което ако има добра видимост и няма насрещни коли 120-130 бързо се достигат и минавам 2-3-4 коли напред без да е проблем.Колегата Слави добре те е попитал за оборотите при 80км дали си ги погледнал, едната причина може да е износен съединител, но ако няма промяна в оборотите и не си правил обслужване по Intake системата е хубаво, свещи само Denso или NGK - цената за 4 бр е около 130лв, филтър въздушен и горивен, ако не си ги подменял да го направиш.За щастие при нашите автомобили няма дистрибуторна капачка и палец, което е един + за нас и няма какво да ги мислим.Разхода ми при прибиране беше 10/100 газ, със пуснат климатик и май май, само колите които са с кубатури над 2,0 ме изпреварваха и доста изпушваха при изпреварвания, но те не са в нашия ранг.Разхода ми на отиване беше 8,4/100 пак на газ, на бензин ми е идентичен разхода на 99%, всичко зависи от крака и колко е натоварен http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/plane.gifКарал съм и със 100+ октана, Плевен-София-Плевен като магистралата под 160 не съм падал, даже се гаврих с един пасат 1,9TDI просто на 180км, той остана безпомощен, а Галантния летеше като бесен, разхода беше 360км с 25 литра ... смятай си го.Истината е че Японеца иска обороти, а колко .... ми ето тука отговарям и на колегата bluffer, които искаше диаграма на EA2A http://www.rri.se/spec/view/png/graph/STR-97052601-kW-Nm-C.png Kойто иска може да го разгледа и по-подробно LINK Редактирано 22 юли 2012 от Anatoli Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 22 юли 2012 Сподели Публикувано 22 юли 2012 На витиня, Рафаело, няма място, което с двулитровия галант да не го минеш с по - малко от 115км/ч, а именно това е изкачването на витиня - посока София, предпоследния/последния тунел участъка Не е в ред работата, чини ми се. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 22 юли 2012 Сподели Публикувано 22 юли 2012 Печката ня я гледай, с нея и да спреш на средата на баира и после да тръгнеш, пак ще излезеш с по голяма скорост, отколкото да влезеш с бензинката засилена ..Баирите си искат въртящ момент, а не много коНЬОВе ..:DНедоразумение е да сложиш 90 коня мотор на това купе, пък бил той и с 202Н/м, то на мене 220 са ми много малко, та камо ли 202...Виж 130 - 140к.с. и поне 300Н/м си е добра печка :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 юли 2012 Сподели Публикувано 22 юли 2012 Не че се хваля, но моя Галант бикога не се е задъхвал по баирите,дори и при въпросния...........там винаги си е ускорявал и си е доускорявал добре, дори когато го продадох ,новия собственик ми се обади и каза че е невероятен ,тъ като в момента бил карал с 220 км./ч по баира ,но за към Пловдив.......така че колегата е за диагностика и евентуално за ремонт........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 22 юли 2012 Сподели Публикувано 22 юли 2012 Предишната ми кола 1.6 75 коня на този баир където е остър десен започва да бере душа на 4-та. Ако сме трима или четирима я карам на трета с 60 за да не я товаря прекалено. Един влекач Actros ме настигна и започна да мига с фаровете, но аз нищо не можех да направя. С маздата 323 на брат`чеда (1.3 75 коня 16V) беше същата работа. С мицубиша съм минавал от там и понеже няма как да се мине с голяма скорост на V-та го превключвам на 4-та, но не съм усетил да иска да спира. Ако го настъпя, ще започне да трупа още скорост, но бавно. Ако минеш от там с велосипед представата ти за този баир коренно ще се промени. С 4 човека на 4-та на дълъг път, като изключа някакви остри завои, заради които да намаля до под 60, просто няма спиране и в това отношение съм доволен от галанта. Даже с 5 човека и багаж догоре през Троян-Кърнаре, Шипка и Хаимбоаз си е ускорявал. Е не се набира като в града на равното, но пак вдига оборотите, тегли си.Има и друго нещо. На дълъг път колите (и мотоциклетите) "умаляват", т.е. струват ти се слаби, недостатъчно мощни. В града или на къси отсечки се набират много добре, но на хубав асфалт без намиращи се наблизо предмети просто загубваш представа за скорост и ускорение и все едно 20-30 коня са се отвързали. Усещането е измамно. Едно е да мине покрай теб МПС с 200 и ти да си в града до шосето и много по-различно ако това стане на разстояние 15-20 метра от теб извън града без неподвжини предмети наблизо. По самото отдалечеване ще добиеш представата за скоростта. Това сме го пробвали с един приятел.Припомням че 6А13 при 2000 оборота генерира теглителна сила (въртящ момент) колкото на дизеловия и бензиновия двулитрови. Или поне е много, много близо да техните максимални стойности при тези обороти. Някъде към 200 Nm е тогава, срявнявайте. На дълъг път трябва кубатура. Дори да няма много коне, теглителната сила си казва тежката дума. Веднага правя аналогия с една моторетка 125 кубика 40 коня. В града е пила и няма стигане дори с голям мотор, но на дълъг път умалява като симсонка. Та зависи от товара в колата, от степента на напомпване на гумите, от насрещен вятър, от това колко го спира климатичната с-ма и др. Във всеки случаи денивелацията там е огромна и винаги ми пукат тъпанчетата като се качвам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 22 юли 2012 Сподели Публикувано 22 юли 2012 Колеги, обърнахте ли внимание на това, че човека не вдига повече от 2000 оборота? Аз не мисля, че на баир с под 2000 оборота на 4-та колата ще се доускорява. Вижте графиката - на 2000 оборота колко е мощноста и въртящия момент на 4G63. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 22 юли 2012 Сподели Публикувано 22 юли 2012 Колеги, обърнахте ли внимание на това, че човека не вдига повече от 2000 оборота? Аз не мисля, че на баир с под 2000 оборота на 4-та колата ще се доускорява. Вижте графиката - на 2000 оборота колко е мощноста и въртящия момент на 4G63. И аз съм на това мнение. Тази кола на 4-та предавка при 2000 об/м е много зле откъм ускорение и още повече в такъв стръмен баир (купето не е никак леко), при такава надморска височина (постъпващия въздух е много по-разреден), при такава висока външна температура, каквато е през лятото (допълнително разширява постъпващия въздух). Според мен колата си е добре, просто толкова й е душата при този тип каране! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 22 юли 2012 Сподели Публикувано 22 юли 2012 (редакция) И аз да пусна графиките за пореден път:Всички Galant EA*A family graph & stats За EA2A: http://zex.earlsbg.net/galant/graph/Galant_EA0_Leistungsdiagramm_20e.pnghttp://zex.earlsbg.net/galant/graph/Galant_EA0_Drehmomentverlauf_20e.png Редактирано 22 юли 2012 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
konoko Публикувано 23 юли 2012 Сподели Публикувано 23 юли 2012 Събота, към 21 и нещо часа, някъде между тунелите на Витиня (след Ечемишка, ако не се лъжа) - посока София, моя милост + 4 крехки женици ... баба Яга на 5-та със 130 (3000rpm) + климатик (eco *) на круиз контрол ... на газ ... настъпвам да ускоря ... е той круйза почти беше залепил педала на газта до долу http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif и съответно "няма никой вкъщи" ... превключвам на бензин ... маалко по-добре ... но почти незабележимо. Отделно компресора на климатроника като се включи и се усеща веднага, особено при изкачване и пълен с народ автомобил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 23 юли 2012 Сподели Публикувано 23 юли 2012 Пак се почна с митологията. Двулитров галант, позагубил инерция с включен климатик има къде да види зор на Витиня, ама нищо. Всъщност, Рафаело, защо направо не поръчваш лагери, бутала, сегменти и да влизаш в бокса, трябва от 1500 оборота на 5-та предавка да набираш на 14 градусов наклон :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 23 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 23 юли 2012 Ами колеги доста от вас си дадоха много верна информация. Като започнем с това че наистина преди съм карал дизел и съм свикнал с ниските обороти, преминем през това че наистина 80км/ч на 2000 оборота за баир предполагам е тежко за колата и сигурно трябва да премина на 3-та да си ускоря на 3хил. оборота и след това нататък с предавките, и завърша с това че може би гуми 17-ки 205/50 може да играят някаква роля, предполагам всичко е напълно нормално с моята мицка. Филтрите са сменяни на скоро, мотора си звучи много добре и нормално при работа на високи и ниски обороти, мисля че проблема е в задкормилното устройство и може би очакванията ми за този вече 14 годишен автомобил са малко завишени. Между другото препоръчвате ли някакви добавки за почистване на двигателя от нагар, и като цяло за подобряване работата на двигателя? Някой има ли впечатления. Искам като я изкарвам на дълъг път да и сипвам нещо такова, просто така... диагностично. Мерси Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mGalant Публикувано 23 юли 2012 Сподели Публикувано 23 юли 2012 Хайде и аз да се изкажа - с двулитровия галант съм. Редовно (почти всяка седмица) минавам през Витиня. На газ с 2 пътници и багаж с климатика правя 120 към тунел Витиня без да "заварявам" педала на газта. В тунелите карам с 80-90 км/ч, ерго след излизането от Ечемишка ми се налага да ускорявам. Няколко пъти ми се е случвало да ми се наложи да си убия скоростта заради бавно изпреварващи пред мен, но след това сваляйки на 4-та понабирам инерция, слагам 5-та и пак стигам до към 120. На бензин съм успявал и 130 да направя там. Определено субективното ми мнение е, че Галантиньо с двулитровия си тромавичък, вероятно защото сравнявам с 225 коня на Тоарега на един приятел, но наистина в повечето случаи ми се налага да мина на 4-та за да изпреваря пъргаво. И наистина леко стресиращо ръмжащ става над 3500 об. Колега SLX колко би излезнала операцията с буталата, лагерите и сегментите? Щото ако е повече от 1500 лв май ще по-добре да си го покарам Галанта още колкото върви и после да го изпратя във вечните небесни магистрали! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 23 юли 2012 Сподели Публикувано 23 юли 2012 Ам ти се сети да кажеш кое как е, ние само чешем пръстите :mad: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 юли 2012 Сподели Публикувано 23 юли 2012 баба Яга на 5-та със 130 (3000rpm) + климатик .Този + за климатика ли се отнася, или за оборотите ? ..:DАко е за климатика, не се чуди защо не бяга по баирите .. Ако наистина на 130 си с 3000 об/мин. кутията най вероятно е от дизелов галант .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.