Премини към съдържание

Нормално ли се държи Галанто ?


Препоръчано мнение

Колко па много по-бързо ги набира?

http://vbox7.com/play:b967f75d

От 100 до 190 изостава с 4 сек. от автомата на Дани, ама иначе набира по бързо (на приказки) ...:icon_naughty:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще ми е интересно,как автомата прави 230, моя след 220 неЩЕ :icon_blush:

Лято 2011 като пътувах за Калояновo да гледам Time Attack... по магистралата София-Пловдив с четири човека в колата чукнах 240km/ч....и аз гледах като измумен, понежо по местните ми тука Врачански участъци съм подминавал 230 и това е. Тогава имах възможността да задържа доста по-дълго заварен педала долу - имам и трима свидетели. Иначе твойто клипче съм го гледал доста пъти и все ми се струва, че нещо я спъва машината при тебе. Нямам си на идея! Тогава опита е бил на бензин 98, маслото Yacco VX1000 5W40, гумите Dunlop Sport MaxTT 205/55/16, свещите и маслото в кутията на ~35000km, а колата на ~160000км реални - може всичко това да оказва влияние.

Типтрониците са една идея по-бавни от механичната ск. кутия. Максималната им скорост е 215, а на механичните - 225.

Да..точно така пише на всякъде, но да ти кажа честно вече не съм толкова сигурен, че ръчката ще ме победи на max speed. :icon_thumbup:

 

Тия данни са по километраж....с GPS май на всички ни е по-ниска реалната скорост.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Откакто сложих оптитронното табло,скоростта на таблото и GPS-а до 110км/ч е еднаква,след това ми дава отклонение от 3-4 км/ч,най-много е стигало до 5-6. Обикновеното табло е по-неточно в случая.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Малко да си вдигна темата. Вчера пътувах от София към Правец и обратно... не знам сериозна е работата. На 4-та на магистралата където е нагорнище да карам с 80 и да не мога да кача повече с или без включен климатик имайки предвид че педала на газта е натиснат до долу. Супер нереално ми се вижда това. Ще споделите ли колеги дали това е нормално или да ходя в сервиза...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко да си вдигна темата. Вчера пътувах от София към Правец и обратно... не знам сериозна е работата. На 4-та на магистралата където е нагорнище да карам с 80 и да не мога да кача повече с или без включен климатик имайки предвид че педала на газта е натиснат до долу. Супер нереално ми се вижда това. Ще споделите ли колеги дали това е нормално или да ходя в сервиза...

 

Зависи от баира...ама аз извънградско си боцкам 5-та и се подпирам на подлакътника - скоростите не ги барам. Освен при изпреварване де :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тоо ако става въпрос и аз се подпирам и не ги барам ама в един момент колата почва да дърпа назад сякаш няма мощност и колкото и да искам да набера не ще докато не сваля предавки. Баира не мога да поясня колко е но от Правец до София са бая и все пак е магистрала... не би трябвало да са толкова големи не знам...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По някога видимо баира ти се струва "слаба ракия" ама всъщност не е и може да те подведе. Аз например когато пътувах към София със първата ми любофф :) (мазда 626 1,6 75 к.с.) преди тунелите има лек наклон (лек видимо...става въпрос за Витиня) и ако съм с над 120км/ч колата си ускорява, падна ли под 80...край ..стигам и до 3-та като връщам надолу, а по принцип маздата я карах като автоматик...5-та директна и си вървеше от 40км/ч без грижи. Ефекта с баирите го има разбира се и при 6-така, но в по-лека форма. Чувството е все едно нещо по двигателя е станало и не иска да върви. За това замери на равен път примерно от 0-130-140 за колко ги прави и сравни с някой друг колега какво е положението. Аз така като настройвах газовата...викам си бре то няма разлика бензин/газ...но като замериш не е баш така (не че ще тръгна да се състезавам, но за идеята)

Редактирано от bace
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тоо ако става въпрос и аз се подпирам и не ги барам ама в един момент колата почва да дърпа назад сякаш няма мощност и колкото и да искам да набера не ще докато не сваля предавки. Баира не мога да поясня колко е но от Правец до София са бая и все пак е магистрала... не би трябвало да са толкова големи не знам...

Колега, погледна ли какво показваше оборотомера при 80км/час? С 80 км на пета (или четвърта) скорост ще ти е трудно да ускориш на баир с двулитров Галант. Свали на трета, вдигни 120, закачи петия зъб и си карай. Готов съм да се обзаложа, че много време си карал дизел и затова искаш бензиновия двигател да има същия въртящ момент при ниски обороти. Предполагам навика да сменяш предавките преди 2000 оборота също ти е останал от дизела... За да върви един бензинов двигател - ИСКА ОБОРОТИ !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, погледна ли какво показваше оборотомера при 80км/час? С 80 км на пета (или четвърта) скорост ще ти е трудно да ускориш на баир с двулитров Галант. Свали на трета, вдигни 120, закачи петия зъб и си карай. Готов съм да се обзаложа, че много време си карал дизел и затова искаш бензиновия двигател да има същия въртящ момент при ниски обороти. Предполагам навика да сменяш предавките преди 2000 оборота също ти е останал от дизела... За да върви един бензинов двигател - ИСКА ОБОРОТИ !

На Витиня има няколко места, на които и 350 кона се позачудват. Не бой се:-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тоо ако става въпрос и аз се подпирам и не ги барам ама в един момент колата почва да дърпа назад сякаш няма мощност и колкото и да искам да набера не ще докато не сваля предавки. Баира не мога да поясня колко е но от Правец до София са бая и все пак е магистрала... не би трябвало да са толкова големи не знам...

 

След отбивката за Ботевград.. има 3 тунела, след 1-я тунел баирите са тежички. Но на 4-та с газ до долу и да не може да вдигне повече от 80км.. ме се струва грозно. Аз с печката там от 80км на 5-та скорост и като подам повечко газ и плавно си набира(В тунелите винаги карам с 80-85км и след това не връщам 4-та.. за да набера).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз с печката там от 80км на 5-та скорост и като подам повечко газ и плавно си набира(В тунелите винаги карам с 80-85км и след това не връщам 4-та.. за да набера).

Печката ня я гледай, с нея и да спреш на средата на баира и после да тръгнеш, пак ще излезеш с по голяма скорост, отколкото да влезеш с бензинката засилена ..

Баирите си искат въртящ момент, а не много коНЬОВе ..:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, и аз карам като теб двулитров галант, е моя е вече и на газ но ...

Тази седмица се прибрахме от морето, пълен багажник двама пасажера и половина, при нормално движение с около 80км на пета скорост.... в колона знаете как е ... удрям 3-та предавка и от начало леко мудно започва ускорението докато влезне в необходимите обороти, след което ако има добра видимост и няма насрещни коли 120-130 бързо се достигат и минавам 2-3-4 коли напред без да е проблем.

Колегата Слави добре те е попитал за оборотите при 80км дали си ги погледнал, едната причина може да е износен съединител, но ако няма промяна в оборотите и не си правил обслужване по Intake системата е хубаво, свещи само Denso или NGK - цената за 4 бр е около 130лв, филтър въздушен и горивен, ако не си ги подменял да го направиш.

За щастие при нашите автомобили няма дистрибуторна капачка и палец, което е един + за нас и няма какво да ги мислим.

Разхода ми при прибиране беше 10/100 газ, със пуснат климатик и май май, само колите които са с кубатури над 2,0 ме изпреварваха и доста изпушваха при изпреварвания, но те не са в нашия ранг.

Разхода ми на отиване беше 8,4/100 пак на газ, на бензин ми е идентичен разхода на 99%, всичко зависи от крака и колко е натоварен http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/plane.gif

Карал съм и със 100+ октана, Плевен-София-Плевен като магистралата под 160 не съм падал, даже се гаврих с един пасат 1,9TDI просто на 180км, той остана безпомощен, а Галантния летеше като бесен, разхода беше 360км с 25 литра ... смятай си го.

Истината е че Японеца иска обороти, а колко .... ми ето тука отговарям и на колегата bluffer, които искаше диаграма на EA2A

 

http://www.rri.se/spec/view/png/graph/STR-97052601-kW-Nm-C.png

 

 

Kойто иска може да го разгледа и по-подробно LINK

Редактирано от Anatoli
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На витиня, Рафаело, няма място, което с двулитровия галант да не го минеш с по - малко от 115км/ч, а именно това е изкачването на витиня - посока София, предпоследния/последния тунел участъка :) Не е в ред работата, чини ми се.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Печката ня я гледай, с нея и да спреш на средата на баира и после да тръгнеш, пак ще излезеш с по голяма скорост, отколкото да влезеш с бензинката засилена ..

Баирите си искат въртящ момент, а не много коНЬОВе ..:D

Недоразумение е да сложиш 90 коня мотор на това купе, пък бил той и с 202Н/м, то на мене 220 са ми много малко, та камо ли 202...Виж 130 - 140к.с. и поне 300Н/м си е добра печка :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не че се хваля, но моя Галант бикога не се е задъхвал по баирите,дори и при въпросния...........там винаги си е ускорявал и си е доускорявал добре, дори когато го продадох ,новия собственик ми се обади и каза че е невероятен ,тъ като в момента бил карал с 220 км./ч по баира ,но за към Пловдив.......така че колегата е за диагностика и евентуално за ремонт........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предишната ми кола 1.6 75 коня на този баир където е остър десен започва да бере душа на 4-та. Ако сме трима или четирима я карам на трета с 60 за да не я товаря прекалено. Един влекач Actros ме настигна и започна да мига с фаровете, но аз нищо не можех да направя. С маздата 323 на брат`чеда (1.3 75 коня 16V) беше същата работа. С мицубиша съм минавал от там и понеже няма как да се мине с голяма скорост на V-та го превключвам на 4-та, но не съм усетил да иска да спира. Ако го настъпя, ще започне да трупа още скорост, но бавно. Ако минеш от там с велосипед представата ти за този баир коренно ще се промени. С 4 човека на 4-та на дълъг път, като изключа някакви остри завои, заради които да намаля до под 60, просто няма спиране и в това отношение съм доволен от галанта. Даже с 5 човека и багаж догоре през Троян-Кърнаре, Шипка и Хаимбоаз си е ускорявал. Е не се набира като в града на равното, но пак вдига оборотите, тегли си.

Има и друго нещо. На дълъг път колите (и мотоциклетите) "умаляват", т.е. струват ти се слаби, недостатъчно мощни. В града или на къси отсечки се набират много добре, но на хубав асфалт без намиращи се наблизо предмети просто загубваш представа за скорост и ускорение и все едно 20-30 коня са се отвързали. Усещането е измамно. Едно е да мине покрай теб МПС с 200 и ти да си в града до шосето и много по-различно ако това стане на разстояние 15-20 метра от теб извън града без неподвжини предмети наблизо. По самото отдалечеване ще добиеш представата за скоростта. Това сме го пробвали с един приятел.

Припомням че 6А13 при 2000 оборота генерира теглителна сила (въртящ момент) колкото на дизеловия и бензиновия двулитрови. Или поне е много, много близо да техните максимални стойности при тези обороти. Някъде към 200 Nm е тогава, срявнявайте.

На дълъг път трябва кубатура. Дори да няма много коне, теглителната сила си казва тежката дума. Веднага правя аналогия с една моторетка 125 кубика 40 коня. В града е пила и няма стигане дори с голям мотор, но на дълъг път умалява като симсонка. Та зависи от товара в колата, от степента на напомпване на гумите, от насрещен вятър, от това колко го спира климатичната с-ма и др. Във всеки случаи денивелацията там е огромна и винаги ми пукат тъпанчетата като се качвам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, обърнахте ли внимание на това, че човека не вдига повече от 2000 оборота? Аз не мисля, че на баир с под 2000 оборота на 4-та колата ще се доускорява. Вижте графиката - на 2000 оборота колко е мощноста и въртящия момент на 4G63.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, обърнахте ли внимание на това, че човека не вдига повече от 2000 оборота? Аз не мисля, че на баир с под 2000 оборота на 4-та колата ще се доускорява. Вижте графиката - на 2000 оборота колко е мощноста и въртящия момент на 4G63.

 

И аз съм на това мнение. Тази кола на 4-та предавка при 2000 об/м е много зле откъм ускорение и още повече в такъв стръмен баир (купето не е никак леко), при такава надморска височина (постъпващия въздух е много по-разреден), при такава висока външна температура, каквато е през лятото (допълнително разширява постъпващия въздух). Според мен колата си е добре, просто толкова й е душата при този тип каране!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз да пусна графиките за пореден път:

Всички Galant EA*A family graph & stats

 

 

За EA2A:

http://zex.earlsbg.net/galant/graph/Galant_EA0_Leistungsdiagramm_20e.pnghttp://zex.earlsbg.net/galant/graph/Galant_EA0_Drehmomentverlauf_20e.png

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Събота, към 21 и нещо часа, някъде между тунелите на Витиня (след Ечемишка, ако не се лъжа) - посока София, моя милост + 4 крехки женици ... баба Яга на 5-та със 130 (3000rpm) + климатик (eco *) на круиз контрол ... на газ ... настъпвам да ускоря ... е той круйза почти беше залепил педала на газта до долу http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif и съответно "няма никой вкъщи" ... превключвам на бензин ... маалко по-добре ... но почти незабележимо.

Отделно компресора на климатроника като се включи и се усеща веднага, особено при изкачване и пълен с народ автомобил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пак се почна с митологията. Двулитров галант, позагубил инерция с включен климатик има къде да види зор на Витиня, ама нищо. Всъщност, Рафаело, защо направо не поръчваш лагери, бутала, сегменти и да влизаш в бокса, трябва от 1500 оборота на 5-та предавка да набираш на 14 градусов наклон :D :D

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами колеги доста от вас си дадоха много верна информация. Като започнем с това че наистина преди съм карал дизел и съм свикнал с ниските обороти, преминем през това че наистина 80км/ч на 2000 оборота за баир предполагам е тежко за колата и сигурно трябва да премина на 3-та да си ускоря на 3хил. оборота и след това нататък с предавките, и завърша с това че може би гуми 17-ки 205/50 може да играят някаква роля, предполагам всичко е напълно нормално с моята мицка. Филтрите са сменяни на скоро, мотора си звучи много добре и нормално при работа на високи и ниски обороти, мисля че проблема е в задкормилното устройство и може би очакванията ми за този вече 14 годишен автомобил са малко завишени.

 

Между другото препоръчвате ли някакви добавки за почистване на двигателя от нагар, и като цяло за подобряване работата на двигателя? Някой има ли впечатления. Искам като я изкарвам на дълъг път да и сипвам нещо такова, просто така... диагностично.

 

Мерси

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз да се изкажа - с двулитровия галант съм. Редовно (почти всяка седмица) минавам през Витиня. На газ с 2 пътници и багаж с климатика правя 120 към тунел Витиня без да "заварявам" педала на газта. В тунелите карам с 80-90 км/ч, ерго след излизането от Ечемишка ми се налага да ускорявам. Няколко пъти ми се е случвало да ми се наложи да си убия скоростта заради бавно изпреварващи пред мен, но след това сваляйки на 4-та понабирам инерция, слагам 5-та и пак стигам до към 120. На бензин съм успявал и 130 да направя там.

 

Определено субективното ми мнение е, че Галантиньо с двулитровия си тромавичък, вероятно защото сравнявам с 225 коня на Тоарега на един приятел, но наистина в повечето случаи ми се налага да мина на 4-та за да изпреваря пъргаво. И наистина леко стресиращо ръмжащ става над 3500 об.

 

Колега SLX колко би излезнала операцията с буталата, лагерите и сегментите? Щото ако е повече от 1500 лв май ще по-добре да си го покарам Галанта още колкото върви и после да го изпратя във вечните небесни магистрали!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

баба Яга на 5-та със 130 (3000rpm) + климатик .

Този + за климатика ли се отнася, или за оборотите ? ..:D

Ако е за климатика, не се чуди защо не бяга по баирите .. Ако наистина на 130 си с 3000 об/мин. кутията най вероятно е от дизелов галант ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...