largo555 Публикувано 12 февруари 2012 Сподели Публикувано 12 февруари 2012 Четох доста!!! знае се проблема със слагането на газова уредба на ГДИ двигателите. Та интерестно ми е какво ще стане, ако се сложи водородна система??? Слагането не е проблема, а дали ще има последствия от това?? Дали си заслужава? Защото реално погледнато една водородна система е по-евтина от газов инжекцион. След което зареждането няма да коментирам. Задавам тези въпроси, защото колкото и да гори една кола на всеки му се иска да е по-малко. А и Цените на горивата никога няма да намалеят. А и петрола не е вечен. Ако някой по-компетентен знае нека да сподели какви са последствията от слагането на такава уредба??? Става въпрос точно за ГДИ двидател. Това забравих да пиша във заглавието. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 12 февруари 2012 Сподели Публикувано 12 февруари 2012 Е, то има много начини да се умори този мотор.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
largo555 Публикувано 12 февруари 2012 Автор Сподели Публикувано 12 февруари 2012 (редакция) Е, то има много начини да се умори този мотор....хахаха ти ме уби. То ако се има на предвид за уморяване... наистина са много нещата. Ама май не ми беше въпросът за това???? Редактирано 13 февруари 2012 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 12 февруари 2012 Сподели Публикувано 12 февруари 2012 В раздела "купува/продава" имаше тема за цял двигател комплект.... за няма и 500лв. Какво се чудиш, слагай генератора. После да споделиш икономията, ама да знаеш че няма нищо общо с рекламите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 12 февруари 2012 Сподели Публикувано 12 февруари 2012 Не си и наясно какво питаш - автомобил на водород/горивна клетка или великото чудо генератор на HHO?Освен както каза колегата по-горе че има много начини да се умори този мотор също така има и много по приятни начини да си похарчиш паричките ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
largo555 Публикувано 12 февруари 2012 Автор Сподели Публикувано 12 февруари 2012 (редакция) Не си и наясно какво питаш - автомобил на водород/горивна клетка или великото чудо генератор на HHO?Освен както каза колегата по-горе че има много начини да се умори този мотор също така има и много по приятни начини да си похарчиш паричките ;)А вие сте много интересни хора. Става на въпрос за'великото чудо ННО". Не съм тръгнал нито да търся нито да купувам. Макар, че не ми пречи да експериментирам. Идеята изцяло ми беше да се обсъди какво може да стане? За слагането на газ на този двигател е обсъдено доста добре, но за това.... нема никакво инфо. А какво значи да съсипеш един двигател??? За газта казват че прецаквала двигателя..... не съм спец ама преди имах една Омега 2.0 пълна инж. С обикновенна газова БРЦ изпарител. Еми какво да ви кажа? Около 630 000км и навяртях преди да и ударя картера. Вие пресметнете колко пари ми е изяла в гориво сами. А аз навъртам доста километри и то без спиране. Исках просто да се разясни какво може да се получи ако се монтира. А не отговори от типа: има и друг начин да съсипеш един двигател. Редактирано 13 февруари 2012 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 12 февруари 2012 Сподели Публикувано 12 февруари 2012 (редакция) Има и по-интересни идеи като GEET PANTONE... Иначе в последните теми във форума, където се обсъждаше ННО вариантите за евентуална полза клоняха към създаването на известено количество пара от която да е положителния ефект, защото газа който се получава от HHO системата е от полезната енергия на двигателя и сме вложили повече енергия в разлагането. Иначе личното ми мнение е че ще имаш по-добър ефект и по-евтино ще ти излезе да се направи една профилактика на двигателя - да се почисти нагара, инжекторите, нови свещи, филтри, диагностика за някакви проблеми и ще се постигне по-голяма (и сигурна) икономия на гориво... Редактирано 12 февруари 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
largo555 Публикувано 13 февруари 2012 Автор Сподели Публикувано 13 февруари 2012 Има и по-интересни идеи като GEET PANTONE... Иначе в последните теми във форума, където се обсъждаше ННО вариантите за евентуална полза клоняха към създаването на известено количество пара от която да е положителния ефект, защото газа който се получава от HHO системата е от полезната енергия на двигателя и сме вложили повече енергия в разлагането. Иначе личното ми мнение е че ще имаш по-добър ефект и по-евтино ще ти излезе да се направи една профилактика на двигателя - да се почисти нагара, инжекторите, нови свещи, филтри, диагностика за някакви проблеми и ще се постигне по-голяма (и сигурна) икономия на гориво...това задължително ще го направя като се прибера в БГ. Аз обичам всичко да ми е наред с колата, защото постоянно съм в движение и разчитам на нея. профилактика ще има на всяка цена, но не ми се иска тука в Германия да е правя. А какво е мнението за хибридна система? малко е скъпичка до този момент (доколкото ми е известно) но пък икономията на градско е голяма. Предполагам Хибридната система по никакъв начин няма да пречи на двигателя или греша? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 13 февруари 2012 Сподели Публикувано 13 февруари 2012 Виж какво е моето виждане:Направих си ННО клетка, дава 2 л/мин газ, но и дори за миг не ми е минавала идеята да я монтирам на колата и да карам с нея.Използвам я за горелка.Основното което ме притеснява е не дали ще работи добре двигателя а как ще се отразят леките пари от електролита ( основа ) върхуалуминия на двигателя и в/у уплътненията. Доста агресивно взаймодества с алуминия.Може да пробваш сода каустик с алуминий Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
largo555 Публикувано 13 февруари 2012 Автор Сподели Публикувано 13 февруари 2012 Виж какво е моето виждане:Направих си ННО клетка, дава 2 л/мин газ, но и дори за миг не ми е минавала идеята да я монтирам на колата и да карам с нея.Използвам я за горелка.Основното което ме притеснява е не дали ще работи добре двигателя а как ще се отразят леките пари от електролита ( основа ) върхуалуминия на двигателя и в/у уплътненията. Доста агресивно взаймодества с алуминия.Може да пробваш сода каустик с алуминий хммм, интересно!! аз имам една друга таратайка (пунто) и се чудя дали да не експеринтирам с него?!?!Можеш ли да дадеш подробно инфо на горелката как си е направил? а може и на скайпи да ми пишеш да не пълним темата: (skype: Largo-555) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 13 февруари 2012 Сподели Публикувано 13 февруари 2012 Единия от газаджиите при които ходя си сложи такова нещо на Вранглер-а. Според него икономията е 5-10%. Само че му се пръсна корпуса на генератора и от тогава не знам дали го е възстановил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 14 февруари 2012 Сподели Публикувано 14 февруари 2012 Виж какво е моето виждане:Направих си ННО клетка, дава 2 л/мин газ, но и дори за миг не ми е минавала идеята да я монтирам на колата и да карам с нея.Използвам я за горелка.Основното което ме притеснява е не дали ще работи добре двигателя а как ще се отразят леките пари от електролита ( основа ) върхуалуминия на двигателя и в/у уплътненията. Доста агресивно взаймодества с алуминия.Може да пробваш сода каустик с алуминий Колко струва самоделката ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 17 февруари 2012 Сподели Публикувано 17 февруари 2012 (редакция) Колко струва самоделката ?Ами ако седна да ги смятам всички материали ....... може да удари 350 лв, че и отгоре Не включвам труда и времето и бензина за покупката им. Който си мисли че с малко пари ще направи стабилно работеща клетка, малко се е излъгал. Редактирано 17 февруари 2012 от BallAtriX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
largo555 Публикувано 22 февруари 2012 Автор Сподели Публикувано 22 февруари 2012 ще взема да пробвам тези дни да направя някоя самоделка. пък да видим какво ще излезе Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 22 февруари 2012 Сподели Публикувано 22 февруари 2012 (редакция) Изчаках малко по въпроса, защото чаках да доиде кола с такъв генератор (е не е ГДИ, ама какво от това). Та това проблемче за което спомена колегата BallAtriX, а именно "как ще се отразят леките пари от електролита ( основа ) върху алуминия на двигателя и в/у уплътненията".......Ами положението се оказа трагично. Тялото на дроселовата клапа и самата клапа бяха почти разядени, блокирал мотор за празния ход (от там и следствието, повредени чипове в компютъра за управление на моторчето). Паджеро 3.0 V6 далаверата му беше на 100км беше около 1,5(понижен разход) от въпросния генератор........Икономията му отиде след ремонтите. Редактирано 22 февруари 2012 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
largo555 Публикувано 23 февруари 2012 Автор Сподели Публикувано 23 февруари 2012 Изчаках малко по въпроса, защото чаках да доиде кола с такъв генератор (е не е ГДИ, ама какво от това). Та това проблемче за което спомена колегата BallAtriX, а именно "как ще се отразят леките пари от електролита ( основа ) върху алуминия на двигателя и в/у уплътненията".......Ами положението се оказа трагично. Тялото на дроселовата клапа и самата клапа бяха почти разядени, блокирал мотор за празния ход (от там и следствието, повредени чипове в компютъра за управление на моторчето). Паджеро 3.0 V6 далаверата му беше на 100км беше около 1,5(понижен разход) от въпросния генератор........Икономията му отиде след ремонтите.браво на МИлен както винаги. точно това исках да чуя, какви последствия може да се получат. ако има и други хора та дори да не са с :mitsu-smiley: нека да псоделят какво ги е сполетяло или пък какво са спечелили Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 25 Май 2012 Сподели Публикувано 25 Май 2012 Хаилде леко да я върна тази тема, да няма и други после да се оплакват.... При поредния такъв случай се сетих да снимам....Пък тестове с такова чудо са си за ваша сметка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pkolev89 Публикувано 25 Май 2012 Сподели Публикувано 25 Май 2012 Здравейте колеги аз лично се интересувам от тази система може би вече година, но така и не видях някой да е сложил и да сподели какъв е ефекта при вървене и каква му е икономията. Доста литература изчетох по темата и според производителите икономията е 30 - 40 % при правилна настройка на системата и по-дълъг живот на мотора (бил падал нагара и мотора работел на по-ниска температура), а и мощността на двигателя се вдигала... Колко добре звучи... Хиляди благодарности на колегата Милен за малката демонстрация http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_clap.gif и дано повече хора да прочетат темата за да има по малко шарани...аз лично преди време малко остана да стана един от тях http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_dance.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KILL-JOY Публикувано 29 Май 2012 Сподели Публикувано 29 Май 2012 Ясно стана за тази система. Особено след снимките от Милен. Аз също събирах инфо за тях, но сега вече разбрах. А има ли някой, който е пробвал нещо такова или пък да е чувал отзиви. Цялата система изглежда доста безобидна, не скъпа, но дали има ефект. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 29 Май 2012 Сподели Публикувано 29 Май 2012 (редакция) Виж в някой форум за лади или жигулита, там твърдят, че работи. (сериозно ти казвам да видиш там) Редактирано 29 Май 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 29 Май 2012 Сподели Публикувано 29 Май 2012 ...А има ли някой, който е пробвал нещо такова или пък да е чувал отзиви. Аз съм пробвал такова нещо - вързал съм си на бензинопровода /къде гумената част/ един магнитен тороид, опакован в пластмаса. Излезе ми без пари, защото си го свалих от кабела на монитора. Не прави абсолютно никаква осезаема икономия, но от форума на жигули ми обясниха, че това е защото понеже вероятно съм го вързал наобратно и магнитните силови линии били наобратно... :rofl: :rofl: :rofl: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 29 Май 2012 Сподели Публикувано 29 Май 2012 А има ли някой, който е пробвал нещо такова или пък да е чувал отзиви. Цялата система изглежда доста безобидна, не скъпа, но дали има ефект.По-вероятно е да има ефект ако се затопли бензина преди да се подаде към инжекторите. Медна тръбичка минаваща близо до изпускателните колектори, като се вземат всички възможни предпазни мерки. Входящия горивопровод вързан към нея и от там към инжекциона. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 29 Май 2012 Сподели Публикувано 29 Май 2012 По-вероятно е да има ефект ако се затопли бензина преди да се подаде към инжекторите. Медна тръбичка минаваща близо до изпускателните колектори, като се вземат всички възможни предпазни мерки. Входящия горивопровод вързан към нея и от там към инжекциона. Замириса ми на тероризъм :D А магнита е за шарани.....Имам една голяма тон колона за пренавиване ако я разглобя и сложа магнита дали в резервоара ще се образува петролен извор от третото измерение в пети дом и чакра номер 3 + космодиск и walkmaxx :icon_hmm: Не се подигравам с никого не не е редно да възползват от хората по този начин!!!Ето и едно забавно клипче http://vbox7.com/play:34f130aa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 29 Май 2012 Сподели Публикувано 29 Май 2012 Тези магнетизатори за да има ефект трябва да се ползват задължително с хапчета за намаляване на разхода... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 29 Май 2012 Сподели Публикувано 29 Май 2012 На баба преди време ѝ взехме магнитни наколенници - ефект йок!Иначе за рекламата на тези магнити доста са се постарали - като четох, се чудех има ли аджеба нещо, което да не може този магнит??? :DИ все пак, бих искал някой сега да излезе с техническо-научно обяснение има/няма полза от магнитни наколенници за колата Аз лично не виждам как магнит ще повлиае на горивната система на колата и ще накара да консумира по-малко гориво, ква е връзката между магнитните полета и октана на бензина?? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.