Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Kаризма с Генератор на Газ на Браун ( HHO газ )


largo555

Препоръчано мнение

Тошко ти е казал - трябва да се вземат редовно хапчетата и се нормализира човек........ Временно, но за това пък трябва постоянство и редовност!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 71
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Хаилде леко да я върна тази тема, да няма и други после да се оплакват.... При поредния такъв случай се сетих да снимам....Пък тестове с такова чудо са си за ваша сметка.

Красота! :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още един вариант:

 

http://kbnitron.ru/testatic.html

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

толкова много устройства има. кое с 50%, кое с 30, кое 15%. ако половината работят както казват, то следователно ако ги монтираш в колата си и караш зад градският транспорт би требвало да ти се пълни резервоара. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 седмици ...

и тъй като не мога да стоя мирен, сега идеята мите какво ще стане ако се монтира соларен панел на покрива на колата??? какви ли ще са положителните и отрицателните "точки"? ако погледнем реално. консуматорите на колата харчат ток, тойй идва от генератора, той пък натоварва двигателя и следователно харчи повече гориво. при мене на работата ми идват всеки ден 3 елекрички на Пежо. не искам колата ми да е електромобил... просто разсъждавам "на глас" дали по някакъв начин нема да подпомогне за намаляването на разхода??? идеята ми е следната: имам под ръка модули соларни... сметката ми е че на покрива ще се съберат около за 200 вата (които нема да са ттолкова) защото нема как да са винаги насочени към слънцето. но да приемем че са на половина. ако ги монтирам и отлея със смола отстрани нещо като спойлер да няма съпротивление...какво ли ще се получи? така или иначе съм с 3 акомулатора. поне нещо да ги пълни

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще има полза, ако не се кара дълго колата - няма да има саморазряд на акумулаторите. Или ако се вземе една електричка :mitsu-smiley: оригинал :icon_dance: и се сложи на нейния таван и стои по много на слънце почти без да се кара. Двигателя е 92kW, пресметни колко ще му намалиш разхода с 200W панел. Дори да махнеш алтернатора - той е около 1kW при пълно натоварване. Много по-голям консуматор е климатика. Ако сега както е към 40 градуса го спираш и се вариш във собствен сос ще икономисваш по един-два литра бензин. С тия панели на тавана само ще ти се дореве малко повече като падне първата по-едра градушка.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

той двигателя е 92кв но въпросът е колко ток му требва??? за панела..... все ще му измисля някое приложение. и май ще е за къмпинг :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е как "единствено"?

Ам може да си зарежда и джисмето човека....

а ти ако бъдеш малко по сериозен по отношение на питанията на хората... ще покажеш малко повече респект за това че си модератор. все си мисля , че тези форуми са точно за това: да питат и да се разясняват и помагат на хората. ако е за подигравки.... кажи. да започваме спама веднага???

Редактирано от largo555
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тоест, не желаеш да си зареждаш телефончето, така ли?

Смятам, че бъркаш.

Телефона е необходима вещ, особено ако ти трябва, за да да звъннеш - примерно на "Пътна помощ"....

Не напразно хората произвеждат подобни устройства.

........................

Що се отнася до спама, опитай се ти сам да определиш - като каква е идеята за соларни клетки, на покрива на автомобил....

Може би като иновативна?

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

и тъй като не мога да стоя мирен, сега идеята мите какво ще стане ако се монтира соларен панел на покрива на колата???

 

Стой мирен и не мисли за глупости. Ефект има, ако панела е поне 6 кв.м., а талигата барабар с водача и панела тежи 85кг. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да бяхте казали на колегата че от един квадратен метър я изкараш 200 вата на час при ден като днешния щеше сам да се сети защо не става. Виж, един термосифон ако си каравана има смисъл, топла вода бол да се къпеш - там КПД-то на преобразуване е в пъти повече.

Кефи ме обаче устройството за зареждане на ГСМ от слънцето за камион от линка на Вальо. Може да кандидатства за безмислица - че в един камион и акумулаторите му акумулатори, и генератора генератор, за чий ще си зареждаш слушал;ката от слънцето а не от буксата за запалката :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

а ти ако бъдеш малко по сериозен по отношение на питанията на хората... ще покажеш малко повече респект за това че си модератор. все си мисля , че тези форуми са точно за това: да питат и да се разясняват и помагат на хората. ако е за подигравки.... кажи. да започваме спама веднага???

 

Ама ти май сериозно ги мислиш тия глупости дето ги пишеш,а ? Тия фантастики дето си ги гледал за някой електроавтомобил,с панели на покрива и видиш ли щял да се зарежда от там-да да ама не. Все още технологията не е развита от толкова малко място да произведе нужното количество електричество за да се движи автомобила автономно. А ако я сложиш,освен да си увеличиш разхода,заради повишеното тегло и увеличения коефициент на челно съпротивление,друго не се сещам да стане. Друга върховна идея имаш ли или ще седиш мирен вече ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да бяхте казали на колегата че от един квадратен метър я изкараш 200 вата на час при ден като днешния щеше сам да се сети защо не става. Виж, един термосифон ако си каравана има смисъл, топла вода бол да се къпеш - там КПД-то на преобразуване е в пъти повече.

Кефи ме обаче устройството за зареждане на ГСМ от слънцето за камион от линка на Вальо. Може да кандидатства за безмислица - че в един камион и акумулаторите му акумулатори, и генератора генератор, за чий ще си зареждаш слушал;ката от слънцето а не от буксата за запалката :)

 

Като се скапе генератора и остане без ток в акумулаторите, как да викне пътна помощ http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама ти май сериозно ги мислиш тия глупости дето ги пишеш,а ? Тия фантастики дето си ги гледал за някой електроавтомобил,с панели на покрива и видиш ли щял да се зарежда от там-да да ама не. Все още технологията не е развита от толкова малко място да произведе нужното количество електричество за да се движи автомобила автономно. А ако я сложиш,освен да си увеличиш разхода,заради повишеното тегло и увеличения коефициент на челно съпротивление,друго не се сещам да стане. Друга върховна идея имаш ли или ще седиш мирен вече ?

не, нама да стоя мирен. идеи имам много. просто сега става. чеки да се разсъня и ще ти кажа какво сънувах

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Та това проблемче за което спомена колегата BallAtriX, а именно "как ще се отразят леките пари от електролита ( основа ) върху алуминия на двигателя и в/у уплътненията".......Ами положението се оказа трагично. Тялото на дроселовата клапа и самата клапа бяха почти разядени, блокирал мотор за празния ход (от там и следствието, повредени чипове в компютъра за управление на моторчето). Паджеро 3.0 V6 далаверата му беше на 100км беше около 1,5(понижен разход) от въпросния генератор........Икономията му отиде след ремонтите.

 

Работя по проект за проектиране и внедряване на такива генератори почти 3 години имам апаратура предоставена ми от университет, който ме финансира... Участвал съм в изложба на международния панаир Пловдив. Има начин тези пари да се неутрализират при това мега елементарно срещу 1 лв... Някой ти го е спетил това на теб. Е нормално.. все пак в днешно време Сулю и пую микропроцесори създават след което "ама то ми направи беля"... Тия генератори не са работа за всеки... още повече когато ги прави някой си търговец, който си мисли че много разбира...

Монтирал съм такива генератори на 4 коли.. В момента се намира в Пежо 206 2002г. 1.1 куб. Колата се движи с тази с-ма повече от 1 година.. В момента изследваме точно тези теории за развалянето на двигателя.. но ако той се развали няма да е от изпарения... Такива генератори на Браунов газ се предлагат по цял свят още от 2005г. от компании и фирми като Ocean-go - www.ogohho.com или www.HHO-PLUS.com както и много други. А няма да изброявам компании и фирми продаваща заваръчни апарати на Браунов газ, защото няма да ми стигне прозореца...

Аз лично съм топил и разполовявал със пламъче излизащо от медицинска игла черно желязо, мед, алуминии, който дори се самозапалва и изпарява, стъкло, камък, тухла и за десерт за всички онези които не вярват съм разполовявал волфрамова пръчка трудно топима от тези които се изполват за заваряване с аргонов апарат... И това само с 300w/h вложена енергия. Сами си сметнете колко излиза... 1 стотинка на час... Айде купете ацетилен и кислород за 1 стотинка и срежете волфрам да ви видя.... ще срежете ама като ми цъфнат налъмите тогава....

И за всички онези които реагират с надсмешка, подигравайки се на хора като мен и ми четат лекции за КПД-та и перпетомобилета и разправят, че сме луди за връзване и си губим времето с тези генератори (с 1 дума сме ТЪПАЦИ)... ще дам малък жокер да си затворят устите и да помислят малко ако им се отдава де.... Тези генератори работят с ел. КПД от порядъка на 0,6. Да точно така! това означава, че се влага повече от колкото се получава. Да няма перпето мобиле и няма фантасмагории... НО... Икономията е доказана не от мен или от бай Иван, а от водещи фирми и компании.... Дори книги има с цена от около 30 Евро. Истината не е в енергията която се получава, тя несъмнено е по малка... а в начина на горене и начина на използване... Брауновият газ насочва цялата си енергия точно там където е необходимо... няма загуби.. или поне са нищожни.. Пример: един котлон нагрява не само съдът с вода, но и околната среда (това са загуби), докато Пламък от Браунов газ не излъчва топлина настрани... влага почти всичката си енергия върху съдът с водата.. така е и с горивото.. то изгаря много по-ефективно... и това не е само заради водорода, а заради тази смес от водород и кислород... Подчертавам КИСЛОРОД, а не ВЪЗДУХ, Който е наясно с химия и физика ще разбере, защо подчертавам КИСЛОРОД. Той е втория ключ към икономията която се получава от този газ, защото нищо не може да гори без кислород... Брауновият газ има характер по скоро на лъч отколкото пламък... "При Браун не става въпрос за горене а за трансмутация на квантово ниво /има лъчение/." и при горенето на браунов газ наистина се отделя вода "Кръговрат който никога не свършва" доказано е и че вредните емисии намаляват рязко.

 

Ще очаквам Milen_z да ми каже какво точно включваше неговия "Kit" (комплект) и за колко време или за колко километра му се е скапала колата. Няма да е лошо и да каже с колко ампера му е работил генератора.

 

Може да ми пишете на имейл inj.stoichev@abv.bg или да ми се обадите на тел. 0896469808. Държа да подчертая, че не съм търговец и нямам "файда" да ви лъжа мога дори да демонстрирам това което говоря, за тези които не вярват.

 

До колкото фотоволтаичните панели... пълна смешка!... това не са 200W a 200w/p тоест 200 вата е пиковата мощност която се постига за период от няколко минути при точно определен ъгъл под който падат слънчевите лъчи и естественно при много силна ярка и ясна светлина... тоя панел няма да ти дава и 50W.... Тези панели винаги имат по-голяма инвестиция от колкото възрващаемост т.е. струват повече от колкото могат да икономисат. Демек неможеш да си избиеш парите които си инвестирал.... поне не по този начин... но това е друга тема... Няма да си правя труда да обяснявам защо...

 

Може да ми пишете на имейл inj.stoichev@abv.bg или да ми се обадите на тел. 0896469808. Държа да подчертая, че не съм търговец и нямам "файда" да ви лъжа мога дори да демонстрирам това което говоря за тези, които не вярват....[/size]

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега нещо не си прочел както трябва, на Милен не му се е скапала колата и за момента изобщо няма такава опасност, защото нямам и едва ли ще имам подобно изобретение монтирано. Преди всичко се занимавам с оправяне на такива гадости като на снимките които съм качил, в случая това се е получило за няма и година.... Нямам си на идея каква е разликата между системите които съм виждал, и тези които вие разработвате, и едва ли ще се заинтересувам. Но ако резултата при вас е по-различен от този са снимките , мога само да ви пожелая успех.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сами си сметнете колко излиза... 1 стотинка на час... Айде купете ацетилен и кислород за 1 стотинка и срежете волфрам да ви видя.... ще срежете ама като ми цъфнат налъмите тогава....[/size]

 

 

Колега, ще ви помоля да запазите добрия тон(Едва ли някой се интересува от налъмите ви). Все пак тук става въпрос само за автомобили и как влияе на тях, не се говори за горелки, волфрам и тн.(Приложението на брауновата горелка, малко отмества темата). Споделяне на опити, идеи и резултати, биха били от полза на някои колеги, предлагам да се придържаме към това :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не бива да се отрича с лека ръка прогреса, винаги отнякъде се започва и през много опити се минава докато резултатът ни задоволи.

Нека колегата сподели, ако има правени конкретни снимки на четирите двигателя на колите, на които е монтирал генератори на Браунов газ, имало ли е отваряне и ремонти по време или след употребата на системите?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не бива да се отрича с лека ръка прогреса, винаги отнякъде се започва и през много опити се минава докато резултатът ни задоволи.

Нека колегата сподели, ако има правени конкретни снимки на четирите двигателя на колите, на които е монтирал генератори на Браунов газ, имало ли е отваряне и ремонти по време или след употребата на системите?

 

Това казах и аз, ако колегата иска да сподели конкретни неща, които да са от полза.. Със сигурност ще има колеги с интерес към това, забележката ми беше друга и за това направих цитат на част от поста му.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:good: налъмите си е само една фраза която използвах. Тона ми е нормален. Ако Ви се е сторило обратното уверявам Ви че не е така и се извинявам ако съм засегнал някой с нещо. До колкото колите. Бяха Рено 19 - карбуратор, Хонда сивик В-тек 95 година, една Шкода от тези дъртите на които двигателя им е отзад а багажника им е отпред... Сега както казах се намира в Пежо което можете да видите в сайтът на ВТУ Тодор Каблешков доколкото знам е публикувано. За първите три коли не мога да кажа в какво състояние са тъй като 2те са продадени а третата е собственост на университета и няма да ми разрешат да я човъркам понеже вече не е на мое разположение. Но Пежото със сигурност ще се провери след достигане на определен пробег. А и ако се счупи ще се вдигне голяма шумотевица понеже е служебна...

Искам да добавя че ако всички са скептични към иновацията по-добре да я няма... Навсякаде чета само едно и също "Невъзможно", "няма как да стане", "пълни глупости" и др. Всеки само критикува без пръста си да мръдне и да провери нещата как са в действителност.. Защото теорията винаги се разминава с практиката. Разни хора се опитват да ме убедят в неща, които аз лично съм видял, докоснал, проверил и изпробвал практически. Та като се измине нужният пробег ще ви усведомя за какво става дума.. Но щом се продава навсякъде по света значи има защо.. Това че ние сме глупави и самоуки поради, което не можем да направим с-мата както трябва си е наш проблем.

Та значи по-малко от година. А този генератор от коя фирма е? Или не се знае. Поне Българска ли е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До колкото полезната информация. Водородът е 3 пъти по-калоричен от останалите горива и октановото му число е над 130. НАСА изтрелват ракети в космоса чрез водород. Той е най-доброто окрито до сега гориво на планетата. Също така е най-лекият елемент в природата и един от най-разпространените. Смесен с определено количество Кислород се получава Браунов газ и придобива интересни свойства. температурата му на горене не е кой знае колко висока, но има способност да нагрява други тела до много високи температури. Както май споменх вече при него има нещо като лъчение породено от взаимодействието на атомите на водорода и кислорода спрямо конкретна материя. Чистият кислород който се получава от тези генератори пък подобрява самото горене. Както знаете горенето е процес на окисление и без кислород е невъзможно, а кислородът във въздуха е много малко и не е чист. Икономиите които се твърди че се постигат са от порядъка 10 до 30 %. Принципа е подоборяване на изгарянето на фосилните горива, а не заместването им с друго гориво както си мислят повечето хора. Ще дам елементарен пример.пропан бутан смесен с въздух може да гори примерно с 2500 градуса, но ако въздуха се смени с кислород ще достигне по-високи температури. Знаете че горивата в автомобилите се изгарят в малка степен и се говори за КПД под 40%. С добавянето на тази смес това изгаряне става по-качествено и се получава по-пълно изгаряне на горивото. Поради това намаляват и вредните емисии с поне 50%. А аз все си мисля че ще ни налегнат яко за тези евро норми съвсем скоро, защото ще е перфектния начин да се пръскат пари, за да си вкараш колата в нормата. А манталитетът на българина е "хляб и сол ще ям ама МЕРЦЕДЕС ще карам!" При това с поне 3000 куб.

 

Снимки и клипове имам качени във Фейс бук. Ако някой има интерес да търси Георги Стойчев или Georgi Stoichev. албумът май се казваше Водата може да гори. От мен засега толкова.

http://vbox7.com/play:7e5536ce9b

http://www.youtube.com/watch?v=0rN9vKSBL4o

Редактирано от inj.stoichev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа,поправете ме ако греша, но при електролизното разлагане на водата като остатъчен продукт нали се получава тежка вода,деутерий.... После с нея какво да се прави? щото не е съвсем безобдна. http://zelas.blog.bg/technology/2011/06/18/zdravoslovna-voda.767495

Редактирано от n67
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един страничен въпрос, водорода за совалките в НАСА с електролиза ли го добиват, защото ми се струва, че ползват друга технология?

:spam:

Много скъп добив ще бъде.:icon_blush: Връзката между атомите на водорода и кислорода е много силна.

По-скоро се добива от въглеводороди. От една молекула метан вадим 4 атома водород. А и по-лесно се разкъсват връзките между въглерод и водород.

А за риторичния въпрос в началото на поста ти... "Мафия брат, мафия!"

Всичко вече е измислено. Свърши ли петрола, същите тези, дето сега са стиснали цял свят за топките, ще пуснат алтернативните задвижвания.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

изчаках малко да ми попадне кола за да е снимам.

483211_3791568541104_1619672219_n.jpg

255371_3791569981140_1580445694_n.jpg

Защо ли са сложили този солар на шибидаха на това ауди???? може би да си зарежда телефона защото е дизел и не смогва с тока????. о неее, той даже и телефона не може да си зарежда, защото е с около 8 пъти по малък солара от моя. какви глупаци са само тези инженери там от ауди. как може да сложат такова нещо??? :icon_hmm: :icon_hmm:

Ние българите нали сме всезнайковци... нека да им покажем, че са сгрешили в този монтаж!!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...