Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

inj.stoichev

Потребител
  • От него общо

    20
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Sofia

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

inj.stoichev's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Може ли малко разяснение, не ми е ясно как така няма последици като не се разкача предния мост? Така няма ли опасност като са зацепени преден и заден в заключено положение например като си на 4Н на Easy select или ако си super select на 4HLc да строшиш нещо като караш по асвалтиран път? Нали не трябва при заключен централен диф или директна връзка да караш така по твърда, суха настилка? Някой би ли разяснил? Или всъщност той парт тайма си се изключва, и все едно си изключил 4х4, но не си слезнал да изключиш хъбовете ако са ръчни??? Кае е точно? Че аз в момента гледам едно Паджеро 2 и се чудя да го взема ли, но точно това ми направи впечатление че лампите на предния мост мигат когато е на 2Н. А собственика ми вика, че си било така ... ама бая горяло.
  2. Може ли малко разяснение, не ми е ясно как така няма последици като не се разкача предния мост? Така няма ли опасност като са зацепени преден и заден в заключено положение например като си на 4Н на Easy select или ако си super select на 4HLc да строшиш нещо като караш по асвалтиран път? Нали не трябва при заключен централен диф да караш така по твърда, суха настилка? Някой би ли разяснил? Или всъщност той парт тайма си се изключва, а само предния мост остава зацепен ли? Кае е точно? Че аз в момента гледам едно Паджеро 2 и се чудя да го взема ли, но точно това ми направи впечатление че лампите на предния мост мигат когато е на 2Н. А собственика ми вика, че си било така 😁
  3. Четох че на Pinin-а SUPER SELECT-а му е по-различен от на Pajero 2 и 3. При "4Н" не били зацепени постоянно четирите колела, а само задния мост и при преплъзване на него виско съединителя зацепва предния мост - един вид "On demand"/"automatic". Така ли е щом не е "Full-time" (когато си въртят четирите постоянно и когато се долови разлика в оборотите между преден и заден мост виското зацепва и ги изравнява)? Другото което ме вълнува е като блокираш 4НLc или 4LLc какво блокираш точно и как? - виско муфата ли се блокира по някакъв начин? - твърда директна връзка като Part-time? или - отделен централен диференциал, койето се блокира отделно от виско връзката???
  4. Четох из форумите, че на Pinin-а SUPER SELECT-а му е по-различен от на Pajero 2 и 3. При "4Н" не били зацепени постоянно четирите колела, а само задния мост и при преплъзване на него виско съединителя зацепва предния мост - един вид "On demand"/"automatic". Така ли е или е "Full-time" и си въртят четирите постоянно и когато се долови разлика в оборотите между преден и заден мост виското зацепва и ги изравнява? Другото което ме вълнува сега е като блокираш 4НLc или 4LLc какво блокираш точно и как? - виско муфата ли се блокира по някакъв начин? - твърда директна връзка като Part-time? или - отделен централен диференциал, койето се блокира отделно от виско връзката???
  5. 4B модела казвате е кекав, а как стоят нещата със "6G72" дето е към 177к.с. (някъде 181кс. го пишат). Той е по-старо поколение има ли такъв проблем като на 4В ? Изобщо как му се отразява пропан-бутана?
  6. Колега, линковете явно вече са неактивни ли не знам, но не мога да ги отворя, за газификацията. Аз също заглеждам Мицубиши с такъв мотор и попадам също на такива информации, че имат VVT и имало проблем с клапаните и леглата (на изпускателните в конкретика). Казвали са ми го и в сервиз за японски коли, където слагат и газови инжекциони. В същото време аз карам второ BMW с газов инжекцион. Първото беше 4 цилиндъра само с 8 клапана навъртях му над 90 000км, нямах проблеми. Сега второто ми е 6 цилиндъра с 24 клапана с ДВОЕН VANOS - тоест регулира се отварянето не само на входящите ами и на изходящите клапани, навъртях му 40 000км и за сега нямам проблеми. Та искам да попитам това VVT като на БМВ Ваноса ли работи? На какви обороти става корекцията на клапаните? При мен на БМВ-то става след 4000об? И в двата случая клапаните са с хидравлични повдигачи и се саморегулират доколкото знам и разбирам относно износването им. Дай малко инфо какво знаеш ти за газта на мотора, който е 133кВ 177кс. и за вариабъл валв тайминг-а. Доколкото чета в нета е SOHC 24v, а не DOHC 24v (двувалка). Да не се бъркаш от това че е V образен и има на всяко рамо по 1 разпределителен вал? Може би това искаш да кажеш под 2 вала, че не са 4 - по 2 на всяко рамо. Стана сложно обяснение от моя страна :rolleyes: Искам да кажа, че няма отделни валове за смукателни и изпускателни клапани, а се отварят и затварят от 1 валш. Версията в която са с по 2 е друга с друга мощност съответно по-висока.
  7. Малко грешиш за цената само. На Terrano цените средно вървят между 6000-7000лв 2.7д за що годе читави, а Бензините на П2 и П3 вървят от 7000лв нагоре в момента. При това ГДИ се газифицира скъпо и не много оправдано, отделно пари за газифициране и допълнително по-скъпо обслужване, по-високи данъци... Като цяло Мицубишито натоварва с около най-малко 1500+ лв в същата година даже 2000+лв. За сметка на това е по-луксозно, по-хищно като визия и вози по-хубаво и има по-добро 4х4 със супер селекта. Май ще се спра на варианта или Паджеро СПОРТ Дизел 2.5 или Нисан Терано 2.7дизел, защото разтоянието, което ще минавам е общо 30км в посока, като от тях 5км с в градско, останлите 20 планински път и накрая завършваме с 5км по черен тесен път, който си е направо чист офроуд. По пътя има завои през почти цялото време и няма за къде да се бърза и да се изпреварва и да се кара с високи скорости, затова ми се струва че бензиновия вариант не е много за мен и ще се насоча дори конкретно към ръчна кутия. Но искам още инфо за Паджеро спорт. Гледам ги и ми изглежда че дизелите на спорт са по-високи от бензиновите 6-ци. Може би затова виждам на различни места в интернет различни параметри за граунд клирънса. Все още никой не ми е казал колко е? Хайде група, който знае да подсказва.
  8. Абе да ти кажа, доста съм неориентирам, а това е лошо, защото докато не навлезна в едно нещо много на вътре информативно не предприемам нищо. Честно казано май съм по-навит на Пинин, че е доста по-лек, по икономичен, по-практичен, че тия другите му братя големите с тия мотори по 3.0 и нагоре, па и с по 6 цилиндъра малко ме плашат... Но пък Пинина не ме устройва от друга страна и тя е че искам да мога да превозвам 4 души + 1 дете па и един див Джак Ръсел, наред с това и багаж... И става дядовата ръкавичка Мицубиши версия. :D Абе няма угодия... Затова друго нещо, което съм набелязал и е по-икономично от Паджеротата и съм чувал, че е доста здраво като мотор е Нисан Террано 2.7 дти., само дето имам опасения, че докато взема решение и избера такова Терано, ръждата може да го е изяла! Преди да взема решение искам всичко да претегля сериозно, "оти съм зодия везни". За това така разпитвам и сравнявам клирънси, различия между СПОРТ и П3 и т.н. Иначе ако не намесвахме парите и поддръжката бих взел един СПОРТ категорично 3.0и В6 ... мнгого ми харесват или Дълга база паджеро ГДИ 6-так., но тук се сблъскват желанията с реалността. Та въпросът ми за клирънса си остава. Ако някой може да каже кое колко е чакам с нетърпение!
  9. А някой да каже по въпроса с Просвета на тези модели? На П2, П3 и на СПОРТ еднакъв ли е и колко е? А на ПИНИН колко е?
  10. Не съм истински инженер, само така пише. ;) Значи, правилно съм разбрал, че Само П2 и спорта са с носеща рама. PININ и той ли е с такава носеща конструкция или е като П3? За Спорт модела грешно съм разбрал, че е с постоянно заключен централен диференциал на 4Н, защото той всъщност няма такъв, връзката е директна един вид. Тоест изпълнението му е такова - "Part-time transmission. No center differential." А така и не разбрах разликата в теглото на СПОРТ-а от къде идва, ако я има изобщо? И има ли си части и консумативи за поддръжка у нас или това е спънка? Някакви проблеми при регистриране нов внос ? Задните мостове на кои от моделите П2, П3, СПОРТ, ПИНИН са цели, като приляга на истинки джип? До колкото съм чувал май само на П3 е независимо отзад окачването от изброените, другите са с цели мостове.
  11. Здравейте група! Да кажа с 2 думи, че никога през живота си не съм карал джип, но сега ми се налага, защото трябва да карам по черен път, който има участъци с наклон, коловози, камъни, кал, а за капак зимата пада по 50 санта сняг! Въпреки, че доста четох тук и на други места и честно казано стана каша в главата ми, така и не ми стана съвсем ясно, защото намерих много противоречиви данни и информация. - каква точно е съществената разлика между тези две Паджерота - https://www.cars-data.com/en/mitsubishi/pajero-lang PAJERO 3 V60 2000-2006 и https://www.cars-data.com/en/mitsubishi/pajero-sport PAJERO SPORT K90 2000-2006 Визуално не я обсъждаме. Става въпрос за задвижванията, блокажите, окачването, шасито, теглото, проходимостта. И така да нахвърлям горе-долу какво съм чел, видял и разбрал: -1. Pajero Sport/Montero Sport/Challenger/Nativa/Shogun Sport е едно и също нещо с различно наименования за различни сатрани и пазари. -2. Паджеро Спорт бил по-лек с около 150-200кг и по-тесен. Вярно ли е? От къде идва разликата в тежината? -3. Спорта бил на шаси като L200 /почти нищо не знам за това Л200/, а П3 V60 бил на купе? Така ли е или и двете са на купета? -4. Отпред и двете са с независимо окачване. А отзад има ли разлика? Четох някъде че Спорта е с цял мост отзад, а не с независимо окачване като стандартното П3. Имат ли разлика в шарнири, носачи, пружини и други такива от гледна точка на здравина, дебелина и цена? -5. П3 V60 понякога е с бутон за блокаж на задния диференциал, но не всички. Има ли такъв блокаж и на спорта? Някъде четох за изпълнение с LSD има ли такива? -6. П3 V60 е със Super select, а Спорта бил с easy select и скоростните лостове имат сътоветно: П3 V60: 2H - задно 4H - 4х4 без блокиране на междуосовия диференциал (нещо като Full time AWD) 4HLc - 4х4 с блокиран междуосов диференциал 4LLc - същото като 4HLc само че с бавни N - неутрал. Sport: 2H - задно 4Н - ? тази позиция четох била с блокиран междуосев диференциал и не позволява каране както е на П3 4H-то 4L - ? Това е заключен среден диф с бавни предполагам. -7. Просвет (Ground clearance) стандартно на накои места чета че е 235, на други 225, а на едно място пишеше даже 215... Последно колко е и има ли разлика между този на П3 и на спорта? -8. Четох някаква неща, че Спорта не бил за нашия пазар и имало някакви проблеми с регистрациите. Освен това нямало части за него? То като отворя мобилето има поне 20 броя дето се продават в момента. Та има ли някакви проблеми с регистрацията и намирането на части? -9. Прави ми впечатление, че обявите на П3 нямат 3.0i V6, а при спорта масово е с този мотор. Така ли е и може ли да се сложи газова на него ? -10. На кратко Спорта по-проходим и по-добър ли е за офроуд от П3, защото на мен така ми изглежда. Поддръжката на двата модела предполагам е по-скъпа от Jeep Cherokee 2000-2005г., но за сметка на по-добра проходимост в полза на Паджерото или не? Търся надеждност и да върши работа, а не бегачка и лукс, особено на тия години. Извинявам се за многото въпроси, но не съм типичен офроудър, имам средна техническа грамотност, а не висока и както казах нямам никакъв опит с джиповете. Ще бъда много благодарен за съдействие и дори ако някой има и ми покаже тези джипове да ги разгледам ще ми е от голяма помощ или ми прати user manual да си чета и разнищтвам за двата и да си сравнявам.
  12. http://www.youtube.com/watch?v=9Hf3NkBNW6c - канал 2 (US) показват как изпарява волфрам - от Eagle research интересно ми е и на това ли ще кажете, че е пълна измама и че за нищо не може да се приложи този газ Разполагам с поне още 50 таки клипа, но не виждам смисъл да Ви ги изреждам. Мисля че тези са достатъчно убедителни и добре демонстрирани.
  13. ето още две http://www.youtube.com/watch?v=RR_fbtjQ3pM - Демонстрация http://www.youtube.com/watch?v=ATH_2DT3Jek инфо и демонстрация от Най-големия производител "Бест Кореа"
  14. Ето малко информация на световно ниво и дори от БТВ за Брауновият газ и неговите способности. Вижте нагледно как заварява и споява различни материали и сублимира волфрам Адресите ще ви напиша по-отделно: - Лекция -- БТВ
  15. Да случайно попаднах тук. Само не разбирам за каква реклама говориш като не съм търговец.. Как да не се обидя след като зад всяка моя дума нареждате критики и изразявате съмнения. Не само че според вас лъжа, но и показвате, че ме мислите за лъжец. Тези които ви лъжат и ви крадат се возят в джипове, летят с лични самолети до Ниагара в уикендите, ходят за риба с лични яхти и кораби, живеят в жилища оценени за милиони. Те изкарват пари за сметка на вашето невежество/незнание/необразованост. На тях им вярвате и им играете по свирката, но на хора като мен работещи в мазета само и само, за да постигнат нещо хубаво и полезно, както за тях самите така и за вас не им вярвате. Наричате труда им "щуротия". И не защитавам никакви търговци, както и не се чуствам длъжен да защитавам който и да е, но смятам, че е правилно да подкрепя хората, които имат цели и се опитват да ги осъществят като дават всичко от себе си. Вие вместо да подадете ръка на тези хора и да ги подкрепите им развявате средни пръсти пред лицето - Чиста Бай Ганьовщина. Малко срам? В отношението ви се усеща злоба и завист... защо? Защото нямам кола и живея под наем в 35 кв бокс само и само да заделям пари за проучвания и материали? Последно един въпрос. След като се интересувате и искате доказателства и гаранции, защо пишете в този форум, а не ме потърсихте на личния ми номер, който съм оставил в предните постове? Защо не дойдохте на място да се убедите в думите ми? Защото май ви е страх да не се окажат верни моите твърдения, а вашите грешни... Ако накой от вас наистина се интересуваше и проявяваше интерес до сега щеше да се е срещнал с мен. Продължавайте да си драскате из форумите и да си отправяте въпроси един на друг.. Но отговорите няма да дойдат от драсканиците от задаването на въпроси. Те се крият в делата и опитите. Проба - грешка. "Дела трябват, а не думи." — до Л. Каравелов, 27.I.1872 г.
×
×
  • Създаване...