Премини към съдържание

pkolev89

Потребители
  • От него общо

    14
  • Регистрация

  • Беше тук

За pkolev89

  • Рожден ден 12/15/1989

Местоживеене

  • Град
    Стара Загора

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    mistubishi carisma 1.6 16v 99hp

pkolev89's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте колеги, имам мераци за покупка на дизелов Галант. Определено са по-достъпни от бензиновите. От прочетеното до сега останах с впечатления, че двигателя е добър и като цяло няма проблеми с него, болките са по окачването и цените на частите, също така както при повечето автомобили въпрос на късмет е на какво ще попаднеш. Та интересува ме по специално тези дизели имат ли проблеми с ГНП-то, турбото или електрониката че покрай един дизелов еко-тек доста се понабудах, колко гори градско и извънградско, и имали някакъв вариант да му се вдигне мощността (ясно ми е че чип не може да му се сложи). И като цяло към хората които карат такива - толкова надежден и здрав ли е колкото е красив ?
  2. Благодаря ти за изчерпателния отговор, сега като видях снимката явно разликите са много. Интересното е че сам виждал колт със същия двигател като на каризмата и го водеха 113 к.с. .... за това пуснах темата.
  3. pkolev89

    Дросел клапа

    Беше ми изгорял чипа, който командва стъпковото моторче и самото стъпково моторче също не ставаше. Целия ремонт с частите и труда ми излезе 110 лв. което не е никак много като се има в предвид че частите не са много евтини а и съм на 100 % убеден че никой нямаше да го отвори това ECU да го оправи а щяха да ми кажат да си намеря ново евентуално ако някой беше го установил този проблем. Сам си прецени дали ти е голям проблем да си караш така колата, пък и не е казано че при теб няма да е от нещо друго....
  4. А дали ако се сложи ECU от колт на каризма ще има някакъв ефект? Все пак няма да е лошо да караш кола 115 кончета и да си плащаш малък данък :rolleyes:
  5. Някой знае ли каква е разликата между двигател 1.6 99к.с. на каризма и 1.6 115к.с на колт при положение, че на външен вид май няма разлика ?
  6. pkolev89

    Дросел клапа

    Проблемът вече е решен благодарение на Милен. Той ми оправи колата и смятам че спестих доста средства, нерви и време. Оказа се изгорял чип в ЕКУ-то, стъпково моторче и неправилно регулиран датчик на дросела. Всичко на всичко му трябваха 2 часа на човека за да открие и реши проблема. :icon_clap:
  7. pkolev89

    Скъсяване на пружини

    що пък да опират аз също съм с такъв размер 195/60/15 и колкото и да я товаря гумите си влизат в калника но не опират
  8. Здравейте колеги аз лично се интересувам от тази система може би вече година, но така и не видях някой да е сложил и да сподели какъв е ефекта при вървене и каква му е икономията. Доста литература изчетох по темата и според производителите икономията е 30 - 40 % при правилна настройка на системата и по-дълъг живот на мотора (бил падал нагара и мотора работел на по-ниска температура), а и мощността на двигателя се вдигала... Колко добре звучи... Хиляди благодарности на колегата Милен за малката демонстрация http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_clap.gif и дано повече хора да прочетат темата за да има по малко шарани...аз лично преди време малко остана да стана един от тях http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_dance.gif
  9. pkolev89

    Дросел клапа

    Ами предполагам че и при теб проблема ще е същия, долу горе разликата между мене и тебе е че при мен каквото прави на газ това прави и на бензин. Вече знаеш човека който ги лекува http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif аз мисля да спра да барникам разни работи от които не разбирам и да го посетя при първа възможност http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/yes3.gif
  10. pkolev89

    check engine лампа

    аз също съм с ГИ и като я слагах ме предопредиха че има възможност да светва чека, но не свети, незнам какво са правили, но всичко е точно.
  11. pkolev89

    Дросел клапа

    Наясно сам че трябва да се настрои и ходих да ми го настроят в сервиз с доста сериозна техника, но подобрение няма. Има два варианта или датчика не е същия или не е от него. Датчика го свалих от двигател на колт 1.6 на външен вид двигателя няма никакви разлики. А и в сервиза ми казаха че най-вероятно е стъпков мотор при положение че сутрин когато е студена в повечето от случаите гасне и на климатик и падат оборотите. Един вид когато и трябват високи обороти те падат и от време на време си ги мени сама както си иска.
  12. pkolev89

    Дросел клапа

    Проблема е че си мени оборотите, като върви по инерция ги качва до 1500 об. и падат а като спра на място ги закрепя на 2000 оборота. Сменях датчик на дросела, има подобрение но сега като е студена няма смукач, а като загрее много качва оборотите над 1000, също така като пусна климатика не работи на нормални обороти а падат на около 300 - 400 оборота. Съмненията ми са за повреден стъпков мотор, но предпочитам да си взема цял дросел със всичко по него и само да го сложа без да се занимавам с настройки на датчици и некадърни майстори.
  13. Здравейте колеги аз също съм от Стара Загора и се надявам да бъда полезен относно сервизите в града. За мен лично тук кадърни газаджии почти няма, да не говорим, че са и големи скъпари. Аз също карам на газ и преди да сложа обиколих доста сервизи и нито един не ми вдъхна доверие, а относно "Трендафилов" те са може би най-големите некадърници в града за момента. В крайна сметка избрах да сложа ГИ в Пловдив. Ходих на място в "Autogas center". Сложих полски газов инж. за 720лв. доволен сам от монтажа, от разхода на гориво и от мощността. Разликите между газ и бензин са минимални и това го дължа на некачествените горива. А най-доволен съм от това че я оставих колата сутринта, взех я след обяд и повече не сам стъпвал там нито за донастройка, както в мн. др. сервизи е масова практика, нито заради проблем в системата. Изминал сам вече 9000км. без никакви проблеми. А относно марката хубавото е скъпо, но и най-евтиното да сложиш пак ще си доволен, от най-голямо значение е как е монтирана и как е настроена. Надявам се да сам бил полезен.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif
  14. pkolev89

    Дросел клапа

    Колеги, имам проблем с дроселовата клапа. Интересува ме има ли разлика м/у тази на Каризма 1.6 90k.s. и 1.6 99 k.с., за да знам какво да търся, понеже този двигател 99k.с е голяма рядкост. Ако няма разлика м/у двете , по-лесно ще си намеря... ако някой е наясно - пишете. Благодаря предварително http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_blush.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif Моля, съобразявайте се с правилата и пишете на Кирилица
×
×
  • Създаване...