Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Новия Аутлендър :)


Препоръчано мнение

ЦЪК :)

 

Аз се бях насочил тази година при добри финансови резултати да сменям Аутлендъра с Шевролет Волт или Опел Ампера. Бях чел за прототипа PX-MIEV , на който е базиран новия Аутлендър, но си мислех, че доста ще се чака за него. Предвид това обаче, че вече е обявен мисля да запитам Дарс Ауто дали няма да дръпнат хибридни бройки догодина и дали няма да направим някоя buy-back сделка.. жалко, че вместо българските дилъри сами да предлагат подобни неща, човек трябва да ходи и да "се натиска" буквално..

 

Та.. много ме блазнят плъг-ин хибридите или EREV , но честно казано не ми се отказваше от "свободата" и практичността, която ми дава SUVто.. и ето го решението :)

 

Ето още информация

 

This Mitsubishi Outlander Hybrid will be running of four cylinder of 2.0 liter capacity engine with two electric motors of 60 kW. The electric motor is able to provide backup power of about 81 hp. The machine is able to reach 500 miles driving range with fuel efficiency system reaching about 60 kilometer per liter.

 

т.е. очакваме около 2л/100 км за първите 100 км :) и после предполагам около 6-7/100.

 

Идеалнооо :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега може и да бъркаш, може и аз да бъркам. Аз от инфото което съм прочел до сега останах с впечатлението, че на новия звяр ДВГ ще работи в два режима. Първия постоянно ще работи ДВГ и ще произвежда ток с който ще задвижва двата ел мотора(един вид генератор). Втория в който ще има определен пробег изцяло на ток от батериите. Като ще има и плуг ин възможност за зареждане на батериите + регенериране на спирачната енергия + зареждане докото работи ДВГ подобно на Опел Ампера. Това е друг вид хибрид спрямо примерно Тойота Приус където ДВГ работи и: задвижва колата и муждувременно зарежда батериите, и втори вариянт да се движи само на ток с изкл. ДВГ. Според мен това е по удачния вариянт предвид по малкия разход, по-голямата динамика и мигновенната реякция на двата ел мотора. Като се предполага че ще е с дизелов ДВГ за който се говори че ще бъде и в новото ево, все пак е по добре генератор с малък разход вместо ограничен пробег при тойотата и после пак на гориво с което разхода се вдига до нивата на конвенцинален ДВГ. В крайна сметка както се казва още малко и ще видим. А това което си написал за разхода отговаря за тойтота(на ток определен пробег + бензин за първите 100км и после разход като на нормална кола) при :mitsu-smiley: си пише че разхода ще е ок 2л на всеки 100 км. Като дори може да е по малък първите 100км защоте може да караш малко на батериики и после в режим на ДВГ-генератор.

Редактирано от me109e7
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А това което си написал за разхода отговаря за тойтота(на ток определен пробег + бензин за първите 100км и после разход като на нормална кола) при :mitsu-smiley: си пише че разхода ще е ок 2л на всеки 100 км. Като дори може да е по малък първите 100км защоте може да караш малко на батериики и после в режим на ДВГ-генератор.

:good: Точно така ще бъде........накрая вместо ДВГ генератор, ще има една микро атомна електроцентрала.......... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тоест правилно съм разбрал и написал или тотално съм се объркал.

Правилно - докато един ден май ще се задвижват с атомна електроцентрала........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама точно така де :) точно като на волта.. 40-60 км с батерията и после на генератор. Казват му EREV - extended range electric vehicle.

 

Това което го пишат за 2/100 л. е маалко подвеждащо, защото се имат предвид именно 1вите 100 км.. изкарваш 60 км на ток и другите 40км с генератор, при разход на същия 6/100 примерно.. и резултата ти е около 2 л. само дето не казват, че става въпрос за 1вите 100 км :) Няма лошо. Много добре знам какво мога да очаквам от това задвижване и точно това ми трябва.. а малките им маркетингови трикове не ми пречат :)

 

Съмнява ме за съжаление генератора да е дизел, тъй като ще искат задвижването да е универсално за всички пазари, а дизела не е популярен в САЩ и Русия. Така или иначе дори в режим само на генератор, разхода пак е по-нисък от колкото би бил с нормално двг задвижване, благодарение на оползотворяването на енергията при намаляване на скоростта и спиране.. като се акумулира малко заряд, генератора почва да работи на по-ниски обороти или направо се изключва за известно време :))

 

 

Нямам търпениеее :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като нямаш търпение - има Лексъс хибридки жипки отдавна. С гаранция ще са по-добри, не им е за пръв път.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А не, не искам просто какъв да е хибрид. Искам точно EREV. Да минава поне по 40-тина км само на ток..

 

Поживьом-увидим :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Eто и малко прясно инфо http://www.autoblog.com/2012/03/06/2013-mitsubishi-outlander-lets-it-all-hang-out/ :rulez: Малко странно ми изглежда централната конзола с тоя прибор за показване на незакопчан колан и за еърбега на пасажера :icon_hmm:, но всичко останало е перфектно. :first: :icon_clap:

Редактирано от me109e7
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аууууу, интериора е ужасеееееееееееен :(((

 

Голяма стъпка назад ... по-добре да бяха запазили стария :(

 

Стъпка назад и в броя държачи за чаши на 1во четене.. много обичам това на настоящия аутлендър. Само отпред има 4 места за чаши, без да броим местата за бутилки във вратите.. сега до колкото се вижда остават само 2, а мястото между предните седалки е ужасно похабено с тези огромни бутони за подгряването на седалките, с тази едновремешна огромна ръчна и бутона за 4х4... изчезнала е практичната двойна жабка и горното отделение за предмети...

абе все едно гледам някой американски трък от 90-те..

 

Отделно би ми липсвала и супер удобната разделяща се на 2 5та врата.. колко удобно ми е сега да си слагам ски обувките, седнал на отворената долна част.. сега мяза на нещо от сорта на Х5 или таурег отзад...

 

Охх.. вече не съм сигурен, че хибридното задвижване ще надделее над интериорните промени и определения спад в практичността.. трябва да се види и наживо все пак де но..

Редактирано от earendil
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аууууу, интериора е ужасеееееееееееен :(((

 

Голяма стъпка назад ... по-добре да бяха запазили стария :(

 

Стъпка назад и в броя държачи за чаши на 1во четене.. много обичам това на настоящия аутлендър. Само отпред има 4 места за чаши, без да броим местата за бутилки във вратите.. сега до колкото се вижда остават само 2, а мястото между предните седалки е ужасно похабено с тези огромни бутони за подгряването на седалките, с тази едновремешна огромна ръчна и бутона за 4х4... изчезнала е практичната двойна жабка и горното отделение за предмети...

абе все едно гледам някой американски трък от 90-те..

 

Отделно би ми липсвала и супер удобната разделяща се на 2 5та врата.. колко удобно ми е сега да си слагам ски обувките, седнал на отворената долна част.. сега мяза на нещо от сорта на Х5 или таурег отзад...

 

Охх.. вече не съм сигурен, че хибридното задвижване ще надделее над интериорните промени и определения спад в практичността.. трябва да се види и наживо все пак де но..

 

Аз като му гледам екстериора и си мисля, че интериора не му е най-голямия проблем :)

Редактирано от Kokito
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето малко снимки:

Редактирано от thedivine
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Абе не е най-грозната нова кола ама що да е, сегащният модел верно по-хубав, нито вън нито вътре да те впечатли, тези управници спят ли в това митсубиши, като немогат да назначат кадърни дизайнери защо поне не копират от тези който са уцелили правилната формула за успех , примерно VW AUDI хем красиви хем обикновени (чист дизайн) а митсубиши на новия модел казват заложили са на чистите линий, 3 рещетки в предната брония с различна форма- бати и чистия дизайн,- чисто Пежо бих казал, ама така е едни ще вървят нагоре други ще се забиват в земята :mitsu-smiley: :icon_crying: Много са си криви сами и сами си прецакват пазара и си губят клиентите. А пък може и да гледат от нисан там какви грозотий има истина не е :icon_thumbup: Nissan JUKe ми да беха го кръстили Joke поне :icon_n_king:

Мое мнение , без да се налагм че съм прав но вижте новият Passat alltrack и обърнете внимание на коментарите на хората,.......

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Абе не е най-грозната нова кола ама що да е, сегащният модел верно по-хубав, нито вън нито вътре да те впечатли, тези управници спят ли в това митсубиши, като немогат да назначат кадърни дизайнери защо поне не копират от тези който са уцелили правилната формула за успех , примерно VW AUDI хем красиви хем обикновени (чист дизайн) а митсубиши на новия модел казват заложили са на чистите линий, 3 рещетки в предната брония с различна форма- бати и чистия дизайн,- чисто Пежо бих казал, ама така е едни ще вървят нагоре други ще се забиват в земята :mitsu-smiley: :icon_crying: Много са си криви сами и сами си прецакват пазара и си губят клиентите. А пък може и да гледат от нисан там какви грозотий има истина не е :icon_thumbup: Nissan JUKe ми да беха го кръстили Joke поне :icon_n_king:

Мое мнение , без да се налагм че съм прав но вижте новият Passat alltrack и обърнете внимание на коментарите на хората,.......

 

На пръв поглед наистина е странен дизайна, изглежда се сменя посоката - от по-агресивен към по-спокоен, дори странен.

По-простите решения вътре и вън имат и друг смисъл (освен по-евтино) - намаляване на теглото (не казват колко е).

Само така се обяснява употребата на 2.0 бензин с 150 к.с. вместо 2.4 с 170к.с. стандартно. Това означава общо тегло с около 100 кг. по-ниско

от сегащното - 1580 за бензин 2.4.

Същото е и с дизелите - за 2.2. стандартно 150 к.с., колкото в момента е АSX с дизел 1.8.

 

http://www.mitsubishi-motors.bg/news.aspx?nid=156

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

http://www.cars.bg/autonews/review/1692

 

Този повече кефи http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

На пръв поглед наистина е странен дизайна, изглежда се сменя посоката - от по-агресивен към по-спокоен, дори странен.

 

Предницата е наследена от Ситроен С-кросър, който е Аутлендър със сменени емблеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ауууу ,че ужасияяя... такава безвкусица няма.. Предишният Аутлендър е идеален , него трябваше да развиват. Май май, Infiniti FX си остава най доброто от класа. Естествено всичко това е лично мнение. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дано да не окепазят така и новия Лансер само :icon_crying:

 

 

http://img851.imageshack.us/img851/4487/mitsubishiconceptglobal.jpg

 

Предполагам, че ще изглежда така, само че малко по-дълго със същата предница. А аутлендъра, ако наситина му махнеш :mitsu-smiley: емблемата и посъбереш малко си става на ситроен. http://www.skype-emoticons.com/images/emoticon-00119-puke.gif

 

Едва ли ще е така:

 

http://img40.imageshack.us/img40/2046/1279696700.jpg

 

А ето какво са пуснали от ситроен и то на ток:

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е то това нали е наследника на Колт, нищо чудно и лансера да е подобен, този global small не е лош, наскоро видях едно старо мицубиши 20 годишно, по-голямо от галант, с кожен интериор, с дървени орнаменти, с мултифункционален волан , 3.0 v6. Истински автомобил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...
  • преди 1 месец ...
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Пускайте клипове във Видео блога. За това е направен. :)

 

http://www.mitsubish....php?app=videos

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...