Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

KRIS_bg

Потребител
  • От него общо

    22
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

KRIS_bg's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. След като се разделям с моя Outlander 2013, пускам за продажба денвните свелнини, които мотирах преди 2г. OSRAM LEDrivig FOG 101 http://led-bg.com/uploads/products_images/main/ledriving-fog-v1.png Заменят директно фаровете за мъгла без преправяне, като имат две секции - едната за DRL и втора за мъгла. http://led-bg.com/uploads/products_images/main/led-fog-and-daytime-running-light-kit-ledfog101-1.jpg http://led-bg.com/uploads/products_images/main/led-fog-and-drl-kit-ledfog101.jpg Подробно описание Иструкции за инсталация Цената която им търся е 350лв. тел. за връзка - 0899151415
  2. До колкото си спомням преди време бях гледал в накой от чуждите форуми, правеха един "ъпгрейд" с едно миниатюрно вентилаторче на тръбичката която подава инфо за температурата в купето (мисля една малка решетка под ключа за запалване). Целта е да се подава по-добра (бърза) обратна информация за температурата в купето точно май откъдето идва и проблема с духането на студения въздух. По дефолт въздуха си достига до там чрез естествена конвекция. На мен лично не ми се е занимавало да пробвам. Успех! :good:
  3. Между другото мотора 2.2 дизел - японския е същия, като на последните аутлендъри 2, но с намалена мощност с цел икономичност. Аз предпочетох модела с 180-те коня. Има и още няколко разлики спрямо предния модел: - новия е много "по-красив" и "привлекателен", просто не е фотогеничен (уточнявам - не е мое мнение). - задната врата е единична, но за сметка на това пък е електрическа и ако са ти заети ръцете е супер (само дето някой трябва да натисне копчето вместо теб), скьорчетата и бордистите да се оправят. - другото май колегата го е казал като се замисля... Като собственик на Аутлендър 2 - първия с VAG мотор, сега на Аутлендър 2 с :mitsu-smiley: мотор мога да кажа, че нещата вървят на все по-големи икономии въпреки, че си взех топ оборудване. Много се издразних например, че са махнали "комфорт" функцията на страничните стъкла освен на шофьорската, в която функция е и защитата от защипване. Дори лампите на задните седалки, като са сгънати ги няма.... добре че резервна гума има още... шофьорската седалка скърца и има луфт (руските събратя са написали тема 33 страници по въпроса)... абе думи нямам. Много успешни, безаварийни и изминати с удоволствие километри на колегата с Аутлендър 3-ката и дано да има повече като него да споделят мнения. Успех! :good:
  4. Здравей, 5г. карах 2.0 дизела на VAG - капчица масло не гореше, но имай предвид, че съм спокоен шофьор. Като динамика е напълно ок, но наистина има доста голяма "турбо дупка". Сега карам с 2.2 дизела на Mitsubishi - супер е! Първо е 178 коня и тегли мощно - огромна разлика спрямо VAG-a. Много по-тих е. За моето каране е по-икономичен с 1л/100 спрямо германеца. Естествено тук изказвам моето лично мнение и моите лични впечатления. П.С. Карах и на колежката пежо-то 4007 за да сравня динамиката спрямо VAG-a - разлика особена няма (да не кажа никаква), само дето разхода е с 1л/100 над немския мотор. Успех с избора! ;)
  5. Колега, това което ми идва на ум е да неби да се явява някакво радиално биене... Неоригиналните джанти с какви болтове се закрепват на главината? 'щото оригиналните знаеш са на цилиндър, на моята неоригиналните 16" OZ-ки са ми на конус... сега като се замисля пък казваш, че се появява в гумата дисбаланс. Малко странно наистина.
  6. Хмм... ми, то ако трябва на 3-4 години да се плаща 30% примерно от стойността на нова кола за батерии... къде е кяра дет'са вика? :icon_blush: П.С. Някъде бях чел че самото производство на батерии е меко казано доста природозамърсяващо ... та и "green" идеята малко отива в кафявия отенък.
  7. А живота на батериите дали е ясен? И на каква ли цена ще се подменят? :good:
  8. Това не е DRL колега, това което ти е включил човечеца от БС се нарича ако не се лъжа "Headlight cut off" или нещо подобно и се пуска от менюто на навигацията. DRL както е споменал колегата по-горе ти включва само и единствено късите отпред, а не всички светлини, както и ключа на фаровете стои в положение "off". ;)
  9. Честно казано не знам дали включва директно късите със задни габарити и табло. Може да са само предни къси без останалите крушки. Доколкото прочетох тук-там, май трябва допълнително окабеляване и релета ако не се ползват късите на колата или ако трябва да работят на полу-канал (процентно). Иначе имало няколко опции в софта относно дрл (нормален - къси, външен - лед или габарит и полу-канал). Тук имаше колега, на който му бяха пуснали оригиналния дрл, ако може да сподели.
  10. Между другото разбрах, че в Балканстар могат да включат оригиналния DRL официално, което преди отказваха. Към 50 кинта искат обаче май. Говоря само за софтуерно включване.
  11. Няма електрически датчик за накладките. Има една ламаринка, която има за цел като започнат да свършват (остават около 1-2мм феродо) тя се трие в диска и издава звънтящ звук. Успех!
  12. Верно братче, няма такъв грозотаж просто. Лично мнение. :icon_blush:
  13. И така става колега, а горивния филтър смениха ли? На мен от БС ми казаха че трябвало да се сменят още незнам си какви неща за скромната сума от 620 кинта. И аз им благодарих културно. За мен вече няма съмнения относно какво и колко ми е сменено на колата. Успех!
  14. И така колеги, след доста чудене си обсужих колата сам. Смея да твърдя, че е по-лесно от Аудито на жена ми ама нали все пак си е от нашата марка. Хората са направили всичко толкова лесно достъпно, че да ти е кеф да работиш. Значи да обясня с две-три думи как се случват нещата за ентусиастите. Купувате си частите (моите излязоха 263лв - Масло Castrol Edge 5W30, маслен филтър, горивен, въздушен и филтър купе). За филтъра купе ви трябва само една отвертка, но може и без - отваряте жабката, откачате успокоителя, откачате самата жабка от двете страни и ето капака на филтъра. Има две щипки отляво и отдясно и готово. За смяна на маслото и въздушния филтър ви трябват: кръстата отвертка, ключ 10, ключ 19, ключ 32 (тук най-добре ползвайте тресчотка с камък и удължител) и колата да е загряла. Отдолу има капак направен точно за смяна на маслото - 3 винта 10. Отгоре - сваляте пласмасовия капак на мотора на ръка - дърпате отдясно и отпред нагоре и после напред. Сваляте въздуховода опред с кръстата отверка, като развивате 2-те пласмасови винтчета на държача, откачате и двете скоби на филтъра. Така излиза и самия въздушен филтър. Тук за по-лесно можете да извадите въздуховода от филтърната кутия. Ако ще сменяте горивния филтър трябва да продължите със свалянето на въздуховодите за да имате достъп до горивния филтър, който е на задната стена. Аз ще го сменям малко по-натам. Следва сваляне на капака на масления филтър. За целта трябва да свалите един държач за кабели отгоре ще го видите - ключе 10. След това се озорих, тъй като си мислех, че с гаечен ключ може да се развие капака, но нанайси братче.. само псувни отнесе и така отидох купих си камък 32 и всичко стана за секунди. Гледайте камъка да е къс, че няма много място. Та така, сваляме капака на филтъра, махаме самия филтъ, отваряме капачката за доливане на масло и отвиваме пробката отдолу - ключ 19. Сменяме филтрите, наливаме маслото (отива около 4.5л)и сглобяваме по обратния ред - проста работа. Цялата процедура отнема не повече от час два в зависимост колко сте сръчни. На ентусиастите успех! ;)
×
×
  • Създаване...