Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Symptom

Потребител
  • От него общо

    199
  • Регистрация

  • Беше тук

За Symptom

  • Рожден ден 10/08/1977

Местоживеене

  • Град
    Някъде

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    L200 2.5 Di-D

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

Symptom's Постижения

Редовен форумист

Редовен форумист (8/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. :icon_thumbup: Колега Nocturne, очевидно не си стъпвал в Кади еле па с описания мотор ,щом казваш за турбо тупка... :icon_clap: Турбо яма има при Л200 порди простия факт ,че турбинката не е VGT, и работи on-off. На Outlander-a може и турбината да не е VGT ,няам ,незнам дали е така.Затова посочих какъв е мотора и то само за сравнение.Аз си ги карам и 2 те коли с кеф и съм доволен. Разход викаш Май много Ауто Билд четем и то през редовете.Аз от 4.9-5.1-5.5 (6.5 градско ), нафта на 100 км не се оплаквам.За купе тежко почти 1700 кг. Аз ще кажа аман от комплексари със селски мнения, рядко отговарям на малоумни нападки междувпрочем. Който от каквото е доволен да си го кара и да му върши работа. Само за протокола DJ , говорим за дизелак, срещу бензинка Ясно е ,че бензинката мърка по тихо :drinks:
  2. Шума не идва ли да рече ,че японците пак,отново,за коий ли път са икономисали шумоизолацията...не се научиха тия хора и това си е . Поне на Кади-то шума е в пеиемливи граници..нищо за отбелязване. За да стане ясно за какво пиша ,говоря за 2008 BMM PD140 2.0 140 к.с с 320 Nm,6 speed. Ако го ръчна по педала..се изправя на задни гуми. По скоро трабва да разглеждаме нещата какво не са направили от Митсубиши.Колкото до маслата знаем ,че българина е силно склонен да е...ва майката на всяка техника .. е с Диона Супер не става DPF ще изреве.. :icon_angel: :mitsu-smiley:
  3. Кой точно двигател монтират на тез митсубишки.. едно м ие интересно едно карам осевн джипата и едно Кади 2008 ..от чиито двигател съм очарован.. чак пък да е толкоз различно...ма знам ли ?
  4. Не стига всичко ми и DPF.. той колегата ако има.. да си избира читаво малсо също.. :mitsu-smiley:
  5. Да вметна и Аз нещо по темата.. Не бързай с тунинг бокс-а..покарай колата , 3000 км са още малко да и свикнеш на маниерите. Винаги можеш да похабиш парите за меджик бокс. Фирмите които трябва да гледаш са 2 STT Emtec и Ralliart..по същество модулите си приличат. Давам ти жокер,cooler-а na STT e добър..аз смених фабричния с него и съм доволен. Прочел съм всичко де що има и за двата модула.. от бай руснак дето ги разглабя за здравей тез коли ,до патилата на финландци ..няма еднозначно мнение за модулите, и 2 та в някой момент дават някакви аномалиии ,STT страдали зимата ,трудно пали и пуши.. Ralli-to пък пише ,че като се поставя се променят настройки в компа..кои настройки, кой ги променя.. БалканСтар слагат Ralliart,..ама ако смяташ ,че знаят какво правят... Разхода и при двете се вдига с около с 1 литър..като се запази маниера на каране..ама и това е много условно,по рекламите дават ,че пада...възможно е . Изобщо много тъмна материя. Ако ти се заиграва инвестирай в cooler от Шведите,ефект има и е кит.Тоест всичко е вътре за твоята кола,нищо не режеш.Аз съм с L200 ама мисля имаха и за Паджеро. Не безпроблемно е и махането на тези устройства.. също има проблеми . Аз неможах за мен да си защитя инвестицията и да знам ,че е надеждно.. макар и маркови модулите.. Power -мовер на други фирми забрави. Само едни италианци правят зверски мап на тези мотори ..ама не вярвам да искаш да си демонтираш компа ,да го пратиш при тях и тъй нататък. Те това е от мен :mitsu-smiley: Един съвет..тези машинки ядат въздух като лами..съответно след 5000 км въздушният ти филтър е зацапан 50+ % ,разхода расте.. бъди готов да менкаш въздушен филтър на около 5000 км. Тия приказки за 10 че и 15 подминавай с насмешка.Сервизен интервал ала бала..чушки. Отваряш и гледаш. Добри филтри с които аз карам без проблем са Herth&Buse (нещо такова беше името ,че е малко изчанчено)
  6. Може,може и така да е ... успех :mitsu-smiley:
  7. Здравей, лесно няма.. на мен ми слагаха фабричен теглич,понеже ми трабва. В неговиа комплект има една жълта кутиика като за аларма ,тя координира целия кабелаж.Сложили са я под волана отляво.Незнам ти сам дали ще се справиш .
  8. :mitsu-smiley: Колега, диагноза по форума трудна работа. Обади се на DJ-я и се разберете да го навестиш в СФ. Така малко като да хвърляме боб. Успех.
  9. Symptom

    K&N филтри

    ..Колеги, имам оригинален кит измивашото плюс маслото ,не са ползвани . Дайте да ги спазарим хем да ги изчистя хем някой да има полза от тях.
  10. :mitsu-smiley: Ами пусни ги за всички колега тука в темата. Хем е интересно хем да знаем кое какво става по нашите возила.
  11. Е това с транзтните номера не го знаех. По нова година си докарах едно VW Caddy от Германия, TUV ,червен номер и никакви грижи. Колегата да провери какво има в Германия, не м исе вярва само една кола да има в цяла Европа такава.
  12. Да не те излъжа. Мисля някъде около 250 лева е ,при мен си беше монтиран та не съм го слагал. Ако искаш звънни в БС ще се разбере.Аз съм доволен , корав е почти не се драска или поне аз не забелязвам. Това ако го няма от боята на лигена няма нищо да остане. :mitsu-smiley:
  13. :mitsu-smiley: Ами колега, след като не е от икономия , и след като не е от незнание, предвид ,че запита в началото на темата " какво масло" и след като прочете малко и пак го сипа, само можем да гадаем за причините по които си се ръководил. Освен да пожелаем много безавариини километри на машинката какво повече. А за да не ти се стори ,че си измисляме тука всички, прегледай големите форуми западни ,мнения препоръки за по-големите марки автомобили и след като четеш около 3 месеца белким стане ясно защо енеос,защо мотул,защо фюкс . Все пак возилото си е твое ,размишленията също. :mitsu-smiley: P.S.. и поради щото си карал само бензинки трябваше да се информираш ,че дизела е доста по-натоварен термично, още повече турбо такъв, още повече 3.2 за които се знае ,че работи под доста голямо температурно натоварване и често главата не издържа. И ако всичко това не те наведе на мисли относно способностите на качествените масла можем само да пожелаем спокоен сън и много безавариини километри. :icon_angel:
  14. Ако някой потвърди дали тази версия на мотора има измерител на въздуха ,имам някой предположения....
  15. :mitsu-smiley: Забога братя не купувайте... Repsol Ама от всички масла как можа колега да си помислиш за този смешен измамен анадолски продукт. При наличието на Мотули,Фукс-ове, и тем подобни просто не си троши колата с тази боза. Това нещо ( Repsol) и Valvoline e най -голямата смрад ,приеми че информацията ми е от опит. И до момента немога да рзбера що за икономия се прави от масло. В сайта на Мотул има и кофигуратор за техните продукти. Вкарай си вида Митсубишка и виж какви възможности има. И си виж спецификацията за твоя двигател ,да не се окаже после, че караме с Диона Супер щото "един майстор ми каза" ,че няма голяма разлика. :mitsu-smiley:
×
×
  • Създаване...