Да вметна и Аз нещо по темата.. Не бързай с тунинг бокс-а..покарай колата , 3000 км са още малко да и свикнеш на маниерите. Винаги можеш да похабиш парите за меджик бокс. Фирмите които трябва да гледаш са 2 STT Emtec и Ralliart..по същество модулите си приличат. Давам ти жокер,cooler-а na STT e добър..аз смених фабричния с него и съм доволен. Прочел съм всичко де що има и за двата модула.. от бай руснак дето ги разглабя за здравей тез коли ,до патилата на финландци ..няма еднозначно мнение за модулите, и 2 та в някой момент дават някакви аномалиии ,STT страдали зимата ,трудно пали и пуши.. Ralli-to пък пише ,че като се поставя се променят настройки в компа..кои настройки, кой ги променя.. БалканСтар слагат Ralliart,..ама ако смяташ ,че знаят какво правят... Разхода и при двете се вдига с около с 1 литър..като се запази маниера на каране..ама и това е много условно,по рекламите дават ,че пада...възможно е . Изобщо много тъмна материя. Ако ти се заиграва инвестирай в cooler от Шведите,ефект има и е кит.Тоест всичко е вътре за твоята кола,нищо не режеш.Аз съм с L200 ама мисля имаха и за Паджеро. Не безпроблемно е и махането на тези устройства.. също има проблеми . Аз неможах за мен да си защитя инвестицията и да знам ,че е надеждно.. макар и маркови модулите.. Power -мовер на други фирми забрави. Само едни италианци правят зверски мап на тези мотори ..ама не вярвам да искаш да си демонтираш компа ,да го пратиш при тях и тъй нататък. Те това е от мен :mitsu-smiley: Един съвет..тези машинки ядат въздух като лами..съответно след 5000 км въздушният ти филтър е зацапан 50+ % ,разхода расте.. бъди готов да менкаш въздушен филтър на около 5000 км. Тия приказки за 10 че и 15 подминавай с насмешка.Сервизен интервал ала бала..чушки. Отваряш и гледаш. Добри филтри с които аз карам без проблем са Herth&Buse (нещо такова беше името ,че е малко изчанчено)