Премини към съдържание

Takakara Idosega

Потребител
  • От него общо

    22
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Outlander 2.4 MIVEC AWD MY 2011

Takakara Idosega's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. На пръв поглед наистина е странен дизайна, изглежда се сменя посоката - от по-агресивен към по-спокоен, дори странен. По-простите решения вътре и вън имат и друг смисъл (освен по-евтино) - намаляване на теглото (не казват колко е). Само така се обяснява употребата на 2.0 бензин с 150 к.с. вместо 2.4 с 170к.с. стандартно. Това означава общо тегло с около 100 кг. по-ниско от сегащното - 1580 за бензин 2.4. Същото е и с дизелите - за 2.2. стандартно 150 к.с., колкото в момента е АSX с дизел 1.8. http://www.mitsubishi-motors.bg/news.aspx?nid=156
  2. Километрите се навъртат - вече 20 000км. Първо техническо обслужване - филтри, масло - общо 315лв с ДДС. Интересно, колко е при колегите с дизели?
  3. Здравейте! Междувременно, нещата си вървят - вероятно през март 2012 ще видим как ще изглежда новият Outlander. Ако се съди по прототипите, сегашната "лансерска" предница остава в миналото и ще изглежда като Outlander I с предница на Outlander II от преди последната промяна (2010г.) Т.е. Pajero, L200 и Outlander ще изглеждат приблизително еднакво, което вероятно е и целта - подобно на Tiguan, Tuareg, Amarok на VW. Интерестно е дали подобно нещо ще се случи и с Лансер?
  4. Здравейте! Има ли някой впечатления от алуминиеви джанти DOTZ, специално от модела CRUNCH ? (качество, цени и др.)
  5. Специално за 2.4 бензин с механични скорости се продава с 16" джанти с летни гуми 215/70.
  6. Изглежда е ширината на джантата. Много внимателно провери дали е за гума 215/70, защото ако е за по-широка - 225, 235 ... разликата в цената става до 100 лв./бр., т.е пак скъпо - цената е като за 18", но плащаш допълнително и за джанти 16".
  7. На Аутлендъра му купих комплект гуми Bridgestone DM-V1, за 16 цолови джанти, 215/70. Общо около 1000лв., монтаж безплатен. Стандартно си е с 16 цолови джанти. Интересно, дали някой има същите гуми и какви са му впечатленията? Още не съм ги пробвал на сняг.
  8. Динамиката ми е любопитна, както го дават в линка - V6, 0-100:9.7 с. с автом. скорости, 2.4L, 0-100:9.6 с. с ръчна с.к. Не ми се вярва толкова бързо (2012) да изкарат напълно нов модел, в сегашният са вложени много средства (Jeep Compass, Chrysler 200, Outlander и др. са на една основа), но кой знае. Паджеро Спорт не се продава в ЕС поради разлика в изискванията за безопасност, май.
  9. Със сигурност е по-добре, защото на моменти (при ускоряване) се усеща, че 170к.с. са на ръба. Оптимално би било Outlander GT, ама само мечти.
  10. Дано да си прав, колега. Иначе с V6 двигател, бензин, би било най-добре Успя ли да направиш тест-драйв, ако имащ възможност, пробвай и 2.4, за сравнение, и драсни, как е. Поздрави.
  11. София - Филибе - София по магистралата. Круиз-контрол на 130км/ч, 2 човека, багаж , климатик, режим 4Х4 : твърдо 10л/100км.
  12. Почна се! След 3000 км се скъса гумената "висулка" с червените диаманти на ключодържателят, който си върви с ключът при закупуването на автомобила. Дреболия, ама дразнеща. Дали се покрива от гаранцията? Как е при другите колеги - дали и на тях им се къса "висулката"?
  13. Някъде (примерно, в Русия) ги продават всички с инсталирани задни калобрани, ама там са други условията! Май не върви разни развяващи се гуми да му се слагат, по-добре повече миене.
  14. След 2000 км. Устойчиво - извън град - около 8л/100км, град - около 9л/100км (стига и до 11 в някои случаи). Малко "мърля" каросерията, особено отзад. Дали си да се сложат "калобрани"?
  15. В "тефтерчето" е написано, че ангр. ремък(там, където го има) се сменя на 100 000км, обикновени свещи на 40 000км, "иридиеви" на 100 000км.
×
×
  • Създаване...