mmotors Публикувано 22 декември 2012 Сподели Публикувано 22 декември 2012 Няма ли начин да се направи някакъв шаблон и да се изработи от ламарина 5мм примерно. Кви са тия 400лв. за тая пластмаса. :icon_doh: Освен това предполагам, особено тези с по-ниски Галанти, като я опрат тази кора някъде и до там.Има бая извивки, трябва да се пресова по калъп, не е малка като размер - трябва сериозна преса...Не мога да си обясня защо колегата е дал толкоз много пари, кои кори си е купил :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 22 декември 2012 Сподели Публикувано 22 декември 2012 Еми взел си е и тези страничните,дето ги има всеки Галант и втора употреба ще ги намери за 20-30 лева най-много,иначе без отстъпката излизат към 260 лева. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan Naydenov Публикувано 22 декември 2012 Сподели Публикувано 22 декември 2012 Да, колегата си е взел и вертикалните кори между гумите и двигателя. Като не е ползвал и отстъпката, по-дебеличко му е излязло... Аз централната я взех за 80-90лв. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 23 декември 2012 Сподели Публикувано 23 декември 2012 (редакция) Взех всичките 5 части, за да е сигурна работата, че няма да пропусна нещо и общата стойност излезе 400лв. Все пак доставката отне 3 седмици и реших да взема всичко на един път (дори някоя от частите да се окаже излишна). А пък и като се замисли човек 400лв. не са толкова много пари, ако го сравня по разхода на бензин в града за V6 давам 250-300лв. на месец... Редактирано 23 декември 2012 от GalantDream Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 10 ноември 2013 Сподели Публикувано 10 ноември 2013 Да поизтупам малко темата от праха. От днес и аз вече съм с кори под двигателя. Поръчах 3-те предни кори,другите 2 си ги имам. Оказа се,че avtosklad.bg,вече не могат да доставят корите,затова остава само bim.bg . По телефона успях да уговоря само 10 % отстъпка и така,корите ми излязоха 180 лева.При монтажа видях,че има малко разминаване,средната кора(голямата),идва един пръст по-малка,но с помощта на кабелните връзки,всичко си дойде на мястото.Ето и снимки,как изглеждат монтирани на Галант Аванс,определено трябва да измисля още малко пластмаса,за да затворя напълно пространството зад бронята. На обикновените брони,мисля че няма да го има този проблем и ще се затвори напълно.Единствено ме притеснява,че края на кората е много близо до картера и при мен може да се получи нежелано разтопяване,както беше писал един колега по-рано. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 10 ноември 2013 Сподели Публикувано 10 ноември 2013 Да поизтупам малко темата от праха. От днес и аз вече съм с кори под двигателя. Поръчах 3-те предни кори,другите 2 си ги имам. Оказа се,че avtosklad.bg,вече не могат да доставят корите,затова остава само bim.bg . По телефона успях да уговоря само 10 % отстъпка и така,корите ми излязоха 180 лева.При монтажа видях,че има малко разминаване,средната кора(голямата),идва един пръст по-малка,но с помощта на кабелните връзки,всичко си дойде на мястото.Ето и снимки,как изглеждат монтирани на Галант Аванс,определено трябва да измисля още малко пластмаса,за да затворя напълно пространството зад бронята. На обикновените брони,мисля че няма да го има този проблем и ще се затвори напълно.Единствено ме притеснява,че края на кората е много близо до картера и при мен може да се получи нежелано разтопяване,както беше писал един колега по-рано.Да, аз бях писал, че се изкривява от топлината от картера, но проблема се реши с една алуминиева планка и малко алуминиево фолио. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 10 ноември 2013 Сподели Публикувано 10 ноември 2013 Може ли по-подробно как се решава проблема, че моята след година употреба се е изкривила и е станала като усмивка. Пламен и Дани я закачат с тел за колектора :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 10 ноември 2013 Сподели Публикувано 10 ноември 2013 Чудя се дали да не подложа корк или някакъв негорим материал от страната на картера,аз лично не знам как се прави леко топлинно екраниране,подходящо за случая,освен порестата изолация която се използва за тръби. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan Naydenov Публикувано 11 ноември 2013 Сподели Публикувано 11 ноември 2013 (редакция) Да поизтупам малко темата от праха. От днес и аз вече съм с кори под двигателя. Поръчах 3-те предни кори,другите 2 си ги имам. Оказа се,че avtosklad.bg,вече не могат да доставят корите,затова остава само bim.bg . По телефона успях да уговоря само 10 % отстъпка и така,корите ми излязоха 180 лева.При монтажа видях,че има малко разминаване,средната кора(голямата),идва един пръст по-малка,но с помощта на кабелните връзки,всичко си дойде на мястото.Ето и снимки,как изглеждат монтирани на Галант Аванс,определено трябва да измисля още малко пластмаса,за да затворя напълно пространството зад бронята. На обикновените брони,мисля че няма да го има този проблем и ще се затвори напълно.Единствено ме притеснява,че края на кората е много близо до картера и при мен може да се получи нежелано разтопяване,както беше писал един колега по-рано.Колега, съжалявам, но тази кора не е създадена за броня Аванс изпълнение. Кората ти стои на над 10 сантиметра разстояние и няма нищо общо с истината! При стандартната броня абсолютно всички дупки съвпадат и кората спи! Вчера я монтирах с подходящи щипки, защото с тия свински опашки, които един ми върза, щях да си изгубя кората из черните пътища край Беглика... Ще направя снимки някой път при възможност. Редактирано 11 ноември 2013 от Светльо Ангелов Без епитети и сравнения! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 ноември 2013 Сподели Публикувано 11 ноември 2013 Колега, съжалявам, но тази кора не е създадена за броня Аванс изпълнение. Кората ти стои на над 10 сантиметра разстояние и няма нищо общо с истината! При стандартната броня абсолютно всички дупки съвпадат и кората спи! Вчера я монтирах с подходящи щипки, защото с тия свински опашки, които един диско-водещ ми върза, щях да си изгубя кората из черните пътища край Беглика... Ще направя снимки някой път при възможност. .......тази кола е създадена за асфалтови пътища, не за черни пътища край Бегликата....беше предупреден че нямаме "подходящи " щипки.........дори и с тях, не ти давам много време ,когато пак ще я изгубиш след като колата я ползващ като джип...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 11 ноември 2013 Сподели Публикувано 11 ноември 2013 Моята кора се изкриви, почна да опира на повечето неравности и я разкарах. Тайвански боклук :icon_censored: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 ноември 2013 Сподели Публикувано 11 ноември 2013 (редакция) Моята кора се изкриви, почна да опира на повечето неравности и я разкарах. Тайвански боклук :icon_censored:........естествено че ще се изкриви, тъй като е направена от калпава пластмаса и при нагряването на мотора тя се криви.....такива кори при мен има 5-6 изхвърлени вече...... Редактирано 11 ноември 2013 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan Naydenov Публикувано 11 ноември 2013 Сподели Публикувано 11 ноември 2013 .......тази кола е създадена за асфалтови пътища, не за черни пътища край Бегликата....беше предупреден че нямаме "подходящи " щипки.........дори и с тях, не ти давам много време ,когато пак ще я изгубиш след като колата я ползващ като джип......Имаш право за предназначението на колата. Но се надявам с щипките да е съвсем различно. Кората стои много по-прибрано и е точно фиксирана, щипките са точно три пъти повече от броя на свинските опашки... При над 10 броя щипки (клипсове) и поне 5 болта с гайка, работата вече ми се струва надеждна, точно такава, каквато искам да бъде. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 ноември 2013 Сподели Публикувано 11 ноември 2013 (редакция) Имаш право за предназначението на колата. Но се надявам с щипките да е съвсем различно. Кората стои много по-прибрано и е точно фиксирана, щипките са точно три пъти повече от броя на свинските опашки... При над 10 броя щипки (клипсове) и поне 5 болта с гайка, работата вече ми се струва надеждна, точно такава, каквато искам да бъде. :mitsu-smiley:Надявай се, те всички ги хвърлят тези кори , защото са боклук...............да не говорим ,че кората я слагахме преди 1 година.....ти не си ли смени маслото на мотора през това време???Нали ти е ясно, че при всяка интервенция отдолу и отпред, вкл. и за смяна на маслата на мотора и ск. кутия се сваля тази кора.....а аз не съм ти сменял маслата от година насам........ Редактирано 11 ноември 2013 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan Naydenov Публикувано 11 ноември 2013 Сподели Публикувано 11 ноември 2013 Надявай се, те всички ги хвърлят тези кори , защото са боклук...............да не говорим ,че кората я слагахме преди 1 година.....ти не си ли смени маслото на мотора през това време???Нали ти е ясно, че при всяка интервенция отдолу и отпред, вкл. и за смяна на маслата на мотора и ск. кутия се сваля тази кора.....а аз не съм ти сменял маслата от година насам........Маслото го смених след като падна кората. Беше сравнително скоро, но не видях смисъл да идвам при теб само за една смяна на масло. Други проблеми с колата съм нямал (освен скъсано маншонче на единствения сменен по колата носач, каквото е поръчано от чужбина и ще бъде сменено днес).Ясно ми е, че при всяка интервенция кората се сваля, но не виждам абсолютно никакъв проблем в това!Сигурно корите са боклук, или поне така казваш ти. Но моята кора нито се е изкривила, нито съм видял някакъв друг проблем с нея. Нямам представа защо е така, но ми се струва, че може би свършено по един или друг начин, точно определено действие води до точно определени последствия...;) :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 11 ноември 2013 Сподели Публикувано 11 ноември 2013 На двулитровия може да не се маха кората,за да се извади филтъра,остава място отзад,маслото се смуче през щеката,а за опашките,съмнява ме,че с тях става доста по-здраво,отколкото с клипсите,сега съм го направил така,докато намеря хубави клипси. Имаме тема за кора,но от срам ли,никой не пише,какво става.Габровците ги разбирам защо не пишат ,ама останалите :icon_hmm:. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 11 ноември 2013 Сподели Публикувано 11 ноември 2013 На двулитровия може да не се маха кората,за да се извади филтъра,остава място отзад,маслото се смуче през щеката,а за опашките,съмнява ме,че с тях става доста по-здраво,отколкото с клипсите,сега съм го направил така,докато намеря хубави клипси. Имаме тема за кора,но от срам ли,никой не пише,какво става.Габровците ги разбирам защо не пишат ,ама останалите :icon_hmm:. Така като гледам харченето на 200 лв. за тази кора ми се струват чисто пилеене на пари на вятъра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan Naydenov Публикувано 11 ноември 2013 Сподели Публикувано 11 ноември 2013 На двулитровия може да не се маха кората,за да се извади филтъра,остава място отзад,маслото се смуче през щеката,а за опашките,съмнява ме,че с тях става доста по-здраво,отколкото с клипсите,сега съм го направил така,докато намеря хубави клипси. Имаме тема за кора,но от срам ли,никой не пише,какво става.Габровците ги разбирам защо не пишат ,ама останалите :icon_hmm:.За съжаление, на по-големият мотор няма как да се смени маслото без да се демонтира кората. Изсмукването му през тръбичката на щеката не ми се струва добра идея. В коя тема за кора имаш предвид, че не се пише? Относно клипсчетата, аз поръчах първо от Bim.bg, но не ти ги препоръчвам - получих 9 бройки вместо 10, и цената ти реже и двете глави. Един колега ми прати този линк. Поръчал съм си сега от тук двайсетина бройки за резерв. Като пристигнат ще пиша впечатления. Така като гледам харченето на 200 лв. за тази кора ми се струват чисто пилеене на пари на вятъра.Това е много относително, колега. Ако караш по планинските пътища (които зимата и пролетта в България са по-скоро реки) като мен, като смениш два пъти ролка за 150лв. ще откриеш смисъл в монтирането на кората. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 11 ноември 2013 Сподели Публикувано 11 ноември 2013 За съжаление, на по-големият мотор няма как да се смени маслото без да се демонтира кората. Изсмукването му през тръбичката на щеката не ми се струва добра идея. В коя тема за кора имаш предвид, че не се пише? Относно клипсчетата, аз поръчах първо от Bim.bg, но не ти ги препоръчвам - получих 9 бройки вместо 10, и цената ти реже и двете глави. Един колега ми прати този линк. Поръчал съм си сега от тук двайсетина бройки за резерв. Като пристигнат ще пиша впечатления. Това е много относително, колега. Ако караш по планинските пътища (които зимата и пролетта в България са по-скоро реки) като мен, като смениш два пъти ролка за 150лв. ще откриеш смисъл в монтирането на кората. Изсмукването на маслото с машина през отвора за щеката е комай най-правилният и ефективен начин за източване на маслото. Разликата със стария бабешки метод на източване през картера е, че може да се източи почти всичкото. За карането по планинските пътища споделям мнението, че галантът е подчертано неподходяща кола. Но пък за относителността съм съгласен. 200 лв. помагат да се спестяват периодично 150. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan Naydenov Публикувано 11 ноември 2013 Сподели Публикувано 11 ноември 2013 За карането по планинските пътища споделям мнението, че галантът е подчертано неподходяща кола.Така е... Въпреки, че винаги може и по-зле. Но това не ми пречи да съм добавил в стажа на колата поне 50км. отвратително черни пътища, преминавания през реки, ливади, мостове от дървени трупи и други интересни явления из страната. :icon_clap: PS: Ето защо следващата ми кола ще бъде от една друга японска марка, известна със стандарта 4х4. Да сме живи и здрави! :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 11 ноември 2013 Сподели Публикувано 11 ноември 2013 Изсмукването на маслото с машина през отвора за щеката е комай най-правилният и ефективен начин за източване на маслото. Разликата със стария бабешки метод на източване през картера е, че може да се източи почти всичкото. Покрепям !Навремето източваха на служебните коли, излиза всичко до милилитър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 11 ноември 2013 Сподели Публикувано 11 ноември 2013 (редакция) Покрепям !Навремето източваха на служебните коли, излиза всичко до милилитър. И в допълнение за някои тежко увредени, но все пак прави в съзнанието си автомобилисти, не е без значение какво става с отработеното масло после. Сиреч не е все едно дали с него се топлят сервизжиите :icon_thumbup: или от легена под колата го лисват у дворо :icon_thumbup: и разказват играта на природата, или се рециклира... Мани, мани. Пък като кажеш, че колата имала филтър с твърди части, те те питат как се маха тая гад, пък после викат: в ква мръсна София живеймИ :icon_thumbup: Та тая кора верно изглежда малко кьопава, но за сметка на това скъпа, но пък с относително спорно предназначение :icon_thumbup: . ПП. Оная японска марка, дето името на производителя и бранда на колата не съвпадат, е нелош избор за каране по къра с много сносно двойно задвижване. Редактирано 11 ноември 2013 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 11 ноември 2013 Сподели Публикувано 11 ноември 2013 Корите пазят от мръсотията, която гумите вдигат от пътната настилка, в т. ч. препаратите за топене на леда зимата, но от дълбока вода не може да предпазят. Онази ролка според мен е била със съмнителна заводска смазка, иначе не мога да си обясня 10-дневния й живот.Галантите не стават за офроуд, но пък високите 4х4 не може да завиват както галантите. Аз по черни пътища не ходя и жиБ манията определено никога няма да ме вълнува. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 12 ноември 2013 Сподели Публикувано 12 ноември 2013 На авансовата броня както Светльо е показал, има много дупка до кората, това няма запълване :icon_censored: От там влаза квот си искаш :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 12 ноември 2013 Сподели Публикувано 12 ноември 2013 (редакция) На двулитровия може да не се маха кората,за да се извади филтъра,остава място отзад,маслото се смуче през щеката,а за опашките,съмнява ме,че с тях става доста по-здраво,отколкото с клипсите,сега съм го направил така,докато намеря хубави клипси. Имаме тема за кора,но от срам ли,никой не пише,какво става.Габровците ги разбирам защо не пишат ,ама останалите :icon_hmm:.E как пък да не пишем? На предната страница съм ти писал. За мен тази кора е абсолютен боклук. На времето точно, защото подхванахме тази тема, и защото смених за няколко месеца две ролки от тази най-скъпата, обтяжна ли е ква е не знам реших да си взема кора. Най-логичното беше, че влиза вода отдолу. С тази презумция купих кората от бим.бг за 100лв. Е вързахме я със свински опашки на авансовата броня и си седи и до днес, макар че винаги ме споменават с добро като отида да ми сменят маслото. В заключение скъпа цена, некачествена изработка, след време се огъва от топлината, която излъчва колектора и май минусите станаха много, а плюсовете ги няма. :icon_bye:Е айде може би пази от лугата през зимата, знам ли така ми се иска да вярвам. :D Редактирано 12 ноември 2013 от wonderwalker Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.