stevensgr Публикувано 8 април 2012 Сподели Публикувано 8 април 2012 Що се занимавате? Нали ви казаха, че тая кора за 90лв ви я дават за 72лв...колко по - евтина да я намериш?! Ти ще поръчваш ли страничните,че ми е интересно дали се затваря цялото пространство под двигателя ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 8 април 2012 Сподели Публикувано 8 април 2012 Не, няма да се затвори, затова няма и да ги поръчвам...Но средната кора си заслужава, най - добре си пази все ролки и ремъци Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 5 Май 2012 Сподели Публикувано 5 Май 2012 (редакция) Не че ще си купя, ама на това попаднах : метална кора 2мм. Редактирано 5 Май 2012 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 19 декември 2012 Сподели Публикувано 19 декември 2012 Да раздвижа малко темата. Днес ми пристигна поръчката за всички 5 части на корите под двигателя. Все още не съм имал възможност да разгледам как е положението със захващането им за колата. Предполагам ще ми трябват и специални крепежи или може да се действа на импровизация? Трябва да се затвори максимално Галанта отдолу (особено ако е спортно окачването както е при мен), защото като надникнах колко ниско до земята има ролки си помислих какво им се случва при един дълбок сняг с коловози. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan Naydenov Публикувано 19 декември 2012 Сподели Публикувано 19 декември 2012 (редакция) Да раздвижа малко темата. Днес ми пристигна поръчката за всички 5 части на корите под двигателя. Все още не съм имал възможност да разгледам как е положението със захващането им за колата.Колега, принципно от петте кори, две стоят вертикално между гумите и двиг. отсек. Останалото е централната кора и две малки заоблени кори, които затварят напълно зад бронята, освен ако не е Аванс! Предполагам ще ми трябват и специални крепежи или може да се действа на импровизация?В момента при мен централната кора е хваната за страничните (вертикалните), и за някои други места със свински опашки. Това е поради зор да се спася от зимата и липса на време, а и понеже чаках до последно оригинални щипки, които така и не пристигнаха... Тоест, може и да се импровизира принципно, но не ти го препоръчвам. Трябват ти болтове и пластмасови щипки за захващането, нищо друго. Трябва да се затвори максимално Галанта отдолу (особено ако е спортно окачването както е при мен), защото като надникнах колко ниско до земята има ролки си помислих какво им се случва при един дълбок сняг с коловози.Ами, случва се това, което ме накара и мен да си търся кори - смяна на ролка след няма и половин година. Между другото, ти от къде си поръча кори? Редактирано 19 декември 2012 от Stefan Naydenov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 20 декември 2012 Сподели Публикувано 20 декември 2012 Ами, случва се това, което ме накара и мен да си търся кори - смяна на ролка след няма и половин година. Ама това си е твоя теория . От толкова галанти във форума, кори имаме 5- 10 човека максимум, някои и странични нямат даже :D пък сменят ролки веднъж на 10 години .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan Naydenov Публикувано 20 декември 2012 Сподели Публикувано 20 декември 2012 Ама това си е твоя теория . От толкова галанти във форума, кори имаме 5- 10 човека максимум, някои и странични нямат даже :D пък сменят ролки веднъж на 10 години ..Честно, хич не ми се навлиза в тая полемика пак! Тази моя теория едва ли щеше да ми навреди в случая с ролката... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 20 декември 2012 Сподели Публикувано 20 декември 2012 Честно, хич не ми се навлиза в тая полемика пак! Тази моя теория едва ли щеше да ми навреди в случая с ролката... Поръчах ги от avto.bim определено са афтърмаркет, но пък изработката изглежда читава на пръв поглед. От там ми предложиха и комплект крепежи (10бр.) - приличат на винт който се завива в една пластмасова щипка и така тя се отвяря в дупката за кората и захваща. Такива две щипки с винт счупих в КАТ като задрах едната странична кора между двигателя и предна лява гума на смотаните им канали... Може би точно този тип крепежи ще ми свършат работа. Колата е с Аванс предна броня и долу има някакви дупки по периферията на бронята може пък и да успея да монтирам целия комплект. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan Naydenov Публикувано 20 декември 2012 Сподели Публикувано 20 декември 2012 Поръчах ги от avto.bim определено са афтърмаркет, но пък изработката изглежда читава на пръв поглед.На пръв поглед - да. И аз от там поръчах. ...Абе, откровенно менте са си, ама айде. :D Стават. Явно няма друг вариант. За чисто нови и оригинални питах в Ратола... Няма смисъл да споменавам подробности. От там ми предложиха и комплект крепежи (10бр.) - приличат на винт който се завива в една пластмасова щипка и така тя се отвяря в дупката за кората и захваща.Оригиналните не са точно винт, в смисъл че нямат шлиц, а изглеждат като капачки. Естествено, и с тези ще стане. Надявам се не са скъпи. И аз ще си взема сигурно... Такива две щипки с винт счупих в КАТ като задрах едната странична кора между двигателя и предна лява гума на смотаните им канали...Не знам защо лявата кора е толкова ниско при тия Галанти. Гледал съм професионално заснети рекламни клипове в YouTube на Legnum, и при снимки на колата отпред се вижда как стърчи кората отдолу. :icon_doh: Просто много ниско стои. Точно поради тази причина я спрасках и аз тази кора.. Закачих я в един бордюр. Колата е с Аванс предна броня и долу има някакви дупки по периферията на бронята може пък и да успея да монтирам целия комплект.Въпросът не е в дупките, а в местата, където бронята е изрязана, и там всъщност влиза предната издадена част на централната кора. При Аванс бронята такова изрязване няма. Колегата mmotors е побликувал снимки ето тук, на които ясно се вижда как цялата кора е монтирана доста по-назад от правилното й местоположение, заради това че липсва въпросната изрязана част в бронята. Съответно - остават големи празни пространства непосредствено зад бронята, което при стандартната броня изобщо не е така. Според мен, ако искаш да си монтираш всички кори и да си затвориш хубаво навсякъде, ще се наложи да резнеш предната част на кората, или пък да си изрежеш бронята в тази й част.(Това е едното ми обяснение. Другото е, че авансовата броня просто е по-напред, и ще се наложи да си запълниш празнините с парчета стар балатум :hysterical: ) Хайде дерзай, и после пусни снимки да видим как е станало. :drinks: :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 20 декември 2012 Сподели Публикувано 20 декември 2012 Да ви кажа, нямам никаква вяра, че дори и с всички кори, купени от автобим ще се запълнят дупките. п.п. дадоха ли ти 20% отстъпка от цената? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 20 декември 2012 Сподели Публикувано 20 декември 2012 А да попитам и аз, само при мене ли се получи след монтирането на всичките кори които се продават за тази кола, средната стои много близо до меката връзка и цяло лято си джиткам така и по неравност почна да се чува едно ужасно стържене, като я погледнах тя се беше разкривила безобразно, че с горещ въздух едвам я изправих и все ми е на акъла, че пак ще се получи същата работа след някой друг километър, макар да и сложих точно там една алуминиева шина която да я държи уж права. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan Naydenov Публикувано 20 декември 2012 Сподели Публикувано 20 декември 2012 Да ви кажа, нямам никаква вяра, че дори и с всички кори, купени от автобим ще се запълнят дупките. п.п. дадоха ли ти 20% отстъпка от цената?Както вече се опитах да опиша по-горе, при теб бронята е друга и се получава разминаване. По-нататък ще набавя и останалите кори, и ще снимам като монтирам всичко. За сега имам само централната кора, но при мен стои съвсем различно - по цялата предна част кората и бронята лепват едно с друго, като само две малки дупки остават встрани пред подкалниците. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan Naydenov Публикувано 20 декември 2012 Сподели Публикувано 20 декември 2012 А да попитам и аз, само при мене ли се получи след монтирането на всичките кори които се продават за тази кола, средната стои много близо до меката връзка и цяло лято си джиткам така и по неравност почна да се чува едно ужасно стържене, като я погледнах тя се беше разкривила безобразно, че с горещ въздух едвам я изправих и все ми е на акъла, че пак ще се получи същата работа след някой друг километър, макар да и сложих точно там една алуминиева шина която да я държи уж права.Това е странно! По принцип кората си има тунел (дупка) там където минават генерациите, за да не се случва този проблем. Да не си я монтирал наобратно, с тавана надолу?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 20 декември 2012 Сподели Публикувано 20 декември 2012 да, далеч е от меките връзки, виж снимките. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 20 декември 2012 Сподели Публикувано 20 декември 2012 (редакция) Да ви кажа, нямам никаква вяра, че дори и с всички кори, купени от автобим ще се запълнят дупките. п.п. дадоха ли ти 20% отстъпка от цената? Забравих за спомената отстъпка :icon_blush: и се оръсих пълната сума 399лв... :drinks:Дано не се налага да орязвам нещо, дори не ми минава през акъла да режа прекрасната авансова броня :icon_rock: Редактирано 20 декември 2012 от GalantDream Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 21 декември 2012 Сподели Публикувано 21 декември 2012 (редакция) Да грешката е моя, не е до меката връзка, ами стой много близо до картера и той я е.... , налепих я там с фолио, планка и сложих, обаче стой на 5 мм от картера и май е въпрос на време пак да придобие чудна форма. Между другото и аз съм със авансовата броня и остават едни огромни дупки в края й, от към бронята, дори и с малките кори лява и дясна, обаче проблема много лесно се решава, като намерите някой по прави парчета пластмаса и достатъчно големи, изрязват се и могат да се залепят към малките кори, или просто да се захванат със щипки, става идеално. Редактирано 21 декември 2012 от seducer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 21 декември 2012 Сподели Публикувано 21 декември 2012 Да грешката е моя, не е до меката връзка, ами стой много близо до картера и той я е.... , налепих я там с фолио, планка и сложих, обаче стой на 5 мм от картера и май е въпрос на време пак да придобие чудна форма. Между другото и аз съм със авансовата броня и остават едни огромни дупки в края й, от към бронята, дори и с малките кори лява и дясна, обаче проблема много лесно се решава, като намерите някой по прави парчета пластмаса и достатъчно големи, изрязват се и могат да се залепят към малките кори, или просто да се захванат със щипки, става идеално.Провери си тампоните на двигателя колега . Може да има някой скъсан и двигателя да е провиснал ..Броните независимо авансови или не, отдолу са абсолютно еднакви, понеже са съобразени с конструкцията на колата ..С тази кора която е снимал Илийката, както и да я мъчиш, отвори все ще има :D независимо с каква броня си ..Освен това, кората на обратно не може да се монтира, така че не се притеснявай .;) Просто конструкцията не го позволява ..При галанта надлъжната греда на която е куката за дърпане не е на средата, а е изнесена у лЕво, пък на кората има отвор за тази кука и ако се мъчиш да я сложиш на обратно, кората ще избяга силно у дЕсно .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan Naydenov Публикувано 21 декември 2012 Сподели Публикувано 21 декември 2012 Броните независимо авансови или не, отдолу са абсолютно еднакви, понеже са съобразени с конструкцията на колата ..Грешиш, колега. Различни са броните. И за да го докажа - ето малко снимки.Снимките са доста кофти, но залягането по земята по това време на годината не ми се отдава особено. Важното е, че съм снимал извивката, която на авансовата броня я няма. Кората в момента е хваната доста неграмотно... Но на пролет, живот и здраве, ако преживеем апокалипсиса, ще си има във всяка дупка щипка. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 21 декември 2012 Сподели Публикувано 21 декември 2012 (редакция) При газене във вода като река тази кора надали ще помогне на ролката, която е най-ниско. Въртенето ще изтласка цялата вода, а скоростта (въздушния поток под колата) ще продуха задържалия се сняг и киша. п.п. пазете си ги, че пътищата ни са доста криви на места. Определено в сервиза няма да й се зарадват като отидете да сменят маслото. Иначе е добре да има такива защитни кори. Редактирано 21 декември 2012 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 21 декември 2012 Сподели Публикувано 21 декември 2012 Забравих за спомената отстъпка :icon_blush: и се оръсих пълната сума 399лв... :drinks:Дано не се налага да орязвам нещо, дори не ми минава през акъла да режа прекрасната авансова броня :icon_rock:Баси, 400 лв. за кора не е ли прекалено за добавената стойност, която има. То фенство, фенство, ама това чак неблагоразумно ми се струва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 21 декември 2012 Сподели Публикувано 21 декември 2012 Много, зер :icon_censored: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 21 декември 2012 Сподели Публикувано 21 декември 2012 (редакция) Провери си тампоните на двигателя колега . Може да има някой скъсан и двигателя да е провиснал ..Броните независимо авансови или не, отдолу са абсолютно еднакви, понеже са съобразени с конструкцията на колата ..С тази кора която е снимал Илийката, както и да я мъчиш, отвори все ще има :D независимо с каква броня си ..Освен това, кората на обратно не може да се монтира, така че не се притеснявай .;) Просто конструкцията не го позволява ..При галанта надлъжната греда на която е куката за дърпане не е на средата, а е изнесена у лЕво, пък на кората има отвор за тази кука и ако се мъчиш да я сложиш на обратно, кората ще избяга силно у дЕсно ..Тампоните са здрави, диагностицирани са, поне нямат видимо скъсано като ги свалях, аз и да искам тази кора не мога да я сложа наопаки, както споменаваш, става на въпрос, че остават едни дупки да зяпат в краищата на всички изброени кори, които са под мотора и аз съм си го решил този проблем с допълнителни парчета пластмаса които са залепени към лявата и дясната долни кори и под двигателния отсег вече няма и дупчица, защото имах преживяване преди има няма месец със един съсел който бе решил да се стопли при мотора, ама това му беше на него, мина през ремъците и всичко стана ма.... си е.... и за това е по добре с кора (не че няма откъде пак да се шмугне де), много здрава таз машина бре намля го и само изхвърли пистовите ремъци. Редактирано 21 декември 2012 от seducer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan Naydenov Публикувано 21 декември 2012 Сподели Публикувано 21 декември 2012 .....имах преживяване преди има няма месец със един съсел който бе решил да се стопли при мотора, ама това му беше на него, мина през ремъците и всичко стана ма.... си е.... :shock: :icon_doh: Леле, вие ме убивате с тия истории, честно!... :icon_death: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 22 декември 2012 Сподели Публикувано 22 декември 2012 Аз имах кора на Пасата и да ви кажа, даже им беше по-удобно на котетата върху нея. Влизаха си изотзад и лягаха под скоростите... Беше ми станало навик преди палене да тегля един шут профилактично по гумата или подкалника :icon_box: Така че ако само по тая причина сте наляли едни 400лв... ами кофти :icon_bye: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 22 декември 2012 Сподели Публикувано 22 декември 2012 Няма ли начин да се направи някакъв шаблон и да се изработи от ламарина 5мм примерно. Кви са тия 400лв. за тая пластмаса. :icon_doh: Освен това предполагам, особено тези с по-ниски Галанти, като я опрат тази кора някъде и до там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.