Премини към съдържание

Предпазна кора на двигател


VaskoPrasko

Препоръчано мнение

Що се занимавате? Нали ви казаха, че тая кора за 90лв ви я дават за 72лв...колко по - евтина да я намериш?!

 

Ти ще поръчваш ли страничните,че ми е интересно дали се затваря цялото пространство под двигателя ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 158
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Не, няма да се затвори, затова няма и да ги поръчвам...Но средната кора си заслужава, най - добре си пази все ролки и ремъци

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Не че ще си купя, ама на това попаднах :

 

метална кора 2мм.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

Да раздвижа малко темата. Днес ми пристигна поръчката за всички 5 части на корите под двигателя. Все още не съм имал възможност да разгледам как е положението със захващането им за колата. Предполагам ще ми трябват и специални крепежи или може да се действа на импровизация? Трябва да се затвори максимално Галанта отдолу (особено ако е спортно окачването както е при мен), защото като надникнах колко ниско до земята има ролки си помислих какво им се случва при един дълбок сняг с коловози.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да раздвижа малко темата. Днес ми пристигна поръчката за всички 5 части на корите под двигателя. Все още не съм имал възможност да разгледам как е положението със захващането им за колата.

Колега, принципно от петте кори, две стоят вертикално между гумите и двиг. отсек. Останалото е централната кора и две малки заоблени кори, които затварят напълно зад бронята, освен ако не е Аванс!

 

Предполагам ще ми трябват и специални крепежи или може да се действа на импровизация?

В момента при мен централната кора е хваната за страничните (вертикалните), и за някои други места със свински опашки. Това е поради зор да се спася от зимата и липса на време, а и понеже чаках до последно оригинални щипки, които така и не пристигнаха... Тоест, може и да се импровизира принципно, но не ти го препоръчвам. Трябват ти болтове и пластмасови щипки за захващането, нищо друго.

 

Трябва да се затвори максимално Галанта отдолу (особено ако е спортно окачването както е при мен), защото като надникнах колко ниско до земята има ролки си помислих какво им се случва при един дълбок сняг с коловози.

Ами, случва се това, което ме накара и мен да си търся кори - смяна на ролка след няма и половин година.

 

Между другото, ти от къде си поръча кори?

Редактирано от Stefan Naydenov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

Ами, случва се това, което ме накара и мен да си търся кори - смяна на ролка след няма и половин година.

 

 

Ама това си е твоя теория .:) От толкова галанти във форума, кори имаме 5- 10 човека максимум, някои и странични нямат даже :D пък сменят ролки веднъж на 10 години ..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама това си е твоя теория .:) От толкова галанти във форума, кори имаме 5- 10 човека максимум, някои и странични нямат даже :D пък сменят ролки веднъж на 10 години ..

Честно, хич не ми се навлиза в тая полемика пак! Тази моя теория едва ли щеше да ми навреди в случая с ролката...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честно, хич не ми се навлиза в тая полемика пак! Тази моя теория едва ли щеше да ми навреди в случая с ролката...

 

Поръчах ги от avto.bim определено са афтърмаркет, но пък изработката изглежда читава на пръв поглед. От там ми предложиха и комплект крепежи (10бр.) - приличат на винт който се завива в една пластмасова щипка и така тя се отвяря в дупката за кората и захваща. Такива две щипки с винт счупих в КАТ като задрах едната странична кора между двигателя и предна лява гума на смотаните им канали... Може би точно този тип крепежи ще ми свършат работа. Колата е с Аванс предна броня и долу има някакви дупки по периферията на бронята може пък и да успея да монтирам целия комплект.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах ги от avto.bim определено са афтърмаркет, но пък изработката изглежда читава на пръв поглед.

На пръв поглед - да. И аз от там поръчах. ...Абе, откровенно менте са си, ама айде. :D Стават. Явно няма друг вариант. За чисто нови и оригинални питах в Ратола... Няма смисъл да споменавам подробности.

 

От там ми предложиха и комплект крепежи (10бр.) - приличат на винт който се завива в една пластмасова щипка и така тя се отвяря в дупката за кората и захваща.

Оригиналните не са точно винт, в смисъл че нямат шлиц, а изглеждат като капачки. Естествено, и с тези ще стане. Надявам се не са скъпи. И аз ще си взема сигурно... :callgsm:

 

Такива две щипки с винт счупих в КАТ като задрах едната странична кора между двигателя и предна лява гума на смотаните им канали...

Не знам защо лявата кора е толкова ниско при тия Галанти. Гледал съм професионално заснети рекламни клипове в YouTube на Legnum, и при снимки на колата отпред се вижда как стърчи кората отдолу. :icon_doh: Просто много ниско стои. Точно поради тази причина я спрасках и аз тази кора.. Закачих я в един бордюр.

 

 

Колата е с Аванс предна броня и долу има някакви дупки по периферията на бронята може пък и да успея да монтирам целия комплект.

Въпросът не е в дупките, а в местата, където бронята е изрязана, и там всъщност влиза предната издадена част на централната кора. При Аванс бронята такова изрязване няма. Колегата mmotors е побликувал снимки ето тук, на които ясно се вижда как цялата кора е монтирана доста по-назад от правилното й местоположение, заради това че липсва въпросната изрязана част в бронята. Съответно - остават големи празни пространства непосредствено зад бронята, което при стандартната броня изобщо не е така. Според мен, ако искаш да си монтираш всички кори и да си затвориш хубаво навсякъде, ще се наложи да резнеш предната част на кората, или пък да си изрежеш бронята в тази й част.

(Това е едното ми обяснение. Другото е, че авансовата броня просто е по-напред, и ще се наложи да си запълниш празнините с парчета стар балатум :hysterical: )

 

Хайде дерзай, и после пусни снимки да видим как е станало. :drinks:

:rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да ви кажа, нямам никаква вяра, че дори и с всички кори, купени от автобим ще се запълнят дупките.

 

п.п. дадоха ли ти 20% отстъпка от цената?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А да попитам и аз, само при мене ли се получи след монтирането на всичките кори които се продават за тази кола, средната стои много близо до меката връзка и цяло лято си джиткам така и по неравност почна да се чува едно ужасно стържене, като я погледнах тя се беше разкривила безобразно, че с горещ въздух едвам я изправих и все ми е на акъла, че пак ще се получи същата работа след някой друг километър, макар да и сложих точно там една алуминиева шина която да я държи уж права.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да ви кажа, нямам никаква вяра, че дори и с всички кори, купени от автобим ще се запълнят дупките.

 

п.п. дадоха ли ти 20% отстъпка от цената?

Както вече се опитах да опиша по-горе, при теб бронята е друга и се получава разминаване. По-нататък ще набавя и останалите кори, и ще снимам като монтирам всичко. За сега имам само централната кора, но при мен стои съвсем различно - по цялата предна част кората и бронята лепват едно с друго, като само две малки дупки остават встрани пред подкалниците.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А да попитам и аз, само при мене ли се получи след монтирането на всичките кори които се продават за тази кола, средната стои много близо до меката връзка и цяло лято си джиткам така и по неравност почна да се чува едно ужасно стържене, като я погледнах тя се беше разкривила безобразно, че с горещ въздух едвам я изправих и все ми е на акъла, че пак ще се получи същата работа след някой друг километър, макар да и сложих точно там една алуминиева шина която да я държи уж права.

Това е странно! По принцип кората си има тунел (дупка) там където минават генерациите, за да не се случва този проблем. Да не си я монтирал наобратно, с тавана надолу?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да ви кажа, нямам никаква вяра, че дори и с всички кори, купени от автобим ще се запълнят дупките.

 

п.п. дадоха ли ти 20% отстъпка от цената?

 

Забравих за спомената отстъпка :icon_blush: и се оръсих пълната сума 399лв... :drinks:

Дано не се налага да орязвам нещо, дори не ми минава през акъла да режа прекрасната авансова броня :icon_rock:

Редактирано от GalantDream
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да грешката е моя, не е до меката връзка, ами стой много близо до картера и той я е.... , налепих я там с фолио, планка и сложих, обаче стой на 5 мм от картера и май е въпрос на време пак да придобие чудна форма. Между другото и аз съм със авансовата броня и остават едни огромни дупки в края й, от към бронята, дори и с малките кори лява и дясна, обаче проблема много лесно се решава, като намерите някой по прави парчета пластмаса и достатъчно големи, изрязват се и могат да се залепят към малките кори, или просто да се захванат със щипки, става идеално.

Редактирано от seducer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да грешката е моя, не е до меката връзка, ами стой много близо до картера и той я е.... , налепих я там с фолио, планка и сложих, обаче стой на 5 мм от картера и май е въпрос на време пак да придобие чудна форма. Между другото и аз съм със авансовата броня и остават едни огромни дупки в края й, от към бронята, дори и с малките кори лява и дясна, обаче проблема много лесно се решава, като намерите някой по прави парчета пластмаса и достатъчно големи, изрязват се и могат да се залепят към малките кори, или просто да се захванат със щипки, става идеално.

Провери си тампоните на двигателя колега . Може да има някой скъсан и двигателя да е провиснал ..

Броните независимо авансови или не, отдолу са абсолютно еднакви, понеже са съобразени с конструкцията на колата ..

С тази кора която е снимал Илийката, както и да я мъчиш, отвори все ще има :D независимо с каква броня си ..

Освен това, кората на обратно не може да се монтира, така че не се притеснявай .;) Просто конструкцията не го позволява ..

При галанта надлъжната греда на която е куката за дърпане не е на средата, а е изнесена у лЕво, пък на кората има отвор за тази кука и ако се мъчиш да я сложиш на обратно, кората ще избяга силно у дЕсно ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Броните независимо авансови или не, отдолу са абсолютно еднакви, понеже са съобразени с конструкцията на колата ..

Грешиш, колега. Различни са броните. И за да го докажа - ето малко снимки.

Снимките са доста кофти, но залягането по земята по това време на годината не ми се отдава особено. Важното е, че съм снимал извивката, която на авансовата броня я няма. Кората в момента е хваната доста неграмотно... Но на пролет, живот и здраве, ако преживеем апокалипсиса, ще си има във всяка дупка щипка.

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При газене във вода като река тази кора надали ще помогне на ролката, която е най-ниско. Въртенето ще изтласка цялата вода, а скоростта (въздушния поток под колата) ще продуха задържалия се сняг и киша.

 

п.п. пазете си ги, че пътищата ни са доста криви на места. Определено в сервиза няма да й се зарадват като отидете да сменят маслото. Иначе е добре да има такива защитни кори.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забравих за спомената отстъпка :icon_blush: и се оръсих пълната сума 399лв... :drinks:

Дано не се налага да орязвам нещо, дори не ми минава през акъла да режа прекрасната авансова броня :icon_rock:

Баси, 400 лв. за кора не е ли прекалено за добавената стойност, която има. То фенство, фенство, ама това чак неблагоразумно ми се струва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Провери си тампоните на двигателя колега . Може да има някой скъсан и двигателя да е провиснал ..

Броните независимо авансови или не, отдолу са абсолютно еднакви, понеже са съобразени с конструкцията на колата ..

С тази кора която е снимал Илийката, както и да я мъчиш, отвори все ще има :D независимо с каква броня си ..

Освен това, кората на обратно не може да се монтира, така че не се притеснявай .;) Просто конструкцията не го позволява ..

При галанта надлъжната греда на която е куката за дърпане не е на средата, а е изнесена у лЕво, пък на кората има отвор за тази кука и ако се мъчиш да я сложиш на обратно, кората ще избяга силно у дЕсно ..

Тампоните са здрави, диагностицирани са, поне нямат видимо скъсано като ги свалях, аз и да искам тази кора не мога да я сложа наопаки, както споменаваш, става на въпрос, че остават едни дупки да зяпат в краищата на всички изброени кори, които са под мотора и аз съм си го решил този проблем с допълнителни парчета пластмаса които са залепени към лявата и дясната долни кори и под двигателния отсег вече няма и дупчица, защото имах преживяване преди има няма месец със един съсел който бе решил да се стопли при мотора, ама това му беше на него, мина през ремъците и всичко стана ма.... си е.... и за това е по добре с кора (не че няма откъде пак да се шмугне де), много здрава таз машина бре намля го и само изхвърли пистовите ремъци.

Редактирано от seducer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....имах преживяване преди има няма месец със един съсел който бе решил да се стопли при мотора, ама това му беше на него, мина през ремъците и всичко стана ма.... си е....

:shock: :icon_doh:

Леле, вие ме убивате с тия истории, честно!...

:icon_death:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах кора на Пасата и да ви кажа, даже им беше по-удобно на котетата върху нея. Влизаха си изотзад и лягаха под скоростите...

Беше ми станало навик преди палене да тегля един шут профилактично по гумата или подкалника :icon_box:

Така че ако само по тая причина сте наляли едни 400лв... ами кофти :icon_bye: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли начин да се направи някакъв шаблон и да се изработи от ламарина 5мм примерно. Кви са тия 400лв. за тая пластмаса. :icon_doh: Освен това предполагам, особено тези с по-ниски Галанти, като я опрат тази кора някъде и до там.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...