Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Диаманти или.......


mmotors

Препоръчано мнение

Мисълта ми е, дали някой от вас се е замислял каква би била следващата му кола(не става въпрос за мицубиши), която да издържа критериите, наложени от галантните шестаци, за да постига максимален душевен комфорт при управлението и пътуване с автомобила :icon_hmm:

 

Моля по темата да пишат само собственици на :mitsu-smiley: галант с двигател 2,5 V6 или такива, които са управлявали въпросното МПС достатъчно време :icon_thumbup:

 

Замислял съм се много пъти каква би била следващата ми кола, която ще покрие всичките ми критерии, които успява да покрие дядо Галант.

За мен към момента това са:

1. Цена - важното е колата да е по джоба ми, иначе е ясно че всички бихме карали Ферари, Порше, Астон, Бентли ... или нещо от сорта.

2. Мощност и надеждност - достатъчно мощна за да успея да подразня собствениците и на пет пъти по-скъпи коли, а и да се изпреварва безопастно.

3. Визия - имам предвид цялостна визия на автомобила от всеки един ъгъл - отпред, отзад, отстрани и интериора, защото повечето нови автомобили рядко ми харесват от всички ъгли дори и да имат сполучлива предна визия. За интериор да не говорим само коли от най-висок клас могат да ме впечатлят повече от Галанта. Такива селски пластмаси са наслагали по новите коли, че ме яд да ги гледам.

4. Функционалност - Любител съм на седаните, които са достатъчно големи за семеен автомобил (е не че не харесвам купетата, но изобщо не са функционални, комбитата пък са ми грозни масово)

 

Искам следващата пак да е Мицубиши, но съм затруднен - новият Галант ми е грозен, Лансерът ми харесва, но е твърде малък, отвътре е дърво, а за двигателите единствено ме впечатляват ЕВО-тата. Еклипса и ГТ3000 ме кефят на равно с Ево, но функционалност нулева и изобщо дилемата е голяма :icon_blush:

 

В този ценови диапазон и по тези критерии ми се доближава само Волво S60, но като цяло отвън по-не ми харесва от Мицката :mitsu-smiley: , а и за да я сменя ще трябва да е по-мощно иначе не я давам.

 

А по нататък като ми се проветрят чорапите, съм по- навит на коли като тези:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11297854968634917&f1=details

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11227092113784614&f1=details

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11302096526120881&f1=details

от колкото Мерцедеси, Бмв-та, Ауди-та и други масовки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:D Ще започна от по-далече. Имам галанта от около 1 година и според мен това е болест. Смеех се, като четях разни постове на колеги, които са ставали нощем и едва ли не са спали в колата,но и при мен така се получи. Единствената кола за която съм ставал да погледна просто как си седи на булеварда. А съм покарал бая, за скромния ми опит като шофер за 8 години съм имал Кадет,Вектра,Корола,В40(Волво) и Галант. Карал съм още Астра, Ауди 80, Каптива и други за които не се сещам. Сещам се само за една с която са ми олеквали краката като слязох и това беше Subaru STI. Там беше наистина брутално. Но нямам база за сравнение с неще 300 коня. Та галанта е най-мощната и най- хубавата кола която съм имал. Има нещо в нея, което не мога да определя. Може японците да са вложили нещо и по този начин да са се опитали да завладеят Европа и света :D. Много болни хора има не само в БГ но и по света. Галанта е болест, аз го видях през 2003, когато бях втори курс и съм по- болен от всякога след, като вече го имам. Или в моето сърце Галанта е ALL IN. Та ако мога да резюмирам не бих го сменил за нищо това е голямата ми любов сред колите и не се сменя. Просто искам да имам Мерник S600, Quatrro-то на Валтер Рьол,Volvo p1800,Evo от 7 до 10 и разбира се ВР4. Скромно нали :D. Какво му трябва на човек? Здраве и рева на шестака :D :D :D. Айде със здраве и се кефете на шестака до живот. Пожелавам на всички да бъдат шестаци завинаги :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не бих се отказал от един Аутлендър..... Скоро резнах едно Субару Форестър 2.0 турбо бензин 170 к.с. - хареса ми....... Е, ръбестичко е, но ми хареса как се държи...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Все още не съм собственик на Галант, но ако избирам заместител се сещам за три: Хонда Акорд, Алфа Ромео 166 V6 или Пежо 406 купе V6.

Редактирано от GalantDream
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Все още не съм собственик на Галант, но ако избирам заместител се сещам за три: Хонда Акорд, Алфа Ромео 166 V6 или Пежо 406 купе V6.

Колега личиси ,че не си осетил удоволствието и насладата от Галанта,да го съпоставяш с като заместители с Пежо 406 или Алфа е малко смешно,за Xонда да,но да е Хонда Акорд след 2004 година нагоре...

:mitsu-smiley:

Редактирано от staki
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега личиси ,че не си осетил удоволствието и насладата от Галанта,да го съпоставяш с като заместители с Пежо 406 или Алфа е малко смешно,за Xонда да,но да е Хонда Акорд след 2004 година нагоре...

:mitsu-smiley:

+1 :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Алфа Ромео 166 и след 5 години ще е Алфа Умрело. Това многолостово окачване ще те разори, а и не само то. Идва един момент, в който не можеш да караш направо на сухо. Задницата си има свое виждане по въпроса накъде аджеба трябва да се движиш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Все още не съм собственик на Галант, но ако избирам заместител се сещам за три: Хонда Акорд, Алфа Ромео 166 V6 или Пежо 406 купе V6.

 

 

Колега не се обиждай, ама ти дали изобщо си сядал в Галант или само на снимка си виждал ?

Когато взех Мицубишито и отидох да му слагам аларма, майсторът му изтекоха и очите и лигите, а е собственик на 406 coupe pininfarina и то дали не я беше купувал нова. После по нея вкара пари за един Мерцедес S класа да я тунингова и още кой знае какво. А като му дадох да вкара Мицубишито в гаража и като слезе вика "Ех да бях взел един Галант и аз, това Пежо е Овца във Вълча кожа нищо повече" - цитирам дословно без да преувеличавам.

Аз лично съм карал 407 купе което е към 240 коня и потвърждавам същите думи - красиво отвън, красиво отвътре, но за 240 си коня ускоряваше тромаво като трактор, да не говорим че изобщо го няма сладкия рев на двигателя.

От Алфа Ромео нямам впечатления, но съм чувал от много хора думите "бурен, но кратък живот" т.е двигателите им са добри, но бързо се износват. Все пак това не са лични впечатления, защото съм карал само двулитрова 146 и то много малко.

 

Виж това клипче,

знам че конкурентите не са Алфа и Пежо, но все пак :mitsu-smiley:

 

За японския събрат ХОНДА съм :good:, но пак зависи коя точно модификация, защото не всички са достойни да се конкурират с мицката :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стига сме ги хвалили. Коли, хм...

Капакът на галанта от клипа толкова често е отварян, че е снимано както е с шумата :rofl:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля показателно е, че изброените заместители на Галанта са БАЯ по-скъпи машини.

И за купуване и за поддръжка.

 

Интересно ще е да сложим една цена, примерно 15к лева, за Галант V6 2004г.

с всички екстри и на реални 50-100к км. Сега сложете и разходите по него в следващите

7-10г., които ще са минимални. Айде сега намерете заместител в получената сума!

 

Вярно, че не е от най-тънките коли за подръжка, но за това което представлява,

сравнен с БМВ-5 или Е-класа, поддръжката на Галанта е направо смешна.

А на практика е изключително надежден автомобил, изключително удобен

и с редки и предвидими ремонти. Друг въпрос е, че пазара е пълен с уморени коли.

 

Та не е коректно да сравнявате кола за 6-9к лева с Е-класа примерно,

която в Германия на 8 години е 30к лева.

 

И пак нещата не са толкова розови ...

 

Един пример: 7-ма серия на 2г. купувана в Германия нова -

на магистралата със 180, дъжд и тирове. Компютърът се "шашка" и омазва тракшъна.

Колата се върти няколко пъти и всичко приключва в канавката - от колата нищо не става.

Понеже е застрахована в Германия - пращат група да прибере колата и да оставят "временна" такава.

"Обяснението" по-горе е дал немският инженер (експерт), който е дошъл на оглед!?!

 

Ако е сам човек - може би, но ако трябва да возите цялото семейство ... :icon_hmm:

 

Друг пример - 5г. Х5-ца, на 150к км. карана у нас, от 2 години е със сменени предни дискове,

а в момента автоматикът му превключва през една скорост! Стандартно положение ...

 

А мерджаните след 2000г. да ги подхващам ли? ... Имат специализиран сервиз в центъра - винаги е пълен.

Момчетата са много в час и само да ги бъзнете няма да им стигне час да Ви обяснят за дефектите

по "новото поколение". Все едно слушаш за някой китайски @#$%. :icon_doh:

 

Не съм пристрастен - коментирам само факти с цел уясняване на проблема.

Там - пежа, алфи - радвам се, че колегите имат чувство за хумор.

Алтернативи според мен - от Хонда, Мазда и Субару, но

за Галанта части и майстори се намират лесно. До някъде и за Хонда.

При Мазда и особено Субару обаче далеч не стоят така нещата!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За японския събрат ХОНДА съм :good:, но пак зависи коя точно модификация, защото не всички са достойни да се конкурират с мицката :rulez:

 

На Хондите не мога да свикна с липсата на торг в ниските обороти.

Направо ме вбесява.

 

А на клипа е показателно колко леко се развърта 6А13-ката ...

В края на клипа ако не гледа човек ще си помисли, че сравняват трактори с пистарка ... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Незнам защо на мен лично нито едно от новите Мицубишита като цяло не ми допада....Еклипс 4-та генерация, Ево 8-9 и новия Аутлендър (преди фейслифта) - биват! :) Честно да си призная аз определено мисля следващата ми кола да бъде от новите поколения дизел, но не се заричам. Също така си мисля за джип, например едно Вранглерче Сахара... Също така не мисля, че Галанта дори и за годините, когато е бил актуална кола е нещо кой знае какво като интериор особено. Има коли по - нисък клас от тези години с инериор в пъти по - добър според мен....както и да е лично мнение. :) Относно разхода и динамичността на модела също имам малко противоречиво мнение. Разхода не е никак малък, мощността за кубатурата не е нищо особено, за ск. кутии също не са добре измислени. Един Галант GDI в добро техническо състояние върви почти колкото шестака, но с големи разлики в другите параметри. Купето е много зле откъм обезшумяване също. За визията две мнения няма, като имам предвид седана... един от Факторите за мен при покупката беше именно тя, както и рядкото разпространение (за тогава) на модела. Двигателите определено са здрави по мое мнение, както и купетата (никога не съм имал проблеми с ръжда между другото, но това в моя случай може да се дължи и на друг фактор). :) Хонда Акорд наистина е един много добър избор за следващ автомобил след Галанта, но както знаете цените им макар и вече сравнително остарели са в пъти над тази на Галанта.

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разхода не е никак малък, мощността за кубатурата не е нищо особено

Купето е много зле откъм обезшумяване също

 

Не мога да се съглася с тези твърдения..

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да се съглася с тези твърдения..

И аз също. 2,5л, V6, 163к.с. разход градско 11,5-12/100, извънградско 8-8,5 при скорост 140-170км/ч, смесен разход 9-9,3л/100км ми е интересно как ще го докарат от форд, бмв, ауди, мерцедес, примерно :icon_clap:

 

Един Галант GDI в добро техническо състояние върви почти колкото шестака, но с големи разлики в другите параметри

И колко големи са разликите в разхода???

Все пак гди-то е с въртящ момент мисля, че по - голям от на шестака

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разхода градско наистина е висок,чак ме е срам като ме питат хората,но за извънградско 7 литра бензин при нормално каране и малко изпреварвания си е доста добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз също. 2,5л, V6, 163к.с. разход градско 11,5-12/100......

 

 

 

На мен пък ми е чудно как ги засичате тези разходи и как карате....Познавам предостатъчно хора с шестцилиндрови Галанти и не познавам такива с такъв разход :) Както и с разход от 8/100 при скорост 140 - 170 км/ч. Може би при постоянна скорост от 140 км/ч на круиз да постигнеш такъв разход... Може би на нас краката ни са по - тежки или Галантите развалини. :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще кажа само, че скоро се сдобих с Галант 2.5 V6 комби.Има няма 3 месеца.Ако недай си боже нещо му се случи ще си купя пак същия.Единстшено бих желал да е 4х4.Ако ще сменям марката ще е Легаси или Оутбек.Но там цената е двойна.Ако ще мечтаем нека бъде Субару Баха.Какво по хубаво от едно леко спортно комби. :mitsu-smiley:

Много съм доволен от моето :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ехееее, тези шестаци ще излезе, че вместо да го горят бензина - всъщност го произвеждат.....

 

Производителят на тези возила е дал следните норми:

Градско - 13

Извънградско - 6.5

Държа да отбележа, че това са разходни норми при най-икономичен режим на движение. И освен да са ви сложили двигатели 1.4 - друг начин не виждам......

 

Разходните норми на 2.0 са следните:

Градско 11.4

извънградско - 6.4

 

GDI 2.4 го дават също като 2.0

За справки http://www.auto-catalog.net/?f=showSubModel&modeli_id=1715#Galant VIII

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да се съглася с тези твърдения..

Moже и да не се съгласяваш , но са факт...

 

И аз също. 2,5л, V6, 163к.с. разход градско 11,5-12/100, извънградско 8-8,5 при скорост 140-170км/ч, смесен разход 9-9,3л/100км ми е интересно как ще го докарат от форд, бмв, ауди, мерцедес, примерно :icon_clap:И колко големи са разликите в разхода???Все пак гди-то е с въртящ момент мисля, че по - голям от на шестака

Къде тръгна тоя архаичен шестак на мицубиши да го сравняваш с Ауди, БМВ или Мерцедес ? А този разход на метан в кг ли е ? :D

Не е лоша кола Галанта, но далеч не е това което го изкарахте.

Има непреходна визия, на която съм имал удоволствието да се наслаждавам още когато в София едва ли имаше повече от десет Галанта и 3 обяви в мобиле бг. Наистина интериора е страшно ергономичен и управлението интуитивно и много лесно. Окачването е елементарно но единственото му предимство е , че отзад е независимо. Обезшумяването и термоизолацията са под всякаква критика. Гамата мотори е крайно бедна , а самите те стара концепция дори за времето си. Повдигачи и скорости, са чест проблем. Ръждите не са рядкост.

Като стана въпрос за Акорд...Никога, ама никога не бих си взел такъв, въпреки че за малко да налетя .

Всъщност през годините се убедих в едно, че всичките тези разделения на колите на Японски, немски, френски и италиянски са един голям мит. Всяка марка има по някой модел и мотор, който да бъде нейна гордост и нещо, от което да се срамува. Хората са различни и всеки има различни приоритети, като някой хора търсят лукс, други адреналин, трети екстри, други нова година или ниска цена, визия , голям обем, нисък разход и т.н. За това и разнообразието е толкова голямо. Няма еднозначно мнение по въпроса,кое е най-доброто понеже аспектите са много.

Аз пък съм постигнал рахата и съм си намерил супер неангажиращ автомобил, който е елементарен и евтин за подръжка, със железен шестак с добра динамика и невероятна трансмисия. За 65000км единствения проблем, който ми е създал е един датчик за 30лв...

Следващия ми автомобил ще е задължително турбо и 4Х4, просто атмосферките освен да горят гориво, други емоции не създават...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък ми е чудно как ги засичате тези разходи и как карате....Познавам предостатъчно хора с шестцилиндрови Галанти и не познавам такива с такъв разход :) Както и с разход от 8/100 при скорост 140 - 170 км/ч. Може би при постоянна скорост от 140 км/ч на круиз да постигнеш такъв разход... Може би на нас краката ни са по - тежки или Галантите развалини. :drinks:

 

Ми в София ги засичаме и по магистралата, ама да, Галантите ни са "гледани" .. моя е със сменени капачка, палец, свещи и кабели, не му тракат повдигачите и дросела му е настроен перфектно от Пламен...а и газ не е и няма да помирише. Забравих да отбележа, че тези разходи ми ги дава само от Ромпетрол и още една бензиностанциика в Орландовци .. ако налея на произволно избрана от големите вериги директно добавяме към 2литра на градското :icon_doh: дали не лъжат в литража, а ? :icon_bye:

 

Тодор, вземи си го накрая това мечтано Лего за възсрастни куатро 1.8Т, за което пишеш през 2 седмици. Не знам какво толкова му се кефиш, ама нито на возия нито на шумоизолация е по-добре, нито пък е някакво истинско 4х4. За дърпане не помня вече, ама факт е че не помня, явно не ми е направило особено впечатление. Както сам си се изразил, хубави коли са, ама не са това което ги изкарваш, и то в митсубиши форум .. :drinks:

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, тази тема от самото начало е в разрез с едно от правилата на форума "3. Темите в които се налагат други марки автомобили и сравнения ще бъдат затваряни или директно трити!". Толерантни сме и темата седи отворена за дискусии, но моля не изпускайте добрия тон. Благодаря ви за вниманието :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ми говорете за дърпане и ускорение че моя дава ниски 14-ки ... на изхода на алтернатора :drinks: . Всеки един е написал по нещо вярно. Имат си своите силни и слаби страни и не е най-доброто за цената си.

Тайната на по-ниския разход е плавното ускорение. 2500 кубика и 6 цилиндъра на бензин как да харчат 6-6,5/100? Може, ако прякорът ми е Анди Инерцията и слизам по магистралата след Витиня към Ботевград с попътен вятър.

Кой модел на БМВ, Мерцедес, Ауди и Волво има двигател с тази кубатура, сходна мощност, брой цилиндри и с по-нисък разход на бензин?

Аз лично Ауди до 6500-7000 лева не мога да си харесам. Харесвам ми много като коли, но са поне 2 пъти по-скъпи от моята кола. Собствениците на Е46 в повечето случаи реват че им е скъпа поддръжката, а и на Е39. Мерцедесите С и Е до 2001-ва са ми дървени отвътре.

И какво? Близо три страници и нито едно предложение за замяна за друга марка автомобил на приблизителна цена. Каква да си взема - Форд, Фиат, Рено, Пежо, Алфа, Ровър... до 7000 лева?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми в София ги засичаме и по магистралата, ама да, Галантите ни са "гледани" .. моя е със сменени капачка, палец, свещи и кабели, не му тракат повдигачите и дросела му е настроен перфектно от Пламен...а и газ не е и няма да помирише. Забравих да отбележа, че тези разходи ми ги дава само от Ромпетрол и още една бензиностанциика в Орландовци .. ако налея на произволно избрана от големите вериги директно добавяме към 2литра на градското :icon_doh: дали не лъжат в литража, а ? :icon_bye:

 

 

Моля ви, приятели, бъдете реалисти.....

 

Любо, извинявай, не искам да те засегна, но с това твое изказване ми звучиш като 19 годишен шофьор на Хонда Сивик :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Къде тръгна тоя архаичен шестак на мицубиши да го сравняваш с Ауди, БМВ или Мерцедес ? А този разход на метан в кг ли е ?

Де да знам, колко е архаичен, на мене лично ми прави впечатление "лееекинко" по - стреснатото връщане на обороти от горния клип, мисля показателно е за архаичност :icon_dance: туй което знам е че повече от 12,5/100 лятото градско на климатик не ми е изгарял, а смесения разход е както съм го написал преди. Нали няма смисъл да казвам как го засичам, големи хора сте, сещате се :icon_bye:

Единственото, което не можеш да отречеш на японците е двигателя :rulez: мотор тъй архаичен на 200 000км не бутва да папка масълце 5W40 :icon_hmm:

В тоз ред на мисли да питам на 5-та на някой колега изключвала ли му е? За 4-та е ясно :plane:

 

Аз лично Ауди до 6500-7000 лева не мога да си харесам. Харесвам ми много като коли, но са поне 2 пъти по-скъпи от моята кола. Собствениците на Е46 в повечето случаи реват че им е скъпа поддръжката, а и на Е39. Мерцедесите С и Е до 2001-ва са ми дървени отвътре.

И какво? Близо три страници и нито едно предложение за замяна за друга марка автомобил на приблизителна цена. Каква да си взема - Форд, Фиат, Рено, Пежо, Алфа, Ровър... до 7000 лева?

Анди и аз съм така, за тея пари дайте предложение, колеги :rolleyes:

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Под изключва имаш предвид до прекъсвач ли? Няма начин това да стане в движение. 5500 rpm = 230 км/ч реални (около 240 по скоростомер). Няма сила за тази скорост по равнище. Според мен не съществува сериен автомобил, който на последната предавка да стига до ограничител на оборотите. Няма смисъл от това. В това отношение трансмисиите и диференциалите на БМВ са най-близо... като че ли.

Колкото до връщането на оборотите, или казано на жаргон "как се реже", това няма значение. Ладите на 30 години да не е да не се форсират? За това имат значение много фактори, като тегло на маховика, механизма за регулиране на оборотите на празен ход, налягане в цилиндрите (т. нар. компресия) и др. Бавното падане на оборотите няма връзка с ускорението.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...