Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Диаманти или.......


mmotors

Препоръчано мнение

В тоз ред на мисли да питам на 5-та на някой колега изключвала ли му е?

Да се изключва от скорост? Това да не е Нисан Примера :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моля ви, приятели, бъдете реалисти.....

 

Любо, извинявай, не искам да те засегна, но с това твое изказване ми звучиш като 19 годишен шофьор на Хонда Сивик :)

 

Колега, не съм на 19 (за съжаление) и не се засягам лесно.. попълвам си екселска таблица и няма как да съм се заблудил за 10000км .. както вижаш има и друг с аналогични на моите данни, така че това е .. за ръчка говорим все пак, нали не го бъркаме с автомата... :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Галантите ни са "гледани" .. моя е със сменени капачка, палец, свещи и кабели, не му тракат повдигачите и дросела му е настроен перфектно от Пламен...

 

Тодор, вземи си го накрая това мечтано Лего за възсрастни куатро 1.8Т, за което пишеш през 2 седмици. Не знам какво толкова му се кефиш, ама нито на возия нито на шумоизолация е по-добре, нито пък е някакво истинско 4х4. За дърпане не помня вече, ама факт е че не помня, явно не ми е направило особено впечатление. Както сам си се изразил, хубави коли са, ама не са това което ги изкарваш, и то в митсубиши форум .. :drinks:

Хубаво е , че са гледани, но замисли се реално при това поколение автомобили колко от останалите им се налага да сменят капачки и палци...? А това дори при шестцилиндров мотор, който се предполага да е флагмана в гамата от двигатели в иначе не лош автомобил като Галант. Вземи и погледни една диаграма на въртящ момент /конски сили и ще разбереш че в половината диапазон на оборотите нямаш и 120к.с.

 

А извинявай , но никъде не съм писал, че ще е 1.8Т . Дори не съм писал, че ще е бензин...още повече Ауди...Наистина по принцип го харесвам заради ниския разход, супер здравия мотор, възможностите за ъпгрейт, тягата в ниските заради турбото, евтината подръжка и т.н. , но предпочитам 3.0 ТДИ или 2,0Т :)

За шумозолацията наистина не е по-добре...тя е в пъти много по-добре . За возия не знам какъв ти е критерия, но тази тип лодка не ми харесва . Стабилността е приоритет за мен, а ти ако си се возил в Ауди на предно то отзад е с цял мост и разликата с куатро версиите е огромна точно заради тази гредичка. Както и по-горе съм написал, Галант има предимство в независимото окачване отзад. А за 4х4 не знам кое за теб е истинско 4Х4 , но от това по-истинско едва ли има и то толкова гениално просто измислено и ПЕРМАНЕНТНО . Нямаш виско съединители , време за реакции на системи и т.н. Мисля по този въпрос с AWD системите може малко да се пообразоваш. :drinks:

 

По принцип мисля за Пасат 5.5 4motion 1.9 131 к.с., защото за тези пари получаваш страхотен мотор като разход динамика, 4х4 система(куатро), 6 скоростна кутия и доста просторен и удобен автомобил . Направо си е best buy в момента като цена/качество...

 

А по въпроса с изтъкването в Мицубиши форум, не си прав...Първо не съм изтъквал нищо, второ и да го бях направил, темата е такава... :) То е ясно,че за повечето хора важи принципа " моето си е най-хубаво", но какво пречи да си поговорим за коли ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не си спомням кой беше написал едно дълго мнение, изводът от което беше че галантът не е първенец по нито един показател, но е комплексен победител. Вероятно всички, които караме такива, мислим по сходен начин. Или поне сме мислили така.

Честно казано не е удачно да се дискутира такава тема в който и да е автомобилен форум. Според мен, който не е доволен по каквато и да е причина от автомобила си, нека да помисли за друг. Искането на отговор на въпроса "каква кола да си взема" до еди си колко пари е подобно на това да питам за коя жена да се оженя от ония весели мацки в сепарето. Най-добрият избор е несъществуващо понятие и в двата случая (така мисля). На моя опит ли да се осланям, или да вярвам на думите на другите? Предпочитам първото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

замисли се реално при това поколение автомобили колко от останалите им се налага да сменят капачки и палци...?

 

Да Тодор, не сменяш капачка и палец (на 200 000км един път), за сметка на това сменяш направо бобини на по 30000км заради фабричен дефект - справка - VW форума. Допълнително след определена възраст на колата ти тече антифриз от всевъзможни фланци и като вали дъжд се случва да влиза и вътре :icon_thumbup:..

 

Що се отнася до TDI мотора който си си харесал, да наистина, това което казваш сигурно е така, обаче пък на аватара ми можем да си припомним как се сменя ангренажен ремък...

 

Аз не се заяждам, само искам да ти намекна, че нищо не е само хубаво или само лошо (с което изглежда и ти си съгласен). Относно "лодката", моя не е никаква лодка, а си е супер стабилен особено при високи скорости.. едно от нещата които много харесвам в колата, та може би са били поизпуснали амортисьорките на Галанта който си карал?

 

За 4х4 наистина имам най-обща представа, ама без блокаж като ти забоксуват 2 колела на кръст кво правим...

 

С най-добри чувства.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не си спомням кой беше написал едно дълго мнение, изводът от което беше че галантът не е първенец по нито един показател, но е комплексен победител. Вероятно всички, които караме такива, мислим по сходен начин. Или поне сме мислили така.

 

Аз. :icon_blush:

 

Въпросите които дискутирате стояха пред мен преди 15 години когато бях на 40. :)

Тогава се чудех каква кола да си взема, дали бегачка/резачка или нещо по-комфортно, улегнало и представително. За месец време прекарах и пробвах всички марки на пазара тогава.

Накрая попаднах на един Галант Е15, изпълнение "Роял" който имаше екстри които не бях виждал до тогава. И оттогава..до сега... :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да Тодор, не сменяш капачка и палец (на 200 000км един път), за сметка на това ....

Любо, изглежда с много неща не си наясно, щом те плаши едно сваляне на броня за обслужване, а това на аватара ти няма нищо общо , освен че е след катастрофа и е свалена предната броня. :) Аз също не се заяждам, прости си говорим за коли и се мъчим да стане една градивна дискусия. Мисля и бай-Марин ти беше казал, че му отнема с час и половина по-малко смяната на ролки и ремъци на Ауди/Пасат отколкото при Галант. Отделно замислял ли си се някога каква е разликата в поведението на автомобила, хендлинга и устойчивостта, когато е с напречен и надлъжен мотор ? Помисли по този въпрос , ако има къде да прочетеш , ще останеш изненадан... За капачка и палец исках да ти намекна, че това вече е праисторическа технология за дистрибуция на запалването.

Факт е , че новите автомобили са по-сложни и има повече компоненти, които да причинят проблем, но тема за бобините изобщо не я смятам за меродавна. Отделно , ако имаш възможност виж и колко модификации само 1.8 Т има. Аз знам поне 6...като 4ри с различна мощност. Мотора е подобен на този на ЕВО...

За стабилността не само амортисьорите имат значение , а и вида на окачването. Няма как окачване със един или два носача да е по-стабилно от такова с 4ри. А за 4х4 системата да ти кажа, че си има електронно управляем блокаж, който изключва след 30км.ч. При по-новите модели при забуксуване на някое колело, върху него по електронен път се упражнява спирачно усилие, за да може да се предаде въртящ момент към останалите...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам, че за задвижване 4х4 двигателят трябва да е разположен надлъжно. Просто кардана си продължава директно назад към задния мост. Как е при вр4 не знам, но доколкото знам не е добре да е напречно. Кола 4х4 много ясно че има по-добро управление.

Въпрос: В какво се състои предимството на напречно или надлъжно разположения двигател?

Преди няколко месеца опитах да защитя тезата за предимството на многото носачи за "хендлинга", комфорта и стабилността. Е Марин и други момчета ми разбиха теориите на пух и прах. Оказа се че галантите от 89-та били по-стабилни от ЕА... там както ги водят, така и не ги научих тези букви.

Тези електронни с-ми за контрол на стабилността са ми много скучни. Одобрявам само използваните във WRC шампионата.

Някъде се споменаваше за с-ма на Ауди, която не била баш 4х4. За А3 знам че с-мата се нарича Халдекс (май така беше) и нямала нищо общо с 4х4-то на А4 примерно.

Ако си говорим за галанти, за мен това е крехка кола, която не става за агресивно каране. Дори да сложа вр4 силова част, пак ще вляза в бокса я за трансмисия, я за раздатка, заден диференциал, или някоя от всичките полуоси. И наистина обезшумяването е зле.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aнди , има едни диаграми, които съм виждал, на които в завой и когато купето не е успоредно на пътя е показано как гумата остава перпендикулярно на него, т.е. се ползва максимум повърхност и зона на сцепление.

За 4Х4 задвижването не е задължително да надлъжно разположен мотора, това важи единствено за колите с торсен диференциал, който е в опашката на скоростната кутия. Там имаме постояно зацепване на 4те колела, докато при Халдекс диференциала като цяло си караме на предно и в момента в който задния мост загуби сцепление той се зацепва чрез многодисков съединител, това е най-общо казано.Всичко става обаче почти мигновено и много плавно. Отделно имаме възможност по електронен път да регулираме предаването на момент спрямо преден-заден мост, а и като цяло винаги има птрдаване на усилие преден- заден мост. Тук има повече инфо...http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=14523

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Любо, изглежда с много неща не си наясно, щом те плаши едно сваляне на броня за обслужване, а това на аватара ти няма нищо общо , освен че е след катастрофа и е свалена предната броня. :)

Цт.............това е мое дело, и не е катастрофирала тук , а просто четем инструкциите за смяна на агренаж и там така пише..... :P :lol: интересно става когато колата е удряна някога и после е направена отгоре отгоре така, тогава 2 дни обикаляш около нея и се чудиш защо бронята не идва как си трябва... :D но истината е, че е много по зле направена от един японски автомобил....... B)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:spam: Тошко,много го хвалиш това quatro на Ауди,ама как ще обясниш един клип,който гледах: задните гуми на Аудито са на валяци,шофьора дава газ и ..... колата не тръгва,а уж е 4х4.Това ли е най-доброто 4х4 в света ??? Ако намеря клипа,ще го постна и него.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:spam: Тошко,много го хвалиш това quatro на Ауди,ама как ще обясниш един клип,който гледах: задните гуми на Аудито са на валяци,шофьора дава газ и ..... колата не тръгва,а уж е 4х4.Това ли е най-доброто 4х4 в света ??? Ако намеря клипа,ще го постна и него.

Субару и Митсубиши имат доста добри 4х4...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Удобни за работа и добре измислени са МБ и трибуквените (Е39 примерно), но важи и за по-старите експонати.

Щом Тодор хвали А6-цата значи има защо. Все пак, ако има такава възможност, нека вземе от някой познат ровър 75 или ланча либра и да пътува с такава. Ще ми е интересно да разбера все още ли е толкова добро аудито... Макар че то ще си е все толкова добро.

Само да кара говоря. Че са капризни :rolleyes:

Обективно мнение за галанта могат да дадат много хора тук. Говоря за тези, които са имали възможността да пътуват с други автомобили, като например А6 Б6, Пасат 5.5, Е-класа 320сди 2004-та, Ауди А8 2000 г. 3.3 тди, дори С60-ка... Покарайте и запомнете чувството, което ще изпитате като седнете зад волана на мицката и потеглите. Но за това, което той предлага и най-вече цената си, е добър избор. За надеждна комфортна, доставяща удоволствие, сигурна, спираща, обезшумена и т.н. кола си трябват едни 7-8к евро :icon_blush:

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изядохте го колегата за това куатро. Според мен различни хора, различни предпочитания. Прилагам снимков материал :icon_dance:

 

http://gripewaterneeded.files.wordpress.com/2010/04/audi_bmw_quattro_ad1.jpg

 

http://i648.photobucket.com/albums/uu204/Darin911/BMW%20FUNNY/bmw2.jpg

 

 

:rulez::rulez::rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цт.............това е мое дело, и не е катастрофирала тук , а просто четем инструкциите за смяна на агренаж и там така пише..... :P :lol: интересно става когато колата е удряна някога и после е направена отгоре отгоре така, тогава 2 дни обикаляш около нея и се чудиш защо бронята не идва как си трябва... :D но истината е, че е много по зле направена от един японски автомобил....... B)

Пламене ,на това на снимката са свалени доста повече неща от необходимото при обслужване.

 

:spam: Тошко,много го хвалиш това quatro на Ауди,ама как ще обясниш един клип,който гледах: задните гуми на Аудито са на валяци,шофьора дава газ и ..... колата не тръгва,а уж е 4х4.Това ли е най-доброто 4х4 в света ??? Ако намеря клипа,ще го постна и него.

Няма какво да обяснявам...Първо клипчето е реклама на БМВ, второ има някаква система изключена и трето и аз като отида на преглед в КАТ или ГТП на валяците го нямам този проблем...Що ли ? Зимата съм един от малкото автомобили по пътищата и стига да не прекаляваш с законите на гравитацията, се движиш съвсем нормално за разлика от останалите на пътя.

Куатро е много простичка , но гениална и необслужваема система, която си върши работата перфектно , а и не е толкова скъпо да се обзаведеш с такава, докато при други марки е по-скоро екзотика. Изключвам Субару разбира се.

 

Субару и Митсубиши имат доста добри 4х4...........

Сигурно, но да беше обяснил с какво, защото освен , че нямат нищо общо помежду си , са и коренно различни от тази на Ауди.

А при Митсубиши за да разбереш колко е добра трябва да си купиш Ево, което според мен изобщо я вади извън класацията.

 

Удобни за работа и добре измислени са МБ и трибуквените (Е39 примерно), но важи и за по-старите експонати.Щом Тодор хвали А6-цата значи има защо. Все пак, ако има такава възможност, нека вземе от някой познат ровър 75 или ланча либра и да пътува с такава. Ще ми е интересно да разбера все още ли е толкова добро аудито... Макар че то ще си е все толкова добро.Само да кара говоря. Че са капризни :rolleyes: :

За Либра веднага мога да кажа. Миналата седмица карах една от Бургас до Варна и обратно...с 1.8 мотор , нави и т.н. Като цяло мотора определено е слабичък и конете са в много тесен диапазон...Спирачките са леко рязки и чувствителни, като според мен това е недостатък особено зимата. Окачването е много "плаващо", като точно със собственика на колата стигнахме до извода, че комфорт и стабилност в едно изречение не могат да съществуват. Управлението е като цяло леко индиректно и на мен лично това не ми харесва. Предпочитам да усещам пътя и поведението на автомобила малко повече, защото особено по завои като тези които карах, ми е любимо, но Либра не може да достави това удоволствие. Като цяло дава усещане за тежест целия автомобил, но не съвсем добре балансирана. За парите си е добър избор предвид нивата на оборудване, но определено си е кола за возене и по-спокойни шофьори, които държат на новата година и екстрите .

Роувър 75 се доближава доста до Ягуара , който имах X-type отново 4Х4 с 2.5 мотор 196 к.с.. , но повече като визия и комфорт . Имам приятел, който от такъв Роувър се качи на S-type после на CL 2008 и сега пак кара JAG .

MB и БМВ откровено са ми леко сезонни автомобили в нашите условия . За дизайна на интериора не ми се говори, но си е фън автомобил на задно лятно време, зимата е приключение... :)

А като стана въпрос за лятото съм замислил един Фиат Стило да си обикалям с него градско...Оказва се много приятна колица като визия и управление заради сити режима на хидравликата(волана се върти с един пръст) и други нещица върху които е помислил италианеца. Целта и ще е икономичност и удобство и нищо повече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прилагам снимков материал :icon_dance:

Да приложим още малко снимков материал

http://i673.photobucket.com/albums/vv94/steezejunky/89%20325is/image.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs783.ash1/167320_492348696469_96585976469_6582959_6010200_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs068.snc6/167833_492348491469_96585976469_6582955_1042123_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1388.snc4/164066_492348446469_96585976469_6582954_1048548_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs080.snc6/169056_492348391469_96585976469_6582953_2470243_n.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да приложим още малко снимков материал

:tooth: :hysterical: :lol: Ясно и нагледно,няма нужда от обяснение...... :tooth:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:spam: Тошко,много го хвалиш това quatro на Ауди,ама как ще обясниш един клип,който гледах: задните гуми на Аудито са на валяци,шофьора дава газ и ..... колата не тръгва,а уж е 4х4.Това ли е най-доброто 4х4 в света ??? Ако намеря клипа,ще го постна и него.

ето го (или може би има и друго?) :) че и българска реч се чува накрая :)

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ето го (или може би има и друго?) :) че и българска реч се чува накрая :)

:D Да , тук си личи, че щофьора е идиот...Отделно, не съм сигурен дали Q5 не е с Халдекс, което е едно към едно с 4х4 на Волво.

Ето тук едно друго клипче на истинско куатро с торсен...

http://www.youtube.com/watch?v=EyKstZ6a5ag

Редактирано от todor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тодор, любопитно ми стана, това 2.6 дето сега си го добави в подписа пред "куатро" да не е като на клипчето последния мотор на аудито които е?

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тодор, това 2.6 V6 дето сега си го добави в подписа пред "куатро" да не е като на клипчето последния мотор на аудито които е? Ако да, как имаше очи точно този умрелак механична инджекция дето гори като ламя и даже в ауди форума го нещат да ми сравняваш с 6а1 и да го наричаш архаичен :icon_doh: ...

Разбирам, че не знаеш, но поне преди да пишеш наизуст се поинтересувай кое е механична инжекция и кое не. Фундаментални неща не са ти ясни... :icon_doh:

Точно в Ауди форума държа да се регистрираш и да питаш за този мотор...

На кое клипче и кой последен мотор ? :)

Редактирано от todor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много лично го приемаш нещо :icon_thumbup: .. на предната страница клипчето дето са сравнени 3 V6 мотора (пост #33). А този мотор си е излязъл отначало баш като механична инжекция и си нагорява (повече от 6а1) и не "върви" според очакванията.. поне първата версия, после какви електроники са му бацнали е друг въпрос. Просто защото каза че 6а1 бил архаичен и бил измислен 81 година, за това ми стана интересна логиката ти .. ако искаш не ме обиждай също така без да се познаваме, както и менторстването ти идва малко в повече :good: Ако забелязваш съм си едитнал поста *преди* да ми отговориш именно защото първоначално беше по-пиперлив от уместното, така че може и ти да го направиш.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много лично го приемаш нещо :icon_thumbup: .. на предната страница клипчето дето са сравнени 3 V6 мотора (пост #33). А този мотор си е излязъл отначало баш като механична инжекция и си нагорява и не върви .. просто щото каза че 6а1 бил архаичен и бил измислен 81 година за това ми стана интересна логиката ти .. ако искаш не ме обиждай също така без да се познаваме, както и менторстването ти идва малко в повече :good:

Mдааа, много градивна дискусия с клипчета... :D АВС мотора никога не е излизал като механична инжекция , а е с Хитачи от самото начало. Не разбирам, защо обръщаш темата Ауди VS Мицубиши, след като дори и пешеходец да съм технологично шестака на Галанта няма да стане по-добър.

Не те обиждам, просто до преди да напишеш това в по-предния си пост, си мислех ,че водя диалог с някой технически грамотен и в нещата човек . Не виждам менторстване , при условие, че ти ми вадиш само доводи , а аз на теб факти. :good:

Само да ти кажа, мотора на Ауди не е супер съвремена технология, газоразпределението му е по-калпаво от това на 6А, но кой колко не върви може да сравним по диаграми, ако разбира се това е целта на темата. Въпреки всичко няма проблем с повдигачи, запалването е по-читаво, не се налага да отвиваш колектори за да му смениш свещите и т.н. Ако искаш да обсъдим и БМВ мотора, защото за мен това е най-скапания двулитров шестак, който може да бъде създаден някога. Едва ли има по-невървящ и горящ мотор създаван през тези години, като и Ванос системата не му помага...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първите "вануси" не ги тачат повече от по-старите двигатели. Карал съм и не ми направи особено впечатление. Разходът е около този на Галант 2.5, но ускорението е по-слабо. Това се дължи основно на по-тежкото купе на бмв-то и по-големите загуби при задното задвижване.

 

Аз си чакам отговора за хендлинга при напречен и надлъжен двигател във вариант FWD.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, под жаргона "механична инжекция" разбирам многоточков инджекцион, при който обаче дозирането на сместта става не чрез отваряне на дюзите за определено време при постоянно налягане на бензина в рейката, а дюзите са по-скоро разпръсквачи, които "плюят" постоянно, като сместа се "забърква" чрез промяна на налягането към тях от регулатор. Първоначално като е измислено това е ставало изцяло механично (от там жаргона "механична инджекция"), в последствие излизат варианти при които рeгулатора на налягане се управлява от ЕКУ. Това че е Хитачи управлението не значи че не може да е "механична инджекция". Но в случая с този мотор може и аз да греша, признавам си че не съм 100% сигурен.

 

 

 

Иначе според мен си става дискусията и доста хора седят и гледат сеир отстрани подразбрах (тя темата си е такава) :D .

 

Поздрави

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...