BAlexandrov Публикувано 14 април 2011 Сподели Публикувано 14 април 2011 В тоз ред на мисли да питам на 5-та на някой колега изключвала ли му е?Да се изключва от скорост? Това да не е Нисан Примера :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 14 април 2011 Сподели Публикувано 14 април 2011 Моля ви, приятели, бъдете реалисти..... Любо, извинявай, не искам да те засегна, но с това твое изказване ми звучиш като 19 годишен шофьор на Хонда Сивик Колега, не съм на 19 (за съжаление) и не се засягам лесно.. попълвам си екселска таблица и няма как да съм се заблудил за 10000км .. както вижаш има и друг с аналогични на моите данни, така че това е .. за ръчка говорим все пак, нали не го бъркаме с автомата... :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 14 април 2011 Сподели Публикувано 14 април 2011 Галантите ни са "гледани" .. моя е със сменени капачка, палец, свещи и кабели, не му тракат повдигачите и дросела му е настроен перфектно от Пламен... Тодор, вземи си го накрая това мечтано Лего за възсрастни куатро 1.8Т, за което пишеш през 2 седмици. Не знам какво толкова му се кефиш, ама нито на возия нито на шумоизолация е по-добре, нито пък е някакво истинско 4х4. За дърпане не помня вече, ама факт е че не помня, явно не ми е направило особено впечатление. Както сам си се изразил, хубави коли са, ама не са това което ги изкарваш, и то в митсубиши форум .. :drinks:Хубаво е , че са гледани, но замисли се реално при това поколение автомобили колко от останалите им се налага да сменят капачки и палци...? А това дори при шестцилиндров мотор, който се предполага да е флагмана в гамата от двигатели в иначе не лош автомобил като Галант. Вземи и погледни една диаграма на въртящ момент /конски сили и ще разбереш че в половината диапазон на оборотите нямаш и 120к.с. А извинявай , но никъде не съм писал, че ще е 1.8Т . Дори не съм писал, че ще е бензин...още повече Ауди...Наистина по принцип го харесвам заради ниския разход, супер здравия мотор, възможностите за ъпгрейт, тягата в ниските заради турбото, евтината подръжка и т.н. , но предпочитам 3.0 ТДИ или 2,0Т За шумозолацията наистина не е по-добре...тя е в пъти много по-добре . За возия не знам какъв ти е критерия, но тази тип лодка не ми харесва . Стабилността е приоритет за мен, а ти ако си се возил в Ауди на предно то отзад е с цял мост и разликата с куатро версиите е огромна точно заради тази гредичка. Както и по-горе съм написал, Галант има предимство в независимото окачване отзад. А за 4х4 не знам кое за теб е истинско 4Х4 , но от това по-истинско едва ли има и то толкова гениално просто измислено и ПЕРМАНЕНТНО . Нямаш виско съединители , време за реакции на системи и т.н. Мисля по този въпрос с AWD системите може малко да се пообразоваш. :drinks: По принцип мисля за Пасат 5.5 4motion 1.9 131 к.с., защото за тези пари получаваш страхотен мотор като разход динамика, 4х4 система(куатро), 6 скоростна кутия и доста просторен и удобен автомобил . Направо си е best buy в момента като цена/качество... А по въпроса с изтъкването в Мицубиши форум, не си прав...Първо не съм изтъквал нищо, второ и да го бях направил, темата е такава... То е ясно,че за повечето хора важи принципа " моето си е най-хубаво", но какво пречи да си поговорим за коли ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 14 април 2011 Сподели Публикувано 14 април 2011 Не си спомням кой беше написал едно дълго мнение, изводът от което беше че галантът не е първенец по нито един показател, но е комплексен победител. Вероятно всички, които караме такива, мислим по сходен начин. Или поне сме мислили така.Честно казано не е удачно да се дискутира такава тема в който и да е автомобилен форум. Според мен, който не е доволен по каквато и да е причина от автомобила си, нека да помисли за друг. Искането на отговор на въпроса "каква кола да си взема" до еди си колко пари е подобно на това да питам за коя жена да се оженя от ония весели мацки в сепарето. Най-добрият избор е несъществуващо понятие и в двата случая (така мисля). На моя опит ли да се осланям, или да вярвам на думите на другите? Предпочитам първото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 14 април 2011 Сподели Публикувано 14 април 2011 (редакция) замисли се реално при това поколение автомобили колко от останалите им се налага да сменят капачки и палци...? Да Тодор, не сменяш капачка и палец (на 200 000км един път), за сметка на това сменяш направо бобини на по 30000км заради фабричен дефект - справка - VW форума. Допълнително след определена възраст на колата ти тече антифриз от всевъзможни фланци и като вали дъжд се случва да влиза и вътре :icon_thumbup:.. Що се отнася до TDI мотора който си си харесал, да наистина, това което казваш сигурно е така, обаче пък на аватара ми можем да си припомним как се сменя ангренажен ремък... Аз не се заяждам, само искам да ти намекна, че нищо не е само хубаво или само лошо (с което изглежда и ти си съгласен). Относно "лодката", моя не е никаква лодка, а си е супер стабилен особено при високи скорости.. едно от нещата които много харесвам в колата, та може би са били поизпуснали амортисьорките на Галанта който си карал? За 4х4 наистина имам най-обща представа, ама без блокаж като ти забоксуват 2 колела на кръст кво правим... С най-добри чувства. Редактирано 14 април 2011 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 14 април 2011 Сподели Публикувано 14 април 2011 Не си спомням кой беше написал едно дълго мнение, изводът от което беше че галантът не е първенец по нито един показател, но е комплексен победител. Вероятно всички, които караме такива, мислим по сходен начин. Или поне сме мислили така. Аз. :icon_blush: Въпросите които дискутирате стояха пред мен преди 15 години когато бях на 40. Тогава се чудех каква кола да си взема, дали бегачка/резачка или нещо по-комфортно, улегнало и представително. За месец време прекарах и пробвах всички марки на пазара тогава.Накрая попаднах на един Галант Е15, изпълнение "Роял" който имаше екстри които не бях виждал до тогава. И оттогава..до сега... :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 14 април 2011 Сподели Публикувано 14 април 2011 Да Тодор, не сменяш капачка и палец (на 200 000км един път), за сметка на това ....Любо, изглежда с много неща не си наясно, щом те плаши едно сваляне на броня за обслужване, а това на аватара ти няма нищо общо , освен че е след катастрофа и е свалена предната броня. Аз също не се заяждам, прости си говорим за коли и се мъчим да стане една градивна дискусия. Мисля и бай-Марин ти беше казал, че му отнема с час и половина по-малко смяната на ролки и ремъци на Ауди/Пасат отколкото при Галант. Отделно замислял ли си се някога каква е разликата в поведението на автомобила, хендлинга и устойчивостта, когато е с напречен и надлъжен мотор ? Помисли по този въпрос , ако има къде да прочетеш , ще останеш изненадан... За капачка и палец исках да ти намекна, че това вече е праисторическа технология за дистрибуция на запалването. Факт е , че новите автомобили са по-сложни и има повече компоненти, които да причинят проблем, но тема за бобините изобщо не я смятам за меродавна. Отделно , ако имаш възможност виж и колко модификации само 1.8 Т има. Аз знам поне 6...като 4ри с различна мощност. Мотора е подобен на този на ЕВО... За стабилността не само амортисьорите имат значение , а и вида на окачването. Няма как окачване със един или два носача да е по-стабилно от такова с 4ри. А за 4х4 системата да ти кажа, че си има електронно управляем блокаж, който изключва след 30км.ч. При по-новите модели при забуксуване на някое колело, върху него по електронен път се упражнява спирачно усилие, за да може да се предаде въртящ момент към останалите... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 14 април 2011 Сподели Публикувано 14 април 2011 (редакция) Аз знам, че за задвижване 4х4 двигателят трябва да е разположен надлъжно. Просто кардана си продължава директно назад към задния мост. Как е при вр4 не знам, но доколкото знам не е добре да е напречно. Кола 4х4 много ясно че има по-добро управление.Въпрос: В какво се състои предимството на напречно или надлъжно разположения двигател?Преди няколко месеца опитах да защитя тезата за предимството на многото носачи за "хендлинга", комфорта и стабилността. Е Марин и други момчета ми разбиха теориите на пух и прах. Оказа се че галантите от 89-та били по-стабилни от ЕА... там както ги водят, така и не ги научих тези букви.Тези електронни с-ми за контрол на стабилността са ми много скучни. Одобрявам само използваните във WRC шампионата. Някъде се споменаваше за с-ма на Ауди, която не била баш 4х4. За А3 знам че с-мата се нарича Халдекс (май така беше) и нямала нищо общо с 4х4-то на А4 примерно.Ако си говорим за галанти, за мен това е крехка кола, която не става за агресивно каране. Дори да сложа вр4 силова част, пак ще вляза в бокса я за трансмисия, я за раздатка, заден диференциал, или някоя от всичките полуоси. И наистина обезшумяването е зле. Редактирано 14 април 2011 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 14 април 2011 Сподели Публикувано 14 април 2011 Aнди , има едни диаграми, които съм виждал, на които в завой и когато купето не е успоредно на пътя е показано как гумата остава перпендикулярно на него, т.е. се ползва максимум повърхност и зона на сцепление. За 4Х4 задвижването не е задължително да надлъжно разположен мотора, това важи единствено за колите с торсен диференциал, който е в опашката на скоростната кутия. Там имаме постояно зацепване на 4те колела, докато при Халдекс диференциала като цяло си караме на предно и в момента в който задния мост загуби сцепление той се зацепва чрез многодисков съединител, това е най-общо казано.Всичко става обаче почти мигновено и много плавно. Отделно имаме възможност по електронен път да регулираме предаването на момент спрямо преден-заден мост, а и като цяло винаги има птрдаване на усилие преден- заден мост. Тук има повече инфо...http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=14523 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 април 2011 Сподели Публикувано 14 април 2011 Любо, изглежда с много неща не си наясно, щом те плаши едно сваляне на броня за обслужване, а това на аватара ти няма нищо общо , освен че е след катастрофа и е свалена предната броня. Цт.............това е мое дело, и не е катастрофирала тук , а просто четем инструкциите за смяна на агренаж и там така пише..... :P :lol: интересно става когато колата е удряна някога и после е направена отгоре отгоре така, тогава 2 дни обикаляш около нея и се чудиш защо бронята не идва как си трябва... :D но истината е, че е много по зле направена от един японски автомобил....... B) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 14 април 2011 Сподели Публикувано 14 април 2011 :spam: Тошко,много го хвалиш това quatro на Ауди,ама как ще обясниш един клип,който гледах: задните гуми на Аудито са на валяци,шофьора дава газ и ..... колата не тръгва,а уж е 4х4.Това ли е най-доброто 4х4 в света ??? Ако намеря клипа,ще го постна и него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 април 2011 Сподели Публикувано 14 април 2011 :spam: Тошко,много го хвалиш това quatro на Ауди,ама как ще обясниш един клип,който гледах: задните гуми на Аудито са на валяци,шофьора дава газ и ..... колата не тръгва,а уж е 4х4.Това ли е най-доброто 4х4 в света ??? Ако намеря клипа,ще го постна и него.Субару и Митсубиши имат доста добри 4х4........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 14 април 2011 Сподели Публикувано 14 април 2011 (редакция) Удобни за работа и добре измислени са МБ и трибуквените (Е39 примерно), но важи и за по-старите експонати.Щом Тодор хвали А6-цата значи има защо. Все пак, ако има такава възможност, нека вземе от някой познат ровър 75 или ланча либра и да пътува с такава. Ще ми е интересно да разбера все още ли е толкова добро аудито... Макар че то ще си е все толкова добро.Само да кара говоря. Че са капризни :rolleyes: Обективно мнение за галанта могат да дадат много хора тук. Говоря за тези, които са имали възможността да пътуват с други автомобили, като например А6 Б6, Пасат 5.5, Е-класа 320сди 2004-та, Ауди А8 2000 г. 3.3 тди, дори С60-ка... Покарайте и запомнете чувството, което ще изпитате като седнете зад волана на мицката и потеглите. Но за това, което той предлага и най-вече цената си, е добър избор. За надеждна комфортна, доставяща удоволствие, сигурна, спираща, обезшумена и т.н. кола си трябват едни 7-8к евро :icon_blush: Редактирано 14 април 2011 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Farel Публикувано 14 април 2011 Сподели Публикувано 14 април 2011 Изядохте го колегата за това куатро. Според мен различни хора, различни предпочитания. Прилагам снимков материал :icon_dance: http://gripewaterneeded.files.wordpress.com/2010/04/audi_bmw_quattro_ad1.jpg http://i648.photobucket.com/albums/uu204/Darin911/BMW%20FUNNY/bmw2.jpg :rulez::rulez::rulez: 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 14 април 2011 Сподели Публикувано 14 април 2011 Цт.............това е мое дело, и не е катастрофирала тук , а просто четем инструкциите за смяна на агренаж и там така пише..... :P :lol: интересно става когато колата е удряна някога и после е направена отгоре отгоре така, тогава 2 дни обикаляш около нея и се чудиш защо бронята не идва как си трябва... :D но истината е, че е много по зле направена от един японски автомобил....... B)Пламене ,на това на снимката са свалени доста повече неща от необходимото при обслужване. :spam: Тошко,много го хвалиш това quatro на Ауди,ама как ще обясниш един клип,който гледах: задните гуми на Аудито са на валяци,шофьора дава газ и ..... колата не тръгва,а уж е 4х4.Това ли е най-доброто 4х4 в света ??? Ако намеря клипа,ще го постна и него.Няма какво да обяснявам...Първо клипчето е реклама на БМВ, второ има някаква система изключена и трето и аз като отида на преглед в КАТ или ГТП на валяците го нямам този проблем...Що ли ? Зимата съм един от малкото автомобили по пътищата и стига да не прекаляваш с законите на гравитацията, се движиш съвсем нормално за разлика от останалите на пътя. Куатро е много простичка , но гениална и необслужваема система, която си върши работата перфектно , а и не е толкова скъпо да се обзаведеш с такава, докато при други марки е по-скоро екзотика. Изключвам Субару разбира се. Субару и Митсубиши имат доста добри 4х4...........Сигурно, но да беше обяснил с какво, защото освен , че нямат нищо общо помежду си , са и коренно различни от тази на Ауди. А при Митсубиши за да разбереш колко е добра трябва да си купиш Ево, което според мен изобщо я вади извън класацията. Удобни за работа и добре измислени са МБ и трибуквените (Е39 примерно), но важи и за по-старите експонати.Щом Тодор хвали А6-цата значи има защо. Все пак, ако има такава възможност, нека вземе от някой познат ровър 75 или ланча либра и да пътува с такава. Ще ми е интересно да разбера все още ли е толкова добро аудито... Макар че то ще си е все толкова добро.Само да кара говоря. Че са капризни :rolleyes: :За Либра веднага мога да кажа. Миналата седмица карах една от Бургас до Варна и обратно...с 1.8 мотор , нави и т.н. Като цяло мотора определено е слабичък и конете са в много тесен диапазон...Спирачките са леко рязки и чувствителни, като според мен това е недостатък особено зимата. Окачването е много "плаващо", като точно със собственика на колата стигнахме до извода, че комфорт и стабилност в едно изречение не могат да съществуват. Управлението е като цяло леко индиректно и на мен лично това не ми харесва. Предпочитам да усещам пътя и поведението на автомобила малко повече, защото особено по завои като тези които карах, ми е любимо, но Либра не може да достави това удоволствие. Като цяло дава усещане за тежест целия автомобил, но не съвсем добре балансирана. За парите си е добър избор предвид нивата на оборудване, но определено си е кола за возене и по-спокойни шофьори, които държат на новата година и екстрите . Роувър 75 се доближава доста до Ягуара , който имах X-type отново 4Х4 с 2.5 мотор 196 к.с.. , но повече като визия и комфорт . Имам приятел, който от такъв Роувър се качи на S-type после на CL 2008 и сега пак кара JAG . MB и БМВ откровено са ми леко сезонни автомобили в нашите условия . За дизайна на интериора не ми се говори, но си е фън автомобил на задно лятно време, зимата е приключение... А като стана въпрос за лятото съм замислил един Фиат Стило да си обикалям с него градско...Оказва се много приятна колица като визия и управление заради сити режима на хидравликата(волана се върти с един пръст) и други нещица върху които е помислил италианеца. Целта и ще е икономичност и удобство и нищо повече. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 15 април 2011 Сподели Публикувано 15 април 2011 Прилагам снимков материал :icon_dance:Да приложим още малко снимков материалhttp://i673.photobucket.com/albums/vv94/steezejunky/89%20325is/image.jpghttp://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs783.ash1/167320_492348696469_96585976469_6582959_6010200_n.jpghttp://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs068.snc6/167833_492348491469_96585976469_6582955_1042123_n.jpghttp://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1388.snc4/164066_492348446469_96585976469_6582954_1048548_n.jpghttp://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs080.snc6/169056_492348391469_96585976469_6582953_2470243_n.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 април 2011 Сподели Публикувано 15 април 2011 Да приложим още малко снимков материал :tooth: :hysterical: :lol: Ясно и нагледно,няма нужда от обяснение...... :tooth: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 15 април 2011 Сподели Публикувано 15 април 2011 (редакция) :spam: Тошко,много го хвалиш това quatro на Ауди,ама как ще обясниш един клип,който гледах: задните гуми на Аудито са на валяци,шофьора дава газ и ..... колата не тръгва,а уж е 4х4.Това ли е най-доброто 4х4 в света ??? Ако намеря клипа,ще го постна и него.ето го (или може би има и друго?) че и българска реч се чува накрая Редактирано 15 април 2011 от zexer 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 15 април 2011 Сподели Публикувано 15 април 2011 (редакция) ето го (или може би има и друго?) че и българска реч се чува накрая :D Да , тук си личи, че щофьора е идиот...Отделно, не съм сигурен дали Q5 не е с Халдекс, което е едно към едно с 4х4 на Волво. Ето тук едно друго клипче на истинско куатро с торсен...http://www.youtube.com/watch?v=EyKstZ6a5ag Редактирано 15 април 2011 от todor Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 15 април 2011 Сподели Публикувано 15 април 2011 (редакция) Тодор, любопитно ми стана, това 2.6 дето сега си го добави в подписа пред "куатро" да не е като на клипчето последния мотор на аудито които е? Редактирано 15 април 2011 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 15 април 2011 Сподели Публикувано 15 април 2011 (редакция) Тодор, това 2.6 V6 дето сега си го добави в подписа пред "куатро" да не е като на клипчето последния мотор на аудито които е? Ако да, как имаше очи точно този умрелак механична инджекция дето гори като ламя и даже в ауди форума го нещат да ми сравняваш с 6а1 и да го наричаш архаичен :icon_doh: ...Разбирам, че не знаеш, но поне преди да пишеш наизуст се поинтересувай кое е механична инжекция и кое не. Фундаментални неща не са ти ясни... :icon_doh: Точно в Ауди форума държа да се регистрираш и да питаш за този мотор... На кое клипче и кой последен мотор ? Редактирано 15 април 2011 от todor Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 15 април 2011 Сподели Публикувано 15 април 2011 (редакция) Много лично го приемаш нещо :icon_thumbup: .. на предната страница клипчето дето са сравнени 3 V6 мотора (пост #33). А този мотор си е излязъл отначало баш като механична инжекция и си нагорява (повече от 6а1) и не "върви" според очакванията.. поне първата версия, после какви електроники са му бацнали е друг въпрос. Просто защото каза че 6а1 бил архаичен и бил измислен 81 година, за това ми стана интересна логиката ти .. ако искаш не ме обиждай също така без да се познаваме, както и менторстването ти идва малко в повече :good: Ако забелязваш съм си едитнал поста *преди* да ми отговориш именно защото първоначално беше по-пиперлив от уместното, така че може и ти да го направиш. Редактирано 15 април 2011 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 15 април 2011 Сподели Публикувано 15 април 2011 Много лично го приемаш нещо :icon_thumbup: .. на предната страница клипчето дето са сравнени 3 V6 мотора (пост #33). А този мотор си е излязъл отначало баш като механична инжекция и си нагорява и не върви .. просто щото каза че 6а1 бил архаичен и бил измислен 81 година за това ми стана интересна логиката ти .. ако искаш не ме обиждай също така без да се познаваме, както и менторстването ти идва малко в повече :good:Mдааа, много градивна дискусия с клипчета... :D АВС мотора никога не е излизал като механична инжекция , а е с Хитачи от самото начало. Не разбирам, защо обръщаш темата Ауди VS Мицубиши, след като дори и пешеходец да съм технологично шестака на Галанта няма да стане по-добър. Не те обиждам, просто до преди да напишеш това в по-предния си пост, си мислех ,че водя диалог с някой технически грамотен и в нещата човек . Не виждам менторстване , при условие, че ти ми вадиш само доводи , а аз на теб факти. :good: Само да ти кажа, мотора на Ауди не е супер съвремена технология, газоразпределението му е по-калпаво от това на 6А, но кой колко не върви може да сравним по диаграми, ако разбира се това е целта на темата. Въпреки всичко няма проблем с повдигачи, запалването е по-читаво, не се налага да отвиваш колектори за да му смениш свещите и т.н. Ако искаш да обсъдим и БМВ мотора, защото за мен това е най-скапания двулитров шестак, който може да бъде създаден някога. Едва ли има по-невървящ и горящ мотор създаван през тези години, като и Ванос системата не му помага... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 15 април 2011 Сподели Публикувано 15 април 2011 Първите "вануси" не ги тачат повече от по-старите двигатели. Карал съм и не ми направи особено впечатление. Разходът е около този на Галант 2.5, но ускорението е по-слабо. Това се дължи основно на по-тежкото купе на бмв-то и по-големите загуби при задното задвижване. Аз си чакам отговора за хендлинга при напречен и надлъжен двигател във вариант FWD. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 15 април 2011 Сподели Публикувано 15 април 2011 (редакция) Колега, под жаргона "механична инжекция" разбирам многоточков инджекцион, при който обаче дозирането на сместта става не чрез отваряне на дюзите за определено време при постоянно налягане на бензина в рейката, а дюзите са по-скоро разпръсквачи, които "плюят" постоянно, като сместа се "забърква" чрез промяна на налягането към тях от регулатор. Първоначално като е измислено това е ставало изцяло механично (от там жаргона "механична инджекция"), в последствие излизат варианти при които рeгулатора на налягане се управлява от ЕКУ. Това че е Хитачи управлението не значи че не може да е "механична инджекция". Но в случая с този мотор може и аз да греша, признавам си че не съм 100% сигурен. Иначе според мен си става дискусията и доста хора седят и гледат сеир отстрани подразбрах (тя темата си е такава) :D . Поздрави Редактирано 15 април 2011 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.