Премини към съдържание

Счупих си колата


MitsuV6

Препоръчано мнение

Колегата в началото на темата е помолил нещо за излишните коментари ама кой ли чете, явно са по важни "чешанията" на езиците по вечните теми в този раздел на форума - автоматик или ръчка, седан или комби и т.н. Човека има проблем и според мен има нужда от съвет и обмяна на опит с хора, които са имали такива проблеми вече или хора с професионален опит. Аз лично карам такава кола, но до момента нямам проблеми със скоростите/надявам се да е за по-дълго/, имам само потребителски познания за автомобила и мога само да кажа, че съжалявам, че така е изпатил колегата и му пожелавам по-бързо да намери разумно и успешно решение на проблема.

На човека са му отговорили ... хора които са патили и хора които са запознати ..... с проблема, а другото .. все пак тук е форум , нали ?1?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 76
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Имам една такава кутия още е цяла обече ми искат парвичния вал ако ти трябва нещо друго пиши ще направим добра цена колата е нов внос от англия карал съм я преди да я разглобя

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам една такава кутия още е цяла обече ми искат парвичния вал ако ти трябва нещо друго пиши ще направим добра цена колата е нов внос от англия карал съм я преди да я разглобя

Тоше ми то кутии има много и аз естественно имам , момчето е написало че кутия намира за 1000лв. ти твоята на колко мислиш да я даваш ако ще я пускаш на цена драсни ми едно л.с. може да я взема :icon_bye:

 

п.с. ск.кутия типтроник върви задължително със ЕКУто си щото са 3 модела и влиза в авариен режим с друго ЕКУ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.. преглътнах го и разбрах че няма да е тази колата...само месец я имах ..вчера я продадох.....

Яд ме ..колата от търе особенно беше просто като нова ..наистина като чисто нова ..но.....

Сега е дилемата дали пак да е галант и дали въобще мицубиши ..но ако се спра на галант ..ще е V6 MANUAL след 2001 ..

Редактирано от MitsuV6
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.. преглътнах го и разбрах че няма да е тази колата...само месец я имах ..вчера я продадох.....

Яд ме ..колата от търе особенно беше просто като нова ..наистина като чисто нова ..но.....

Сега е дилемата дали пак да е галант и дали въобще мицубиши ..но ако се спра на галант ..ще е V6 MANUAL след 2001 ..

 

Колега, не изневерявай на марката :mitsu-smiley: Да имат проблеми, все пак са коли на 10 год. Те новите коли от магазина дават дефекти, а какво да кажем за кола на 10 или повече год. Колата и жената си искат подръжка.......и от време на време настъпване, така де, да не забравя кой е шефа :icon_rock: :hysterical:

 

Аналог на Галант от друга марка няма да намериш, скачай на някой шестак и газ, и без това поевтиняха доста.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Здравейте колеги.. преглътнах го и разбрах че няма да е тази колата...само месец я имах ..вчера я продадох.....

Яд ме ..колата от търе особенно беше просто като нова ..наистина като чисто нова ..но.....

Сега е дилемата дали пак да е галант и дали въобще мицубиши ..но ако се спра на галант ..ще е V6 MANUAL след 2001 ..

 

Колега за колко я продаде колата, ако не е тайна? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.. преглътнах го и разбрах че няма да е тази колата...само месец я имах ..вчера я продадох.....

Яд ме ..колата от търе особенно беше просто като нова ..наистина като чисто нова ..но.....

Сега е дилемата дали пак да е галант и дали въобще мицубиши ..но ако се спра на галант ..ще е V6 MANUAL след 2001 ..

Колега, много бързо си се отчаял, имай в предвид, че това може да се случи със всяка кола, дали ше са скорости или нещо друго, всичко си е до късмет. И аз счупих скорости, но от колата и марката :mitsu-smiley: не бих се отказал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Току що си взех колата от сервиза, и мога нагледно да ви покажа къде е бил проблема.

Оказа се че тази част (която е оградена с червено) е проблемна при този вид скоростни кутии, и рано или късно тези шлици си заминават (въпрос на време).

http://img686.imageshack.us/i/14375118.jpg/

Редактирано от atila
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Току що си взех колата от сервиза, и мога нагледно да ви покажа къде е бил проблема.

Оказа се че тази част (която е оградена с червено) е проблемна при този вид скоростни кутии, и рано или късно тези шлици си заминават (въпрос на време).

http://img686.images...i/14375118.jpg/

 

 

И аз така разправям от доста време, ама то сектанството води до слепота за очевидните неща.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Току що си взех колата от сервиза, и мога нагледно да ви покажа къде е бил проблема.

Оказа се че тази част (която е оградена с червено) е проблемна при този вид скоростни кутии, и рано или късно тези шлици си заминават (въпрос на време).

http://img686.imageshack.us/i/14375118.jpg/

Не е тази снимката колега, иначе и аз съм любопитен да я видя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Току що си взех колата от сервиза, и мога нагледно да ви покажа къде е бил проблема.

Оказа се че тази част (която е оградена с червено) е проблемна при този вид скоростни кутии, и рано или късно тези шлици си заминават (въпрос на време).

http://img686.imageshack.us/i/14375118.jpg/

Ако не е тайна. Как изглеждат ценово нещата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво толкова го умувате ....шлици на торк конвертора - доста народ минахме по този път. А ако си мислите , че при другите марки това "няма чупене" - грешите. Само за пример - 13 годишно БМВ 7-ма серия претърпя 4 ремонта на авт. ск. кутия ...човека все още си кара колата и се кефи. Като говорим за ремонти и цифри - проверете колко струва смяна на съединител на една дизелова Мазда 6 и на колко км се прави и ще ви олекне ....подобни примери колкото иска човек ....

Извода : Всяка кола си има слабости и торка е една от тях за Галанта.

 

EDIT : При мен ремонта излезе 1600 лв с все някой допълнителни части и новото масло.

Редактирано от ivd
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е тайна. Как изглеждат ценово нещата?

 

Изобщо не е тайна,колега, нали за това е тоя форум.

Правиха ми я в сервиз ДЖЕМИНИ, и ми излезе точно 860 лв. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега :mitsu-smiley: са много здрави и бьрзи автомобили а и вече не толкова скьпи-така че за друга марка вьобще не мисли,а просто намери по поддьржано :mitsu-smiley: ,аз карам Галант от 18г и все още си е фирма от всякьде,но го взехме на 50000 км и като си го поддьржаш и гледаш-просто е безпроблемна кола :icon_rock: .За мен скоростите ти не могат да се скапят за 1месец откакто ти я караш,просто може би не е сменяно маслото редовно и от там е трьгнал проблема,пьк и честно да си го кажем-и ние преди 10г дьржахме повече нали,кво да кажем за колите.За да не сьм голословен ето ти 1 пример-хотела на Пампорово в който работя са само с Пежа-от чисто нови до 70-80000км колкото са сега бусовете правиха скорости по 2 пьти :shout: ,а леките коли 1 пьт-и цените са от порядька на 2-3000лв за части и труд.За това далеч от други марки-особенно европейските.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сектанити :)

 

Няма най-добра кола нали знаете.

Всичко се свежда до цена-качество-рентабилност.

 

Човека е решил, че най-изгодно да се отърве от колата и ядовете в дадения случай. Няма лошо. Следващата му кола дори и друга марка било то европейска американска или азиятска пак ще е добре дошъл сред нас!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Току що си взех колата от сервиза, и мога нагледно да ви покажа къде е бил проблема.

Оказа се че тази част (която е оградена с червено) е проблемна при този вид скоростни кутии, и рано или късно тези шлици си заминават (въпрос на време).

http://img686.imageshack.us/i/14375118.jpg/

Е ,така вече може, правилно съм ти казал ,тъй като на тестера показва че няма скорост на въртене на "кухия" вал ( или "първичния вал" ) а това може да стане само ако са превъртели пшлиците на торка...........не знам защо му викат главина ,но ............ :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен причината не е в маслото в никакъв случай. Какво е това - едни шлици..., да е лагер, втулка нещо да лагерува - ок...

Най-добрият начин да се отложи много напред във времето този неприятен момент (пак според мен) е да не се използва ръчния режим за "спортно" каране, а да се остави смяната от автоматиката. Ако се кара по-внимателно и без кик-дауни, двигателят ще стане за основен ремонт по едно и също време със скоростната кутия. Поне аз така виждам нещата. Да, слабо звено е това и като види зор N на брой пъти, шлиците се изравняват. Това се случва най-вероятно само на първа и втора. На останалите може да се настъпва докрай, но първо трябва да е превключило (плавно) и чак след това можете да се ускорявате максимално бързо. Има ли удари, няма да изкара дълго.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен причината не е в маслото в никакъв случай. Какво е това - едни шлици..., да е лагер, втулка нещо да лагерува - ок...

Най-добрият начин да се отложи много напред във времето този неприятен момент (пак според мен) е да не се използва ръчния режим за "спортно" каране, а да се остави смяната от автоматиката. Ако се кара по-внимателно и без кик-дауни, двигателят ще стане за основен ремонт по едно и също време със скоростната кутия. Поне аз така виждам нещата. Да, слабо звено е това и като види зор N на брой пъти, шлиците се изравняват. Това се случва най-вероятно само на първа и втора. На останалите може да се настъпва докрай, но първо трябва да е превключило (плавно) и чак след това можете да се ускорявате максимално бързо. Има ли удари, няма да изкара дълго.

 

 

Интересното Анди е че последните три автоматика които правих все са се счупили на магистралата при 120 с постоянна скорост.....То явно торка вече е бил каталясал отвсякъде, но пък съвпадение ли е.... все се чупят с постоянна скорост.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това и аз съм го забелязал. Снощи даже на шега написах в чата да не карат със 120, а направо от 110 да прескочат на 130 :rolleyes: . Аз например откакто карам каквото и да е, никога не карам със 120, а със 110 или със 130. Даже го споделих неотдавна с един приятел и не можах да му кажа защо.

От схемата не можах да добия представа какво върти оста, на която са шлиците и тя на свой ред на какво предава движението. Не знам техническите термини, но мисля съм ясен. Може и да има начин да се направи по-здраво. Не че натоварването при тази скорост е малко, но странното е че белята става при постоянно натоварване (или поне относително постоянно). Не като да тръгнеш със сила и да стопиш точилата......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е ,така вече може, правилно съм ти казал ,тъй като на тестера показва че няма скорост на въртене на "кухия" вал ( или "първичния вал" ) а това може да стане само ако са превъртели пшлиците на торка...........не знам защо му викат главина ,но ............ :icon_blush:

Искам и аз да попитам нещо за автоматичната скоростна кутия на на :mitsu-smiley: . Тъй като до сега съм карала коли само с ръчна скорост, сега малко ми е трудно да се ориентирам как скоростите се привключват сами. :icon_hmm: Понякога усещам леко придърпване когато натискам газта, това дали е признак на превключване на следваща предавка или нещо друго.... :wacko:

Също така питам, как е по-добре за икономичното каране на такава голяма кола, когато е възможно по-бързо т.е. на max бързина, според случая или във всички случаи бавно и спокойно /стига да не пречиш на движението/. :giggle:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.. преглътнах го и разбрах че няма да е тази колата...само месец я имах ..вчера я продадох.....

Яд ме ..колата от търе особенно беше просто като нова ..наистина като чисто нова ..но.....

Сега е дилемата дали пак да е галант и дали въобще мицубиши ..но ако се спра на галант ..ще е V6 MANUAL след 2001 ..

Не знам защо се разочарова от колата, не смятам, че това е само от повредата, която я споходи. Ние влязохме във форума по едно и също време и аз бях много възхитена от емоционалното чувство което те беше обхванало когато я купи, дори малко ти завиждах.Защото аз купих моето :mitsu-smiley:, но го избрах по-външен вид без да познавам тези автомобили и като влязох във форума се уплаших, че може двигателя да е издухал и т.н., но сега като я подкарах, наистина дава разход /13,5-14 на 100 градско/, но не бих карала друга кола, дори и по-нов модел :mitsu-smiley: ! Така, че си помисли и на галанта не изневерявай. Успех в избора!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам и аз да попитам нещо за автоматичната скоростна кутия на на :mitsu-smiley: . Тъй като до сега съм карала коли само с ръчна скорост, сега малко ми е трудно да се ориентирам как скоростите се привключват сами. :icon_hmm: Понякога усещам леко придърпване когато натискам газта, това дали е признак на превключване на следваща предавка или нещо друго.... :wacko:

Също така питам, как е по-добре за икономичното каране на такава голяма кола, когато е възможно по-бързо т.е. на max бързина, според случая или във всички случаи бавно и спокойно /стига да не пречиш на движението/. :giggle:

Превключването на предавките го решава ЕКУ-то на кутията, а тя пък черпи инфо от датчиците ,които имат връзка с А/Т кутията...........Това усещане на "придърпване" при натискане на газта не е редно да е така, освен ако натиснеш педала по агресивно- рязко до долу или до повече от 50% от натиска му.......тогава ЕКУ-то може да свали една предавка надолу или пък да свали 1 или 2 предавки надолу ( зависи от скоростта все пак ) -това е когато се вкл. т.нар. КитДаун..............

За икономично каране на автомат трябва:

1. да няма резки движения с педала на газта...........

2. Плавно подаване на газ и бързо установяване на постоянни уравновесени обороти, тогава и ЕКУ-то ще превкл. на по горна предавка

3.по рядко използване на спир. педал..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това и аз съм го забелязал. Снощи даже на шега написах в чата да не карат със 120, а направо от 110 да прескочат на 130 :rolleyes: . Аз например откакто карам каквото и да е, никога не карам със 120, а със 110 или със 130. Даже го споделих неотдавна с един приятел и не можах да му кажа защо.

От схемата не можах да добия представа какво върти оста, на която са шлиците и тя на свой ред на какво предава движението. Не знам техническите термини, но мисля съм ясен. Може и да има начин да се направи по-здраво. Не че натоварването при тази скорост е малко, но странното е че белята става при постоянно натоварване (или поне относително постоянно). Не като да тръгнеш със сила и да стопиш точилата......

:icon_censored: :icon_censored: :icon_censored: и аз със 120 скъсах ремъка, никога повече няма да карам с такава скорост!!!!

 

А към колежката - може да е откачено, но предпочитам да "понастъпя" при ускорението и после да давам равномерно - хем е кеф, хем от физична гледна точка - за ускорението на едно тяло с маса Х от 0 до 100 е необходима някаква енергия.... хаххаа... Ако за 6 сек стигнеш до 100 и ако ускоряваш цял час до 100 - все е там... Дори да ти е една идея по-висок разходът през първите 6 секунди - се преживява. Това, обаче, не важи за градско каране, където ускоренията са на всеки светофар

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.

×
×
  • Създаване...