Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Проблем след автомивка в студа


V 6 24 valve

Препоръчано мнение

Здравейте колеги. Днес сутринта слизам пред блока и чувам някакъв ужасен, непрекъснат шум от клаксон. Викам си кой се е разсвирил рано сутрин и какво да видя? Моята красавица се дере на сред паркинга. Автомобилът е Mitsubishi Galant 2.5 V 6, 2001 г. Проблема възникна след като ми измиха вчера колата. Моля за съвет.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Днес сутринта слизам пред блока и чувам някакъв ужасен, непрекъснат шум от клаксон. Викам си кой се е разсвирил рано сутрин и какво да видя? Моята красавица се дере на сред паркинга. Автомобилът е Mitsubishi Galant 2.5 V 6, 2001 г. Проблема възникна след като ми измиха вчера колата. Моля за съвет.

 

Съвета е че ако нямаш гараж не си мий колата в това прекрасно време :icon_thumbup:

 

п.с. Сега сериозно, изключи едната клема на акумулатора и чакаш да се стопли и размрази преди да я сложиш :icon_doh:

Редактирано от alex2511
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съвета е че ако нямаш гараж не си мий колата в това прекрасно време :icon_thumbup:

 

п.с. Сега сериозно, изключи едната клема на акумулатора и чакаш да се стопли и размрази преди да я сложиш :icon_doh:

 

....или се зареждаш с голяма доза безхаберие и газ до най-близкия мол на ниво -3. Паркираш и бягаш ....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съвета е че ако нямаш гараж не си мий колата в това прекрасно време :icon_thumbup:

 

п.с. Сега сериозно, изключи едната клема на акумулатора и чакаш да се стопли и размрази преди да я сложиш :icon_doh:

 

Колега, балгодаря ти за бързия отговор!!! Отивам да махна клемата и да чакам по - топло време.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Откачи кабела на бибитката и си карай. След седмица закачи кабелите обратно и дано се е оправило. От топлината на двигателя и радиатора може да размрази ... нещото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Откачи кабела на бибитката и си карай. След седмица закачи кабелите обратно и дано се е оправило. От топлината на двигателя и радиатора може да размрази ... нещото.

 

Ами да я откачи ама за едната бибитка трябва да свали маската между фаровете, 100% ще счупи копчетата на маската . Другата е още по забутана и пак не става :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами да я откачи ама за едната бибитка трябва да свали маската между фаровете, 100% ще счупи копчетата на маската . Другата е още по забутана и пак не става :icon_hmm:

Тя се откача и от към волана. Ама на тоя студ пак си е рисковано.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тя се откача и от към волана. Ама на тоя студ пак си е рисковано.

 

А предпазителя(бушона) ако се извади дали няма да е по лесно :icon_thumbup:

Редактирано от alex2511
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А предпазителя(бушона) ако се извади дали няма да е по лесно :icon_thumbup:

Еми това си е БГ синдрома :) - тръгваме по-най-сложния начин и като се оправим си викаме ейййй к`ъв съм прост ама .... това сме си. Та на въпроса - нека по-запознатите кажат ако има отделен бушон само за клаксона съм напълно съгласен! Аз като имах проблем с клаксона не ми дойде на ума това с бушона.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми това си е БГ синдрома :) - тръгваме по-най-сложния начин и като се оправим си викаме ейййй к`ъв съм прост ама .... това сме си. Та на въпроса - нека по-запознатите кажат ако има отделен бушон само за клаксона съм напълно съгласен! Аз като имах проблем с клаксона не ми дойде на ума това с бушона.

 

Отваряте кутията с предпазители - на капака има знак "тромба" - на бушона дето е за свирката...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сутринта като тръгвах за работа тамън да запаля и чувам някакво пиукане... почудих се какво може да е излизам от колата и една астра на 2 коли от мен и свири алармата ама едвам едвам се чува вече и е от ония мелодиики дето се сменят се едно полицейска кола е единя звук. Аз рано сутринта я чувах тази аларма ама явно от студа бързо е увяхнала :) :) Та мисълта ми е не си миите колите в този студ.. и мойта е пълен леш ама ще изчакам слънцето. Гадно е само солта дето седи по калниците :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм много наясно, и ще питам и ще дам съвет. Дали клаксона не минава през реле? Ако е така е хубаво да се свали и почисти преди да се оксидира и разсипе от водата която евентуално кара бобинката на релето да се включва и да свири клаксона.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм много наясно, и ще питам и ще дам съвет. Дали клаксона не минава през реле? Ако е така е хубаво да се свали и почисти преди да се оксидира и разсипе от водата която евентуално кара бобинката на релето да се включва и да свири клаксона.

Клаксона минава през реле, да. Може да погледнете схемита от темата на BAlexandrov.

Самото реленце е същото като на фароветe и се намира в кутийката при двигателя. Спокойно на топло може да се подменят релетата на фаровете и бибитката и веднага ще си покаже дали е от релето.

 

Пък и на студено може да се направи експеримента. Ако е релето- просто го махаш и нямаш бибитка. Или го поправяш, или купуваш някакво ново/на старо.

 

Мене обаче ме съмнява да е релето, защото тази кутийка е много добре защитена от вода и влага- горе пластмасовия капак я покрива, а отдолу много трудно може да влезе нещо. Иначе релето за клаксона е реле буква D (моята е 1997, но мисля, че е почти същата кутийка)

http://storage4.album.bg/ef9/boltcheta_na_kutya_s_releta_a76ca_20315115.jpg

Редактирано от Trink
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А моя пък в студа не свири ;)

Като я покарам и се затопли явно започва да мечи като коте, след още малко се оправя съвсем. Явно вода влиза и замръзва вътре...но да свири постоянно, странна работа!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да попитам нещо за миенето на колата. Аз също от както я купих не съм я мила, защото чакам по-хубаво време, но не съм си и помисляла, че нещо може да замръзне, по-скоро си мислих, че в тоя студ никой няма да се постарае да я почисти добре отвътре. Сега искам да попитам колеги с по-дълъг стаж какво им е мнението относно миенето на бензиновия двигател на Галанта. До сега съм имала два автомобила и на двата съм мила моторите. На дизела му нямаше нищо, но със ситроена си имах доста проблеми след това!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да попитам нещо за миенето на колата. Аз също от както я купих не съм я мила, защото чакам по-хубаво време, но не съм си и помисляла, че нещо може да замръзне, по-скоро си мислих, че в тоя студ никой няма да се постарае да я почисти добре отвътре. Сега искам да попитам колеги с по-дълъг стаж какво им е мнението относно миенето на бензиновия двигател на Галанта. До сега съм имала два автомобила и на двата съм мила моторите. На дизела му нямаше нищо, но със ситроена си имах доста проблеми след това!

Решението е просто - като се стопли времето (например май месец), караш колата на баня да я измият както трабва, в т.ч. и двигателя, и оставяш колата да седи повече време на слънце. Така хем ще се оттече водата по-добре, хем ще изъхнат разни закътани места по двигателя и купето, където не е добре да има вода. Най-важното е да е топло времето и колата да седи с двигателя срещу слънцето.

А за това време е хубаво да се прави профилактично едно външно миене в седмицата за сваляна на солта от колата.

Успех.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да попитам нещо за миенето на колата. Аз също от както я купих не съм я мила, защото чакам по-хубаво време, но не съм си и помисляла, че нещо може да замръзне, по-скоро си мислих, че в тоя студ никой няма да се постарае да я почисти добре отвътре. Сега искам да попитам колеги с по-дълъг стаж какво им е мнението относно миенето на бензиновия двигател на Галанта. До сега съм имала два автомобила и на двата съм мила моторите. На дизела му нямаше нищо, но със ситроена си имах доста проблеми след това!

 

Зашо ти е да миеш двигателя? Според мен двигател се мие само преди ремонт, за да провериш за евентуални течове и от къда са. Колкото по-мръсен, толкова по-добре е защитен. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зашо ти е да миеш двигателя? Според мен двигател се мие само преди ремонт, за да провериш за евентуални течове и от къда са. Колкото по-мръсен, толкова по-добре е защитен. :D

Не знам може би женска суетня! Не разбирам какво значи по-защитен? От какво?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам може би женска суетня! Не разбирам какво значи по-защитен? От какво?

 

Колежке,по добре послушай колегите.По автомобила има доста електроника и ако се третира не правилно с маркуча,има опасност от възникване на проблеми...влага,кондензация и т.н в деликатни зони.

Избери подходящо време и иди при професионалисти,ако толкова,държиш на чистотата в двигателния отсек.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При бензиновите автомобили е много рисковано да се мие двигателя.Виждал съм изгорели компютри след такава баня,има двигатели,които не са мити никога и пак си върви колата и няма проблем.Не си докарвайте излишни главоболия колеги (колежки).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...