V 6 24 valve Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 Здравейте колеги. Днес сутринта слизам пред блока и чувам някакъв ужасен, непрекъснат шум от клаксон. Викам си кой се е разсвирил рано сутрин и какво да видя? Моята красавица се дере на сред паркинга. Автомобилът е Mitsubishi Galant 2.5 V 6, 2001 г. Проблема възникна след като ми измиха вчера колата. Моля за съвет. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 (редакция) Здравейте колеги. Днес сутринта слизам пред блока и чувам някакъв ужасен, непрекъснат шум от клаксон. Викам си кой се е разсвирил рано сутрин и какво да видя? Моята красавица се дере на сред паркинга. Автомобилът е Mitsubishi Galant 2.5 V 6, 2001 г. Проблема възникна след като ми измиха вчера колата. Моля за съвет. Съвета е че ако нямаш гараж не си мий колата в това прекрасно време :icon_thumbup: п.с. Сега сериозно, изключи едната клема на акумулатора и чакаш да се стопли и размрази преди да я сложиш :icon_doh: Редактирано 25 януари 2010 от alex2511 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 Съвета е че ако нямаш гараж не си мий колата в това прекрасно време :icon_thumbup: п.с. Сега сериозно, изключи едната клема на акумулатора и чакаш да се стопли и размрази преди да я сложиш :icon_doh: ....или се зареждаш с голяма доза безхаберие и газ до най-близкия мол на ниво -3. Паркираш и бягаш .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V 6 24 valve Публикувано 25 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 25 януари 2010 Съвета е че ако нямаш гараж не си мий колата в това прекрасно време :icon_thumbup: п.с. Сега сериозно, изключи едната клема на акумулатора и чакаш да се стопли и размрази преди да я сложиш :icon_doh: Колега, балгодаря ти за бързия отговор!!! Отивам да махна клемата и да чакам по - топло време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 Откачи кабела на бибитката и си карай. След седмица закачи кабелите обратно и дано се е оправило. От топлината на двигателя и радиатора може да размрази ... нещото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 Откачи кабела на бибитката и си карай. След седмица закачи кабелите обратно и дано се е оправило. От топлината на двигателя и радиатора може да размрази ... нещото. Ами да я откачи ама за едната бибитка трябва да свали маската между фаровете, 100% ще счупи копчетата на маската . Другата е още по забутана и пак не става :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro253 Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 Ами да я откачи ама за едната бибитка трябва да свали маската между фаровете, 100% ще счупи копчетата на маската . Другата е още по забутана и пак не става :icon_hmm:Тя се откача и от към волана. Ама на тоя студ пак си е рисковано. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 (редакция) Тя се откача и от към волана. Ама на тоя студ пак си е рисковано. А предпазителя(бушона) ако се извади дали няма да е по лесно :icon_thumbup: Редактирано 25 януари 2010 от alex2511 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 Няма ли отделно бушонче за клаксона ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 Няма ли отделно бушонче за клаксона ? Има, нали това писах по горе :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro253 Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 А предпазителя(бушона) ако се извади дали няма да е по лесно :icon_thumbup:Еми това си е БГ синдрома - тръгваме по-най-сложния начин и като се оправим си викаме ейййй к`ъв съм прост ама .... това сме си. Та на въпроса - нека по-запознатите кажат ако има отделен бушон само за клаксона съм напълно съгласен! Аз като имах проблем с клаксона не ми дойде на ума това с бушона. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 Еми това си е БГ синдрома - тръгваме по-най-сложния начин и като се оправим си викаме ейййй к`ъв съм прост ама .... това сме си. Та на въпроса - нека по-запознатите кажат ако има отделен бушон само за клаксона съм напълно съгласен! Аз като имах проблем с клаксона не ми дойде на ума това с бушона. Отваряте кутията с предпазители - на капака има знак "тромба" - на бушона дето е за свирката... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 Сутринта като тръгвах за работа тамън да запаля и чувам някакво пиукане... почудих се какво може да е излизам от колата и една астра на 2 коли от мен и свири алармата ама едвам едвам се чува вече и е от ония мелодиики дето се сменят се едно полицейска кола е единя звук. Аз рано сутринта я чувах тази аларма ама явно от студа бързо е увяхнала :) Та мисълта ми е не си миите колите в този студ.. и мойта е пълен леш ама ще изчакам слънцето. Гадно е само солта дето седи по калниците :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 Не съм много наясно, и ще питам и ще дам съвет. Дали клаксона не минава през реле? Ако е така е хубаво да се свали и почисти преди да се оксидира и разсипе от водата която евентуално кара бобинката на релето да се включва и да свири клаксона. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Trink Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 (редакция) Не съм много наясно, и ще питам и ще дам съвет. Дали клаксона не минава през реле? Ако е така е хубаво да се свали и почисти преди да се оксидира и разсипе от водата която евентуално кара бобинката на релето да се включва и да свири клаксона.Клаксона минава през реле, да. Може да погледнете схемита от темата на BAlexandrov. Самото реленце е същото като на фароветe и се намира в кутийката при двигателя. Спокойно на топло може да се подменят релетата на фаровете и бибитката и веднага ще си покаже дали е от релето. Пък и на студено може да се направи експеримента. Ако е релето- просто го махаш и нямаш бибитка. Или го поправяш, или купуваш някакво ново/на старо. Мене обаче ме съмнява да е релето, защото тази кутийка е много добре защитена от вода и влага- горе пластмасовия капак я покрива, а отдолу много трудно може да влезе нещо. Иначе релето за клаксона е реле буква D (моята е 1997, но мисля, че е почти същата кутийка)http://storage4.album.bg/ef9/boltcheta_na_kutya_s_releta_a76ca_20315115.jpg Редактирано 25 януари 2010 от Trink Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V 6 24 valve Публикувано 2 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 2 февруари 2010 Колеги, благодаря на всички за съветите. Колата се оправи, след като времето се позатопли и сега всичко е ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 2 февруари 2010 Сподели Публикувано 2 февруари 2010 А моя пък в студа не свири ;) Като я покарам и се затопли явно започва да мечи като коте, след още малко се оправя съвсем. Явно вода влиза и замръзва вътре...но да свири постоянно, странна работа! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todorka popgeorgieva Публикувано 6 февруари 2010 Сподели Публикувано 6 февруари 2010 Може ли да попитам нещо за миенето на колата. Аз също от както я купих не съм я мила, защото чакам по-хубаво време, но не съм си и помисляла, че нещо може да замръзне, по-скоро си мислих, че в тоя студ никой няма да се постарае да я почисти добре отвътре. Сега искам да попитам колеги с по-дълъг стаж какво им е мнението относно миенето на бензиновия двигател на Галанта. До сега съм имала два автомобила и на двата съм мила моторите. На дизела му нямаше нищо, но със ситроена си имах доста проблеми след това! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
наката Публикувано 6 февруари 2010 Сподели Публикувано 6 февруари 2010 Може ли да попитам нещо за миенето на колата. Аз също от както я купих не съм я мила, защото чакам по-хубаво време, но не съм си и помисляла, че нещо може да замръзне, по-скоро си мислих, че в тоя студ никой няма да се постарае да я почисти добре отвътре. Сега искам да попитам колеги с по-дълъг стаж какво им е мнението относно миенето на бензиновия двигател на Галанта. До сега съм имала два автомобила и на двата съм мила моторите. На дизела му нямаше нищо, но със ситроена си имах доста проблеми след това!Решението е просто - като се стопли времето (например май месец), караш колата на баня да я измият както трабва, в т.ч. и двигателя, и оставяш колата да седи повече време на слънце. Така хем ще се оттече водата по-добре, хем ще изъхнат разни закътани места по двигателя и купето, където не е добре да има вода. Най-важното е да е топло времето и колата да седи с двигателя срещу слънцето. А за това време е хубаво да се прави профилактично едно външно миене в седмицата за сваляна на солта от колата. Успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 6 февруари 2010 Сподели Публикувано 6 февруари 2010 Може ли да попитам нещо за миенето на колата. Аз също от както я купих не съм я мила, защото чакам по-хубаво време, но не съм си и помисляла, че нещо може да замръзне, по-скоро си мислих, че в тоя студ никой няма да се постарае да я почисти добре отвътре. Сега искам да попитам колеги с по-дълъг стаж какво им е мнението относно миенето на бензиновия двигател на Галанта. До сега съм имала два автомобила и на двата съм мила моторите. На дизела му нямаше нищо, но със ситроена си имах доста проблеми след това! Зашо ти е да миеш двигателя? Според мен двигател се мие само преди ремонт, за да провериш за евентуални течове и от къда са. Колкото по-мръсен, толкова по-добре е защитен. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todorka popgeorgieva Публикувано 6 февруари 2010 Сподели Публикувано 6 февруари 2010 Зашо ти е да миеш двигателя? Според мен двигател се мие само преди ремонт, за да провериш за евентуални течове и от къда са. Колкото по-мръсен, толкова по-добре е защитен. :DНе знам може би женска суетня! Не разбирам какво значи по-защитен? От какво? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vuicho Публикувано 7 февруари 2010 Сподели Публикувано 7 февруари 2010 Не знам може би женска суетня! Не разбирам какво значи по-защитен? От какво? Колежке,по добре послушай колегите.По автомобила има доста електроника и ако се третира не правилно с маркуча,има опасност от възникване на проблеми...влага,кондензация и т.н в деликатни зони.Избери подходящо време и иди при професионалисти,ако толкова,държиш на чистотата в двигателния отсек. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 7 февруари 2010 Сподели Публикувано 7 февруари 2010 При бензиновите автомобили е много рисковано да се мие двигателя.Виждал съм изгорели компютри след такава баня,има двигатели,които не са мити никога и пак си върви колата и няма проблем.Не си докарвайте излишни главоболия колеги (колежки). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.