Премини към съдържание

Бензиновите срещу дизеловите двигатели, + и -


Бензин или Дизел  

78 гласа

  1. 1. ????????? ?????? ??

    • ?? ??????
      64
    • ?? ?????
      15


Препоръчано мнение

Там е същото. Бензина е по-изгоден от дизела. За едно ускорение и то до 4000об. и 3л/5.40лв за 100км по-малко ще си карам бензинката. По-малко проблеми ще ми създаде, за по-малко пари ще я купя и ще ми е по-тихичко в нея.

50 на 15 за бензина? Айде моля ти се Милене отвори си очите. :icon_thumbup:

 

Братле нали ти показах следващата ми печка? Ако не съм пак ще ти я покажа :D

Да сме само здрави и пари да изкарваме, като се вземеш аналогичния бензин пак ще си говорим.

 

Васе що забравяш онази дезелова печка Мондеото?

 

Ааа гледай как щях да забравя, като ходихме към Пампорово хем беше с по - леката кола, хем беше с по - лекия/надежден/здрав/прелестен/уникален/и все суперлативи мотор и к'во стана ако не те бях пуснал имаше да ми дишаш саждите, ама на нали съм приятел те пуснах да не се тровиш.

 

И нали знаеп моите очи са широко затворени ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 183
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

50 на 15 за бензина? Айде моля ти се Милене отвори си очите. :icon_thumbup:

 

Колега, интересно ще е ако се пусне тема, аналогична на тази. Да речем нещо от рода - "Притежател на какъв тип двигател е правил ремонт по него?" Дали при така поставената тема няма да излезе (ако хората си признаят), че пак притежателите на бензина ще водят. И то не защото бензиновият двигател е по-калпав, а защото собствениците му са повечко. Дори и само двама души с бензинови коли да са правели ремонт, срещу нито един, който кара дизел, следствие на очевидно по големия процент собственици на бензини, то следва ли да заключим, че бензиновият двигател е боклук? Не мисля.

За хубаво или за лошо, форумът на :mitsu-smiley: е може би еинственият в който дизеловите двигатели почти не присъстват, което е сигурно следствие на изоставането или направо отказа на ММ от разработки в този сегмент. Така, че и без да пускаш в този форум анкета по този въпрос , отговорът е лесно предсказуем. Но я се опитай да поставиш въпроса в други форуми? В този случай, мисля си, няма да си толкова доволен от резултата както сега.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не забравяме най-важната и не спомената причина до сега,за закупуването на дизелова печка-"Купувам нафта на черно,затова ще карам дизел! ".

Без да дразня никой от колегите само ще спомена,че карах дизелова Алфа 159,с 2.4 двигател със скромните 200 к.с. и да ви кажа после гледах с отворена уста,не очаквах такова ускорение от дизел и то автоматик.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не забравяме най-важната и не спомената причина до сега,за закупуването на дизелова печка-"Купувам нафта на черно,затова ще карам дизел! ".

Без да дразня никой от колегите само ще спомена,че карах дизелова Алфа 159,с 2.4 двигател със скромните 200 к.с. и да ви кажа после гледах с отворена уста,не очаквах такова ускорение от дизел и то автоматик.

 

...и то италиански... :D

 

А относно нафтата на черно, не това е основното, защото на черно се продава и бензин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Mдааа ,темата, освен че е много активна, е и много показателна за това с какви заблуди живеят хората относно дизеловите автомобили.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Там е същото. Бензина е по-изгоден от дизела. За едно ускорение и то до 4000об. и 3л/5.40лв за 100км по-малко ще си карам бензинката. По-малко проблеми ще ми създаде, за по-малко пари ще я купя и ще ми е по-тихичко в нея.

50 на 15 за бензина? Айде моля ти се Милене отвори си очите. :icon_thumbup:

Глупост след глупост ......

Първо :разликата в разхода е доста по-значителна.Ще давам за пример Авенсиса,защото него съм карала.

Градско и като казвам градско имам предвид София с всичките и задръствания,а не Смолян с двата светофара,харчеше 7/100./ и то с ръчкане.Ти знаеш много добре,че не се возя,а карам/

Второ:не знам какъв дизел си карал,но моя не тропаше,докато не смених заводското масло.

Трето : купето е толкова добре изолирано,че не само ,че не чувах мотора,но не чувах и клаксоните отвън /а имам доста добър слух /

Четвърто:колко време си карал кола от новите дизели,че така категорично ,да ги отричаш?

 

Тази тема наистина е безсмислена,при положение,че половината от учасниците не са карали дизел.Намирам за тесногръдо и ограничено да отричаш нещо ,с което не си запознат.Новите дизели са еднакво комфортни като бензинките.Дори на магистралата е обратното.Като вкараш 6-та с 200 по магистралата първо не се усещаше скоростта и второ колата е безкрайно тиха,защото беше на около 3000 оборота с тази скорост.

Не си мислете ,че съм привърженик само на дизела.Харесвам го почти наравно с бензина.Пиша за дизела,защото твърде много некомпетентни мнения прочетох.Жалко,че писането не ми е силната страна,за да попиша повече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тодор - двулитровия бензин на твоето купе е по-пъргав :) Ако той е удавник смучещ през 16 сламки,

то тогава дизела е като на изкуствено дишане, ама след 4000 вдишвания за минута нещо на апарата не му стига дебита и пациента умира :icon_thumbup:

Мани ти тая работа, затова са му сложили як дефибрилатор и е на командно дишане. Може да бъде само удавен, друго няма какво да му се случи...и тока да спре, пак е жив... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой да е чувал Ферари, Ламборджини и Порше дали правят коли с дизелов двигател?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Глупост след глупост ......

Първо :разликата в разхода е доста по-значителна.Ще давам за пример Авенсиса,защото него съм карала.

Градско и като казвам градско имам предвид София с всичките и задръствания,а не Смолян с двата светофара,харчеше 7/100./ и то с ръчкане.Ти знаеш много добре,че не се возя,а карам/

Второ:не знам какъв дизел си карал,но моя не тропаше,докато не смених заводското масло.

Трето : купето е толкова добре изолирано,че не само ,че не чувах мотора,но не чувах и клаксоните отвън /а имам доста добър слух /

Четвърто:колко време си карал кола от новите дизели,че така категорично ,да ги отричаш?

 

Тази тема наистина е безсмислена,при положение,че половината от учасниците не са карали дизел.Намирам за тесногръдо и ограничено да отричаш нещо ,с което не си запознат.Новите дизели са еднакво комфортни като бензинките.Дори на магистралата е обратното.Като вкараш 6-та с 200 по магистралата първо не се усещаше скоростта и второ колата е безкрайно тиха,защото беше на около 3000 оборота с тази скорост.

Не си мислете ,че съм привърженик само на дизела.Харесвам го почти наравно с бензина.Пиша за дизела,защото твърде много некомпетентни мнения прочетох.Жалко,че писането не ми е силната страна,за да попиша повече.

Напълно съм съгласен с твоите твърдения , но само ако е нов ,закупен от магазина автомобил........виж, след 100-150 к км. като му навъртиш , и все пак е още твой ,тогава друга песен ще се пее.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами обясни ни тогава, защо при тези затегнати еко норми на запад, не са забранили още дизела......Дали не е за това, че отделя само малко сажди........ :icon_hmm: ......

А въпроса ти изобщо не е уместен.....Тези които разбират от двигатели, пак ще си карат дизел......

А тези които не разбират, ще карат бензинки като тебе, и ще ходят през месец -два при Милен......

И гледам че няколко пъти, твърдиш че всичко се свеждало до по малко горене.......

Ами нали това е целта на занятието......Тя от там идва по евтината поддръжка........Пълниш един път в месеца резервоара, и забравяш .....

Икономията на гориво, с течение на времето ти спестява пари и основен ремонт да си спретнеш......

И най хубавото при дизела е , че основният ремонт идва три пъти по бавно, отколкото при бензинките.....

И изобщо, като не си карал никога дизелов автомобил, по дълготрайно, как така разбра, че бензиновите са по добри ???.....

 

Какво значи дълготрайно, или пак се връщаме на момента в който трябва да съм карал колата 300000+ за да знам има ли скъпа поддръжка или не. Или е пак същото - ако съм карал дизел под 200000 няма как да разбера колко е великолепен? То така май почти никой няма да може да се изкаже. И не съм забелязал да съм ходил пред два-три месеца някъде. Колкото до икономията и аз това твърдя-целта на занятието е да е по-евтино. Толкова. За старите дизели да, бяха много издръжливи и почти всичко изписано по-горе. Но да ми обяснявате как тези чудеса, наблъскани с какво ли не, които излизат сега от магазина след 8-9 години няма да са на скрап, замо защото горят нафта вместо бензин. И колко са евтини за поддръжка и т.н...ами...съжалявам... Те два съседа почти по едно и също време си скубеха косите наскоро, ама май беше от щастие, че основният им ремонт ще е три пъти по-отложен във времето....А като спомена Милен и разбиращите, той дизел ли кара ? (извинявай, че те намесвам)...

 

Виж сега приятелю ! Спирам да споря с теб (респективно и с Васил), защото гледам че сте по умни от 60 % от Европейците, които карат дизели, понеже са тъпи...... :icon_blush: .....

Освен това, усещам че след малко ще почнеш да ми обясняваш как газта запазва мотора, и той минава повече километри и от дизела........

Обаче аз тези мотори съм ги виждал в насипно състояние-многократно, така че тези работи си ги разправяй на себе си, и даже ако си искаш , може и да си вярваш......

 

А 60 % от европейците могат да карат каквото си искат, това не ги прави особено умни. Те и 30% от немците карат едни други неща, не :mitsu-smiley: , но пък не знам, може да ги сметнеш за умни и по този параграф. Ще карат, като им е 2,5 евро бензина.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе вижте сега колеги, този спор няма никакъв смисъл,защото винаги ще го има във всяко едно отношение( техн. характеристики, надежност, цена за подръжка и т.н.) Мисля че темата е засегната и в много други форуми и там се е стигало до нищо добро........Факт е че съвременните дизели много се развиха и станаха по добри от бензиновите си събратя.Но нека след 5 години примерно ,когато повечето хора си купуват тези коли , които днес са на по 2-3 год. макс. да споделят дали са доволни от покупката, колко им излизат разходите, цените за ремонт и т.н.

Темата върви към заключване ,защото усетих ярост в споровете..............за сега няма да я заключа , но ще я следя стриктно и ако има нещо - ще врътна ключа, нека колегите да се придържат към доброто общуване.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно така DJ!

Като покара комънрейла 9-10 години и му гръмне блока за подаване на нафтата тогава ще видим каква песен ще запее. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой да е чувал Ферари, Ламборджини и Порше дали правят коли с дизелов двигател?
Извинявай колега, но твоя Лансер какво общо има с тези три марки......

И ако четеш внимателно темата, а не само да пускаш мнение което няма нищо общо с нея, щеше да разбереш, че и Порше минава на дизел....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой да е чувал Ферари, Ламборджини и Порше дали правят коли с дизелов двигател?

 

 

Е то не се беше чувало Порше и джип да правят, нищо че им е най-евтината кола в цялата гама. Освен това там говорим за традиции, а не кое по се развивало. Всяко трето мнение, е че във Ф1 нямало дизел, а всяко второ че Ферари нямали дизели, КОЛКО ДЕБИЛНО ви звучи това, след като има толкова много марки правещи дизели и то хвърлящи луди пари за разработката на двигатели 4.2 ТДИ и т.н. Те сигурно са по-глупави от Ферари. Някой по-горе написа, интересно е защо ДИЗЕЛА ДА Е ИКОНОМИЯ, след като всички говорят, колко по-скъп излиза, май май бензина ще излезе икономията...

 

Както каза Криси, колко човека пишещи в темата изобщо са имали някой нов дизел... и аз като нея си обичам бензинката и като чуя да ми потраква дизелчето, не ми грее душата, обаче има толкова много други качества, които ми я сгряват :), като например да си карам на 5та с 80, газ и тръгва, а Васко ще се чуди на коя точно скорост трябва да върне /в типтроник режим/, за да може да ускори като дизелче :), ако изобщо е възможно да ускори по този начин :).

 

Васе, като се видим другия път, ще ти дам да покараш и да ми кажеш дали не ти харесва поведението на колата, тоест на двигателя. Да не говорим, че моя вече си е стара технология...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай колега, но твоя Лансер какво общо има с тези три марки......

И ако четеш внимателно темата, а не само да пускаш мнение което няма нищо общо с нея, щеше да разбереш, че и Порше минава на дизел....

:icon_dance:

Просто се интересувах дали има производство на дизелови двигатели от тези предимно спортни фирми! Темата няма нищо общо нито с моя, нито с който и да е двигател по принцип. Преди да се спра на бензиновия двигател на ММ съм направил 6 месечно проучване и след всички "+" и "-" съм избрал това от аватара.

Освен това още в ІІ-ра страница на темата съм си дал мнението, а от 164 мнения до момента 100 не са по темата, а са просто спам и офтопик.

Ако се сравняват двигателите трябва да се прави хоризонтално, а не диагонално. С други думи сравняваме атмосферен дизел с атмосферен бензин, турбо дизел с турбо бензин, а не атмосферен бензин с турбо дизел.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А 60 % от европейците могат да карат каквото си искат, това не ги прави особено умни. Те и 30% от немците карат едни други неща, не :mitsu-smiley: , но пък не знам, може да ги сметнеш за умни и по този параграф. Ще карат, като им е 2,5 евро бензина.....
Да точно така....Могат да карат каквото си искат, но въпреки това карат повече дизелови коли..(сигурно защото са по лоши от бензинките :icon_hmm: )

А бензина като им беше 2.5 евро, дизела беше 2.6 , и въпреки това пак си карат дизела........

Дали това не е защото са малко по умни от нас, и разбират повече от коли........

И се замисли къде са те, къде сме ние , преди да кажеш пак че са тъпи, защото не карат Мицубиши......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И след 4-5 години ги хвърлят и купуват нови, а такива като нас ги купуват и се радват на новия внос докато не се стигне до сервиз.

Аз се отказах от тази порочна практика.

 

Не визирам конкретно двигателя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Те да не би бензиновите да не си ги изхвърлят след 5 години.....Или тях си ги карат доживотно......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да точно така....Могат да карат каквото си искат, но въпреки това карат повече дизелови коли..(сигурно защото са по лоши от бензинките :icon_hmm: )

А бензина като им беше 2.5 евро, дизела беше 2.6 , и въпреки това пак си карат дизела........

Дали това не е защото са малко по умни от нас, и разбират повече от коли........

И се замисли къде са те, къде сме ние , преди да кажеш пак че са тъпи, защото не карат Мицубиши......

 

Не, не могат да карат каквото си искат, карат точно като нас, което някой от съседите кара, което познатият монтьор е казал че е "много здраво" и карат....немско - разбира се 10 години по-ново. И не не разбират повече от коли, и не, не са по-умни. А къде са те...там са където са и американците и много други..ама не са там от много акъл а от дисциплина и работливост. И не са тъпи защото не карат Мицу...тъпи са защото карат тяхното, народното.. ама само и единствено защото е тяхно и народно. И един коментар не могат да направят защо. А и както каза самият ти за 500000+ км, може ли сега да се каже "И айде моля ви, хора които никога не са живяли там поне 5 години, да не говорят колко са умни".. ? Но темата беше за дизела и бензина....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Те да не би бензиновите да не си ги изхвърлят след 5 години.....Или тях си ги карат доживотно......

 

Ооооооо, ама те са вечни ти не знаеше ли?

 

DJ да те питам, ти лично колко комън рейл двигатели си видял счупени на 100 000 км? Ама ти лично? Защото бих ти препоръчал да се поразходиш или някой който се съмнява в здравината на съвременния дизелов двигател до сградата на военното министерство примерно. Та там отпред има Тойоти от тия чупещите се. Попитайте шофьорите им на колко километра са и как се карат тези коли, па тогава си вадете изводи. Стига вече сме създавали митове, че приказката тръгва и хора които не са много в час, започват да се излагат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не, не могат да карат каквото си искат, карат точно като нас, което някой от съседите кара, което познатият монтьор е казал че е "много здраво" и карат....немско - разбира се 10 години по-ново. И не не разбират повече от коли, и не, не са по-умни. А къде са те...там са където са и американците и много други..ама не са там от много акъл а от дисциплина и работливост. И не са тъпи защото не карат Мицу...тъпи са защото карат тяхното, народното.. ама само и единствено защото е тяхно и народно. И един коментар не могат да направят защо. А и както каза самият ти за 500000+ км, може ли сега да се каже "И айде моля ви, хора които никога не са живяли там поне 5 години, да не говорят колко са умни".. ? Но темата беше за дизела и бензина....
Ти пък къде отиде в Америка да ги сравняваш......Бил ли си в Америка? Знаеш ли там колко Немски коли се карат, и колко Американски има в Германия(щом си живял там 5г.)............Те ли са тъпите, дето са открили ДВГ, и са го дали на светът.....И не карат само Немско.....Карат и Японски, но тук там Мицубиши......Повече карат едни други Японски марки, но това е друга тема.......

А това че коментарите им не ти харесват, не значи че ти разбираш повече от тях от коли...... :P .....

И защо да не могат да правят коментари.....Какво му е на техният коментар, че за 2008 г. Мазда-6 е на първо място по здравина, а Мазда 5 на второ......

Те ако държаха непременно на Немското, Ауди щеше да е на върха на тази класация.......

Ама ние нали повече разбираме от тях, и си имаме собствено мнение, вместо да се учим от тях........

И още нещо да ти кажа , свързано с дизела.......Отиди в Германия да си търсиш кола, и сам ще се убедиш че дизел за продан се намира много по трудно от бензин, въпреки че в автопарка им преобладават дизелите и въпреки изравняването на цената на двете горива.......

А защо ли е така ?.... :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора, какво ви става?

 

Още малко и ще се сбиете и за к'вo? за едната идея.

За съжаление вместо да имаме една смислена тема, в която да има смислени постове имаме ПОМИЯ с грозде. То не беше това ще се счупи, онова ще се счупи, а това колко е скъпо, а онова колко по скъпо е, абе не знам може и да имате право, обаче и аз имам наблюдения върху няколко печки (00 - 03 произведени) на по над 300к и да ви кажа на тях нищо не им се чупи, а изобщо не ги жалят, даже едната е служебна, а само ги обслужват, но само с оригинални консумативи.

 

Там какво беше само в Европа се карали дизели и това го има, обаче забелязвате ли основните тенденции навсякъде започнаха да се търсят коли с по - малки кубатури и все повече НЕ Европейци започват да поглеждат към дизела.

 

Сега Ники Мизов зададе един много интересен въпрос, защо Ферари, Ламборджини и други спортни марки нямат дизел? Отговора е много прост: Всичко е само въпрос на време, защото хората робуват на твърдението, че спортната кола може само да бъде бензинова. Погледни концепцията R8 V12 TDI.

 

Брей олях се :D но продължавам.

 

Сега да не кажете: ти в бензин качвал ли си се? Да и не само съм се качвал, но съм и притежавал. Даже и турбо бензини съм карал две Аудита и един Сааб, и не за ден два.

И какво не ми хареса:

1. Турбо - бензина е вечен и с течение на времето не се скапва :D при това положение няма как да си сменя колата :D

2. Няма това до ускорение, което го има при дизела, да ти играе предницата тук визирам Сааба, защото Аудита бяха 4х4.

Естествено, че има и какво ми хареса, все пак не съм кон с капаци:

1. Ускорението

2. Звука - дизела трудно вади подобен звук

3. Това го има и при дизелите С-с-с-с-скането на търбина.

 

Така мисля с това да приключа.

Пак ви призовавам не бъдете коне с капаци, бъдете обективни, пишете конкретни +/- и на двата, а не пише глупости.

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора, какво ви става?

 

Сега Ники Мизов зададе един много интересен въпрос, защо Ферари, Ламборджини и други спортни марки нямат дизел? Отговора е много прост: Всичко е само въпрос на време, защото хората робуват на твърдението, че спортната кола може само да бъде бензинова. Погледни концепцията R8 V12 TDI.

Братленце, аз наистина съм лаик в тази област и не разбирам от двигатели!

Но ми е интересно да ми се поясни защо истинските бегачки(както мотори, така и коли) нямат дизелови агрегати? Не целя да създавам напрежение нито да се карам, просто ми е интересно?! Аз съм човек, който обича по-спортните и пъргави коли, и предпочитам бензина разбира се! :icon_thumbup:

За мене лично, разхода на гориво и цената на данъка са от последно значение. Имам познати които си взеха дизелови коли, поради тези две причини!

Що се отнася до здравината на новите агрегати мога да кажа, че и двата са направени така, че след изтичане на гаранционното им обслужване да започнат проблемите с цел да се смени колата с нова! Това го казвам от преки впечатления на коли като ML 320 CDI, E 270 CDI, Q7, X5. всичките дизели.

Факт е че в Америка карат предимно бензинови коли (говорим за лекотоворани коли), защото нямат проблеми с бензина и цената на 1 галон е малко над 3 долара! Америка е най-големият пазар за леки коли, защо масово карат тогава бензинови? Моето мнение е, че дизела е по-масов в Европа, поради ниският си разход, а както се знае предлагането се определя от търсенето! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ясна е работата Милене.

И двата двигателя има "+" и "-"

В последно време "печлетата" набраха доста "+" и това никой не може да го оспорва.

В последните 10г дизелите имат впечатляващ напредък спрямо бензиновите мотори, не на празно масово се карат и хората се радват на характеристиките им, на показателите, които дават в реални условия и брой други радости дето им доставят.

Въпреки тези всички "+" в полза на дизела, бензиновият мотор си остава Моя фаворит, особенно ако е с ТУРБО. :icon_thumbup:

Отговор на въпроса: ама ти карал ли си та говориш?

Да карал съм и то много.

Карал съм евтини, карал съм и много скъпи дизели, дори и в сервиза съм ги карал (за консумативи).

Вярно е, че са много прилични и добри машинки, даже скъпите дето съм карал са много хубави и доставят голямо удоволствие от това да ги шофираш (особенно да минеш покрай някоя гимназия в ранния следобед :icon_thumbup: ).

До преди седмица все още ми седеше старата кола TDI, от която не мога да се оплача, защото си вършеше работата за която я бех купил много добре.

Да ама сега от година вече пак си карам бензина и много си ми харесва. Казвате бил бавен, бил такъв, тоя ще ме скъса ония ще ме скъса.

И какво от това? И той много добре си върши работата за която съм го взел. В никакъв случай не е супер автомобил и има доста недостатъци дето ме дразнят, но за тези пари, които мога да си позволя той е изборът, който ми дава най много от това, което искам. Повярвай ми ако имах финансовата възможност да си купя това което ми харесва, нямаше да сте толкова отворени и да искате да се надпреварваме по улиците. А дето разправяш, че си ме пуснал да те изпреваря към Пампорово, така е защото не можеше да ме задържиш зад тебе. :icon_dance:

И престанете с тоя Льо Ман и Порш дизел.

Когато видя Ролс Ройс и Ферари дизел, тогава ще кажа: Да дизела е по-добрия вариант за двигател на моя автомобил.

До тогава по-добрият избор за МЕН е БЕНЗИНОВ двигател, ако може с ТУРБО, ако не може и без него ще си го карам и ще му се кефя на високите обороти.

:icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.

×
×
  • Създаване...